Προς το περιεχόμενο

Aγορα μικρου/μικρομεσαιου στα 1.4


pigos23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτησω μιας κ με τρωει η περιεργεια κ δεν μπορω να παω σε εκθεση της renault αυτη τη βδομαδα.Το προγραμμα “Μονόδρομος Renault” υπαρχει ακομα??

 

Συγκεκριμενα

''Αποπληρωμη του 50% σε 36 μηνες,μικτη ασφαλεια στο κοστος της απλης,σταθερη υπολειμματικη αξια επειτα απο 3 χρονια.Μετα τους 36 μηνες:επιστροφη αυτοκινητου χωρις επιβαρυνση,ή ανταλλαγη του με νεο,ή εξοφληση του με επεκταση χρηματοδοτησης και ιδιο επιτοκιο''

 

Πως σας φαινεται??

Αμα ειναι καλο το προγραμμα με βλεπω για clio.

Μην σας πω κ για κανα megane 1.4 3d που νομιζω ειναι απο τα πιο γρηγορα μικρομεσαια

 

1)Θα πρεπει να ειμαι μαλλον τυπικος στον αριθμο των δοσεων??

2)θα μπορω να βαλω aftermarket??

3)Ποσο επιτοκιο να εχει??

4)Συμφερει??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ δύσκολο έως εξαιρετικά απίθανο να είναι το corsa πιο αργό από το C4 στα ίδια κυβικά

 

Ιπποδύναμη

C4: 90/5.250

Corsa: 90/5.600

 

Ροπή(Kgm)

C4: 13,6/3.250

Corsa: 12,7/4.000

 

Τελική ταχύτητα

C4: 182

Corsa: 173

 

Επιτάχυνση 0-100

C4: 12,8

Corsa 12,4

 

Έχουν και τα δύο πεντάρι κιβώτιο. Το Corsa πιθανόν να έχει λίγο πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης. Το C4 είναι αρκετά πιο ροπάτο πάντως αν και λογικά "λαχανιάζει" πιο γρήγορα ψηλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε δίκαιο, τώρα κοιτούσα εδώ

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_8_AUTO.asp?b_id=2243&t_id=2127&montelo=OPEL

και εδώ

http://www.autotriti.gr/auto/_NEA_MONTELA/choose_montel/show_sig_8_AUTO.asp?b_id=1743&t_id=1617&montelo=CITROEN

 

όπου γενικά το corsa μένει πίσω. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται!!! Φαντάζομαι επειδή από ρεπριζ μετράει μόνο ελαστικότητα στις χαμηλές ότι στις ψηλότερες στροφές θα είναι αλλιώς τα πράγματα αλλά σε κάθε περίπτωση το Corsa είναι απογοητευτικό για μικρό αμάξι.

Το C4 το 1,6 πάντως το είχα πάρει για ένα test drive. Μου άρεσε πολύ η ποιότητα κύλισης, και γενικά το εσωτερικό του, η θέση οδήγησης, στην πόλη ο κινητήρας ήταν άψογος γιατί τραβούσε από χαμηλά και είχε ένα σύστημα να μην κάνει πειράκια στις πολύ χαμηλές αλλά δεν είχε καθόλου νεύρο ψηλά. Γενικά πάντως φαίνεται μια πολύ ολοκληρωμένη επιλογή, στο κάτω κάτω άλλο leon και C4 και άλλη κατηγορία τα μικρά(εξαιρούνται τα βολιδάκια!)

 

Γενικά είχα πάρει πολλά test drive γιατί αγοράσαμε πρόσφατα ντουντου αλλά τα υπόλοιπα δεν νομίζω να σε ενδιαφέρουν(focus, golf, astra κτλ).

Η αμαρτία είναι ότι η πιο πλήρης επιλογή είναι το ceed σε αυτά τα λεφτά αλλά σε καταλαβαίνω 100% ,πολύ δύσκολα θα το σκεφτόμουνα και εγώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μυστικό είναι στο βάρος που ξέχασα να γράψω. Στα 1182 κιλά το C4, στα 1160 το Corsa, οπότε αν βάλεις και τη διαφορά στον εξοπλισμό μεταξύ εκδόσεων, περίπου στα ίδια. Και εκεί θα παίζει πλέον ρόλο η ροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο site που ειδα σε παραπανω post πατηστε εδω εκει που λεει αποκλιση ταχυμετρου σημαινει οτι οταν το κοντερ δειχνει 80 στην πραξη πηγαινεις με 75,2;;:eek: Αν ναι, γιατι συμβαινει αυτο; Δεν μπορουν να φτιαξουν ακριβη ταχυμετρα;;

 

ΕDIT: Το corsa ειναι γρηγοροτερο σε ολες τις επιταχυνσεις απο σταση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το c'eed κατ'εμέ είναι πιο όμορφο, έχει και 5 αστέρια ncap αντί 4άρων... Θα το σκεφτόμουν πολύ προσωπικά σε αυτά τα λεφτά (αν και μαλλον θα περίπμενα το 3θυρο σε κανά 6μηνο).

