Προς το περιεχόμενο

Golf 1.4 TSI 140PS ...


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

όντως, μέχρι την έλευση του t-jet ήταν έτη φωτός μπροστά το vag. εκτός κι αν πάμε αρκετά πίσω στο χρόνο.

 

 

 

 

μετρημένα με τι?

 

 

ps: βέβαια για την κόντρα δε σχολιάζω ακριβώς επειδή δεν τρέχουν τ'αμάξια μόνα τους. άρα είναι πιθανό το αποτέλεσμα.

 

ναι ναι τι να πρωτοθυμηθω απο του εκπληκτικους κινητηρες της VW:lol::lol::lol:μαλλον αυτον τον τρομερο του golf IV με τα φοβερα και τρομερα 75 & 90 αλογα.

 

μετρημενα απο συνοδηγο με χρονομετρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
μην το βλεπεις ψυχρα βαση εργοστασιακων τιμων που δινει ο καθενας...υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα σε ιταλικους και γερμανικους κινητηρες στον συγκεκριμενο τομεα...κι αυτο φαινεται στον δρομο κι οχι στις μετρησεις της VW & ALFA ROMEO.Με την 147 εχω πιασει τα 0-100 σε 10'' ακριβως , και ουτε σε κατηφορα ημουνα ουτε εχω πειραξει το αμαξι μου.

 

0-100 με τι το μέτρησες? Θέλω να πω το ταχύμετρό σου δεν μπορεί να μην κλέβει, έστω και 3-4 χλμ/ώρα στην καλύτερη περίπτωση. Από την άλλη τι χρονόμετρο ήταν αυτό? Πως συνδέθηκε? Sorry κιόλας, δεν διαφωνώ με αυτά που λες και μπορεί να είσαι πιο κοντά στην πραγματικότητα από τον κατασκευαστή που έχει βγάλει και τα καθίσματα για να μετρήσει το 0-100 αλλά πιστεύω η πιο αξιόπιστη μέτρηση αυτή τη στιγμή είναι από κάποιο περιοδικό που έχει κάποια πιστοποίηση ISO για τις μετρήσεις του.

 

120 άλογα ατμοσφαιρικά με 122 άλογα turbo που αποδίδουν από πολύ χαμηλά έπρεπε να φέρει το TSI πιο μπροστά ή τουλάχιστον στα ίδια αν δεν είναι στρωμένο και το δικό σου έχει ανοίξει καλά. Και πάλι δε διαφωνώ ότι σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες με ίδια άλογα η alfa έχει καλύτερη απόδοση, δεν ξέρω βέβαια από alfa αλλά δεν θα μου φαινότανε περίεργο να έχει καλύτερη κατανομή ισχύς και ροπής και πιο γρήγορο κιβώτιο.

Μήπως εσύ πήγες στα 100 με 2α και ο ξάδερφος το λυπήθηκε και έβαλε 3η

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

0-100 με τι το μέτρησες? Θέλω να πω το ταχύμετρό σου δεν μπορεί να μην κλέβει, έστω και 3-4 χλμ/ώρα στην καλύτερη περίπτωση. Από την άλλη τι χρονόμετρο ήταν αυτό? Πως συνδέθηκε? Sorry κιόλας, δεν διαφωνώ με αυτά που λες και μπορεί να είσαι πιο κοντά στην πραγματικότητα από τον κατασκευαστή που έχει βγάλει και τα καθίσματα για να μετρήσει το 0-100 αλλά πιστεύω η πιο αξιόπιστη μέτρηση αυτή τη στιγμή είναι από κάποιο περιοδικό που έχει κάποια πιστοποίηση ISO για τις μετρήσεις του.

 

120 άλογα ατμοσφαιρικά με 122 άλογα turbo που αποδίδουν από πολύ χαμηλά έπρεπε να φέρει το TSI πιο μπροστά ή τουλάχιστον στα ίδια αν δεν είναι στρωμένο και το δικό σου έχει ανοίξει καλά. Και πάλι δε διαφωνώ ότι σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες με ίδια άλογα η alfa έχει καλύτερη απόδοση, δεν ξέρω βέβαια από alfa αλλά δεν θα μου φαινότανε περίεργο να έχει καλύτερη κατανομή ισχύς και ροπής και πιο γρήγορο κιβώτιο.

