Carthago Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2007 Εθνικη Θεσσαλονικης Αθηνας υψος Μαλγαρων (Μετα τα διοδια). Μπορει το οδοστρωμα να μην ειναι και τοσο καλο σε ποιοτητα αλλα οδηγας για 45 Κμ (Μεχρι Κατερινη) με τερμα τα γκαζια. Σκεφτονται να αυξησουν και το οριο ταχυτητας στα 150Κμ σε αυτο το κομματι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SGP Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2007 Εγώ οδήγησα την παλιά εθνική από Ναύπλιο για Τρίπολη και μου άρεσε πολύ, δεν έχει πολύ κίνηση και οι στροφές είναι εξαιρετικές με καλή ορατότητα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2007 ta στατιτστικα απο τον πανακριβο ιδιωτικο δρομο της γερμανιας ειναι του 1990... απο τοτε τα αυτοκ.εχουν πολλαπλασιαστει. το 2ο λινκ δεν το κοιταξα...ειχε πολλα pdf:P ------------------------- τελος να πω οτι ολο το ινετ εχει γεμησει απο γρηγορους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanocaster Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2007 Εγώ οδήγησα την παλιά εθνική από Ναύπλιο για Τρίπολη και μου άρεσε πολύ, δεν έχει πολύ κίνηση και οι στροφές είναι εξαιρετικές με καλή ορατότητα . aka κωλοσούρτης; Όντως είναι πολύ ωραία διαδρομή, αν και ψηφίζω σαν ωραιότερη διαδρομή τη Λαμία-Καρπενήσι χειμώνα με χιόνια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choco Banana Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2007 Σαν κάτοικος Αθήνας ψηφίζω τον περιφερειακό του Υμηττού για έναν και μόνο λόγο. Μπορώ να δώ το χάος μέσα στο οποίο ζώ. Αν περάσεις νύχτα ειδικά είναι πολύ περίεργη αίσθηση. Νιώθεις για λίγο έξω απ την Αθήνα,ενω αυτή είναι μπροστά στα μάτια σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Daimon Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2007 δεν υπαρχει.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bianca76 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Κομοτηνη-Ξανθη-Καβαλα(τωρα που εδωσαν λιγη Εγνατια ακομη!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ferongr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Μπραλος... Ειτε χαλαρα, ειτε σβελτα, ειναι απολαυση. Κατι μου εχουν πει και για εναν επαρχιακο που παει Δομοκο (?) αλλα δεν εχω παει εκει. Το πιο ωραιο στο Μπραλο ειναι να ξεφτιλιζεις τους ασχετους με τα R1 της καφετερειας μεσα αμαξι. No offence, και γω με πατερα μηχανοβιο μεγαλωσα, αλλα μερικες φορες βλεπεις κατι μοτοσυκλετες να τις καβαλανε κατι κουλοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
felikas Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Μπράλος;;; Δε λέω, ωραίος δρόμος να απολαμβάνεις τα χωριά τριγύρω, αλλά σε καμία περίπτωση για τρέξιμο! Αρκετά επικίνδυνος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
drillgr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Η εγνατια οδος ειναι καλυερη και πληρεστερη μιας και δεν βασιστηκε στις ελληνικες προδιαγραφες του 1960 αλλα πηρε προδιαγραφες γερμανικες κλπ πολυ πιο βελτιωμενες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giankyr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Δεν έχω κάνει πολλά ταξίδια, για να κρίνω Εγνατίες, βουνά, λαγκάδια κτλ αλλά στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης το καλύτερο κομμάτι είναι από τον Αυλώνα και κάτω. Ταξίδευα από