Προς το περιεχόμενο

Rithmisi se Makefile (linmodem) driver WinModem

panagiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

exo ena modem tis PCTel to opoio opos leei i pctel mporei na treksei se<BR>linux me ti xrisi twn drivers pou dinei sto cd..<BR>epeidi oi gnoseis mou einai poli mikres den exo kateferei na to kano na<BR>doulepsei akoma,,<BR>poio kato paratheto to makefile..<BR>ta dirs einai kapos etsi<BR> -include/hal.h , pctel.h<BR>/root -src/module/makefile , ptmodule.c<BR> -lib/control.a , dsp.a , hal.a , ptserial.a<P>to makefile:<BR>#<BR># Makefile for the PCtel module<BR>#<BR># Note! The CFLAGS definition is now inherited from the<BR># parent makefile.<BR>#<P><BR>HPATH = ../../include<BR>FINDHPATH = $(HPATH)/asm $(HPATH)/linux $(HPATH)/scsi $(HPATH)/net<P>HOSTCC =gcc -I$(HPATH)<BR>HOSTCFLAGS =-O -fomit-frame-pointer<P>CROSS_COMPILE =<P>COL_DEBUG_FLAGS =<P>AS =$(CROSS_COMPILE)as<BR>LD =$(CROSS_COMPILE)ld<BR>CC =$(CROSS_COMPILE)gcc -D__KERNEL__ -DMODULE -Wall $(HOSTCFLAGS) -I$(HPATH)<BR>${COL_DEBUG_FLAGS}<BR>CPP =$(CC) -E<BR>AR =$(CROSS_COMPILE)ar<BR>NM =$(CROSS_COMPILE)nm<BR>STRIP =$(CROSS_COMPILE)strip<BR>MAKE =make<P>EXTRA_LDFLAGS :=<P><BR># object files directory<P>O_TARGET := ../../lib/pctel.o<P># object files<BR>O_OBJS := \<BR> ptmodule.o \<P>OX_OBJS := \<BR> ../../lib/control.a \<BR> ../../lib/hal.a \<BR> ../../lib/dsp.a \<BR> ../../lib/ptserial.a<P>all_targets: $(O_TARGET) $(L_TARGET)<P>%.s: %.c<BR> $(CC) $(CFLAGS) $(EXTRA_CFLAGS) -S $< -o $@<P>%.o: %.c<BR> $(CC) $(CFLAGS) $(EXTRA_CFLAGS) -c -o $@ $<<P>%.o: %.s<BR> $(AS) $(ASFLAGS) $(EXTRA_CFLAGS) -o $@ $<<P>ifdef O_TARGET<BR>ALL_O = $(O_OBJS) $(OX_OBJS)<BR>$(O_TARGET): $(ALL_O) Makefile<BR> rm -f $@<BR> $(LD) -r $(EXTRA_LDFLAGS) -o $@ $(ALL_O)<BR>endif<P><BR>clean:<BR> rm -f *.o<BR>ifdef L_TARGET<BR> rm -f $(L_TARGET)<BR>endif<BR>ifdef O_TARGET<BR> rm -f $(O_TARGET)<BR>endif<P>telos tou makefile...<P>opos lene i odigies mou bgazei sto dir /root/lib ena file pctel.o to opoio<BR>prepei na to<BR>kano install me to insmod.. alla to insmod mou leei oti to file afto eixe<BR>ginei compile gia pirina 2.2.14 eno aftos pou exo einai 2.2.16 (exo SuSe 7.0<BR>prof)<BR>pou mporo na po sto makefile na to kanei compile gia pirina 2.2.16 ?<BR>isos na ftai kai to /root/src/module/ptmodule.c to opoio paratheto edo..<BR>/*<BR> * For the definition of __module_kernel_version[] so that<BR> * the modem driver can be compatible with various Linux kernel<BR> * versions.<BR> *<BR> * This file is to be linked with the rest of the libraries in<BR> * the distribution package.<BR> */<P>#include <linux/version.h><BR>const char __module_kernel_version[] __attribute__((section(".modinfo"))) =<BR>"kernel_version=" UTS_RELEASE;<BR>#ifdef MODVERSIONS<BR>const char __module_using_checksums[] __attribute__((section(".modinfo"))) =<BR>"using_checksums=1";<BR>#endif<P>efxaristo, ek ton proteron..<BR>P.S exo dokimasei polles fores na kano allages sta scriptakia alla ola<BR>blakeies ekana.. kai i ipostiriksi apo tin PCTel einai xeiristi!<BR>o driver aftos ipotithetai oti tha kanai output ena file to<BR>/root/lib/pctel.o to opoio na kano setup me to insmod kai meta tha kano<BR>mknod /dev/ttyS15 c 62 79<BR>kai bgainei to /dev/ttyS15<BR>ekei kano<BR>chmod 666 /dev/ttyS15<BR>meta kano ena link<BR>ln -sf /dev/ttyS15 /dev/modem<BR>gia to xreisimopoio me alla programmata opos to kppp ktl..<BR>afta...<BR>kai pali efxaristo gia opoia voithia..<BR>panagiotis<BR>P.S2 sorry gia to terastio minima<P> grin.gif grin.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...