Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

desolatorXT

Golf 1.4 TSI 140PS ...

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αύριο θα πάω να ψάξω στην αγορα για αυτοκίνητο... Μετά λοιπόν απο αρκετές αναζητήσεις στο ίντερνετ κατέληξα στο μοντέλο του title (http://www.volkswagen.gr/site/car.asp?catid=1479)... Βασικά πιστεύω είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή... Αλλα σήμερα μου είπε κάποιος κάτι που με προβλημάτησε...

"Τα 140 άλογα είναι πολλά για έναν 1400 cc κινητήρα, και σκεπτόμενος ότι το αμάξι έχει turbo κτλπ, ο κινητήρας θα δέχετε μεγάλη πίεση , οπότε σύντομα θα αρχίσει να παρουσιάζει προβλήματα κτλπ"...

Ισχύει κάτι τέτοιο???

Φαντάζομαι ότι οι μηχανικοί της volkswagen (και σκεπτόμενος την ποιότητα που χαρακτηρίζει τα Golf) θα έχουν προσέξει τέτοια θέματα...

 

Δεν θέλω τώρα να δώσω 20χιλιάδες + ευρώ για ένα προβληματικό αμάξι... Εσείς τι λέτε? Γενικά είναι το Golf μια καλή επιλογή? Έχετε μήπως κάποια καλύτερη πρόταση γύρω στα 20 χιλιάδες ευρώ?

 

Thnx προκαταβολικά :-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρ'το χωρίς δεύτερη σκέψη, η τελευταία γενιά golf απλά δεν παίζεται κατ'εμέ, θα το δεις και ο ίδιος. Αν μπορείς να πάρεις και το dsg κιβώτιο, είναι πραγματικά απίστευτο.

140 άλογα από 1400 είναι μια χαρά, ο ίδιος κινητήρας βγάζει 170 σε άλλη έκδοση (και 200+ σεδοκιμαστικές εκδόσεις για το νέο sirocco). Οι 4τροχοί είχαν πρόσφατα μιά δοκιμή 6άωρη σε πίστα με φιάφορα gt της κατηγορίας και το golf (Με τα 170 άλογα) δεν παρουσίασε το παραμικρό.

 

edit: απλά να ξέρεις πως αν το πιέζεις θα καίει αρκετή βενζίνη. Το πιό μεγάλο αδερφάκι του (gti) καίει γύρω στα 12 λίτρα τα 100χλμ εντώς πόλης και 8λίτρα πρπ σε εθνική επαρχία.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O κινητήρας δε ζορίζεται καθόλου και μη ξεχνάς πως το συγκεκριμένο αμάξι δουλεύει με compressorα και light turbo.

Δεν είναι προβληματικό.

Προβληματικά όσον αφορά τον κινητήρα βγήκαν κάποια GT.

 

Γιατί δεν κοιτάς το Fiat Bravo TurboJET με τα 150 άλογα; Απλά κορυφή.

Το TSi το έχω οδηγήσει και πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος απλά

μου άρεσε κυρίως αισθητικά το Bravo και είναι ανεπαίσθητα πιο δυνατό απο το Golf.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Τα 140 άλογα είναι πολλά για έναν 1400 cc κινητήρα, και σκεπτόμενος ότι το αμάξι έχει turbo κτλπ, ο κινητήρας θα δέχετε μεγάλη πίεση , οπότε σύντομα θα αρχίσει να παρουσιάζει προβλήματα κτλπ"...

Ισχύει κάτι τέτοιο???

 

Σαφέστατα και ισχύει...αλλά και να μην ισχύει πες μου ένα λόγο που θες να πιάνεις 100 στα 8,8 δευτερόλεπτα.:-(:-(:-(

Τοyota Yaris 1.0 - 1.3 θα σε συμβούλευα να πάρεις και τα ρέστα στην άκρη. :-D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρτο αβλεπι ....

Δεν θα εχεις κανενα προβλημα με το μοτερ.

Φυσικα με λογικη χρηση παντα ειδαλλως ολα σπανε...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Σαφέστατα και ισχύει...αλλά και να μην ισχύει πες μου ένα λόγο που θες να πιάνεις 100 στα 8,8 δευτερόλεπτα.:-(:-(:-(

Τοyota Yaris 1.0 - 1.3 θα σε συμβούλευα να πάρεις και τα ρέστα στην άκρη. :-D

 

υποψήφιο για ποστ του μήνα.

 

δεν παθαίνει τπτ το μοτέρ, μια χαρά αμάξι το golfάκι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Σαφέστατα και ισχύει...αλλά και να μην ισχύει πες μου ένα λόγο που θες να πιάνεις 100 στα 8,8 δευτερόλεπτα.:-(:-(:-(

Τοyota Yaris 1.0 - 1.3 θα σε συμβούλευα να πάρεις και τα ρέστα στην άκρη. :-D

 

Ακόμα καλύτερα ένα Honda Cub 50, εκεί να δεις οικονομία.

 

Και για να απαντήσω στην ερώτηση, το αυτικίνητο ούτε το έχω, ούτε το έχω οδηγήσει, αν διαβάσεις σε σχετικά forum (αλλά και εδώ μέσα) θα σου πουν ότι σκάει ο κινητήρας, παίρνει φωτιά και εκτοξεύεται στο φεγγάρι κτλ. Επίσης θα διαβάσεις ότι οι περισσότεροι που το έχουν είναι ενθουσιασμένοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον KWSN. Ρίξε μια ματιά στους 4Τ και θα δεις πως για προβλήματα μιλούν κυρίως (για να μην πω: μόνο) όσοι δεν το έχουν.

Το πήρε φίλος μου και μπορώ να σου πω πως είναι ενθουσιασμένος και πως η εντύπωση που εγώ αποκόμισα είναι εξαιρετική. Προβλήματα βέβαια όλα τα αυτοκίνητα ενδέχεται να βγάλουν. Μερικούς περιορισμούς θα σου επιβάλει ο κινητήρας (προσοχή στην αρχή μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, μετά από "καλή βόλτα"του δίνεις λόγο χρόνο να κρυώσει, μάλλον θα θες 100άρα βενζίνη λόγω υπερσυμπίεσης), αλλά κακό αυτοκίνητο δεν το λές :lol:. Κοίταξε μόνο να βάλεις στην παραγγελία ό,τι εξοπλισμό θέλεις (EgwSeProsexw οπωσδήποτε! με έχει σώσει τουλάχιστον 2 φορές), γιατί μετά θα σου στοιχίσει πολύ περισσότερο και ίσως και να μην είναι εφικτό να τοποθετηθεί. Αν τελικά είναι μέσα στις οικονομικές σου δυνατότητες, καλορίζικο!

Τα παραπάνω τα γράφει κάποιος που είναι πάρα πολύ ικανοποιημένος από άλλο, βραδύτερο, αυτοκίνητο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγά μην βάλλει 100άρα βενζίνη... Μιά χαρά είναι η απλή αμόλυβδη για το συγκεκριμένο, δεν βασίζεται σε κινητήρα fsi.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Έχετε μήπως κάποια καλύτερη πρόταση γύρω στα 20 χιλιάδες ευρώ?

Δεν ξέρω αν είναι καλύτερη πρόταση ή όχι, αλλά ρίξε μια ματιά και στο Leon 1.8 TSI

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως ο fsi και ο tsi είναι άσχετοι μεταξύ τους.

Αν κοιτάξεις εδώ και εδώ θα δεις πως προτείνει το ίδιο πράγμα, δηλαδή superbenzin min. 95 RON. Νομίζω πως ελληνική βενζίνη 100RON για τούρμπο κινητήρα στις ελληνικές κλιματικές συνθήκες είναι μάλλον απαραίτητη, για να αποφύγεις τα πιράκια.

Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος, ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος κάτοχος του αυτοκινήτου. Στο σχετικό θέμα στο forum των 4Τ στις σελίδες 345-347 γίνεται σχετική συζήτηση και δεν έχουν καταλήξει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν κάνω λάθος, η διαφορά είναι ότι τα turbo fsi δουλεύουν μόνο με στοιχειομετρικό, δεν έχουν lean mode. το lean mode θέλει 100άρα για να μην εκπέμπει πλούσια σε ΝΟx καυσαέρια. i think.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες το έτσι να το καταλάβω, τώρα εξηγούνται όλα :lol::lol::lol:

Δεν κατάλαβα τίποτα (οκ, σχεδόν τίποτα), αλλά δε χρειάζεται να μπεις στον κόπο να το αναλύσεις και να ψάχνεις.

Αν βέβαια δεν έχεις και τίποτα καλύτερο να κάνεις...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχα. οκ δεκτόν.

οι fsi μπορούν να δουλεύουν με πολύ φτωχό μίγμα(lean mode). το οποίο έχει διάφορα πλεονεκτήματα. και σοβαρότερο μειονέκτημα την εκπομπή οξειδίων του αζώτου. τα tfsi δεν έχουν αυτό το lean mode αλλά δουλεύουν συνέχεια με στοιχειομετρικό μίγμα(14,7:1).

http://en.wikipedia.org/wiki/Lean_burn

http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_Stratified_Injection

 

τα tfsi δεν έχουν lean mode λόγω αυξημένων πιέσεων στο θάλαμο καύσης (βλ. υπερσυμπίεση). ο συνδυασμός lean mode και αυξημένων πιέσεων είναι πολύ επίφοβος για την υγεία του μοτέρ.

σε γενικές γραμμές η 100άρα στα fsi αποσκοπεί κυρίως στο θέμα ρύπων ενώ η 100άρα στα tfsi περισσότερο είναι θέμα απόδοσης. όχι ότι θα έχουμε προανάφλεξη με 95άρα(πλην νοθευμένης) αλλά ο εγκέφαλος δεν έχει περιθώρια να "παίξει" ώστε να βγάλει max απόδοση.

πάνω κάτω αυτά κι από μνήμης κυρίως.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που έκανες.

Εκτιμώ και τον τρόπο σου, η ευγένεια είναι μεγάλη αρετή.

Τουλάχιστον στα δικά μου μάτια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...