Προς το περιεχόμενο

Golf 1.4 TSI 140PS ...


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλορίζικο και καλές βόλτες desolatorXT.Τα γερμανικά φίλε όντως δηλώνουν λιγότερα άλογα από όσα βγάζουν. Το Gti λέει 200 αλλα στην πραγματικότητα βγάζει 213.

Τα 240χλμ για το tsi λίγο υπερβολικά μου ακούγονται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Καλορίζικο και καλές βόλτες desolatorXT.Τα γερμανικά φίλε όντως δηλώνουν λιγότερα άλογα από όσα βγάζουν. Το Gti λέει 200 αλλα στην πραγματικότητα βγάζει 213.

Τα 240χλμ για το tsi λίγο υπερβολικά μου ακούγονται

 

Ευχαριστώ m8 :)

 

Μην ανυσηχείς και στο λέω από πρώτο χέρι.. Το ανοίξαμε στην Εγνατία χτές... :lol:

 

Βέβαια μετα τα 200 ανέβαζε αργά τα χιλιόμετρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα απ'όλα καλορίζικο με πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.

Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά στα 240χλμ που βλέπεις δεν έχεις υπολογίσει το σφάλμα ταχυμέτρου. Άλλωστε η τελική του κατασκευαστή είναι σε δρόμο με περίπου 0% κλίση και ελάχιστο άνεμο. Αν αλλάξουν αυτές οι συνθήκες, προφανώς αλλάζει και η ταχύτητα.

Καλορίζικο και προσοχή, οι δρόμοι είναι επικίνδυνοι!

Πρόσεξε μη σε παρασύρει η δύναμη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

2 χρόνια μετά επιστρέφω στο θέμα (ναι είμαι το ίδιο άτομο με τον TS, είχα φάει μπαν από τον Lucifer γιατί αστειευόμενος ανέφερα πως θα έπρεπε να σκοτώσουμε κάτι αδέσποτες γάτες σε ένα θέμα και νόμιζε ότι το ενοούσα :P) και αυτό απλά για να διαψεύσω όσους μιλούσαν για κάψιμο λαδιών, τριξίματα, αναξιοπιστία των TSI και τα συναφή...

 

Το αυτοκίνητο έχει ~67000χλμ δεν έχει παρουσιάσει απολύτως κανένα προβλημα, και δυναμομετρημένο βγάζει 157 άλογα αντί για 140 που δίνουν εργοστασιακά με απίστευτη ροπή στις χαμηλές στροφές. Απ'όσο γνωρίζω τα αυτοκίνητα πωλούνται ακόμη {το θέμα έγινε για το GOLF V, όχι το καινούργιο VI} και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές (γύρω στις 15χιλιάδες καινούργια) και πραγματικά παιδιά αξίζουν τον κόπο, ειδηκά στην τωρινή απόδοση/τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι καλά εντάξει.. Το turbo επωφελείται απ την υγρασία και το κρύο αέρα.. Δυναμομετρησε το νταλα μεσημέρι το καλοκαίρι και μου λες μετά που πήγαν τα 157 αλογατα που λες!! Δεύτερον το αμάξι καίει λάδι απ τη ΜΑΝΑ του.. Η vw το χει κάνει έτσι και δεν είναι απαραίτητα κακό γιΑτι έχει λόγο που το χει φτιάξει έτσι.. Ένα ατμοσφαιρικό αυτό κινητό είναι 500% πιο αξιόπιστο από ένα τουρμπατο.. Μη ρωτήσετε γιατί.. Βασικές γνώσεις μηχανολογιας θέλει.. Σχετικά με τριβές, πιέσεις, μιωση απόδοσης του τουρμπο με το καιρό, σωστές αλλαγες.. Κλπ κλπ.. Εγώ προσωπικά σε τουρμπο δύσκολα θα πάω ποτέ.. Και ας μου συγκρίνει κάποιος αξιοπιστία civic type-s και το golf.. Και μη μου πείτε για το που φτιάχνονται τα Honda γιΑτι όπου και να φτιάχνονται οι αρχιμηχανικοι και οι υπεύθυνοι είναι Ιάπωνες μέσα.. Τα χέρια δε πολυπαιζουν ρόλο!!