Θεσσαλονίκη με 106 Rallye που φοράει Bilstein κίτρινα (Group N) (σκληρά σαν πούστηδες) και σε όλο το ταξίδι δεν πήγαινα πάνω από 160 γιατί θα ξηλωνώτανε η σπονδυλική μου στήλη από το λακουβομάνι Όταν έφτασα σ' εκείνο το κομμάτι και κοίταξα το κοντέρ στα 200κάτι και το αυτοκίνητο να πηγαίνει σα να κυλάει πάνω σε λάδι, τρελάθηκα. Νόμιζα ότι είχα πάρει λάθος κατεύθυνση και πέρασα τα σύνορα για καμιά άλλη χώρα! Στον γυρισμό δυστυχώς δεν το χάρηκα γιατί έβρεχε καρέκλες και πολυθρόνες και πηγαίναμε όλοι με alarm.. Στη Θεσσαλονίκη, εντός πόλεως είναι πολύ λίγα τα καλά σημεία που μπορείς να γεμίσεις πρώτη και να μείνει γραπωμένο το όχημα στο δρόμο. Το 99% της ασφάλτου είναι γυαλισμένη σα να την κάνανε με το σβουράκι.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fidelio Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Ο δρόμος απο τον ισθμό προς Επιδαυρο - κλασικά και κυρίως για μηχανόβιους , τεχνική διαδρομή , σχεδόν σαν μια λουνα παρκ κατασταση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimokritos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2007 ενα υπέροχο κομμάτι έχει λίγο πρίν την αλεξανδρούπολη (απο κομοτηνή), μια παράκαμψη που έγινε πρόσφατα για την ασφαλτόστωση του κανονικόύ κομματιού. άψογη ασφαλτος, μονόδρομος, με ορατές εξόδους... ιδανική για τους μοτοσυκλετιστές... όχι γόνατα, αγκώνες ξύνεις.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
daxzlyi Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2007 ναι ναι ναι ρε φιλε εισαι γνωστης! αυτη η παρακαμψουλα μετα την κομοτηνη σχεδιατηκε λες και ηταν ειδικη διαδρομη ειτε για αμαξι ειτε για μοτερι αν και δεν οδηγω(ακομα) μηχανη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TypemaR Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2010 Σας παραθέτω μια συνομιλία μου με τον πατέρα μου μετά απο μια ειδοποίηση για κλήση που μου ήρθε ταχυδρομικώς.(κλήση απο κάμερα για όριο ταχύτητας) -Καλά που στο διάολο έφαγες πάλι κλήση;Μου λες; -Δεν ξέρω, κάτσε να πάω στο τμήμα να πάρω την κλήση και να δω. -Καλά δεν θυμάσαι που μπορεί να έτρεχες; -Οχι βέβαια, αφου παντού τρέχω..! Πίσω λοιπόν στο θέμα του topic, δυστυχώς καλούς και ασφαλείς δρόμους δεν έχουμε.και πληρώνουμε και μια περιουσία διόδια. Όσον αφορα την ταχύτητα προσωπικά μου αρέσει η ευθεία 10 km στην Ε.Ο. Αθηνών-Τριπόλεως λίγο μετά τη σήραγγα του Αρτεμισίου.Πολύ καλής ποιότητας οδόστρωμα με κατηφορική κλίση και πέρα για πέρα ευθεία. Όσον αφορά γρήγορη οδήγηση και στροφιλίκια που συνδυάζει και ωραία διαδρομή ψηφίζω παραλιακή Αθηνών-Σουνίου αλλά πολύ χαμηλά.Από Ανάβυσσο και μετά μέχρι το Σούνιο.Καλής ποιότητας οδόστρωμα με ορισμένα κομμάτια με αλλεπάλληλες στροφές όπου μπορείς να συνομιλείς με τα λάστιχα σου για αρκετή ώρα. Στα + ότι σταματάς για ένα καφεδάκι έξω απο το ναό του Ποσειδώνα με όλο το Αιγαίο στα πόδια σου για να πάρεις δυνάμεις για την επιστροφή. Όσον αφορά ωραία διαδρομή που απολάμβανα το τοπίο θα μου μείνει ένας επαρχιακός δρόμος στην Εύβοια.Ο δρόμος που οδηγεί απο Ψαχνά στην παραλία του Λιμνιώνα.Ήταν μια διαδρομή ανάμεσα στα έλατα και στο άρωμα της φύσης.Το οδοστρωμα μέτριο θα το έλεγα καθώς σε μερικά σημεία υπήρχαν λακκούβες αλλά όλη η μαγεία του τοπίου σε κάνει να το προσπερνάς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.