Προς το περιεχόμενο

RMA σε ΜS Μouse αγορασμένο από το eshop


grigas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Να σας πω τα νέα...

 

Το eshop αναγνώρισε ότι το σετ έχει 3 χρόνια εγγύηση και τους το έστειλα την προηγούμενη Τρίτη. Την Πέμπτη μου τηλεφώνησαν ότι το έλεγξαν και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Η απάντησή μου ήταν ότι εάν δεν έχει πρόβλημα να μου το ξαναστείλουν, θα το ελέγξω στο μαγαζί και αν είναι οκ έχει καλώς, αν όχι θα τους το ξαναστείλω (ευτυχώς που έχω κανά 2 πληκτρολόγια κ ποντίκια στην ντουλάπα και δεν καίγομαι...δεν θέλω να φαντάζομαι τι θα γινόταν με κάτι πιο αναντικατάστατο...)

 

Λογικά Δευτέρα θα μου έρθει οπότε και θα σας πω τα τεκτενόμενα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου επεστράφη χθες το σετ στην ίδια ακριβώς κατάσταση. μάλιστα υπήρχε και ένα χαρτί από το eshop στο οποίο ο τεχνικός είχε σημειώσει ότι "είναι φυσιολογικό το μεσαίο κλικ να θέλει παραπάνω δύναμη". αν είναι δυνατόν!!!!

 

Πήρα τηλέφωνο το service της MS και η απάντηση που πήρα ήταν ότι η απάντηση που μου έδωσε το eshop δεν στέκει λογικά! επειδή το προιόν είναι DSP δεν μπορούν να μου το αλλάξουν αυτοί, ΑΛΛΑ μου ζήτησαν να τους στείλω ένα email με κωδικούς τιμολόγια κλπ και είπαν ότι θα το κανονίσουν αυτοί το θέμα με το e-shop!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oρίστε και το mail που έστειλα στην MS με κοινοποίηση στο eshop

 

Αξιότιμοι κύριοι

 

Στις 2/6/2006 αγόρασα από το e-Shop το προϊόν ΜS Wireless Optical Desktop 3.0 Comfort σε έκδοση DSP όπως φαίνεται και στο συννημένο τιμολόγιο. Πριν από περίπου 10 ημέρες το ποντίκι παρουσίασε πρόβλημα με το κλικ της ροδέλας. Συγκεκριμένα απαιτούσε μεγάλη δύναμη για να ενεργοποιηθεί με αποτέλεσμα να μην είναι λειτουργικό. Δεδομένου ότι το προϊόν είναι εντώς εγγύησης το επέστρεψα στο e-shop point Άργους όπως φαίνεται και στο συννημένο δελτίο παραλαβής προϊόντων για service.

 

Μετά από λίγες μέρες, το τμήμα service του eshop επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά και με ενημέρωσε ότι το ποντίκι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Συμφώνησα να μου επιστρέψουν το προϊόν ώστε να ελέγξω εάν τα λεγόμενά τους ευσταθούν. Πράγματι την Τρίτη 16/10/2007 πήρα πίσω το ποντίκι και διαπίστωσα ότι ήταν στην ίδια ακριβώς κατάσταση με αυτή που το είχα στείλει. Στην φόρμα περιγραφής βλάβης την οποία σας έχω επίσης επισυνάψει υπήρχε το εξής: "Είναι ΟΚ. Είναι φυσιολογικό να θέλει λίγο παραπάνω δύναμη το κλικ της ροδέλας".

 

Ύστερα από επικοινωνία που είχα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας σας ο κύριος ************* μου ζήτησε να σας αποστείλω ένα email με την περιγραφή του προβλήματος καθώς και τα όποια παραστατικά έχω στην διάθεσή μου. Οι σειριακοί αριθμοί αναγράφονται επάνω στο τιμολόγιο αγοράς. Για οποιαδήποτε περεταίρω πληροφορία χρειαστείτε σας παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου είτε σε αυτό το email είτε στο 6942********.

 

Σας παρακαλώ να προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σταματήσει η κοροιδία εκ μέρους του τεχνικού τμήματος του eShop.

 

Με εκτίμηση

 

Αν και ο κύριος με τον οποίο μίλησα στην MS με εξύπηρετησε πάρα πολύ καλά, σέβομαι την ανωνυμία του και δεν αναφέρω το όνομά του

 

copyofpv7.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μου είπε κάποιος μια ιστορία με e-shop point.

