Προς το περιεχόμενο

αγορά mp3 player ως 150 euros


weirdo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

επειδή είμαι άσχετος από την αγορά και για να μην πάω να πάρω ένα i-pod απλά k μονο επειδή είναι της μόδας θα θελα τα φώτα σας... θέλω να έχει radio και να ναι γερή κατασκευή γιατί προβλέπεται σκληρή χρήση...

 

ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκιμασμενη ΛΥΣΗ. Ιδιαιτερα ως προς την ανθεκτικοτητα. Βεβαια δεν εχεις πει τι θες απο μνημη, formats (τυποι αρχειων που υποστηριζονται) κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φαίνεται καλή περίπτωση, βεβαια πριν λίγο έψαξα στο ebay k βρήκα στα ίδια χρήματα με 40 gb , αξίζουν αυτά η όχι ? αρχικά σκεφτόμουν κάτι στα 4 gb

 

http://cgi.ebay.com/Creative-ZEN-Touch-40GB-MP3-Player-Portable-Hard-Drive_W0QQitemZ200156846460QQihZ010QQcategoryZ75463QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

βγαίνει κοντά στα 105 euros

 

αυτό νου πρότεινες, μεταχειρισμένο βεβαια βγαίνει γύρω στα 60 euros

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=260164567911&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=016

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φαίνεται καλή περίπτωση, βεβαια πριν λίγο έψαξα στο ebay k βρήκα στα ίδια χρήματα με 40 gb , αξίζουν αυτά η όχι ? αρχικά σκεφτόμουν κάτι στα 4 gb

 

http://cgi.ebay.com/Creative-ZEN-Touch-40GB-MP3-Player-Portable-Hard-Drive_W0QQitemZ200156846460QQihZ010QQcategoryZ75463QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

βγαίνει κοντά στα 105 euros

 

αυτό νου πρότεινες, μεταχειρισμένο βεβαια βγαίνει γύρω στα 60 euros

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=260164567911&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=016

 

Το πρωτο που λες δεν το ξερω. Creative ειναι βεβαια...

 

Επειδη mp3 εχω αλλαξει πολλες φορες να σου δωσω φιλικα μια συμβουλη:

Βαλτα κατω και δες

Τι μνημη θες?

Θες να παιζει βιντεο?

Θα το παρεις απο εξωτερικο? (εγω πριν 5-6 μηνες πηρα μεσω ebay αυτο)

Θες να εχει μεγαλη οθονη?