Προς το περιεχόμενο

Tα πιο εξυπηρετικά καταστήματα που έχετε πάει


Sadman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τρίτο, και τελευταίο παράπονο, για το e-shop. Όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου, έχω τα Microsoft Wireless Optical Desktop 3000. Το τελευταίο καιρό είχαν παρουσιάσει προβλήματα, πατούσα κλικ και δεν το έπιανε πάντα, πατούσα πλήκτρα και αργούσε να δώσει το σήμα ή δεν τα έπιανε καθόλου... Τα είχα αγοράσει στην Πάτρα, στις 5.12.2006, τότε ήμουν εκεί φοιτητής. Τα πάω πίσω στο e-shop (της Λάρισας) στις 7.11.2007. Μου λένε o.k. θα τα στείλουμε και θα έχουμε απάντηση σε 1 εβδομάδα περίπου. Πράγματι, στις 13.7.2007, στις 5 το απόγευμα ήρθε μήνυμα στο κινητό που έγραφε "E-shop.gr Τμήμα Service: Το προϊόν σας δεν παρουσίασε πρόβλημα και θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που το παραδώσατε για την παραλαβή του." (τα bold είναι δικά μου, έχει σημασία). Την επόμενη μέρα, στις 14.7.2007, στις 2 το μεσημέρι ήρθε μήνυμα: "E-Shop Κατάστημα Πάτρας: Το service σας είναι έτοιμο, μπορείτε να περάσετε να το παραλάβετε". Παίρνω τηλ. στο κατάστημα της Λάρισας, τους τα λέω, μου λένε "Εντάξει, θα το φροντίσουμε εμέις από την Πάτρα να έρθει στη Λάρισα, και θα σας ενημερώσουμε.". Ο μήνας έχει 19.7.2007, κι ακόμη να με ενημερώσουν...

 

Τα ασυρματα της MIcrosoft εχουνε προβληματα απο κατασκευης. Ειχα για 2 μερες (μονο, τα αλλαξα μετα) το Wireless Optical Desktop (ιδια πραγματα πανω κατω) και ειχα σοβαρα προβληματα με το πληκτρολογιο. Με ψαξιμο στο net ειδα οτι το προβλημα ηταν γενικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα ασυρματα της MIcrosoft εχουνε προβληματα απο κατασκευης.

 

Μα από το Δεκέμβριο του 2006 μέχρι το καλοκαίρι δεν είχα πρόβλημα. Μετά το Σεπτέμβριο άρχισαν τα ψιλοπροβλήματα, να αργεί στα πλήκτρα και να μην πιάνει μόνο το αριστερό κλικ μερικές φορές. Το κακό όμως τώρα τελευταία είχε παραγίνει και αναγκάστηκα να τα επιστρέψω. Για να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσαν να μου εξέδιδαν πιστωτικό 33 ευρώ,αφού και τώρα έχω τα παλιά ασύρματα (Trust Wireless Optical Deskset DS-3100A) που δουλεύουν μια χαρά, μόνο που το ποντίκι παίρνει 2xAAA και όπως καταλαβαίνεται τις επαναφορτίζω κάθε 5 μέρες (700mAh Ni-MH!!! - ευτυχώς έχω 2 ζευγάρια και έχω ν' αλλάζω...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον απο το Πλαισιο παντοτε υπαρχει εξυπηρετηση και χωρις προβληματα σε προιοντα, επισης εκτιμω το γεγονος οτι αν καθυστερησουν ελχιστα ζητουν συγνωμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξίζει να αναφέρω το Best Computers στην Πάτρα.

Ο άνθρωπος που το έχει είναι ο ορισμός του επαγγελματία.

 

Υπάρχει ακόμα αυτό το μαγαζί?

Τι κάνει ο καράφλας :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα περισσότερα μεγάλα καταστήματα οι πωλητές είναι εξαφανισμένοι ή αδιάφοροι για το αν θα πουλήσουν κάτι. Στο πλαίσιο από την άλλη η εξυπηρέτηση είναι σχεδόν άμεση, δεν έχω νιώσει πως είμαι αόρατος, αλλά προσπαθούν να σου πουλήσουν αυτό που τους έχουν πει να προωθήσουν. Πρέπει να πας ενημερωμένος και αποφασισμένος για το τι θες ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα περισσότερα μεγάλα καταστήματα οι πωλητές είναι εξαφανισμένοι ή αδιάφοροι για το αν θα πουλήσουν κάτι. Στο πλαίσιο από την άλλη η εξυπηρέτηση είναι σχεδόν άμεση, δεν έχω νιώσει πως είμαι αόρατος, αλλά προσπαθούν να σου πουλήσουν αυτό που τους έχουν πει να προωθήσουν. Πρέπει να πας ενημερωμένος και αποφασισμένος για το τι θες ακριβώς.