Κάποιος γύρω στα 50 (γεροδεμένος) αγόρασε ένα μεγάλο εκτυπωτή HP (και πολύ βαρύ) και είχε γενικά πρόβλημα, δεν μπορούσε ο άνθρωπος να εκτυπώσει.

Πάει λοιπόν στο point και λέει το πρόβλημά του στον υπάλληλο.

Υπάλληλος(γύρω στα 25 και χωρίς να ελέγξει τίποτα): "Άμα εσύ δεν ξέρεις πως να τυπώσεις δε φταίει το μηχάνημα".

Αρχίζει η λογομαχία και κάποια στιγμή ο υπάλληλος αρχίζει και βρίζει τον πελάτη.

Τα παίρνει κι ο μεσήλικας και του πετάει τον εκτυπωτή (θηρίο) στο κεφάλι λέγοντάς του "πάρτον να τον βάλεις ...".

 

Θα μπορούσε κάλιστα ο υπάλληλος να του έλεγε μάλιστα κύριε για να σας εγκατστήσουμε drivers κλπ. και να τον καταστήσουμε ενεργό, εμείς θέλουμε τόσα.

Προτίμησε όμως να τον βρίσει και τελικά να φάει το θηρίο στο κεφάλι! :lol:

 

Απίστευτα πράγματα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μου τηλεφώνησαν από την MS και μου είπαν ότι κατ'εξαίρεση (μιας και τα DSP προϊόντα υποστηρίζονται από το κατάστημα αγοράς και όχι από αυτούς) θα μου αλλάξουν αυτοί όλο το σετ. Mου έστειλαν μία φόρμα να συμπληρώσω τα στοιχεία μου και θα μου στείλουν νέο σετ πληκτρολόγιο ποντίκι και στην συνέχεια θα τους επιστρέψω εγώ (ταχυδρομικώς ή αυτοπροσώπως) το παλιό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα με την εξαίρεση ότι το e-shop θέλει βόμβα :-)

 

Vatos δεν θέλουν βόμβα. Εξάλου δεν είμαστε δολοφόνοι.

 

Απλά μια κοινοποίηση (cc) του e-mail που τους στέλνετε κάθε φορά (να περιλαμβάνει αποδείξεις) στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή η οποία ανήκει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή που με τη σειρά της ανήκει στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

Η υπηρεσία αυτή δρα άμεσα, αυτόβουλα και με φοβερή συνέπεια (χίλια μπράβο τους).

Το δε διάστημα που τους δίνει να απαντήσουν είναι 10 εργάσιμες ημέρες.

Μετά ξέρετε τι τους περιμένει αν δεν συμορφωθούν στις συστάσεις-απαιτήσεις του Υπουργείου... :devil::cry::cry::cry:

Θα τους στοιχίσουν τα λίγα ευρώ μια περιουσία.

Κι όποιος αντέξει... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς πιστεύω ακράδαντα ότι ούτε αυτό θα τους πτοήσει και έχω και λόγο να το πιστεύω μιας και ήμουν μέσα για ένα μικρό διάστημα κλείσιμο κατεδάφισμα θέλουν δεν φταίει ο κόσμος που έχει μέσα αλλα τον διευθυντή του άνετα πολλοί θα τον κρέμαγαν ανάποδα στο Σύνταγμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το απόγευμα έλαβα τηλεφώνημα από το service του eshop και αφού τα ψιλοάκουσαν μου είπαν ότι εφόσον η Microsoft δέχεται να μου το αλλάξει μπορώ να το στείλω σε αυτούς για αλλαγή (απλά θα πάρει κάπου 10 μέρες η όλη διαδικασία).

 

Τελικά χαίρομαι που έχω καβάτζα 2 πληκτρολόγια και άλλα τόσα ποντίκια και κάθομαι κ μαλακίζομαι με την πάρτυ τους....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το απόγευμα έλαβα τηλεφώνημα από το service του eshop και αφού τα ψιλοάκουσαν μου είπαν ότι εφόσον η Microsoft δέχεται να μου το αλλάξει μπορώ να το στείλω σε αυτούς για αλλαγή (απλά θα πάρει κάπου 10 μέρες η όλη διαδικασία).

 

Τελικά χαίρομαι που έχω καβάτζα 2 πληκτρολόγια και άλλα τόσα ποντίκια και κάθομαι κ μαλακίζομαι με την πάρτυ τους....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...