Προς το περιεχόμενο

Congratulations to Dell Hellas


panos2000gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

Μπορείς να τους πάρεις τηλέφωνο και να τους πεις "θέλω να πάρω τον τάδε υπολογιστή", να τους πεις τις προδιαγραφές και να τους ρωτήσεις στο τέλος πόσο θα κοστίσει...

Όσο για την παράδοση, νομίζω πως θα χρειαστεί καναδυό βδομάδες - όλα αυτά τα λέω χωρίς να έχω αγοράσει dell (ακόμα), από όσα έχω δει από γνωστούς μου...

 

Αν το κάνεις, πες μας αν υπήρχαν τελικά διαφορές στην τιμή και πόσο μεγάλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία που έχω σχηματίσει για την Dell, μετά από πρόσφατη συνεργασία.

 

Πρώτα μία μικρή ιστορική αναδρομή και τωρινή κατάσταση για αυτούς, που δεν γνωρίζουν πολλά για PC γενικώς.

Η εταιρία δεν έχει μεγάλο μερίδιο αγοράς εδώ στην Ελλάδα, σε αντίθεση με ΗΠΑ και υπόλοιπο κόσμο, όπου είναι ανά κράτος πάντα στις πρώτες τρεις. Πρόκειται για κολοσσό, ο οποίος μέχρι πρότινος είχε αποκλειστικό διανομέα στην Ελλάδα τον Πουλιάδη. Εδώ και τρία-τέσσερα χρόνια πλέον υπάρχει και Dell Hellas. Τα προϊόντα δεν θα τα βρείτε στην βιτρίνες τών καταστημάτων, διότι η Dell εφαρμόζει άλλο σύστημα. Η έχει [σε μεγάλες πόλεις ΗΠΑ] καταστήματα λιανικής ή αν δεν έχει, η παραγγελίες γίνονται ιντερνετικά η τηλεφωνικά με τις εθνικές αντιπροσωπίες. Στην Ελλάδα η είσοδος της Dell σήμαινε κυρίος μεγάλες παραγγελίες, η προσοχή της ήτανε στραμμένη στους εταιρικούς πελάτες, μεγάλους οργανισμούς κτλ. Τελευταία σιγά σιγά δείνει προσοχή και σε λιανική σε μεμονωμένους αγοραστές, αλλά και πάλι με τον ίδιο τρόπο. Την διανομή την κάνει η ίδια Dell, μετά από διαμόρφωση του configuration στο site της εταιρίας. Και υπάρχει αρκετή ευλυγησία στην διαμόρφωση, όσον αφορά τα CPU, HDD και τα υπόλοιπα υποσυστήματα, δεν χρειάζεται να δεχτούμε π.χ. ένα HP, Vaio με συγκεκριμένη δοαμόρφωση, μπορεί να μας αρέσει κάποιο μοντέλο, αλλά θα θέλαμε άλλο, μεγαλύτερο δίσκο π.χ., αλλά συνήθως μπορούμε να ζητήσουμε αντε λίγο RAM παραπάνω, και αναλαμβάνει τελικά ο πωλητής καταστήματος και όχι η Sony, HP κτλ. Η Dell τα παρέχει αυτά και συνήθως βγαίνει στο site της κάποιοα τελική τιμή, και στο τέλος, στην τηλεφωνική επαφή υπάρχει και σχετικά αξιοσημείωτη έκπτωση. Γενικά τιμολογιακά ανήκει στα ακριβά μηχανήματα, αλλά μετά από την έκπτωση βρίσκεται σε λογικά πλαίσια.

 

Όλοι έχουμε ακούσει για το περίφημο after sell support της εταιρίας. Θα σας πώ τώρα την δικού μου εμπειρία, τα θετικά και τα αρνητικά.

 

