Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια για στήσιμο ενσύρματου δικτύου... Desktop με Laptop


ptsak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρακαλώ επειδή είμαι λίγο αρχάριος σχετικά με τα δίκτυα ζητώ λύση στις παρακάτω απορίες: 'Εχω 1 desktop με Vista και θέλω να το συνδέσω με 1 laptop με xp. To desktop παίρνει INTERNET μέσω LAN άπό το ρουτεράκι SIEMENS CL-110. Θέλω να συνδέσω και τα 2 να βλέπονται μεταξύ τους αλλά και να παίρνουν INTERNET. (Σημειώνεται ότι η θύρα LAN της κάρτας δικτύου του desktop χρήσιμοποιείται, καθώς είναι συνδεδεμένη με το ρουτερ).

Τί απαιτείται από hardware (υποθέτω hub ,καλώδιο lan)? και τι ρυθμίσεις στα 2 συστήματα ώστε να γίνει το ενσύρματο δικτυάκι?

Επειδή δεν μπορώ να βγάλω και πολλή ακρη από κάποια posts που διάβασα θα είμαι υπόχρεος σε όσους με βοηθήσουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σου προτεινα να παρεις ενα wifi adsl modem (4port).

θα μπορεις να σερφαρεις ασυρματα με το φορητο σου.

αν θες να μεταφερεις αρχεια μεγαλου ογκου το συνδεεις με lan καλωδιο.

το desktop το συνδεεις με λαν καλωδιο.

μπορεις να δωσεις και σε καποιον αλλο ιντερνετ ασυρματα αν θες.

σαν 4 port hub μπορεις να βαλεις 4 pc για lan game στο χωρο σου.

 

αυτες ειναι μερικες χρησεις που μπορεις να το δουλεψεις.

κοστος γυρω στα 80 ευρα. προτημισε 108 mbps αν παρεις ασυρματο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σου προτεινα να παρεις ενα wifi adsl modem (4port).

θα μπορεις να σερφαρεις ασυρματα με το φορητο σου.

αν θες να μεταφερεις αρχεια μεγαλου ογκου το συνδεεις με lan καλωδιο.

το desktop το συνδεεις με λαν καλωδιο.

μπορεις να δωσεις και σε καποιον αλλο ιντερνετ ασυρματα αν θες.

σαν 4 port hub μπορεις να βαλεις 4 pc για lan game στο χωρο σου.

 

αυτες ειναι μερικες χρησεις που μπορεις να το δουλεψεις.

κοστος γυρω στα 80 ευρα. προτημισε 108 mbps αν παρεις ασυρματο.

 

Φίλε μου αυτό δεν αποτελεί λύση για μένα! Αυτό το ήξερα εξαρχής. Σκοπός είναι να μην δώσουμε 80!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε