Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • 0
zztop845

Νέος με ερώτησεις για σωστή αρχή

Ερώτηση

Γεια σας. Είμαι καινούριος στο forum. Έχω καιρό να ασχοληθώ με προγραμματισμό λόγω έλλειψης χρόνου. Είχα ασχοληθεί καλά με C και κάμποσο με C++ καθώς και την Visual C++.

 

Θέλω να ρωτήσω ποιος μεταγλωττιστής είναι καλός για έναν αρχάριο; Ο DEV C++ είναι ικανοποιητικός αλλά δεν εμφανίζει τις μεταβλητές στο δένδρο όπως η Visual C++ της Microsoft. Όμως ο DEV C++ δεν έχει κρυφές γραμμές κώδικα π.χ. για την δημιουργία παραθύρου γράφεις κάποιες γραμμές σε αντίθεση με την Microsoft που τα έχει κάπως τυποποιημένα και κριμένα. Καταλαβαίνω πως αυτός είναι σωστό αλλά κάποιος που θέλει να ξεκινήσει και να κατανοήσει σε βάθος τον προγραμματισμό σε παράθυρα νομίζω πως πρέπει να δεί όλο τον κώδικα. Άρα υπάρχει κάποιος μεταγλωττιστής που να έχει την απλότητα του DEV C++ και όταν θέλεις να έχεις και την τυποποίηση της Microsoft; Οι εκδώσεις της C++ .NET τι είναι; Η Turbo C++ που είναι δωρεάν δουλεύει σε σπασμένα XP; Αυτή η C# τί είναι; Είναι υπερσύνολο της C++; Κάτι διάβασα στο forum αλλά δεν κατάλαβα. Αξίζει κάποιος που θέλει να ξεκινήσει προγραμματισμό να ασχοληθεί με αυτή ή είναι κυρίως αυτό που έλεγα παραπάνω περισσότερος κρυφός κώδικας για πιο γρήγορο προγραμματισμό; Προσωπική μου γνώμη είναι πως το καλύτερο είναι κάποιος να μάθει να κάνει ένα πρόγραμμα σειρά προς σειρά και αφού μάθει μετά να χρησιμοποιεί τα οπτικά εργαλεία και την τυποποίηση της κάθε εταιρίας λογισμικού Microsoft Borland κ.τ.λ. Επίσης για την δημιουργεία 3D αλλά και 2D γραφικών είναι καλύτερο το OpenGl ή το DirectX; Είναι το DirectX δωρεάν αλλά ποιό γρήγορο από το OpenGl; Το OpenGl το είδα μέσα από τον DEV C++.

 

Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα γιατί και εγώ είμαι μπερδεμένος. Ευχαριστώ για την υπομονή σας και για την-τις απάντηση-εις οποιασδήποτε από τις παραπάνω ερωτήσεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Hello file! kalospir8es!

Katarxas.. den boro na katalavo ti enoeis otan les oti i Visual C++ "krivei" kodika. Nai i visual C++ exei tropous na sou grapsei etoimo kodika gia para8ira klp. Alla pada sou dinei tin dinatotita na ta grapseis ola monos sou.

Ego pados protimo to Visual studio (sigkekrimena to .NET 2005) kai oxi ton Dev-C giati opos eipes kai esu o debugger tou einai apisteftos.

H C# tora.. einai mia glossa tis microsoft... miazei me C++ alla den exei pointers klp.. kai miazei me Java. An 8es na asxoli8eis me programmatismo mono e tin platforma tis Microsoft tote 8a prepei na tin ma8eis. Alla kalo einai na ksereis kala C/C++ idi oste na ksereis vasikes enoies opos oi diktes klp..(kai as min xrisimopoioude stin C#). Tora oso afora to OpenGL VS Direct3D... xm.. emena prosopika mou aresei na doulevo me OpenGL.. einai pio.. aplo.. Ta exo doulepsei kai ta 2 API.. ( an kai mono tin ekdosi 10 tou Direct3D ). To pleonektima tou OpenGL einai i aplotita kai oti pezei padou... (linux, windows, Beos, Solaris, MacOS klp... ).

h sigkrisi vevea tis tora ekdosis tou OpenGL me tin tora ekdosi tou Direct3D den einai kai toso tis prokopis.. dioti to Direct3D apo tin ekdosi 9 stin 10 exei allaksei PARA POLLA pragmata... kai se 1-2 mines (etsi akougetai) 8a vgei kai i ekdosi 3.0 tou OpenGL pou kai auti 8a exei tromaktikes allages.

To kalo vevea me to Direct3D einai oti xrisimopoieitai kai gia ton programmatismo tou XBOX tis microsoft ( C# + DirectX ) opote.. ama ksereis Direct3D 8a exeis tin eukolia na boreis na grapseis kodika kai gia XBOX.

Btw.. ama se endiaferei to game programming den 8a xreiasteis pote ton optiko programmatismo.. afou oti zografizeis to zografizeis me to OGL i to D3D... auta apo emena.. kali arxi se oti kai na kaneis!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η CodeGear Turbo C++ από όσο γνωρίζω δουλεύει σε κάθε Windows XP configuration, από εκεί και πέρα με την βοήθεια της μπορείς να γράψεις άνετα πολύ ισχυρές Windows εφαρμογές δίχως να χαθείς μέσα στο Windows API (το έμαθα στις αρχές του 1990 όταν δεν υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις στον προγραμματισμό των MS-Windows 3.0/3.1 –σήμερα το χρησιμοποιώ ελάχιστα ;)).

 

Όταν όμως αποκτήσεις ή έχεις γνώσεις Windows API η βιβλιοθήκη οπτικού προγραμματισμού της CodeGear Turbo C++ (και της Delphi), η VCL θα σου επιτρέψει να εκμεταλλευτείς αυτές τις γνώσεις σου επεκτείνοντας τις δυνατότητες των εφαρμογών σου (η VCL δεν θα σε περιορίσει σχεδόν ποτέ!) ...

 

Όσον αφορά τα 2D Games, μιας και ασχολούμαι από χόμπι θα έλεγα ότι ο προγραμματισμός σε DirectDraw δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολος ούτε ιδιαίτερα απαιτητικός αντίθετα είναι βαρετός (!) καθώς πρέπει να χρησιμοποιήσεις κώδικα «τυφλοσούρτη» για το στήσιμο των απαιτούμενων COM objects και ύστερα DirectDraw Surfaces, Clippers, Color Keys κτλ.

 

Από εκεί και πέρα, καλή τύχη σε ότι και αν επιλέξεις..

:-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...