Προς το περιεχόμενο

Nokia Certified Service Providers (?)


S4Lv4Ti0N

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έκανα ότι μου είπανε, έφτιαξα τα settings όπως τα θέλανε... και δεν είπα κακό λόγο εώς τώρα...

τώρα που για άλλη μια φορά τους βγάζω λάθος.... και φυσικά βγαίνω μ*****ς που εώς τώρα έχω κρατήσει απίστευτη ψυχραιμία απέναντι τους, γιατί με καβάλησαν.

 

Έβγαλα βίντεο με άλλο κινητό την οθόνη του κινητού μου, περιγράφοντας όσα δίχνω, για το πώς κόλλησε, επείσης την ημερομηνία (μη με πούνε και ψέυτη) απο το in.gr, καθώς και τα settings όπως που ζήτησαν να τα έχω. Τρίτη πρωί, αν όχι Δευτέρα μεσημέρι, θα είμαι εκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Επιτέλους μου κάνανε, ίσως την μόνη εώς τώρα σοβαρή αλλαγή/προσπάθεια για να φτιάξουν την κατάσταση.

Μου έδωσαν ένα N73 Music Edition (είχα το νορμάλ n73)..

αν και μόνο το κινητό, χωρίς καν μπαταρία... έθεσα την εξής ερώτηση...

Είναι Refurbished;;

και έλαβα την απάντηση που περίμενα.. "Σας δώσαμε νέο σώμα κινητού με νέα πρόσοψη", απάντηση η οποία δεν απαντάει την ερώτηση μου, γιατι δε θέλει πολύ για να καταλάβεις τι σημαίνει refurbished... και σίγουρα δε σημαίνει "παλιό" ή "χρησιμοποιημένο" κινητό.

Το κουτί στο οποίο ήρθε, διότι ζήτησα πιστοποίηση οτι το κινητό είναι καινούριο, έλεγε απάνω "N73 SWAP ENGINE ME".

Γιατί αμα τόσο θέλουν να μου δώσουν καινούριο μετά απο τόση ταλαιπωρία να μη μου δώσουν όντως καινούριο και να με έχουνε στο σαλονάκι τους να περιμένω 30 λεπτά να βγάλουνε αυτό το πράγμα, να το αναβαθμίσουν.. και όπως είπε και μία υπάλληλος "Δεν είναι τόσο εύκολο, είναι διαδικασία!".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δώσε μου το ΙΜΕΙ σε pm για να σου πω το ιστορικό του....

Η ΝΟΚΙΑ έχει σαν διαδικασία αλλαγής συσκευής (εφόσον αυτή δεν επιστρέψει σε μια εβδομάδα)

να στο αλλάζει με SWAP ENGINE δηλαδή καινούργια πλακέτα... όσο για την πρόσοσψη μάλλον

δώρο στην κάνανε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν φίλτατε S4Lv4Ti0N, αυτά είναι τα στοιχεία της πλακέτας σου.

Είναι αν πρόσεξες από το start of warranty αρκετά "φρέσκο πράγμα",

σχεδόν σπαρταράει!!! Τώρα σου έχω συνημμένη τη φωτο Nokia Online

για να δεις και πως φαίνονται εκεί τα στοιχεία...

 

Αν είχε προϊστορία η συσκευή θα φαινόταν στο Repair Information....

 

Serial number: 359xxxxxxxxxxxx

Warranty: YES

Care Services:

Warranty Class: SHIPMENT + 25 MONTHS

Product Type: RM-133

Handset: N73

Product Code: 0515215

Start of Warranty: 17-12-2007

End of Warranty: 17-01-2010

Ship-to Country: GR-GREECE

Ship-to Customer#: 101038S100

Factory SimLock: N

 

Άντε καλορίζικη η καινούργια πλακέτα και χωρίς προβλήματα....

post-13925-129062960104_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32.000 lol!!!!

Το ίδιο πρόβλημα, και πάλι, στο νέο n73ME!!!!

 

 

ΕΕΕΕΕΕΕ!!!! θα τρελαθώ!!!!

andr3as το σκέφτηκα και το ξανασκέφτηκα, αλλα αδυνατό να πιστέψω οτι μετά απο ένα χρόνο (σε αυτό το κινητό)... έτσι ξαφνικά, μία SIM που δούλεψε τέλεια, όχι μόνο σε αυτό αλλα και σε άλλες συσκευές, γιατι την έχω χρόνια... να τα έπαιξε στο n73... και σε άλλες 2 n73 συσκευές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα δεν το έχεις μόνο εσύ, το έχουν παρουσιάσει και άλλοι με το ίδιο κινητό

αλλά κάποιοι το έλυσαν με την αλλαγή της SIM... όπως π.χ.

http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=1058638

 

Λοιπόν θα κάνω αυτό που θα έπρεπε να κάνουν και στην ΝΟΚΙΑ και δεν το κάνουν

ποτέ, δηλαδή να στείλω στην ΝΟΚΙΑ (κεντρικά Φινλανδίας) αναφορά προβλήματος

και θα περιμένουμε απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα το οποίο αναφέρεται στο λίνκ για το φόρουμ που έδωσες είναι οτι γίνεται random clear του call log.

Εμένα δε γίνεται αυτό, απλά αδυνατώ να καλέσω μετά απο ένα σημείο... το call log μου είναι απείραχτο όπως ήταν πάντα και με τις κλείσεις όπως τις έχω κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

andr3as έχω ετοιμάσει επιστολή για Φινλανδία, στα Αγγλικά με όλη την ιστορία, και λεπτομέρειες, με όσα ονόματα μπορούσα να θυμηθώ... να πάω απο νόκια βούλας με το χαλασμένο κινητό;; ή να στείλω επιστολή και να δώ απο εκεί τι θα γίνει;; δε μπορώ με ένα άχρηστο μαραφέτι, κινητό αγόρασα όχι βαρίδιο....

 

Και αμα είναι να στείλω το γράμμα μου λές μία διεύθυνση για επιστολές παραπόνων;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα την επιστολή πριν κανένα 4-5ήμερο... δε ξέρω αν απαντήσανε σε εσένα αλλα εμένα ούτε φωνή ούτε ακρόαση, και αρχίζω να αναρωτιέμαι αν κάνω καλά που περιμένω φινλανδία ενώ ούτε ελλάδα εδώ δίπλα δε με εξυπηρετούνε.

 

Τι θα γίνει;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Με πήρανε τηλέφωνο πρίν ίσως 2 μήνες να μου πούνε πως θα απαντήσουνε μέσω mail.

απο τότε δε μου στείλανε ΠΟΤΕ.

Και φινλανδία που έστειλα mail με τους πιθήκους τους έλληνες μου απαντήσανε.

Οικτρό service, τίποτα λιγότερο.

Τώρα η αντικαταστάτρια συσκευή N73 Music Edition, έχει τα ίδια προβλήματα με πρίν με το call button, πιο συχνά, και είναι...

1) Πάρα πολύ αργό, έχω μέσα 2gb memory stick με ούτε 200mb σε αρχεία (φωτό κυρίως)

2) Τις τελευταίες μέρες όλο κάνει restart τη SIM , μερικές φορές μου δίνει και μήνυμα (SIM registration Failed), και απλά κολάει το κινητό στο Insert Sim card, Και για να του κάνω επανεκίνηση θέλει αφαίρεση της μπαταρίας.

Γελοίο... μόνο σε αυτά τα κινητά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορασες απο vodafone κακως.Eγω φιλε ειμαι τεχνικος της nokia θελεις να σου δωσω μια οδηγια;Μην ξαναπαρεις απο 'εταιρειες' ο θεος να της κανει που αγοραζουν απο μη εγκεκριμενες χωρες.Ανοιξε την συσκευη βγαλε την μπαταρια και δες απο ποια χωρα ειναι και πες το μας.Αν θελεις να βοηθησω!Ο andr3as δυστηχως δεν γνωριζει οτι αυτες οι εταιρειες αγοραζουν απο south africa και kenia.Οσο για την συμπεριφορα των ανθρωπων της nokia ειναι αναλογα στο αφεντικο και δεν φοβουνται ολοι να αναλαβουν της ευθυνες τους προς συμφερων του πελατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορασες απο vodafone κακως.Eγω φιλε ειμαι τεχνικος της nokia θελεις να σου δωσω μια οδηγια;Μην ξαναπαρεις απο 'εταιρειες' ο θεος να της κανει που αγοραζουν απο μη εγκεκριμενες χωρες.Ανοιξε την συσκευη βγαλε την μπαταρια και δες απο ποια χωρα ειναι και πες το μας.Αν θελεις να βοηθησω!Ο andr3as δυστηχως δεν γνωριζει οτι αυτες οι εταιρειες αγοραζουν απο south africa και kenia.Οσο για την συμπεριφορα των ανθρωπων της nokia ειναι αναλογα στο αφεντικο και δεν φοβουνται ολοι να αναλαβουν της ευθυνες τους προς συμφερων του πελατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φϊλε μου που λες οτι δεν γνωρίζω...

