Προς το περιεχόμενο

Golf 1.4 TSI 140PS ...


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ιδια γιατι εσυ μιλας για το προηγουμενο Golf ενω τα μεταχειρισμενα που λεμε ειναι τα τελευταια peugeot και fiat μοντελα δηλαδη και καινουργια να τα αγοραζες αυτα θα επαιρνες. Εκτος απο αυτο ειναι και αλλα τα μπονους αυτων (και τα εχω φερει ως παραδειγμα, εχει και αλλα καλα αν ψαξεις) σε σχεση με το Golf 5 Tsi 140ps.

 

Καλο το Golf 5 δεν λεω αλλα εχει φτασει η στιγμη που μπορεις με λιγοτερα ή ιδια φραγκα να παρεις κατι ποιο συγχρονο, ομορφο και ταυτοχρονα καλυτερο και ισχυροτερο.

 

To οτι σε αυτα τα λεφτα υπαρχουν καλυτερες προτασεις ειναι αλλο θεμα οπως ειπα και πριν καλως η κακως το golf κραταει πολυ υψηλη τιμη και τα 13Κ ειναι ''λογικη'' τιμη με βαση την αγορα για το συγκεκριμενο μοντελο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Ιδια γιατι εσυ μιλας για το προηγουμενο Golf ενω τα μεταχειρισμενα που λεμε ειναι τα τελευταια peugeot και fiat μοντελα δηλαδη και καινουργια να τα αγοραζες αυτα θα επαιρνες. Εκτος απο αυτο ειναι και αλλα τα μπονους αυτων (και τα εχω φερει ως παραδειγμα, εχει και αλλα καλα αν ψαξεις) σε σχεση με το Golf 5 Tsi 140ps.

 

Καλο το Golf 5 δεν λεω αλλα εχει φτασει η στιγμη που μπορεις με λιγοτερα ή ιδια φραγκα να παρεις κατι ποιο συγχρονο, ομορφο και ταυτοχρονα καλυτερο και ισχυροτερο.

 

Της ιδιας χρονιας ειναι πανω κατω αλλα και παλι εσυ απο θεωρεις οτι ενα golf του 2005 ειναι ιδιο με αυτο του 2007

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λιγο πριν καποιος εγραψε οτι τα δεινουν καινουργια 15χιλιαρικα..γιατι δεν τον ρωτας?

τωρα για τα red hot turbo ή κοκκινες εξατμισεις(δεν χρειαζετε καν να ειναι τουρμπο) ειναι φυσιολογικο υπο συνθηκες...

ποσο μαλλον αν ειναι φτιαγμενα ή οι οδηγοι θελουν να κανουν τον πιλοτο με 40βαθμους ή να μαρσαρει σαν στοκος με νεκρα για λεπτα!!!

---------

παντως οτι ακομη και τον 140αρη το α σταδιο τον φτανει στα 220hp λεει πολλα..

μην ξεχνατε οτι υπαρχει μελετη για τουρμπο μαμα αυτοκ.Οπως και αναλογα με τα αλογα ακομη και στο ιδιο μοντελο να εχουν διαφορετικα εξαρτηματα...

--------

ας σταματησει καποτε το vs με τα japan ατμοσφαιρικα..ολα καλα ειναι.

παντως τα καλα japan(μαμα) ειναι turbo(ακομη και twin)...ξεκοληστε λιγο με τα vtec.τοτε βγαζαν ατμοσφαιρα γιατι ειχαν κανει συμφωνια μεταξυ τους να μην ανεβουν πανω απο τα 280αλογα.βλεπε skyline,imbreza,evo,supra

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ηταν συμφωνια, νομος της Japan ηταν. Κανενα αυτοκινητο δρομου πανω απο 280 ιππους. Βεβαια τα τζαπονια κλεβανε με την γνωστη μεθοδο και κανενα απο αυτα τα αυτοκινητα δεν απεδιδε λιγοτερο απο 300 ιππους. Εχει μερικα χρονια ομως που καταργηθηκε ο νομος.

 

Darkemus01, μπορει να ειναι δευτερο revision δεν λεω εγω απλα βλεπω τιμη, εξοπλισμο, χαρακτηριστικα και καταλαβαινω οτι τα λεφτα ειναι πολλα για τετοιο αυτοκινητο. Και το Astra προηγουμενης γενιας ειναι (οπως και το Golf) αλλα μπορεις να αγορασεις φθηνοτερα την πλουσιοτερη και ισχυροτερη εκδοση του. Οπως ειπα δεν ειναι κακο αυτοκινητο (δεν γινεται αυτο) αλλα το να πληρωσεις μαλιοκεφαλα για ενα μεταχειρισμενο "σημα" (γιατι στην ουσια γι αυτο πληρωνεις παραπανω) ειναι λιγο "καπως".

 

Δικα σου τα λεφτα βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λιγο πριν καποιος εγραψε οτι τα δεινουν καινουργια 15χιλιαρικα..γιατι δεν τον ρωτας?

 

15 χιλιαρικα θα παρεις polo καινουργιο και αυτο οχι οπως το θελεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φίλος ο kage πιο πάνω λέει για τα ´´καλά´´ ιαπωνικά ότι έχουν turbo..

Φαντάζομαι εννοείς τα δυνατά γιατί αν αρχίσω να θυμάμαι τίτλους θα σε διάψευσω.. Mx-5 κορυφαίο από πολλά περιοδικά στη κατηγορία fun to drive και για την τιμή του αλλά και με αντιπάλους που έχουν τα διπλάσια λεφτά και βάλε.. Βλεπε περιοδικό EVO.. Suzuki Baleno.. Το πιο αξιόπιστο μοτέρ για πολλά χρόνια σε πολλά περιοδικά κ αυτό..

Τα supra, skyline που αναφέρεις είναι καλά.. Αλλά από ποια μεριά τα κοιτάς; Αν τα κοιτάς από αξιοπιστία και από fun to drive σκοπιά τότε υπάρχουν και καλύτερα με λιγότερα χρήματα..

Οπότε το turbo στα ιαπωνικά όπως και οπουδήποτε αλλού ως επιχείρημα αξιοπιστίας και ως απόλαυση οδήγησης αποτυγχανει.. Έχω διαβάσει πολλά περιοδικά και τα περισσότερα που πρωταγωνιστουσαν πλην της αξιοπιστίας και το επιδόσεων ήταν ατμοσφαιρικά..δε τους έδινα εγώ τα βραβεία αλλά αυτοί που τα δοκιμαζαν..

 

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toyota Glanza

 

αβγδεζ

 

Απο το στομα μου το πηρες. Υπαρχουν απειρα starlet με -τουλαχιστον- 200 αλογα πανω τους. Το μοτερ του μαμα αντεχει πιεσεις ως και περιπου 700 αλογα. Μοτερ διαμαντι της εποχης.

 

 

Προσωπικα ειμαι υπερ της ατμοσφαιρας οχι για καποιον αλλο λογο αλλα μονο και μονο επειδη ενα ατμοσφαιρικο μοτερ εχει "χαρακτηρα" (τι ειπα τωρα ε?). Δηλαδη αν μου εβαζες να διαλεξω μεταξυ του 20βαλβιδου, μαυροκαπακου 1.6 (παλι της Toyota) που βγαζει 165 αλογα ή το turbo glanza θα διαλεγα το πρωτο. Ομοιως με το 1.8 VVTLi που φοραει η Celica TS και Corolla TS τα οποια επισης αποδειχθηκαν σκυλια μαυρα παρα τον υπερ-πουσαρισμενο χαρακτηρα τους.

 

 

Πλεον ομως ατμοσφαιρα μονο στα πολλα κυβικα (2000 και πανω) και τουρμπο οπουδηποτε αλλου. Το επιβαλει η κατασταση με τα αυτοκινητα να εχουν φτασει σε τετοιο βαρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...