Προς το περιεχόμενο

Tα πιο εξυπηρετικά καταστήματα που έχετε πάει


Sadman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοντεύει ένας μήνας (από τις 7/11) κι ακόμη δεν έχουν έρθει το πληκτρολόγιο-ποντίκι...

 

Είμαι σίγουρος ότι περιμένουν να έρθουν μετά τις 5/12 για να μην μπορώ να τα ξαναστείλω πίσω στην εγγύηση... (αφού δεν τα επισκεύασαν... είπαν ότι δεν είχαν κανένα πρόβλημα!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ δαγκωτό eshop... Αν και τα παιδιά έχουνε κάποια ελλατώματα όσο αφορά τα eshop point και τις ουρές που γίνονται για παραλλαβές, αλλά από τιμές και rma είναι πρώτοι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 Πλαισιο

Σε θέμα εξυπηρέτησης after service είμαι πολύ ευχαριστημένος από το πλαίσιο. Ότι μου έχει χαλάσει και ήταν μέσα στην εγγύηση, μέσα σε λίγες ώρες το είχα καινούριο ή έβαζα κάποια λεφτά παραπάνω και έπαιρνα κάτι καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το e-shop έχει σπάσει κάθε ρεκόρ ανευθυνότητας.

 

Για 2η φορά έκαναν το ίδιο ακριβώς λάθος, και το set αντί να έρθει Λάρισα πήγε για 2η φορά στην Πάτρα. Την Τετάρτη 5/12/2007 μου ήρθε το μήνυμα και πήρα τηλ. στο κατάστημα στη Λάρισα και μόνο που δεν τους έβρισα! Ήταν βέβαια ευγενικοί μαζί μου, καθότι αναγνώρισαν το λάθος τους, ζητούσαν επανελειμένως συγγνώμη και ανέλαβαν να με ενημερώσουν όταν θα έφτανε στη Λάρισα. Μέχρι και σήμερα (εννοώ Τρίτη 11/12/2007), ούτε φωνή, ούτε ακρόαση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Αλλο ενα σημερινο μπραβο στο Πλαισιο.Ειχα ενα πληκτρολογιοα Logitech S 510 που παρουσιαζε προβληματακια στον γιο μου και το πηγα χθες βραδυ για ελεγχο. Για να ειμαι ειληκρινης απο την κακη οπτικη εικονα που παρουσιαζε το πληκτρολογιο αμφιβαλω αν δεν ηταν βλαβη απο κακο χειρισμο του γιοκα μου.

 

Σε 2 ωρες μου ειχαν στειλει sms οτι ειναι ετοιμο.Πηγα πριν λιγο και το ειχαν αντικαταστησει !!!!

 

Το θεμα εχει και ...παρελθον. Το ιδιο πληκτρολογιο ειχε αντικατασταθει και τον 11/2006 που ειχε οριακη εγγυση που τωρα φυσικα εχει ληξει. Αρα αν καταλαβα καλα η αρχικη διετης εγγυηση ανανεωνεται για ολοκληρο το διαστημα της οταν αντικατασταθει ενα προϊον .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβως. Το νεο ανταλλακτικο καλυπτεται απο πληρη εγγυηση. Στην περιπτωση σου αλλαξε ολο το πληκτρολογιο, οποτε ολοκληρο καλυπτεται απο πληρη εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβως. Το νεο ανταλλακτικο καλυπτεται απο πληρη εγγυηση. Στην περιπτωση σου αλλαξε ολο το πληκτρολογιο, οποτε ολοκληρο καλυπτεται απο πληρη εγγυηση.

 

 

Αρα λιιιγο πριν την ληξη της εγγυησης να ... παρακαλαμε να χαλασει ???Σε ποια πρϊοντα ισχυει αυτο ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ολα τα κινητα (με την εννοια οτι δεν ειναι ακινητο κλπ) προιοντα.

 

 

Και προφανως με την προυποθεση οτι δεν επισκευαζονται ή δεν συμφερει η επισκευη τους.Ετσι ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E-SHOP. :-D

Εχει τις φθηνότερες τιμές έστω και κατά 3 ευρώ- πολλά για κάποιον εργαζόμενο που δουλεύει 8ωρο για 30 ευρώ.