Αφού δουλεύεις στην ΝΟΚΙΑ (όπως και εγώ δούλευα για 7 χρόνια) τότε θα έπρεπε να ξέρεις ότι δεν είναι έτσι όλες οι συσκευές και θα έπρεπε να ρωτούσες πρώτα το παιδί από που είναι συσκευή (δηλαδή να σου πει τα στοιχεία να ελέγξεις) προτού βιαστείς και βγάλεις συμπεράσματα.

(Άσχετο... διάβασες ΟΛΑ τα προηγούμενα posts????)

Η συσκευή είναι καθαρόαιμα Ελληνική άρα αγοράστηκε αποκλειστικά από τον μοναδικό αντιπρόσωπο Ελληνικών συσκευών στην Ελλάδα την Alpha Copy - ξέρεις... εκεί που δουλέυεις...

Πως είναι δυνατόν να λες για συσκευές που βγήκαν από εργοστάσια Νότιας Αφρικής και Κένυα, όταν αν είναι προορισμένα για Ελλάδα τότε τα φέρνει η ίδια η Alpha Copy!!! άρα τα παρέχει η ίδια στον κόσμο και από Nokia Shops...

(Ξαναρωτάω είδες τα προηγούμενα posts??? μάλλον δεν θα είδες το Warranty Check στο post #19)

Είσαι όντως υπάλληλος της Νοκια ή μας δουλέυεις???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά πήγα πρωί πρωί, μίλησα με το προσωπικό εκεί, κατέληξα πάλι να μιλάω στην "Μάνατζερ" της Νοκια η οποία μου φέρθηκε σα πελάτης που πάω πρώτη φορά, και όχι 15η που (νομίζω) πήγα σήμερα στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Μου είπε οτι διάβασε την επιστολή μου έστειλα στη Νόκια καθώς της έγινε προώθηση, και μου είπε πως δεν έχει ιδέα γιατι δε μου απαντήσανε... μου είπε όμως να πάρω στο call center και πήρα την ίδια στιγμή, αφού όμως μου ζήτησαν να ακολουθήσω της οδηγίες τις Μάνατζερ της Νόκια Κα. Λάμπρου, και αφού τους εξήγησα πως έχω κάνει τα πάντα και θέλω πια να μιλήσω με κάποιον πραγματικά υπέυθυνο με απευθύνανε στον Τεχνικό -Διευθυντή- Κο. Κουμπούρη (ελπίζω να μη κάνω λάθος στο όνομα, δε θυμάμαι πολύ καλά).

Μου είπε λοιπόν, αφού του τα είπα όλα, και του έδειξα και το βίντεο που έχω στη συσκευή μου, το οποίο τράβηξα απο άλλο νόκια, δίχνοντας το κινητό μου και τα προβλήματα του, (ως αποδεικτικό στοιχείο), οτι θα το κρατήσει μέχρι την δευτέρα-τρίτη, και άμα του εμφανιστούνε τα προβλήματα που ανέφερα θα με στείλει στη Vodafone να πάρω άλλο τηλέφωνο/μοντέλο.

 

Τα προβλήματα τα οποία έχω είναι περιστασιακά, ζήτησα να μάθω τι θα γίνει αν δε βρεθεί κάποιο πρόβλημα (λόγο τύχης/ατυχίας) εγώ τι θα κάνω.. θα πάρω μία χαλασμένη συσκευή πίσω;; ΝΑΙ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...