Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια σε επιλογή laptop για παιχνίδια!


tintor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρέπει να αγοράσω για δώρο ένα laptop και διαθέτω περίπου 1000ευρώ, (άλλη φορά

θα προσέχω όταν τάζω κάτι).

Το ανηψούδι το θέλει κυρίως για παιχνίδια.

Εγω είμαι παντελώς άσχετος με τα laptop, και όσο και αν προσπάθησα να βγάλω κάποια

άκρη δεν μπόρεσα. Αλήθεια γιατί τόσα πολλά μοντελάκια από κάθε εταιρεία ?

Παρακαλώ βοηθήστε με και προτείνετε μου τι και από που (όσο πιο αξιόπιστο γίνεται.

Ευχαριστώ.

Υ.Γ. Πρέπει να του το δώσω αύριο το βράδυ SOS

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το θελει αποκλειστικα για παιχνιδια παρτου καλυτερα ενα desktop γιατι με 1000 και για παιχνιδια εχεις πολυ περιορισμενες επιλογες και παλι δε θες να δοκιμασει το ανιψουδι σου να παιξει κανα dirt και να δει οτι ειναι ματαιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απάντηση σου disqualified, αλλά ο ίδιος θέλει φορητο για να τον παίρνει μαζί του όταν πηγαίνει στον παππού/ & γιαγιά στην Καλαμάτα, κάτι που γίνεται συχνά.

Δηλαδή τι προδιαγραφές και πόσο κοσίζει πρέπει να έχει ενα φορητο για να παίζει παιχνίδια αξιοπρεπώς ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[offtopic]

Εγώ τώρα θα γίνω κακός....

Πραγματικά πιστεύεις ότι ο τίτλος του θέματος το αντιπροσωπεύει????

SOS βοήθεια????

Για να πάρεις ένα δώρο???Δηλαδή ο άλλος που έχει τρομερό πρόβλημα με το software του (πχ) και δεν μπορεί να κάνει την δουλειά του τι πρέπει να βάλει?

"Πεθαίνω"????

Προσοχή με τους τίτλους....σε μια μέρα έχω δει άπειρους ίδιους τίτλους (SOS κλπ κλπ) που τελικά δεν ήταν και τοσο SOS....

[/offtopic]

Τι ηλικία είναι το ανηψούδι?Τι παιχνίδια παίζει κυρίως? Κάνε μια αναζήτηση στο φορουμ και υπάρχουν πολλά παρόμοια θέματα...και για μάρκες και για συγκεκριμένα μοντέλα.

Ο disqualified έχει δίκιο....αλλά και πάλι είναι ανάλογα τα παιχνίδια που παίζει....