 

Σ'αυτό δεν έχεις άδικο φίλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντα πλαισιο.πολλα προιοντα,καλη εξυπηρετηση και ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

AFTER SALES SUPORT.

 

πηρα μια vga απο το ΑΘΛΙΟ E-SHOP και καηκε και περιμενα 3 εβδομαδες να μου δωσουν αλλη.ζητησα πιστωτικο δεν δινανε.με τα πολλα και διαφορα τηλεφωνα μου κοψανε.

 

και παει φιλος μου που του καηκε μια 8800gtx και αφου ελενχθηκε μεσα σε 2 ωρες πηρε αλλη τι να λεμε τωρα.

 

πλαισιο δινεις κατι παραπανω(οχι παντα)και ξερεις οτι αμα σου χαλασει θα εχει ετοιμο πραμα αμεσα.eshop μονο για dvd-μελανια.και πολυ τους ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το αθλιο πραγματικα e-shop που μονο διαφημισεις αξιζει να κανει διαβαζω σε ολα τα φορουμ πολλα μα πολλα παραπονα και μαλιστα με σελδιες αρκετα μεγαλης εκτασης οπου ο καθενας εξιστορει τον καημο του. Μαλιστα και εδω στο φορουμ εχω συνατησει παρα πολλα ποστ για το ιδιο θεμα. Κριμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Παντα Πλαισιο τις μεγαλες αγορες μου ειδικα, εδω και χρονια,ειμαι ευχαριστημενος πολυ καλη υποδοχη και ολοι τους μεσα εξυπηρετικοι.Μολις μπαινεις καλοσωρισμα ο σεκιουριτας προχτες στην Αργυρουπολη καφεδακι το νερακι ολα ειναι ωραια μεσα ευχαριστο περιβαλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά σ' αυτό δεν ευθύνεται το Πλαίσιο, αλλά η εταιρία κατασκευής του σκληρού δίσκου. Το Πλαίσιο (και γενικά τα καταστήματα) οφείλει να παραλαμβάνει τα ελαττωματικά και να τα επιστρέφει για επισκευή, εφ' όσον είναι στην εγγύηση.

 

Να πω κι εγώ τη σημερινή μου δυσαρέσκια για 2 καταστήματα.

 

Πάω λοιπόν σ' έναν πολιτικό μηχανικό που δουλεύει Autocad και μου λέει το pc είναι αργό και είναι βαρύ. Κοιτάω επεξεργαστή, ήταν Celeron @ 2,66GHz, λέω τέλος πάντων, κοιτάω μνήμη, βλέπω 1 dimm 256MB RAM DDR-I @ 400MHz, εκ των οποίων τα 32MB τα χρησιμοποιούσε η ενσωματωμένη κάρτα γραφικών...

Του λέω είναι λίγη η RAM, πρέπει οπωσδήποτε να βάλουμε επιπλέον, τουλάχιστον ακόμη ένα dimm 512MB ή ένα 1024MB, θα βρίσκαμε σίγουρα 400MHz. Ο άνθρωπος ήθελε άμεσα τη μνήμη, συμφώνησε να βάλει 1024 και για να μην έχουμε κι επόμενη επίσκεψη επρεπε να βρω κάτι ετοιμοπαράδοτο. Μπαίνω στο multirama.gr, επειδή το κατάστημα ήταν πολύ κοντά στο γραφείο, βλέπω αυτό (http://www.multirama.gr/Multirama/product.aspx?a_id=111&cc_id=MemoryPC&cp_id=48593). Παίρνω τηλ. στο κατάστημα της Λάρισας να μου πούνε αν είναι διαθέσιμο, και μου λέει η κοπέλα:

- "Είναι διαθέσιμο, περιμένετε να σας πω και την τιμή", και της λέω

- "Μα στο site έχετε τιμή, 45ευρώ κι ένα λεπτό γράφει". Μου λέει:

- "Οι τιμές αλλάζουν, ενώ το site δεν ανανεώνεται... η μνήμη κοστίζει 49 ευρώ", μου λέει.

- "Ο.Κ. συμφωνούμε και για 49 ευρώ, έρχομαι να την παραλάβω".

 

Πάω στο κατάστημα, (η κοπέλα εξυπηρετούσε άλλους πελάτες) και ψάχνει ο υπάλληλος να βρει τη μνήμη και αργούσε, δεν την έβρισκε... Πάει μέσα στον τεχνικό και μετά απο λίγο βγαίνουν μαζί ο υπάλληλος και ο τεχνικός και ο υπάλληλος γυρνάει και μου λέει:

"Δεν έχουμε διαθέσιμη μνήμη, επειδή τις έχουμε βάλει όλες σε μηχανήματα που στήθηκαν...". Και τους λέω:

"Καλά με δουλεύετε, τα σημερινά μηχανήμα παίρνουν μνήμη DDR-2, σε τι μηχανήματα τις βάλατε όλες;;;;". Απάντηση:

"Εεεε.. ήρθαν πολλά μηχανήματα για service και αυτά ήταν πιο παλιά μηχανήματα (εννούσε ότι παίρναν DDR-1) και τις βάλαμε..."

"Καλά..." λέω, κούνησα το κεφάλι κι έφυγα... ούτε συγγνώμη δεν μου ζήτησαν που ενώ είχα πάρει τηλέφωνο και ρώτησα, είπανε ψέμματα και πήγα άδικα στο κατάστημα.

 

Τελικά πήγα στο Πλαίσιο (το οποίο βρισκόταν αρκετά πιο μακριά γι' αυτό και δεν πήγα εξ' αρχής) και το οποίο επίσης δεν ήταν 100% εντάξει μαζί μου. Η μνήμη στο ταμπελάκι στη "βιτρίνα" έγραφε 50 ευρώ, και μόλις έφτασα στο ταμείο η κοπέλα μου είπε 52 ευρώ. (στο site τουλάχιστον γράφουν τη σωστή τιμή http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977727&product=614610). Της λέω κάποιο λάθος έγινε επειδή το ταμπελάκι έγραφε 50 ευρώ. Παίρνει τηλέφωνο στο παράρτημα πίσω (γιατί είναι και μεγάλο το Πλαίσιο της Λάρισας) και της λένε ότι το ταμπελάκι λέει λάθος και ότι η κανονική τιμή είναι 52 ευρώ. Τουλάχιστον στο Πλαίσιο μου ζήτησαν συγνώμη και η κοπέλα από το ταμείο, και η κοπέλα από το παράρτημα με τα pc parts. Ωστόσω, αμφιβάλλω αν αλλάξαν το ταμπελάκι... αν ξαναπάω όμως, θα το κοιτάξω.

 

Τρίτο, και τελευταίο παράπονο, για το e-shop. Όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου, έχω τα Microsoft Wireless Optical Desktop 3000. Το τελευταίο καιρό είχαν παρουσιάσει προβλήματα, πατούσα κλικ και δεν το έπιανε πάντα, πατούσα πλήκτρα και αργούσε να δώσει το σήμα ή δεν τα έπιανε καθόλου... Τα είχα αγοράσει στην Πάτρα, στις 5.12.2006, τότε ήμουν εκεί φοιτητής. Τα πάω πίσω στο e-shop (της Λάρισας) στις 7.11.2007. Μου λένε o.k. θα τα στείλουμε και θα έχουμε απάντηση σε 1 εβδομάδα περίπου. Πράγματι, στις 13.7.2007, στις 5 το απόγευμα ήρθε μήνυμα στο κινητό που έγραφε "E-shop.gr Τμήμα Service: Το προϊόν σας δεν παρουσίασε πρόβλημα και θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που το παραδώσατε για την παραλαβή του." (τα bold είναι δικά μου, έχει σημασία). Την επόμενη μέρα, στις 14.7.2007, στις 2 το μεσημέρι ήρθε μήνυμα: "E-Shop Κατάστημα Πάτρας: Το service σας είναι έτοιμο, μπορείτε να περάσετε να το παραλάβετε". Παίρνω τηλ. στο κατάστημα της Λάρισας, τους τα λέω, μου λένε "Εντάξει, θα το φροντίσουμε εμέις από την Πάτρα να έρθει στη Λάρισα, και θα σας ενημερώσουμε.". Ο μήνας έχει 19.7.2007, κι ακόμη να με ενημερώσουν...

 

Kala ta leei o filos mia apo ta idia.Agorasa ena zevgari akoustika ta opoia den doulevan.Ta piga piso mou lene ine mia xara.Ta dokimazo ksanapiso kai ta dokimazo pali me ton politi ksana xalasmena pane piso oxi ine mia xara mou lene.Simperasma agorasa ena zevgariakoustika stis 6/11!!!Ine 2/12 kai akoma tpt.NAI TO APARADEKTO E-SHOP ANAFERO!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...