Μήπως εσύ πήγες στα 100 με 2α και ο ξάδερφος το λυπήθηκε και έβαλε 3η

 

σιγουρα το ταχυμετρο μου κλεβει οπως κι ολα...σιγουρα τα περιοδικα εχουν πολυ πιο ακριβες μετρησεις με τα πανακριβα οργανα που διαθετουν...εχεις απολυτο δικιο.Οπως επισης δεν ειμαι τρελος να πω οτι ο TWIN SPARK ειναι καλυτερος απο τον TSI.το θεμα ειναι οτι ο κινητηρας μου ειναι δεκαετιας πλεον ενω ο TSI πολυ πιο νεας τεχνολογιας και παλι η διαφορα ειναι πολυ μικρη.Γι αυτο αλλωστε ανεφερα το αποτελεσμα της κοντριτσας γιατι πραγματικα κι εμενα μου εκανε εντυπωση.Απλα επειδη εχω οδηγησει και τα 2 αμαξια καταλαβαινω οτι ο TWIN SPARK ειναι πιο νευρικος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε, σε κανονική οδήγηση απλά δεν παίζει αυτό που λες. Ο ένας κινητήρας έχει 20+ κιλά ροπή και ο άλλος 15... Τώρα αν ο ατμοσφαιρικός έχει πιο γρήγορη απόκριση στο γκάζι, ναι πιθανόν αλλά άλλο αίσθηση και τελείως άλλο τα νούμερα. Και το ότι της Αλφα ακούγεται περισσότερο μπορεί να σου δίνει αυτή την εντύπωση:). Επίσης το γκολφ με τα 120 είναι καινούριο, πες στο φίλο σου πως θα έπρεπε να κάνει και 2-3000 χιλιόμετρα πριν αρχίζει να το σκίζει;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα το ταχυμετρο μου κλεβει οπως κι ολα...σιγουρα τα περιοδικα εχουν πολυ πιο ακριβες μετρησεις με τα πανακριβα οργανα που διαθετουν...εχεις απολυτο δικιο.Οπως επισης δεν ειμαι τρελος να πω οτι ο TWIN SPARK ειναι καλυτερος απο τον TSI.το θεμα ειναι οτι ο κινητηρας μου ειναι δεκαετιας πλεον ενω ο TSI πολυ πιο νεας τεχνολογιας και παλι η διαφορα ειναι πολυ μικρη.Γι αυτο αλλωστε ανεφερα το αποτελεσμα της κοντριτσας γιατι πραγματικα κι εμενα μου εκανε εντυπωση.Απλα επειδη εχω οδηγησει και τα 2 αμαξια καταλαβαινω οτι ο TWIN SPARK ειναι πιο νευρικος.

 

Το γεγονός οτι σου έκανε εντύπωση δεν σημαίνει άρα οτι είναι και αξιόπιστο αποτέλεσμα, μπορεί δηλαδή ο οδηγός απλά να ήταν κουλός και να άλλαζε τις ταχύτητες με τα πόδια. Αυτό το λέω γιατί τα συγκεκριμένα 147 που αναφέρεις τα "ξεβράκωνα" με 1.3 rallaki που έχει κάτω απο 13kg ροπής. Και μόνο το γεγονός οτι δεν μπορούν να ξεκινήσουν σωστά σε ανηφόρα με το ηλεκτρόγκαζό του λέει πολλά για τις επιδόσεις του.

Αλλά το παιδί ρωτάει συγκεκριμένα για ένα μοντέλο Golf και αντι να εστιάσουμε εκεί, γράφουμε ο καθένας για την χρέπη του....έλεος!

 

@desolator Αν δεν το οδηγήσεις εσύ για να αποκτήσεις γνώμη, 10 άτομα να ρωτήσεις θα ακούσεις 10 διαφορετικές γνώμες (απο yaris μέχρι cinquecento!!!!) , αν σου αρέσει εσένα πιστεύω οτι οι γνώμες των άλλων περισσέυουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξιοπιστες μετρησεις μπορεις να κανεις μονο με v box (δορυφορικο).

Απο εκει και περα μπορει να σε γελασει απιστευτα το χρονομετρο χεριου...

 

Ο κινητηρας ειτε μιλαμε για fsi eite tfsi ειναι αμμεσου ψεκασμου...

Αυτο επιτρεπει την χρηση υψηλης σχεσης συμπιεσης με οποια οφελη αυτο συνεπαγεται - κυριως στην αποδοση.