 

 

άσχετο, το επόμενο hyundai coupe ακούγεται πως θα είναι πισωκούνα, οι κορεάτες νομίζω κοιτάνε μπροστά:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την εχω ψαξει την δουλεια εδω κ μηνες παιδια για να καταληξω στα παραπανω μοντελα.

Ειναι για μενα οτι καλυτερο σε επιδοσεις/τιμη.

 

Τωρα.Ειπαμε ι30/ceed δεν με ενδιαφερουν.

(Πλακα πλακα ειχα μια συζητηση προσφατα με καποιους κ βγαλαμε το συμπερασμα οτι ευκολα προτεινουμε στον αλλο καποιο απο τα κορεατικα αλλα αν το αμαξι προοριζοταν για μας ουτε που θα το σκεφτομασταν.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγω την γνωμη μου.

 

Δεν θα σχολιασω κατι με για τα αμαξια που εχει επιλεξει ο φιλος και τα εχετε σχολιασει ( σε μερικα ειμαι συμφωνος , σε αλλα οχι).

 

Θα ηθελα να πω οτι κανεις δεν σχολιασε το θεμα εγγυησεις. Ειναι παρα πολυ σημαντικο το αυτοκινητο να εχει αρκετα χρονια εγγυηση. Οτι και να σου παθει (το παραμικρο τριξιμο) , στο αλλαζουν στην εγγυηση. Αν ομως περασει αυτο το χρονικο διαστημα πρεπει να το πληρωσεις ή να το αφησεις. Σκεφτητε λοιπον να σου χαλασει π.χ. ο μηχανισμος του ηλεκτρικου σου παραθυρου στα 4 χρονια(που να το εχεις παρει με δοσεις!!!!) και εχει τελειωσει η εγγυηση. θα αναγκαστεις να το πληρωσεις....:-(

Με αυτο το χαζο παραδειγμα , το οποιο ομως εχει τυχει αρκετες φορες , σε διαφορες μαρκες αμαξιων , θελω να επισημανω οτι ειναι πολυ σημαντικο να σου δινουν αρκετη εγγυηση.Οποτε εχουμε και λεμε :

 

SERVICE - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ : VW , Seat , Citroen , OPEL, Renault

ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ (χρόνια) : 2 , 2 , 2 , 6 , 2

ΣΚΟΥΡΙΑ (χρόνια) : 12 , 12 , 12 , 12 , 12

ΧΡΩΜΑ (χρόνια) : 3 , 3 , 3 , 3 , 3

ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ δωρέαν (χρόνια) : 2 , 2 , oxi , 2 , 2

SERVICE ΚΑΘΕ ΠΟΣΑ χιλ. χλμ. :15 , 15 ,30 , 30 ,30

ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ χιλ. χλμ. : 8 , 7.5 , 10, 30 , 30

 

 

Τα νουμερα μιλανε απο μονα τους....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλαγή λαδιών μην πιστεύεις τις μάρκετινκ πίπες, κάθε 10 χιλιάδες το αργότερο και πολλά είναι.Για VW το 'καραλήσταρχοι' για τα συνεργεία της αντιπροσωπείας νομίζω τα λέει όλα.Λίγο πολύ βέβαια οι περισσότερες αντιπροσωπείες αυτό τον δρόμο παίρνουν.Καλό είναι ν'αναζητούμε φθηνότερους και πολλές φορές καλύτερους μαστόρους για κάποιες εργασίες αφήνοντας τα απαραίτητα στα επίσημα συνεργεία.Λάδια, φίλτρα, φρένα, ηλεκτρολογικά, αμορτισέρ κτλ μπορούν να γίνουν αλλού και με λίγο ψάξιμο καλύτερα.Αν θυμάμαι καλά πρόσφατα κρύθηκε παρανομή η υποχρέωση των ιδιοκτητων να συντηρούν το αμάξι τους στα επίσημα συνεργεία για να ισχύει η εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...