Εδώ και 5 χρόνια που το ανακάλυψα, αγοράζω μόνο από αυτό και δεν μου έχει τύχει ελλατωματικό προιόν.

Είναι πιο κατατοπιστικό στην περιγραφή των προιόντων στις ιστοσελίδες του.

Έχει μεγαλύτερη ποικιλία προιόντων από το Πλαίσιο και απο οποιοδήποτε άλλο μαγαζί στην Ελλάδα.

Σε αγορές μεγάλης αξίας π.χ. κομμάτια για συναρμολόγηση υπολογιστή , έχω γλιτώσει έως και 150 με 200 ευρώ. (αναφέρομαι στα ίδια ακριβώς κομμάτια, όπου όταν αγοράζεις μαζικά οι μικροδιαφορές γίνονται μεγαλοδιαφορές).

 

Το μόνο αρνητικό είναι ότι πολλές φορές τα e-shop points δεν απαντούν στο τηλέφωνο.

 

Αυτά για το e-shop point Θεσσαλονίκης

 

 

Το Πλαίσιο ως παραδοσιακό κατάστημα , έχει άσχετους με το αντικείμενο τους πωλητές.

Έχει διανοητικά καθυστερημένους πωλητές, όπου ζητάς π.χ. ένα κινητό σε μάυρο χρώμα , επιμένει ότι υπάρχει μόνο σε ασημί και ροζ και μετά από 10 λεπτα ανακαλύπτει μια παρτίδα σε μαύρα ακριβώς μπροστά του.:mad:

Δυστυχώς στο Πλαίσιο πρέπει να έρθεις σε επαφή με τους κακούς του πωλητές που αν δεν ξέρεις, σε πωλούν ότι θέλουν αυτοί. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι τα αντίστοιχα θύματα.

Τον Σεπτέμβριο αγόρασα μια ψύκτρα Scythe Infinity την οποία επέστρεψα μετά από 2 ώρες, καθώς ήταν χρησιμοποιημένη και φθαρμένη. Οι τεχνικοί παραδέχτηκαν την απάτη τους, είπαν δηλαδή ότι ναι, ήταν χρησιμοποιημένη και φθαρμένη.

Παρολο τον καβγά που άνοιξα μαζί τους , δεν μου έδωσαν τα χρήματα μου πίσω και έτσι αναγκάστηκα με πιστωτικό να πάρω έναν σκληρό δίσκο.

Έχουν το θράσος ναπωλούν σε φθηνότερες τιμές κάποια μόνο από τα προιόντα τους, μέσω διαδικτύου. Έπρεπε ότι δίνουν μέσω internet να έιναι φθηνότερο, χωρίς εξαίρεση.

 

Αυτά από το ΠΛΑΙΣΙΟ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΑΚΗΣ στον Φοίνικα Καλαμαριάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον καλυπτεται απο εγγυηση, πρεπει α επισκευαστει. Εφοσον η πεισκευη κρινεται ασυμφορη η αδυνατη, πρεπει ο πωλητης να προσφερει στον πελατη καποιο συμβιβασμο (πιστωτικο οριο, αλλαγη με καινουργιο, αλλαγη με προιον παρομοιων δυνατοτητων).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο που δεν μου αρεσε στο Πλαισιο προσφατα ηταν που πηγα και πηρα δυο οθονες που στο site στην τιμη για παραγγελια απο internet ειχαν 20 ευρω λιγοτερο η καθε μια. Ζητησα να μου τις δωσουν στην τιμη αυτη και αρνηθηκαν. Δηλαδη επρπε να παω εκει οπως και εκανα, να απασχολησω τον υπαλληλο για 10 λεπτα και μετα να φυγω να πω σπιτι να κανω τηλεφωνικη παραγγελια και να ξαναπαω την αλλη μερα να τις παρω παλι εκει πιο φτηνα !!!!

Τελικα που "εκοψαν" απο 10 ευρω στην καθε μια.Και μιλαμε οτι με ξερουν και τους ξερω πολυ καλα στο καταστημα Μεταμορφωσης.Λιγη ευελιξια δεν θα εβλαπτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...