Προς το περιεχόμενο

Aγορα μικρου/μικρομεσαιου στα 1.4


pigos23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδια σε λιγο καιρο θα αγορασω αυτοκινητο

Μεχρι στιγμης η επιλογες ειναι οι εξης

Μικρα

VW Polo 100hp 3d Comfortline (13090)

(Το επελεξα διοτι η τιμη του πλεον ειναι πολυ καλη,εχει επιδοσεις,μου αρεσει εμφανησιακα αλλα δεν ξερω κ θελω την βοηθεια σας κατα ποσο βαραει στις τιμες η VW στα ανταλλακτικα κ service)

 

Renault Clio 3d 1.2 Turbo Expression 100hp (13700)

(Μοιαζει καλη επιλογη,εχει χαμηλωτερα τελη.Αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστο γενικα αλλα κ ως πατεντα του 1.2 Turbo.Eπισης δεν ξερω το κοστος συντηρησης)

 

Mικρομεσαια

Seat Leon 1.4MPI Reference 86Hp (13900)

(Μου αρεσει κ αυτο σε εμφανιση,εχει πολυ καλο συστημα διευθυνσης ,καλα στημενη αναρτηση κ κιβωτιο.Απο οτι εχω διαβασει ομως ψιλοκαιει.Και εδω επισης δεν ξερω το κοστος συντηρησης)

 

Citroen C4 Coupe 1.4XT 90Hp (12100)

(Space σχεδιασμος,χαμηλη τιμη,ανεση,φρενα.Και εδω επισης δεν ξερω το κοστος συντηρησης)

 

Ποια θα ηταν η επιλογη σας απο τις 2 κατηγοριες που να συνδυαζει την τιμη,τις επιδοσεις,την καταναλωση,το κοστος συντηρησης(ανταλλακτικα + service)αλλα κ την μουρη/ομορφια ??

 

(Επισης οσοι δεν βαριεστε πειτε κανα 2 λογακια(οτι γνωριζετε) ξεχωριστα για τα παραπανω αυτοκινητα,οπως εκανα κ εγω για να εχω κ μια πιο γενικη εικονα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα θα πηγαινα στο LEON το μονο που δεν μου αρεσει ειναι οι πισω χωροι και η καταναλωση. Δεν νομιζω να εχει υψηλο κοστος συντηρησης.

Citroen δεν θα επελεγα ποτε γιατι δεν μου αρεσουν αλλα αν δεν σε χαλαει η εμφανιση θεωρω οτι ειναι πολυ καλη λυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι διαδρομές κινείσαι, εντός πόλης, εκτός? Και τι οδηγός είσαι? Αργός, γρήγορος, γκαζάκιας, τρελλός???

Το λέω γιατί θα επηρεάσουν πολύ την απόφασή σου και χωρίς αυτά τα δεδομένα πιστεύω δεν θα μπορέσει να σε βοηθήσει κανένας αντικειμενικά.

Αυτό που μπορώ να πω εγώ γενικά είναι ότι το leon και το C4, αν και μεγάλα άνετα αμάξια, πιο ταξιδιάρικα στα 1400cc εκτός του ότι θα είναι ψόφια και εκνευριστικά στα ταξίδια, θα καίνε και περισσότερο γιατί θα ζορίζονται περισσότερο και γενικά δεν πολυαξίζει. Οπότε για εμενα σκέψου να πας στα 1,6 τουλάχιστον αυτής της κατηγορίας ή νας πας στη μικρότερη. Στη χειρότερη περίπτωση κάνε ένα καλό test drive σε ένα 1,4 αυτής της κατηγορίας να βεβαιωθείς ότι δεν ψάχνεις κάτι πιο σπιρτόζικο!

Από την άλλη για πόλη και κανένα ταξιδάκι που και που τα δύο πρώτα είναι καλύτερα. Σαν κινητήρα θα έδινα μια ψήφο υπερ του renault. Σαν κάτοχος TSI έχω να πω ότι η κατανάλωση κρατείται χαμηλά όταν δεν θες τα γκάζια. Ενταξει όταν τα πατήσεις όλο το γκάζι θα κάψει κανονικά όσα είναι τα άλογά του. Με επιφύλαξη αν το clio έχει παρόμοια τεχνολογία, αλλά απ'όσο ξέρω είναι και η BMW σε αυτόν τον κινητήρα μπλεγμένη οπότε μάλλον για κάτι πολύ καλό μιλάμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το budget μου ειναι γυρω στα 13,5-14Κ

 

Η χρηση του αυτοκινητου θα ειναι οπως αυτη της πλειοψηφιας.Καθημερινα γραφειο σπιτι στην πολη κ μια φορα τον μηνα κανα ταξιδακι εκτος αττικης.

Σαν οδηγος??Αργος οταν χρειαζεται,γρηγορος οταν χρειαζεται.Γκαζάκιας ή τρελλός δεν ειμαι.

 

Λιγα ακομα λογια

Το leon γνωριζω οτι δεν ειναι δυνατο,αλλα δεν ειναι κ ψοφιο.Καλυτερο απο focus,mazda3 κτλ χειροτερο βεβαια απο τους κορεατες.

Το citroen με προβληματιζει για την αξιοπιστια του κ διαφορα αλλα που καθησα κ διαβασα σε forum τελικα.Εχει αχτυπητη τιμη ομως....

ceed κ i30 δεν μου αρεσουν.

 

Τωρα στα μικρα

Διαλεξα Renault Clio 1.2 T κ Polo 1.4 100hp γιατι ειναι τα πιο γρηγορα,ομορφα(για μενα),ποιοτικα σε εσωτερικο κ κυλιση κ σε καλη τιμη.Επισης το Polo δεν το βρισκω γεροντιστικο κ η αλλαγη του δεν θα γινει συντομα, αλλα το 2009.Απο κει κ περα πρεπει να ψαξω λιγο το θεμα συντηρησης...

 

Το swift αποριφθηκε γιατι δεν μου αρεσε μεσα η ποιοτητα των υλικων.Επισης δεν μου αρεσε η εμφανιση του εσωτερικου/εξωτερικου colt κ η τιμη κ ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου του yaris.Το gpunto 16v 1.4 95hp ειναι ωραιο εμφανησιακα κ εχει χωρους αλλα για μενα ηταν αισχος μεσα κ το βρισκω ακριβο.

Oλα τελος ειναι πιο κατω σε επιδοσεις απο Clio κ Polo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτό λέω είναι ανάλογα τον οδηγό, εγώ έχω 80 άλογα σε 900 κιλά και μου φαίνονται λίγα, 86 σε 1300κιλά περίπου δεν θα με ικανοποιούσαν. Αν το πάρεις για ένα test drive το leon σε δρόμους που πρόκειται να το οδηγήσεις και σε ικανοποιεί το γκάζι του τότε χτύπησέ το.

Για το polo επιφυλλάσομαι είχαν πει σε φίλο στην αντιπροσωπεία ότι οι κινητήρες με τα 100 άλογα είχαν διάρκεια 2-3 χρόνια και μετά πέφτουν σε απόδοση(στυλ saxo vts). Επίσης ήθελε αρκετό καύσιμο!

Το clio αν και δε μου αρέσει η renault μου φαίνεται πολύ δελεαστική πρόταση. Επίσης αν θες να αποφύγεις το turbo πάση θυσία δες και το corsa 1,4.

Και τελικά σου λέω σαν εναλλακτική τον έρωτά μου: Fiat Bravo. Είναι κάπου ανάμεσα από τις δυο κατηγορίες, λίγο πιο ελαφρύ από το leon νομίζω και με 90 άλογα, αλλά πάει 14400. Απ'όσο ξέρω έχει χαμηλή κατανάλωση και service κάθε 30000χλμ. Αυτό βέβαια που με τρελλαίνει είναι το 1,4 tjet αλλά ξεφεύγει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bravo κ Leon εχουν το ιδιο βαρος (1205 κιλα) κ οι 4 ιπποι παραπανω του bravo δεν κανουν την διαφορα.Ασε που ειναι πιο ακριβο.

Το corsa μου αρεσει αλλα ειναι ταφος σε επιδοσεις κ ακριβο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωπ μπράβο δεν το έψαξα καλά αλλά το leon το είχα τουλάχιστον 1300κιλά.

To corsa 1,4 ωστόσο έχει 90 άλογα και είναι αξιοπρεπέστατο και σίγουρα πιο γρήγορο από τα leon,c4. Το έθεσα σαν επιλογή ατμοσφαιρικού στα μικρά γιατί για το polo σου είπα τι έχω ακούσει για τον κινητήρα με τα 100 άλογα. Με αυτά σε βλέπω μεταξύ leon και clio. Ξεκίνα τα test drive,δες και χρηματοδοτικά προγράμματα, κάνε και καμιά κρούση για έκπτωση, σίγουρα θα σου κάνουν αρκεί να μην το παίξεις σίγουρος αγοραστής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To polo εχω εγω απο την πρωτη μερα που κυκλοφορησε στην ελλαδα, εχω κανει 40.000 χλμ , δε μουχει βγαλει κανενα προβλημα. Μειον οτι καιει αρκετο καυσιμο σε σχεση με αλλα 1400αρια που ειχα συν οτι καιει γρηγορα τα λαδια του. Αρκετα γρηγορο για την κατηγορια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To polo εχω εγω απο την πρωτη μερα που κυκλοφορησε στην ελλαδα, εχω κανει 40.000 χλμ , δε μουχει βγαλει κανενα προβλημα. Μειον οτι καιει αρκετο καυσιμο σε σχεση με αλλα 1400αρια που ειχα συν οτι καιει γρηγορα τα λαδια του. Αρκετα γρηγορο για την κατηγορια του.

 

Για πες μου λιγο για κοστος συντηρησης:service/ανταλλακτικα

Κατοχος εισαι.Τα γενικα που μου λες τα ξερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To corsa 1,4 ωστόσο έχει 90 άλογα και είναι αξιοπρεπέστατο και σίγουρα πιο γρήγορο από τα leon,c4.

 

Ειναι λιγο πιο γρηγορο απο το Leon κ πιο αργο απο το C4

Επισης ειναι πιο ακριβο απο το c4 k ελαχιστα πιο φτηνο απο το Leon.

Κ ειναι αλλη κατηγορια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι λιγο πιο γρηγορο απο το Leon κ πιο αργο απο το C4

Επισης ειναι πιο ακριβο απο το c4 k ελαχιστα πιο φτηνο απο το Leon.

Κ ειναι αλλη κατηγορια

 

Πολύ δύσκολο έως εξαιρετικά απίθανο να είναι το corsa πιο αργό από το C4 στα ίδια κυβικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...