Προς το περιεχόμενο

Tα πιο εξυπηρετικά καταστήματα που έχετε πάει


Sadman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Πλαίσιο είναι πολύ καλό και εξυπηρετικό,εδώ στην μεριά μου πάντως.

Επίσης η Infosystem είναι πολύ εξυπηρετική και την συνιστώ σε όσους είναι στην Πάτρα.

 

Στον αντίποδα τα Multirama και e-shop.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μηπως ετυχε να παραγγηλεις καποια πραματα τοτε με τις προσφορες τον αυγουστο,η σε γιορτες? γιατι τοτε συνηθως αργουνε.

Ontos, i mia apo tis 3 paraggeleies itane tin periodo tou 15avgoustou alla afto den leei kati. As enimeronan ton kosmo sto site oti ypoleitourgoune!

 

και εμενα μου ειχανε κανει λαλακια.ειχα παραγγηλει ενα pc καινουριο σε κομματια,και μου ειπαν σε 2 μερες.με παιρνουν την επομενη και μου ξαναλενε σε 2 μερες παλι. ε, 4 μερες μετα τους παιρνω εγω τηλεφωνο να τους πω τι ωρα θα τα φερουνε,και μου λενε οτι δεν ειναι αμεσα διαθεσιμα ορισμενα πραματα που παραγγηλα,και να περιμενω η να ακυρωσω την παραγγελια. αλλα ενταξει,συμβαινουν αυτα. δεν μου εχει ξανατυχει.

Eides pou ta vgazeis ki esy siga-siga!? :-)

Kai eimai sigouri pos an den tous epernes tilefono, 8a sou stelnane tin misi paraggelia me ta dia8esima mono xoris kan na s'enimerosoun! Otan 8a sou eferne to courier ta misa pragmata, eimai sigouri pos 8a antidrouses diaforetika. :shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το πλαίσιο έχω τα εξής δύο παράπονα δεν ξέρω πόσοι θα συμφωνήσετε.

1ον) Με χαλάει που σου πασάρουν αυτά που (φαντάζομαι) έχουν μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους. Π.χ. όταν πήγα στο κατάστημα ήθελα AMD και σώνει και καλά να μου πουλήσουν intel πράγμα που με τσάντισε ελαφρώς..

 

kala ekanan oi ypalili kai ithelan na sou dosoun intel ... i intel exei kaliterous epexergastes ... ekanan kala ti doulia tous

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα δεν ωφελεί το γνωστό intel vs amd ξανά... Το θέμα είναι ότι για τις ανάγκες μου (no o/c λίγα λεφτά) ο ΑMD ήταν αυτό που ήθελα και δεν με εξυπηρέτησαν πολύ απλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 kai apo mena gia to plaisio

 

eixa paraggeilei kati 5.1 ixeia apo to site alla mesa sto mualo mou to metanoiwna pou den pira kapoia alla apo to e-shop,kai autoi ws dia mageias me piran kai mou eipan oti den einai diathesima kai na perimenw...mou eipan oti an thelw mporw na akurwsw tin paraggelia opws kai epraksa sto telos kai pira ta alla apo to e-shop...

 

to plaisio skeftetai tous pelates tou

 

kai sovara twra,den exw parapono apo to plaisio,ola kala mou exoun katsei

 

sorry gia to megethos tou minimatos kai ta greeklish

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την πρόσφατη online εμπειρία μου, μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι το Πλαίσιο είναι έτη φωτός μπροστά σε σύγκριση με το e-shop. Στο πλαίσιο έλαβα λάθος παραγγελία (είχα ζητήσει parts μου το έφεραν στημένο) τα πάντα λύθηκαν με ένα τηλεφώνημα. Πήγα πίσω 2 μέρες αλλά αυτά συμβαίνουν. Ότι και αν έχω παραλάβει είναι σε άψογη κατάσταση, σφραγισμένο κλπ. Κατά τα λοιπά οι παραγγελίες μου παραδίδονται μέσα σε 24 ώρες. Μάλιστα σε ορισμένα προϊόντα τα οποία δεν είναι άμεσα διαθέσιμα μου τηλεφωνούν μέσα σε λίγες ώρες από την παραγγελία για να με ενημερώσουν (αν και το site τους έχει άψογη ενημέρωση ως προς τι υπάρχει κλπ). Άψογη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και το κυριότερο άμεση όχι μισή ώρα στο περίμενε.... Από την άλλη e-shop ....είσαι στο περίμενε. 10 μέρες περίμενα ενημέρωση για την παραγγελία μου, οπότε αναγκαστικά την ακύρωσα. Όταν κάτι είναι διαθέσιμο ΑΠΑΙΤΩ να μου παραδοθεί την επόμενη της παραγγελίας άντε σε 2 μέρες. Χώρια που στο e-shop σε χρεώνουν με μεταφορικά όπως μου είπαν σε επικοινωνία μας...δεν κατοικώ στην Ξάνθη, κατοικώ 30km μακριά από το κέντρο της Αθήνας Και όσο το Πλαίσιο έχει αυτή τη συμπεριφορά εμένα από πελάτη δεν με χάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως από eshopping γενικότερα δεν έχω εμπειρίες. Αυτή τη στιγμή έχω παραγγελίες και στα 2 μεγάλα καταστήματα (e-shop, Πλαίσιο) οπότε στο θέμα του eshopping θα πω τη γνώμη μου σε λίγες μέρες...(ελπίζω να είναι καλή και για τους 2 - για καλό όλων των καταναλωτών)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Plaisio -10.

 

Kalo gia grigores agores kai psilopragmata.

Osous eksoterikous diskous exo parei apo ekei, xalane prin ton xrono. (Molis tora arxise na sfyrizei enas 500aris kai exo ta nevra mou).

Eksypiretikoi oi polites alla synithos asxetoi sta peri computers.

 

Kalo einai na ksereis ti yparxei stin agora, na kaneis sygkriseis, kai na exeis xrono na agorazeis apo to eksoteriko. Ftinotera sas erxetai.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματι...Το e-shop με εχει αφησει δυσαρεστημενη απο την τελευταια αγορα(η οποια δεν εγινε,ακυρωσα την παραγγελια αφου δεν με ενημερωναν σχετικα με την εξελιξη της..)Απο το Πλαισιο δεν εχω κανει αγορες μεσω Ιντερνετ,αλλα οσα πραγματα εχω παρει απο εκει ειναι πολυ καλα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Osous eksoterikous diskous exo parei apo ekei, xalane prin ton xrono.

 

Καλά σ' αυτό δεν ευθύνεται το Πλαίσιο, αλλά η εταιρία κατασκευής του σκληρού δίσκου. Το Πλαίσιο (και γενικά τα καταστήματα) οφείλει να παραλαμβάνει τα ελαττωματικά και να τα επιστρέφει για επισκευή, εφ' όσον είναι στην εγγύηση.

 

Να πω κι εγώ τη σημερινή μου δυσαρέσκια για 2 καταστήματα.

 

Πάω λοιπόν σ' έναν πολιτικό μηχανικό που δουλεύει Autocad και μου λέει το pc είναι αργό και είναι βαρύ. Κοιτάω επεξεργαστή, ήταν Celeron @ 2,66GHz, λέω τέλος πάντων, κοιτάω μνήμη, βλέπω 1 dimm 256MB RAM DDR-I @ 400MHz, εκ των οποίων τα 32MB τα χρησιμοποιούσε η ενσωματωμένη κάρτα γραφικών...

Του λέω είναι λίγη η RAM, πρέπει οπωσδήποτε να βάλουμε επιπλέον, τουλάχιστον ακόμη ένα dimm 512MB ή ένα 1024MB, θα βρίσκαμε σίγουρα 400MHz. Ο άνθρωπος ήθελε άμεσα τη μνήμη, συμφώνησε να βάλει 1024 και για να μην έχουμε κι επόμενη επίσκεψη επρεπε να βρω κάτι ετοιμοπαράδοτο. Μπαίνω στο multirama.gr, επειδή το κατάστημα ήταν πολύ κοντά στο γραφείο, βλέπω αυτό (http://www.multirama.gr/Multirama/product.aspx?a_id=111&cc_id=MemoryPC&cp_id=48593). Παίρνω τηλ. στο κατάστημα της Λάρισας να μου πούνε αν είναι διαθέσιμο, και μου λέει η κοπέλα:

- "Είναι διαθέσιμο, περιμένετε να σας πω και την τιμή", και της λέω

- "Μα στο site έχετε τιμή, 45ευρώ κι ένα λεπτό γράφει". Μου λέει:

- "Οι τιμές αλλάζουν, ενώ το site δεν ανανεώνεται... η μνήμη κοστίζει 49 ευρώ", μου λέει.

- "Ο.Κ. συμφωνούμε και για 49 ευρώ, έρχομαι να την παραλάβω".

 

Πάω στο κατάστημα, (η κοπέλα εξυπηρετούσε άλλους πελάτες) και ψάχνει ο υπάλληλος να βρει τη μνήμη και αργούσε, δεν την έβρισκε... Πάει μέσα στον τεχνικό και μετά απο λίγο βγαίνουν μαζί ο υπάλληλος και ο τεχνικός και ο υπάλληλος γυρνάει και μου λέει:

"Δεν έχουμε διαθέσιμη μνήμη, επειδή τις έχουμε βάλει όλες σε μηχανήματα που στήθηκαν...". Και τους λέω:

"Καλά με δουλεύετε, τα σημερινά μηχανήμα παίρνουν μνήμη DDR-2, σε τι μηχανήματα τις βάλατε όλες;;;;". Απάντηση:

"Εεεε.. ήρθαν πολλά μηχανήματα για service και αυτά ήταν πιο παλιά μηχανήματα (εννούσε ότι παίρναν DDR-1) και τις βάλαμε..."

