Προς το περιεχόμενο

Golf 1.4 TSI 140PS ...


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πολυ καλο το tsi το εχει και ενας φιλος..το astra gtc το εχεις σκεφτει καθολου??

 

 

τι περιμενες να σου πει καποιος με το δικο μου avatar?:-D

 

 

edit: kwsn, oi kakes synithies vlepeis..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

H ρουφιανα η WV δεν εβγαλε τον TSI απο την αρχή και αναγκαστικά εγώ τότε πήρα το FSI 1.6. Το ΤSI έχει το μοναδικό πράγμα που λείπει απο το δικό μου, λιγο παραπάνω ΔΥΝΑΜΗ για το πολύ καλο σκάφος και αναρτήσεις που διαθέτει.

 

Τωρα απο αξιοπιστια, αν του αλλάζεις τα λαδάκια του τακτικά και κάνεις αυτά που συμβούλεψε ο agpr τότε τα 250.000 - 300.00χλμ τα έχει το μοτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφέστατα και ισχύει...αλλά και να μην ισχύει πες μου ένα λόγο που θες να πιάνεις 100 στα 8,8 δευτερόλεπτα

Τα 140 αλογατάκια δεν είναι πολλά για έναν 1.4lt κινητήρα.

Και το ζουμί δεν είναι στο 0-100 αλλά στις ρεπρίζ λόγω τούρμπο.

Εκεί που εσύ με το Yaris θα κατεβάζεις από 5η σε 4η και 4000 στροφές για να κάνεις μια αργή προσπέραση,ο άλλος με το TSi απλά θα ανοίγει το γκάζι και παρέα του θα ανοίγει και η τουρμπίνα για μια γρήγορη προσπέραση. Τόσο απλά...

 

Και ξαναλέω: Το FIAT Bravo Sport 1.4 TurboJET 150hp είναι κορυφαία επιλογή με κάτω από 20000? και 18" ζαντικό με 225/40 για να γουστάρουμε.

Προσωπικά είμαι ανάμεσα στα 2 με έφεση στο Bravo παρόλο που παραδοσιακά αγοράζουμε Toyota(!). Άσχετο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το TSI το έχουμε στην οικογένεια και το έχω κάνει πολλά χλμ.

Είναι ένα φοβερό αμάξι και πολύ δυνατό. Δεν είναι τόσο τα 140 άλογα είναι τα 21,κάτι ροπής που δίνει και ο τρόπος που στα δίνει. Από τις 2500 στροφές σε κολλάει στο κάθισμα(σχετικά!).

Μέχρι τώρα 25000 χλμ χωρίς προβλήματα στον κινητήρα, ούτε λάδια καίει τίποτα.

Από τα άλλα μέρη είναι αρκετά ποιοτικό και καλοστημένο. Η απλή έκδοση ωστόσο με τις 15" ζάντες αδικείται, θέλει 16" με λίγο πιο σπορ λάστιχα και είναι απόλαυση το αμάξι. Το μοναδικό μειονέκτημα που έχω βρεί είναι το τιμόνι του που αν και το κάνει ευκολοδήγητο στην πόλη, στις υψηλές ταχύτητες είναι πιο ελαφρύ από ότι θα το ήθελα.

Από κατανάλωση πάει πολύ καλά. Έχει το πλεονέκτημα ότι αν το οδηγείς normal καίει πολύ λίγο, αν το πας στους κόφτες βέβαια θακάψει παραπάνω αλλά σου δίνει τόσο δύναμη από χαμηλά που δεν υπάρχει λόγος να ανέβεις σε πολύ ψηλές στροφές.

 

Σαν ανταγωνισμός θα σου έλεγα το Fiat Bravo Tjet αν και δεν το έχω δοκιμάσει, υπερέχει σε εμφάνιση κατ'εμέ και επίσης αυτό που έχω δοκιμάσει είναι το GTC 1,8 140 άλογα, και αυτό πάρα πολύ καλό αμάξι με σπορ διαθέσεις, γρήγορο όχι όμως όσο το tsi. Είναι μια επιλογή σε ατμοσφαιρικό.

Το TSI τώρα νομίζω ότι βγάζει πραγματικά 155 άλογα και όχι 140 και σε αυτά τα λεφτά ειδικά όταν πρωτοβγήκε δεν είχε αντίπαλο. Τα focus 1,6 και λοιπά 1,6 που είχα κάνει test drive δεν μου γέμισαν το μάτι, κάτι τους έλειπε.

Αν το πάρεις test drive θα δείς που θα το ερωτευτείς από την πρώτη στιγμή. Σου το λέει αυτός κάποιος που επί σειρά ετών έβριζε τη VW ως απατεώνες και κλέφτες!!! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 140 αλογατάκια δεν είναι πολλά για έναν 1.4lt κινητήρα.

Και το ζουμί δεν είναι στο 0-100 αλλά στις ρεπρίζ λόγω τούρμπο.

Εκεί που εσύ με το Yaris θα κατεβάζεις από 5η σε 4η και 4000 στροφές για να κάνεις μια αργή προσπέραση,ο άλλος με το TSi απλά θα ανοίγει το γκάζι και παρέα του θα ανοίγει και η τουρμπίνα για μια γρήγορη προσπέραση. Τόσο απλά...

 

Για μένα τα Ιαπωνικά είναι τα καλλίτερα και όταν θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο δε κοιτάω ποτέ το αν είναι τούρμπο ή αν η 5η του πιάνει 240, αλλά την αξιοπιστία του.Δε με ενδιαφέρουν οι μεγάλες ταχύτητες που λιγουρεύεσαι εσύ φίλε μου και δε πρέπει ποτέ να κοιτάς ένα αυτοκίνητο για το δικό σου καλό με αυτό το σκεπτικό.To αυτοκίνητο λοιπόν σαν σοβαρό και υπεύθυνο άτομο που είσαι (ο καθένας) πρέπει να το διαλέξεις κατόπιν ωρίμου σκέψεως ώστε να αποφύγεις τυχόν φιλίες με το μάστορα απ' το συνεργείο.

Ασε δε που δε μπορείς να το χαρείς το γκάζι του γιατί αμέσως έχει συνιάλο.

Μη βγάζετε λοιπόν βιαστικά συμπεράσματα και καλό θα είναι να μάθετε 5 πράγματα παραπάνω πριν καταθέσετε την άποψη σας.

 

Και ξαναλέω: Το FIAT Bravo Sport 1.4 TurboJET 150hp είναι κορυφαία επιλογή με κάτω από 20000? και 18" ζαντικό με 225/40 για να γουστάρουμε.

Προσωπικά είμαι ανάμεσα στα 2 με έφεση στο Bravo παρόλο που παραδοσιακά αγοράζουμε Toyota(!). Άσχετο!

 

Είσαι λολ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα τα Ιαπωνικά είναι τα καλλίτερα και όταν θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο δε κοιτάω ποτέ το αν είναι τούρμπο ή αν η 5η του πιάνει 240, αλλά την αξιοπιστία του.Δε με ενδιαφέρουν οι μεγάλες ταχύτητες που λιγουρεύεσαι εσύ φίλε μου και δε πρέπει ποτέ να κοιτάς ένα αυτοκίνητο για το δικό σου καλό με αυτό το σκεπτικό.To αυτοκίνητο λοιπόν σαν σοβαρό και υπεύθυνο άτομο που είσαι (ο καθένας) πρέπει να το διαλέξεις κατόπιν ωρίμου σκέψεως ώστε να αποφύγεις τυχόν φιλίες με το μάστορα απ' το συνεργείο.

Ασε δε που δε μπορείς να το χαρείς το γκάζι του γιατί αμέσως έχει συνιάλο.

Μη βγάζετε λοιπόν βιαστικά συμπεράσματα και καλό θα είναι να μάθετε 5 πράγματα παραπάνω πριν καταθέσετε την άποψη σας.

 

Ο άνθρωπος ρωτάει για συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εσύ μπαίνεις και του προτείνεις μικρότερης κατηγορίας και κυβισμού.

 

Γρήγορο αυτόκίνητο δε σημαίνει μόνο τελική, σημαίνει και προσπέρασμα νταλίκας σε ανηφορίτσα. Το έχεις δοκιμάσει ποτέ με το Yaris το χιλιάρι; Για το δικό σου το καλό λέω να μην το δοκιμάσεις.

 

Τα Ιαπωνικά (όχι όλα το ίδιο) είναι γενικά αξιόπιστα αλλά τα γερμανικά δεν υστερούν ιδιαίτερα. Και για να σου λύσω την απορία, οδηγάω ένα από το καθένα, και όχι χιλιάρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θες να πεις ότι δεν έχει κάνει έκρηξη; Αποκλείεται!

Που και που βλέπω κάτι πυροτεχνήματα από μπροστά λες να είναι τίποτα σοβαρό??? :) :)

Φίλε slygeo εδώ και πολλά χρόνια η ιπποδύναμη ενός αυτοκινήτου θεωρείται ως + στην ενεργητική του ασφάλεια. Αλλά βεβαια άμα έχεις Toyota έχεις το καλύτερο αμάξι που έχει φτιαχτεί ποτέ οπότε πάω πάσο! Έλεος δηλαδή με αυτή την εταιρία και γενικά με τα Ιαπωνικά. Και στο συνεργείο πηγαίνουνε κανονικά όπως όλα, και ακριβά έχουνε γίνει πλέον και πολύ λίγα από αυτά έχουνε το πάτημα τον Γερμανικών. Όσο για την Toyota απλά είναι από τις πιο υπερεκτιμημένες εταιρίες αυτοκινήτων.

Για τη σύγκριση TSI με yaris !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο άνθρωπος ρωτάει για συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εσύ μπαίνεις και του προτείνεις μικρότερης κατηγορίας και κυβισμού.

 

Γρήγορο αυτόκίνητο δε σημαίνει μόνο τελική, σημαίνει και προσπέρασμα νταλίκας σε ανηφορίτσα. Το έχεις δοκιμάσει ποτέ με το Yaris το χιλιάρι; Για το δικό σου το καλό λέω να μην το δοκιμάσεις.

 

Τα Ιαπωνικά (όχι όλα το ίδιο) είναι γενικά αξιόπιστα αλλά τα γερμανικά δεν υστερούν ιδιαίτερα. Και για να σου λύσω την απορία, οδηγάω ένα από το καθένα, και όχι χιλιάρια.

 

Του απάντησα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Golf), απλά δε μου αρέσει και με το συγκεκριμένο κινητήρα δε το θεωρώ καθόλου αξιόπιστο με τα Ιαπωνικά, έστω και λανθασμένα.

Δε ξέρω τι κάνει το χιλιάρι υποθέτω είναι αργό όπως επίσης δε ξέρεις και τι χιλιόμετρα κάνει το παληκάρι, το 1.3 πάντως είναι πάρα πολύ σβέλτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λλά βεβαια άμα έχεις Toyota έχεις το καλύτερο αμάξι που έχει !

 

Έχω toyota auris 1.6 και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ είναι ένα απ' τα πιο αξιόπιστα επιβατηγά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.Διαφωνείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος το λέει αυτό το αντικειμενικά? Ποια επίσημα στοιχεία έχεις? Και παρακαλώ μην μου δείξεις καμιά έρευνα στο χαμό τώρα γιατί έχω και εγώ χιλιάδες να βάλω που η καθεμιά από αυτές δείχνει τελείως διαφορετικά πράγματα. Ούτε το ότι έρχεται από την Ιαπωνία μου κάνει. Εξάλλου τα Toyota όλα κατασκευάζονται στην Γερμανία. Γιατί άραγε? Ότι έχεις ένα καλό αμάξι και αξιόπιστο δε διαφωνώ. Ότι για εμένα είναι ακριβό και ότι στα λεφτά του βρίσκεις καλύτερα αυτοκίνητα είναι η γνώμη μου όπως επίσης ότι το TSI είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή.

Και επιμένω σε κάθε περίπτωση ότι η πρόταση του Yaris ήταν τελείως άκυρη. Εσύ γιατί δεν πήρες το yaris αλλά το auris και ο φίλος που θέλει ένα μεσσαίο αυτοκίνητο να πάει στο yaris. Δεν βλέπω καμία λογική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγω θα προτεινα στον topic starter να δει και το Fiat Bravo 150...

Και μη μου πει κανεις για αξιοπιστια ιταλικων! Εχουμε ενα Fiat που εχει φτασει τα 200000km κι ενα Lancia στην οικογενεια με 250000km και κανενα δεν εχει μηχανικο προβλημα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...