 

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι καλά εντάξει.. Το turbo επωφελείται απ την υγρασία και το κρύο αέρα.. Δυναμομετρησε το νταλα μεσημέρι το καλοκαίρι και μου λες μετά που πήγαν τα 157 αλογατα που λες!! Δεύτερον το αμάξι καίει λάδι απ τη ΜΑΝΑ του.. Η vw το χει κάνει έτσι και δεν είναι απαραίτητα κακό γιΑτι έχει λόγο που το χει φτιάξει έτσι.. Ένα ατμοσφαιρικό αυτό κινητό είναι 500% πιο αξιόπιστο από ένα τουρμπατο.. Μη ρωτήσετε γιατί.. Βασικές γνώσεις μηχανολογιας θέλει.. Σχετικά με τριβές, πιέσεις, μιωση απόδοσης του τουρμπο με το καιρό, σωστές αλλαγες.. Κλπ κλπ.. Εγώ προσωπικά σε τουρμπο δύσκολα θα πάω ποτέ.. Και ας μου συγκρίνει κάποιος αξιοπιστία civic type-s και το golf.. Και μη μου πείτε για το που φτιάχνονται τα Honda γιΑτι όπου και να φτιάχνονται οι αρχιμηχανικοι και οι υπεύθυνοι είναι Ιάπωνες μέσα.. Τα χέρια δε πολυπαιζουν ρόλο!!

 

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

 

Turbo = fun... Nuff said... Όσων αφορά την αναξιοπιστία του τούρμπο, σε διαψεύδουν πιστεύω τα χιλιάδες VW,Seat, Skoda, Audi, Opel, Renault, Fiat και πολλά άλλα που εργοστασιακά βγαίνουν με τούρμπο...Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες εταιρίες στρέφονται σε χαμηλά κυβικά και τούρμπο, είναι απλά πιο αποδοτικό. Τα ίδια άκουγα όταν το πήρα, και 2 χρόνια αργότερα, όλες οι κριτικές απλά είναι εκτός πραγματικότητας, και ήρθα να σας το αναφέρω... Δεν σου συγκρίνω την αξιοπιστία ατμοσφαιρικού/τούρμπο, σου λέω ότι το τούρμπο πληροί στο έπακρο, τα "στάνταρντ αξιοπιστίας".

 

Υ.Γ. ΟΚ, αν το πάμε κάπου χωρίς υγρασία θα χάσει 20 άλογα...whatever...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι καλά εντάξει.. Το turbo επωφελείται απ την υγρασία και το κρύο αέρα.. Δυναμομετρησε το νταλα μεσημέρι το καλοκαίρι και μου λες μετά που πήγαν τα 157 αλογατα που λες!! Δεύτερον το αμάξι καίει λάδι απ τη ΜΑΝΑ του.. Η vw το χει κάνει έτσι και δεν είναι απαραίτητα κακό γιΑτι έχει λόγο που το χει φτιάξει έτσι.. Ένα ατμοσφαιρικό αυτό κινητό είναι 500% πιο αξιόπιστο από ένα τουρμπατο.. Μη ρωτήσετε γιατί.. Βασικές γνώσεις μηχανολογιας θέλει.. Σχετικά με τριβές, πιέσεις, μιωση απόδοσης του τουρμπο με το καιρό, σωστές αλλαγες.. Κλπ κλπ.. Εγώ προσωπικά σε τουρμπο δύσκολα θα πάω ποτέ.. Και ας μου συγκρίνει κάποιος αξιοπιστία civic type-s και το golf.. Και μη μου πείτε για το που φτιάχνονται τα Honda γιΑτι όπου και να φτιάχνονται οι αρχιμηχανικοι και οι υπεύθυνοι είναι Ιάπωνες μέσα.. Τα χέρια δε πολυπαιζουν ρόλο!!

 

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

 

Δηλαδη ολα αυτα τα χρονια που κυκλοφορουν τουρμπο αυτοκινητα τι εγινε? Επαθαν τιποτα? Μια χαρα αξιοπιστα ειναι τα μικρα τουρμπο λογο χαμηλης πιεσης. Μην λεμε λοιπον ετσι αλογιστα οτι θελουμε. Μπορει (ισως) ενα ατμοσφαιρικο να ειναι ποιο αξιοπιστο απο ενα τουρμπο αλλα σκεψου τι κερδιζεις για οσα χρονια λειτουργεις με το τουρμπο. Το Bravo που εχει ξαδερφος μου απο το 2007 με 137000 χιλιομετρα (1.4 150ps) καλα κρατει. Ο κινητηρας δεν εχει κανενα προβλημα και κανει απιστευτα χιλιομετρα την ημερα.

 

Στη ζεστη και στην υγρασια ναι, θα χασει λιγη δυναμη αλλα σιγα τα αυγα. Εχει αρκετη δυναμη για μην εχει κανενα προβλημα και να μην τραβαει ζορι. Μπονους το οτι μπορεις να κινηθεις πολυ σβελτα χωρις σπασεις τον κινητηρα ή να σου παιρνει τα αυτια αφου δεν λειτουργεις παραπανω απο τις 4.500 στροφες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί.. Βασικές γνώσεις μηχανολογιας θέλει.. Σχετικά με τριβές, πιέσεις, μιωση απόδοσης του τουρμπο με το καιρό, σωστές αλλαγες..

 

 

Άλλες ανοχές έχουν τα μέταλλα σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα και άλλες σε έναν turbo.

 

Δεν μιλάμε για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα που κάποιος του έβαλε ένα aftermarket turbo αλλά για εργοστασιακό turbo.

 

H τουρμπίνα ξέρεις τι θερμοκρασία φτάνει και τι δουλειά κάνει το intercooler ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τουρμπίνα βλέπει περίπου 800-900Κ, άντε στην χειρότερη 1000Κ. Τα τοιχωματα μέσα στον θάλαμο καύσης ξέρεις τι θερμοκρασίες βλέπουν?? (2300Κ).

 

Το intercooler που κολλάει? Το intercooler ψύχει τον άερα μετά τον πρώτο συμπιεστή, πριν μπει στον δεύτερο (εν σειρά) ώστε νς ρίξει την θερμοκρασία, άρα και την πυκνότητα και να βάλει περισσότερο άερα μέσα, άρα και περισσότερο καύσιμο, άρα από ίδιες διαστάσεις κινητήρα περισσότερη ισχύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο φίλο alchemist..

Φιλε δε με διαψεύδει κανείς.. Ούτε vw ούτε Audi ούτε άλλος.. Για ένα και μόνο λόγω βγάζουν τουρμπο σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα.. Λόγω οικονομίας. Σε διαβεβαίω γι αυτό.. Τώρα όσο για αξιοπιστίες εξαρτάται και πως οδηγείς έτσι; Εγώ τελιωσα μηχανολογια και έχω να κάνω με τουρμπινες στη δουλειά μου αυτή τη στιγμή.. ΛυσιμΑτα δεσιματα καθαρισματΑ.. Δεν είμαι απόλυτος. Πρέπει να ξέρεις πως θα συμπεριφερθεις στο καθε κινητήρα. Εδώ ρε φιλε οι μισοί και παραπάνω δε ξέρουν ποτέ να κάνουν αλλαγές ή αν χρειάζεται στρωσιμο ένας κινητήρας η οχι.. Λες να ξέρουν τι συμπεριφορά θέλει ο τουρμπο κινητήρας και τι ο ατμοσφαιρικος;

Όντως τα αυτοκίνητα με τουρμπο τώρα είναι πιο μελετημένα απ τη ΜΑΝΑ τους.. Φτιαγμένα να αντέχουν τις πιέσεις σε νορμαλ συνθήκες.. Φιλε δε θα ξεχάσω Audi Α4 turbo φίλου ο οποίος καλοκαιρακι και με 4000 χλμ το σπάσε σε μια κατάβαση μια μέρα και μετά άνοιξε το κάπο.. Ξέρεις τι είδα;; Μια τουρμπινα σα παντζαρι..και μου λεγε ´´ελα ρε μαλακά σιγά δε τρέχει τιποτά´´ εγώ σου λέω αν όχι το μοτέρ αν το επαναλάβει μερικές φορές ακόμα τη τουρμπινα σίγουρα θα την πάρει στον ώμο.. Και μετά θα παει στην Audi και θα κλαιγεται να του το φτιάξουν επειδή του βγήκε ελαττωματικο.. Εμ δεν είναι έτσι όμως.. Τεσπα η γνώμη μου είναι εφόσον υπάρχουν ατμοσφαιρικά σε παρομιες τιμές με τα τουρμπατα να προτιμουνται τα πρώτα.. Τα τουρμπατα δεν είναι για αδαείς γιατί μετά τα 100000 χλμ αν είναι και γκαζακηδες παίζει το ρητό ´´καθε Τετάρτη μαστορά´´ ..