"Καλά..." λέω, κούνησα το κεφάλι κι έφυγα... ούτε συγγνώμη δεν μου ζήτησαν που ενώ είχα πάρει τηλέφωνο και ρώτησα, είπανε ψέμματα και πήγα άδικα στο κατάστημα.

 

Τελικά πήγα στο Πλαίσιο (το οποίο βρισκόταν αρκετά πιο μακριά γι' αυτό και δεν πήγα εξ' αρχής) και το οποίο επίσης δεν ήταν 100% εντάξει μαζί μου. Η μνήμη στο ταμπελάκι στη "βιτρίνα" έγραφε 50 ευρώ, και μόλις έφτασα στο ταμείο η κοπέλα μου είπε 52 ευρώ. (στο site τουλάχιστον γράφουν τη σωστή τιμή http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977727&product=614610). Της λέω κάποιο λάθος έγινε επειδή το ταμπελάκι έγραφε 50 ευρώ. Παίρνει τηλέφωνο στο παράρτημα πίσω (γιατί είναι και μεγάλο το Πλαίσιο της Λάρισας) και της λένε ότι το ταμπελάκι λέει λάθος και ότι η κανονική τιμή είναι 52 ευρώ. Τουλάχιστον στο Πλαίσιο μου ζήτησαν συγνώμη και η κοπέλα από το ταμείο, και η κοπέλα από το παράρτημα με τα pc parts. Ωστόσω, αμφιβάλλω αν αλλάξαν το ταμπελάκι... αν ξαναπάω όμως, θα το κοιτάξω.

 

Τρίτο, και τελευταίο παράπονο, για το e-shop. Όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου, έχω τα Microsoft Wireless Optical Desktop 3000. Το τελευταίο καιρό είχαν παρουσιάσει προβλήματα, πατούσα κλικ και δεν το έπιανε πάντα, πατούσα πλήκτρα και αργούσε να δώσει το σήμα ή δεν τα έπιανε καθόλου... Τα είχα αγοράσει στην Πάτρα, στις 5.12.2006, τότε ήμουν εκεί φοιτητής. Τα πάω πίσω στο e-shop (της Λάρισας) στις 7.11.2007. Μου λένε o.k. θα τα στείλουμε και θα έχουμε απάντηση σε 1 εβδομάδα περίπου. Πράγματι, στις 13.7.2007, στις 5 το απόγευμα ήρθε μήνυμα στο κινητό που έγραφε "E-shop.gr Τμήμα Service: Το προϊόν σας δεν παρουσίασε πρόβλημα και θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που το παραδώσατε για την παραλαβή του." (τα bold είναι δικά μου, έχει σημασία). Την επόμενη μέρα, στις 14.7.2007, στις 2 το μεσημέρι ήρθε μήνυμα: "E-Shop Κατάστημα Πάτρας: Το service σας είναι έτοιμο, μπορείτε να περάσετε να το παραλάβετε". Παίρνω τηλ. στο κατάστημα της Λάρισας, τους τα λέω, μου λένε "Εντάξει, θα το φροντίσουμε εμέις από την Πάτρα να έρθει στη Λάρισα, και θα σας ενημερώσουμε.". Ο μήνας έχει 19.7.2007, κι ακόμη να με ενημερώσουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνηθως προτιμω Western Digital η Seagate.

Το Icy Box που εχω πεταμενο στο ραφι εχει 160GB WD. Αλλο ενα εσωτερικο 160GB WD ειναι στο πατωμα αφου εφαγα 2 εβδομαδες για backup που τελικα ειταν αχρηστο (ενας χαλασμενος cylinder μαλλον). Αυτο που αρχιζε να σφυριζει σημερα (το εκλεισα μεχρι να παρω νεο δισκο να τον κανω backup) ειναι επισης WD 500GB.

Ολοι αυτοι ειταν απο μισο εως ενος ετους παλιοι.

 

Δεν ξερω κατα ποσο ευθυνεται το Πλαισιο. Κατα την γνωμη μου ολα τα Ελληνικα μαγαζια φταινε. Απ'οτι φαινεται, φερνουν στην Ελλαδα τα ρεταλια των εργοστασιων για να εχουν μεγαλυτερο κερδος.

Εχω ακομα ενα 8 χρονων computer που αγορασα στην Αμερικη. WD και Seagate σ'αυτο. Το σβηνω, αν το θυμηθω, μονο οταν παω διακοπες. Δουλεβε αψογα σαν server μεχρι που το εφερα στην Αθηνα. Πηρε ενα μηνα την ΔΕΗ να του καψει το τροφοδοτικο (το ειχα και στο UPS).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ με τη σειρά μου, πως το Πλαίσιο έχει τους πιο εξυπηρετικούς υπαλλήλους. Όχι πως δεν υπάρχουν και εδώ καραγκιόζηδες, αλλά στο σύνολο είμαι ευχαρηστημένος. Αναφέρομαι στο Λάρισας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...