Βασικά φταίει ένας φίλος μου, γιατί την άνοιξη ήθελα να αλλάξω το λαπτοπ μου και είχα ανάγκη από desktop replacement, απλώς πιο καλά μεταφερόμενα, αν χρειαζότανε να πάω εξοχικό κτλ. Βασική χρήση όμως στο σπίτι, απλά το λαπτοπ πάντα μαζεύεται έυκολα, δεν έχει χίλια καλώδια και ηχεία απλωμένα παντού κτλ. Του άρεσε το πιο μεγάλο μοντέλο της σειράς XPS, το 2010. Και με παρέσυρε και πόρωσε και εμένα. Να όμως ότι η δική μας Dell Hellas δεν το φέρνει. Εδώ πρόκειται για παράλογη κατάσταση. Δεν το φέρνει, ΟΚ, αλλά ούτε καν κατά παραγγελία, κατά προπληρωμένη εξαίρεση. Ο μοναδικός τρόπος είναι να πο παραγγείλεις έξω. Λογικό. Ήρθα σε επαφή με την Dell UK, όλα καλά, αλλά πρόβλημα στην παράδωση.... δεν μπορούν να παραδίνουνε εκτός συνόρων, γιατί, βλέπεις, είναι ζώνη άλλου εθνικού αντιπροσώπου. Η χαζή τους απάντηση πάντα στερεότυπα είναι... απευθυνθείτε σε τοπικό Dell. Μα δεν φέρνει!! Χμ, συνενοηθείτε με τον τοπικό.... Μάταιος κόπος, οι Ινδοί και Πακιστανοί εργαζόμενοι στην Dell UK είχανε πρόβλημα ακόμα και να καταλάβουνε ότι η Ελλάδα και Αθήνα δεν είναι στην Σκωτία π.χ. Η Dell έχει τρομερή οργάνωση, τα έχει προβλέψει όλα και δουλεύουνε ρολόϊ, αλλά ότι δεν προέβλεψε, δεν σκέφτηκε, δεν θα βρείς άκρη. Ο μοναδικός τρόπος ήτανε τελικά να κάνω διαμόρφωση συστήματος στο σιτε της Dell UK, να γίνει confirmation + payment προς αυτούς και τα βρώ έναν γνωστό, ο οποίος θα το παραλάβει και θα αναλάβει να το στείλει μετά σε μένα στην Ελλάδα. Περιττό να σας πώ, ότι με τα χίλια ζόρια βρήκα έναν πρόθυμο, και πλήρωσα κερατιάτικα άλλα σχεδός 300? μόνο για την αποστολή [κόστος, ασφάλεια κτλ.]. Πρώτα βεβαιώθηκα στην Dell Hellas, αν αναλαμβάνουνε support του μηχανήματος, μία και δεν φέρνουνε καν εδώ. Μπορεί να παρέχει η Dell σαν στανδάρ εγγύηση τρία χρόνια INBD [international next buisness day], αλλά μήπως αφορά μόνο τα κράτη όπου διανέμει η ίδια?. Τεσπα, ευγενικός κύριος εδώ αντιπροσωπείας μου απάντησε, ότι δυστυχώς δεν μπορεί να μου το φέρει, δεν μπορεί καν να μου αποσταλεί μέσω εταιρικής διανομής [να γλυτώσω έστω τα μεταφορικά], αλλά αν και εφ'όσον θα υπάρχει εδώ όποιο μηχάνημα της Dell, αγορασμένο από οπουδήποτε, με καλύπτει πλήρως. Πάλι καλά, λέω εγώ. Ξέχασα να πώ, ότι η Dell την εγγύση τριετίας εύκολα την επεκτείνει για τέσσερα ή και πέντε χρόνια, μπορείς να επιλέξεις και άλλα προγράματα εγγύησης, π.χ. ασφάλεια κλοπής, τυχαία ζημιά [accidental damage] και πολλά άλλα, φυσικά με την ανάλογη επιβάρυνση.

 

Φτάνει μηχάνημα εδώ αρχές καλοκαιριού. Είναι απίστευτα καλά συσκευασμένο, δύο μεγάλες κούτες. Στήσιμο, λειτουργικό, όλα όπως τα ήθελα, δώρο μία τεράστια [πανάκριβη] δερμάτινη τσάντα [βαλίτσα θα έλεγα, το λαπτοπ από μόνο του ζυγίζει 9kg, 20' οθόνη..]. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, είναι απίστευτο λάπτοπ, όλα βαίνουνε καλώς.

Το προηγούμενο Σάββατο έριχνε Σαρωνίδα καρέκλες και εμείς είμασταν εκτός σπιτιού για φαγητό. Με την επιστροφή βρίσκουμε στο σπίτι πλημμύρα στο τραπέζι. Έμπαζε από την πολλή βροχή από την σκεπή, έτρεχε από το δοκάρι κουβάδες ακριβώς απάνω στο Dell, το οποίο άφησα ανοικτό για download. Οθόνη freeze, τίποτε δεν δούλευε. Άρχισε το στέγνωμα, σεσουάρ και φυσικό για δύο ημέρες και μετά τηλεφώνησα στην Dell. Τσέκαραν το service number το οποίο πιστοποιεί το είδος εγγύησης και την επόμενη ημέρα έφτασε τεχνικός με νέο mοtherboard, HDD, DVD drive [προλαβαίνοντας να τα παραγγείλει στην Ιρλανδία, να φτάσουνε εδώ και να έρθει στις 13.00 της πραγματικά next day]. Απίστευτο? Είναι. Έκατσε δύο ώρες, άλλαξε μητρική, σκληρό, DVD, αλλά το μηχάνημα δεν συνήλθε. Επί τόπου έλυνε τηλεφωνικά με τα κεντρικά της εταιρίας πιθανές άλλες αιτίες και λύσεις. Αναχώρησε λέγοντας ότι θα συνενοηθεί και να αναμένω απάντηση τηλεφωνική για το τι θα γίνει. Την ακριβώς επόμενη ημέρα δέχτηκα τηλέφωνο από την Dell Hellas, όπου έμεινα κάγκελο.

"Θα σας πείραζε κ. Τάδε να σας το αντικαθιστούσαμε ολόκληρο το μηχάνημα με καινούργιο στην ίδια configuration? Αλλά τι θα γίνει με τα data σας, κ. Τάδε?. Προσπαθήστε πρώτα να τα ανακτήσετε, να κάνετε backup από το παλαιό σκληρό που τώρα έχετε εκτός μηχανήματος και όταν είστε έτοιμος, εμείς θα έρθουμε από σπίτι σας να σας το πάρουμε και εντός ημερών θα σας παραδοθεί το καινούργιο. Η παραγγελία έχει ήδη γίνει, η διαδικασία αντικατάστασης όμως δυστυχώς θα κάνει 10 εργάσιμες ημέρες, σας ζητούμε κατανόηση γι'αυτό, διότι το δικό σας συγκεκριμένο configuration [με τους συγκεκριμένους σκληρούς, CPU, RAM κτλ.] πρέπει να ετοιμαστεί πρώτα για έσας."

 

Ευγένεια που σκίζει, αμεσότητα άκρως επαγγελματική με ανθρώπινη χροιά φωνής, συνιστώ ανεπιφύλακτα.

 

Ήδη σκέφτομαι [και δείτε το και εσείς] ένα ειδικά διαμορφωμένο λαπτοπ της προσιτής σειράς Latitude, το 630 αλλά σε τύπο ATG, αντικραδασμικό, αδιάβροχο και ανθεκτικό περίβλημα με 14,1' για τα ταξίδια με την μηχανή [τεθωρακισμένο για τα τεθωρακισμένα!].

http://www.dell.com και κάτω επιλέξτε χώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειχες πληρωσει δλδ lukes1960 για accidental damage και παρολα αυτα εγιναν αυτα που ειπες? Τους ειπες την πραγματικη αιτια του προβληματος?

 

 

 

Οχι, δεν κατάλαβες, εγώ [φοβούμενος ήδη μόνο τις δυσκολίες που αντιμετώπισα να το αγοράσω και να το φέρω] ΕΥΤΥΧΩΣ έκανα προέκταση για 4 χρόνια ΚΑΙ ΜΕ accidental damage coverage. Σκέφτηκα ότι μία στραβή, ένας καφές ρε παιδί μου να χυθεί, την είχα βάψει για τα καλά. Και αυτό τώρα ακριβώς έγινε, μία νεροποντή και πάει το μηχάνημα. Μπορεί να συμβεί πάντα οτιδήποτε, το καλό είναι ότι η Dell έχει πολύ καλό πακέτο εγγύησης και από μόνο του. Το βασικό INBD είναι τριετίας με όλα τα μηχανήματα σαν στανδαρ μέσα στιν τιμή αγοράς. Αν θέλεις, αγοράζεις παράταση άλλο ένα, δύο χρόνια και αγοράζεις και κάλυψη για accidental damage αλλά αν θέλεις ακόμα και για κλοπή!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άψογο το after sales support της Dell, συμφωνώ.

Σ' εμένα χάλασε το εξωτερικό DVD, βασικά έγραφε cd αλλά όχι dvd και μου το άλλαξαν κατευθείαν χωρίς μάλιστα να ζητήσουν πίσω το ελαττωματικό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καλύτερα και από μένα για το service της Dell. Στην εταιρία που δουλεύω, είχαμε ορισμένα προβλήματα με μοντέλο της σειράς Optiplex. Εκτός εγγύησης, αλλά επειδή είναι γνωστό το πρόβλημα της σειράς μας τα αντικατέστησαν άμεσα και χωρίς κόστος.

Δήλωση βλάβης στο άψογο (και ευγενέστατο) τεχνικό τους τμήμα, ένα e-mail και την επόμενη όλα μια χαρά. Μπράβο τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ολα αυτα για την ντελλ, αλλα μην ξεχναμε οτι το μεριδιο της στην αγορα των ιδωτων (λαπτοπ κλπ) ειναι ελαχιστο σε σχεση πχ της εσερ. χπ, κλπ και ετσι εχουν την δυνατοτητα να ερχονται σπιτι και να βοηθανε και τηλεφωνικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ολα αυτα για την ντελλ, αλλα μην ξεχναμε οτι το μεριδιο της στην αγορα των ιδωτων (λαπτοπ κλπ) ειναι ελαχιστο σε σχεση πχ της εσερ. χπ, κλπ και ετσι εχουν την δυνατοτητα να ερχονται σπιτι και να βοηθανε και τηλεφωνικα..

 

Αν δεν με απατά η μνήμη μου είναι η 3η παγκοσμίως εταιρεία σε πωλήσεις laptop.

Δεν είναι όμως θέμα μεγέθους της εταιρείας αλλά πολιτικής που εφαρμόζει... π.χ η sony αν και κολοσσός δεν επισκευαζεί laptop σε καμιά χώρα πλην του Βελγίου. Είτε ζεις στην Ελλάδα, είτε στην Δανία, είτε στη Γαλλία είσαι υποχρεωμένος να στείλεις το Laptop σου στο Βέλγιο. Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη διαφήμιση για μια εταιρεία απο τους ευχαριστημένους της πελάτες και αυτό κάποτε πρέπει να το καταλάβουνε όλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ergidis Επίσης μην ξεχνάς ότι η υποστήριξη του πελάτη δεν έχει καμία σχέση με το πόσα τεμάχια έχει πουλήσει η εταιρεία και επομένως πολλοί πελάτες σημαίνει ότι δεν τους προλαβαίνουμε.

Μια σοβαρή εταιρεία (όχι μόνο η dell) έχει και σοβαρή τεχνική υποστήριξη και θα εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες με τον ίδιο τρόπο αδιακρίτως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ολα αυτα για την ντελλ, αλλα μην ξεχναμε οτι το μεριδιο της στην αγορα των ιδωτων (λαπτοπ κλπ) ειναι ελαχιστο σε σχεση πχ της εσερ. χπ, κλπ και ετσι εχουν την δυνατοτητα να ερχονται σπιτι και να βοηθανε και τηλεφωνικα..

 

και όμως εχουν αναθεσει το σερβις στην ιδια εταιρεια. Tην....MDI. Για ρώτα ενα τεχνικό της να σου πει τι απαιτησεις εχει η dell απο αυτήν και τι h Acer....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως επαγγελματίας ΙΤ έχω να πω για την Dell Hellas πως είναι μια σοβαρή εταιρεία που ενδιαφέρεται πραγματικά για τον τελικό πελάτη ανεξαρτήτως μεγέθους.

Οι τιμές που τελικά κάποιος αγοράζει το προϊόν είναι πολύ καλύτερες από τις αρχικές τελικά και αυτό συνήθως γίνεται με μια επικοινωνία για εκδήλωση ενδιαφέροντος για κάποιο προϊόν και επιθυμία για αποστολή αναλυτικής προσφοράς.

 

Από τότε που ξεκίνησα να αγοράζω clients και laptops από την Dell Hellas σταμάτησα να τρέχω για support και parts. όλα αυτά χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Κρίμα που το προσωπικό μου laptop είναι Sony για την οποία έχω να πω τα χειρότερα για το after sales και θα την συνιστούσα με χαρά στον εχθρό μου!!

 

Φιλικά,

Κωστής

 

εντιτ: κρίμα που τα προϊόντα τους δεν είναι "street products" για να αγοράζονται και από απλούς χρήστες. Αν ήταν θα έκλειναν "πολλά σπίτια" που τώρα ειδικά για τα laptops βγαίνουν και BEST SELLERS σε περιοδικά πληροφορικής ενώ είναι για τα πανηγύρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...