 

 

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως τα αυτοκίνητα με τουρμπο τώρα είναι πιο μελετημένα απ τη ΜΑΝΑ τους.. Φτιαγμένα να αντέχουν τις πιέσεις σε νορμαλ συνθήκες.. Φιλε δε θα ξεχάσω Audi Α4 turbo φίλου ο οποίος καλοκαιρακι και με 4000 χλμ το σπάσε σε μια κατάβαση μια μέρα και μετά άνοιξε το κάπο.. Ξέρεις τι είδα;; Μια τουρμπινα σα παντζαρι..και μου λεγε ´´ελα ρε μαλακά σιγά δε τρέχει τιποτά´´ εγώ σου λέω αν όχι το μοτέρ αν το επαναλάβει μερικές φορές ακόμα τη τουρμπινα σίγουρα θα την πάρει στον ώμο.. Και μετά θα παει στην Audi και θα κλαιγεται να του το φτιάξουν επειδή του βγήκε ελαττωματικο.. Εμ δεν είναι έτσι όμως..

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

 

Φίλε αυτό που λες το έχω δει εγώ στα πρώτα TT (1800cc 180άρι), το έκανα βόλτα, την ανηφόρα της κατεχάκη (τσίτα μέχρι την πρώτη στροφή) μετά αναστροφή κάτω απο την γέφυρα της καισαριανής, και μετά τσίτα πάλι στην κατηφόρα της κατεχάκη, οπου και σταμάτησα στην διαστάυρωση για παπάγου (απέναντι απο τον βασιλόπουλο για οποιον ξέρει). Άνοιξα το καπώ και είδα την τουρμπίνα να είναι λίγο πριν την υγρή κατάσταση, κόκκινη σαν την κόλαση, και αρρώστησα. Και λέω στον φίλο μου, όπα ρε μεγάλε, 1 λεπτό (και άν) το άνοιξα και κοίτα πως πύρωσε....αν το πηγαίναμε τάπα μέχρι την λαμία πχ, δεν πιστεύω να γλύτωνε το ράγισμα η τουρμπίνα. Οι δοκιμή αυτή βέβαια είχε γίνει καλοκαίρι περίπου στους 34-35 βαθμούς, χειμώνα θα είναι ποιο καλά τα πράγματα, αλλά και πάλι, το αμάξι το παίρνεις για όλη τη σεζόν, όχι μόνο για τον χειμώνα.

Δεν αμφιβάλλω πάντως, πως στις επόμενες γενιές turbo βελτιώθηκαν κάπως τα πράγματα... ο χρόνος θα δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε αυτό που λες το έχω δει εγώ στα πρώτα TT (1800cc 180άρι)

 

Για το ιδιο μοτερ μιλαμε...Και δε ξερω τι να υποθεσω...Εγω εκεινη τη μερα το λυπηθηκα το Audi παντως.. Παιζει ρολο βεβαια και που θα την βαλεις την τουρμπινα..Αν θυμαμαι καλα σε εκεινο το μοτερ ηταν κρυμμενη..Δεν ειχε προσβαση ευκολα ο αερας..τι να πω!!

και ξερεις τι θα γινοταν ετσι και το πηγαινες στην Audi να τους δειξεις τη τουρμπινα ε? "μην ανησυχειτε κυριε εχουν φτιαχτει για να αντεχουν"..

Λες και εμεις ειμαστε κομμωτριες!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ξερεις τι θα γινοταν ετσι και το πηγαινες στην Audi να τους δειξεις τη τουρμπινα ε? "μην ανησυχειτε κυριε εχουν φτιαχτει για να αντεχουν"..

Λες και εμεις ειμαστε κομμωτριες!!

 

Θέλω να πιστεύω, οτι αν τους πήγαινες την τουρμπίνα-τριαντάφυλλο (πάντα εντός εγγύησης) θα σου την αλλάζανε, χωρίς πολλά μα μου σου...

Γνωστός πάντως με S3 έχει μια που φοράει και άλλες 2 καβάτζα στο γκαράζ του, να υπάρχουν....παθών και μαθών!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...