Κατι τετοιο καθιστα κατ εμε αναγκαια την χρηση 100ρας βενζινης για να εχεις το μεγιστο σε αποδοση και ασφαλεια.

 

Φυσικα δεν μπαινω στην λογικη της αντιπαραθεσης με αλλες μαρκες ....ολοι το καλυτερο αμαξι εχουμε ...

 

Δες τις δικες σου αναγκες και προταιρεοτητες και προχωρα ...

Ειναι καλη επιλογη το golf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να ξέρω τίποτα θεωρητικά από τις παρατηρήσεις που έχω κάνει ο tsi καίει 95 οκτάνια χωρίς πρόβλημα. Πρόβλημα εννοώ πειράκια κτλ, μακροχρόνια δεν έχω ιδέα, τα παιδιά πιο πριν το έχουν καλύψει πιστεύω. Το θέμα είναι ότι με 100άρα βενζίνη έχει αρκετά μικρότερη κατανάλωση με αποτέλεσμα να κάνεις απόσβεση από εκεί, δηλαδή δεν υπάρχει λόγος να μην βάλεις ακριβή βενζίνη. Εντύπωση πάντως μου έκανε ότι η vpower η απλή με τα 95 οκτάνια τα πάει πολύ καλά και συναγωνίζεται τις 100άρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο tsi όμως φίλε timour είναι δεν είναι tFsi;). Πάντως και σε tFsi εμείς δεν βάζουμε κατοστάρα και δεν υπάρχουν προβλήματα. Σε σκέτο fsi η συμπίεση είναι πράγματι υψηλή αλλά στον tfsi επειδή έχει turbo είναι σαφώς χαμηλότερη, τόσο που να μην απαιτεί 100άρα. Ακόμα και σε fsi πάντως άμα η ποιότητα της 95άρας είναι καλή δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

edit: Επίσης για να "συμφέρει" στη κατανάλωση με τη διαφορά τιμής των 20 τουλάχιστον λεπτών το λίτρο θα έπρεπε να καίει το 1/5 δεν το έχω μετρήσει αλλά να καίει 8 λίτρα αντί για 10 δεν μου ακούγεται πιθανό:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο TSi είναι FSi με τουρμπίνα και κομπρέσορα:

 

TSI uses a 1.4-litre FSI engine as its core, which is then dual-charged through a combination of an engine driven supercharger operating at five times crankshaft speed and an exhaust gas turbocharger, arranged in series.

 

http://motortorque.askaprice.com/reviews/auto-0607/tsi-technology-boosts-vw-appeal.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και καιει 95 αρα .

Απλα υπαρχει ο αισθητηρας προαναφλεξης ( κnock sensor) ο οποιος αν αντιληφθει πειρακια μειωνει το αβανς ...οποτε πεφτει και η αποδοση

Εκει λοιπον προτεινω την χρηση 100ρας.

Επισης καλο ειναι να ξερουμε απο που βαζουμε βενζινη γιατι η νοθεια παει συννεφο.

Οσο για την v power την απλη και οχι την 100ρα ...ναι συναγωνιζεται την κατοσταρα αλλα η διαφορα της με την 95 αρα ειναι μονο σε προσθετα και οχι σε οκτανια...

Μαλιστα εχει γινει θεμα με αυτη την πολιτικη της shell.

Aν ειναι να βαλεις shell βαλε η 95 αρα η 100αρα racing κατευθειαν..

Η ενδιαμεση λυση δεν ειναι τπτ το ιδιαιτερο....

Α και το σημαντικοτερο ..

Ολες οι βενζινες αγοραζονται απο Ελλαδα ( διυλιστηρια ) και δεν ειναι καμια εισαγωμενη ...

Κοινως πληρωνεις και το πιατακι και την ferarri ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Παιδιά τα πλαστικά του ταμπλώ είναι μαλακά η σκληρά?Σας τρίζει μέσα γενικά η έχει καλό δέσιμο?

Σκέφτομαι για TSi καινούριο (στην αρχή ήμουν για Type-R μεταχειρισμένο μοντ.02) με τα 140.Πάει καλά?Δεδομένου ότι έχω ένα Saxo VTS 1.6 που είναι γρήγορο αυτοκίνητο.Οι διαφορές στις εκδόσεις trendline/highline είναι σημαντικές?Στην έκδοση GT sport φοράει sport ανάρτηση?Και τέλος το έχει πάρει κανείς με ηλιοροφή?Αν ναι,πόσο εξτρά πλήρωσε??

Ευχαριστώ παίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΝΑ σου πω ότι δεν το έχω, αλλά η φήμη του Golf είναι ότι δεν τρίζει. Επίσης έχει μαλακά πλαστικά.

 

Τις διαφορές σε εξοπλισμό μπορείς να τις δεις εδώ

 

Κάνε του ένα test drive θα έλεγα και μάλιστα με το DSG. Οδήγησα λίγο το GT ενός φίλου και μου άρεσε πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Gabriel η GT έκδοση έχει μεγαλύτερες ζάντες,kit spoiler,sport ανάρτηση,εσωτερικό διάκοσμο με διακριτικά "GT" και το μαγικό κουμπάκι "W" για αργή/ομαλή μετάδοση κίνησης και επιβράδυνσης όταν είσαι σε δρόμο με πάγο κτλπ.

Μπορείς να τα δεις και στο site αυτά.

Εγώ θα έπαιρνα το GT πάντως,όχι πως το TSi δεν πάει.

Βέβαια αν ανέβεις τόσο ψηλά σε χρήματα υπάρχουν και άλλες επιλογές.

Για Golf το GT και το TSi είναι μονόδρομος αν δε θες να ξεπουλιέσαι σε βενζίνες και να έχει και γκάζι,άνεση,κράτημα κτλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τα πλαστικά του ταμπλώ είναι μαλακά η σκληρά?Σας τρίζει μέσα γενικά η έχει καλό δέσιμο?

Σκέφτομαι για TSi καινούριο (στην αρχή ήμουν για Type-R μεταχειρισμένο μοντ.02) με τα 140.Πάει καλά?Δεδομένου ότι έχω ένα Saxo VTS 1.6 που είναι γρήγορο αυτοκίνητο.Οι διαφορές στις εκδόσεις trendline/highline είναι σημαντικές?Στην έκδοση GT sport φοράει sport ανάρτηση?Και τέλος το έχει πάρει κανείς με ηλιοροφή?Αν ναι,πόσο εξτρά πλήρωσε??

Ευχαριστώ παίδες.

 

Προς τα παρόν δεν ακούγεται τίποτα μέσα από τριξίματα και τέτοια και δείχνει αρκετά ποιοτικό μέσα οπότε δε νομίζω να έχει τέτοια προβλήματα.

Η trendline στο tsi νομίζω έχει 195/65/15 λάστιχα οπότε όπως καταλαβαίνεις αν έχεις συνηθίσει σε σπορ οδήγηση πρέπει να πας απευθείας σε 16" (ή 17" αν θες να αγριέψει αρκετά). Η ανάρτηση στο απλό φαίνεται αρκετά σκληρή αλλά σε κάθε περίπτωση δε σε εμποδίζει κανένας να πας σε aftermarket ή σε ανάρτηση από GT αργότερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Παιδια το αυτοκίνητο το πήρα τελικα πριν 3 μέρες στην έκδοση GT Sport...

 

Δεν θα επεκταθώ πολύ... Απλα τα σπάει :-D

 

Εκτός του ότι έχει εξαιρετική ποιότητα σε όλους τους τομείς, είναι άνετο, έχει πολύ ωραίο (και δυνατό) ηχοσύστημα, και φυσικά ο κινητήρας φυσάει... Και μου αρέσει το ότι έχει τράβηγμα και σε μεγάλες ταχύτητες, ακόμη και στην 5η, ενώ αν δεν το ζορίζεις πολύ (αλλάζεις δλδ τις ταχύτητες στις 3000 στροφές) είναι αρκετά οικονομικό...

 

Αυτά τα λίγα (εφόσον είπα ότι δεν θα επεκταθώ), το συστήνω ανεπιφύλακτα...

 

Υ.Γ. Η έκδοση με τα 140 άλογα, έχει στην πραγματικότητα 157 άλογα και τελική αντί για 208 όπως λένε τα χαρτιά έχει ~240 .

 

Υ.Γ.2. Η έκδοση Gt Sport έχει πιο σκληρή ανάρτηση από τα άλλα μοντέλα, αυτό σημαίνει ότι θα ταρακουνιέστε λίγο περισσότερο σε λακούβες (όχι ιδιαίτερα φυσικά), αλλα είναι πολύ καλύτερη στο να παίρνεισ στροφές με αυξημένη ταχύτητα. Τρίξιμο = 0 πάντως (σχετικά με ένα προηγούμενο ποστ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...