Προς το περιεχόμενο

Απορίες για αγορά ram


leftermann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλημέρα σε όλους.

Σκοπεύω να ανεβάσω λίγο την ram του pc μου, και καθώς είμαι ολίγον άσχετος, είπα να ρωτήσω πρώτα, μην κάνω καμία κοτσάνα...

Λοιπόν, έχω ένα pentium D 2,8, και μητρική την asus p5gz-mx (specifications εδώ και εδώ), με 2 χ 512 DDR2 SDRAM 533. Σκοπεύω να αγοράσω 2χ1 gb, αλλά έχω λίγο μπερδευτεί:

 

1. ρίχνοντας μια ματιά στο eshop, βλέπω οι ddr2 να είναι pc4200, pc5300, pc 5400, pc 6400 κλπ. Τι διαφορά κάνει αυτό; Κάποιες ίσως κάνουν για την μητρική μου, και κάποιες όχι;

2. η μητρική μου παίρνει μόνο μνήμες 533 Mhz, ή μπορώ να βάλω και 667 ή 800 Mhz;

3. υπάρχει διαφορά αν πάρω 2 ξεχωριστές μνήμες του 1 gb, με το να πάρω ένα dual channel kit 2 gb;

4. με το timing (4.4.4.12, 5.5.5.12 κλπ), πρέπει να προσέξω κάτι;

5. έχετε να προτείνετε κάτι; (δεν θέλω τίποτα τρελό, σε σχετικά νορμάλ κόστος).

 

Sorry αν σας κούρασα, και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λίγα λόγια η μητρική σου απο ότι έψαξα υποστηρίζει DDR2 στα 533Mhz και στα 400Mhz.

Άρα αγοράζεις DDR2 στα 533!

 

Για να δουλέψουν 2 μνήμες σε dual channel θα πρέπει να είναι ίδιες το να πάρεις κιτ με το να πάρεις 2 ίδιες δεν υπάρχει στην ουσία διαφορά.

Σου προτείνω αυτές εδώ, έχω δύο και δουλεύουν άψογα σε dual channel.(πριν 6 μήνες 80ε την μία τις πήρα!!!:cry: τώρα με 40ε παίρνεις και τις δύο)

 

Πέρι timings κλπ ας στα πει κάποιος πιο ειδικός αλλά για τον μέσο χρήστη δεν παίζουν ρόλο πίστεψέ με. Τα pc4200 κλπ έχουν σχέση με την σειρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε μου σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Κι εγώ αυτές είχα ματιάσει, αλλά είπα να ρωτήσω λίγο πριν κάνω την κίνηση.

Πριν 10 μήνες που έφτιαξα το μηχάνημα, ήθελε 80 επιπλέον ευρώ για να το πάω σε 2 gb ram από 1 gb που τελικά αγόρασα. Οι τιμές κατρακυλάνε...

Τhanx και πάλι για τον κόπο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε