Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για χρήση παλιού Celeron


actorius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα!

Ήρθε στα χέρια μου ένας παροπλισμένος υπολογιστής περίπου 3 ετών ο οποίος λειτουργικά είναι σε άριστη κατάσταση καθώς δουλευόταν συχνά μεν αλλά τίποτα το βαρύ πέρα από ένα word και λίγο internet.

 

Τα specs είναι ως εξής:

Celeron 2,4 Socket 478

mobo Gigabyte GA-8S648FX

512MB DDR SDRAM

ATI Radeon 9200 128MB AGP

TEAC DV-W50D DVDR 4x

WD 40GB HDD

 

Επειδή προφανώς δεν έχει νόημα να τον πουλήσω, ούτε παίρνει αναβάθμιση (και κυρίως δεν έχω καμιά όρεξη να χαλάω λεφτά από το πουθενά!) και επειδή όλοι οι γνωστοί κ φίλοι είμαστε με 2 κ 3 pc ήδη, οπότε δεν υπάρχει κάποιος που να θέλει ένα δεύτερο μικρό, ψάχνω να του βρω ένα ρόλο για να κάτσει στο δικτυάκι μου.

 

Έλεγα να τον κάνω κατεβαστήρι αλλά το λυπάμαι! Έχω έναν PIII για αυτή τη δουλειά και μου φαίνεται ότι θα πάει χαμένος σαν απλό κατεβαστήρι . Βέβαια είμαι άσχετος σε θέματα κατανάλωσης οπότε δεν ξέρω ποιο από τα 2 αυτά pc με συμφέρει για 24/7 on…

Η δεύτερη σκέψη ήταν για μικρό file server αλλά η mobo παίρνει φυσικά μόνο IDE δίσκους, άρα δεν πολυψήνομαι να αγοράζω καινούρια μητρική για να του βάλω πάνω SATA…

Οπότε όποια ιδέα ή πατέντα σας έρχεται είναι καλοδεχούμενη! Κρίμα είναι να ρημάξει και να καταλήξει σκουπίδι…

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλε το καινούργια στα 2,4 για κατεβαστήρι και άσε να ρημάξει και να καταλήξει σκουπίδι το Pentium 3. Το οποίο παρεμπιπτόντως τι Pentium 3 είναι; στα πόσα MHz;

 

Ό,τι και νά ναι το Celeron στα 2,4 GHz θα είναι γρηγορότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κατεβαστήρι άφησε όπως είναι το ΡΙΙΙ γιατί έχει πολύ μικρότερη κατανάλωση από το άλλο.

 

 

ΔΕΝ υπάρχει λόγος να το πετάξεις πάντως, υπάρχουν ένα σωρό παιδιά που ΔΕΝ έχουν τίποτα και θα ήταν μια χαρά δώρο για αυτά.

Ας μην τα μετράμε όλα με βάση το χρήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες