Προς το περιεχόμενο

Benchmarking ... Let's see how good we are ... ;)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 10/11/2018 στις 3:22 ΜΜ, BabisTs είπε

Σπάζωντας το φράγμα των 12200gpuscore και συνεχίζουμε για 12300gpuscore.......προς το παρών run και 12250gpuscore....

image.png.71ddce4ddb42026228d20c11b1850a44.png

Με τι ρυθμίσεις στην 2080 έκανες αυτό το graphics score; Με τις ίδιες ρυθμίσεις στην 2080 και τη CPU σε stock, τι graphics score βγάζει; Με την AORUS 2080 (factory clock 1845) και Ryzen 2700X εγώ βγάζω 10950 graphics score.

 

Δημοσ.

ιδιες ρυθμισεις με πριν αλλα απο 4.5 τον εβαλα στα 4.7gz !αποτι βλεπω τελικα ο  επεξεργαστης κοβει καργα !

nitro6.png

Δημοσ.
2 ώρες πριν, evagelou είπε

ιδιες ρυθμισεις με πριν αλλα απο 4.5 τον εβαλα στα 4.7gz !αποτι βλεπω τελικα ο  επεξεργαστης κοβει καργα !

nitro6.png

bro !!! μη νομιζεις οτι εισαι χαλια στο graphics skore  ακομα και με εναν 7700κ στα 5600 για κοντρα εισαι πολυ cool στο τελευταιο σκορακι που ανεβασες !!:-D

 

1838375.png

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, malakudi είπε

Με τι ρυθμίσεις στην 2080 έκανες αυτό το graphics score;

Με τις ρυθμίσεις που βλέπεις στο gpu-z και τα υπόλοιπα settings στα daily με cpu : 5.0ghz & 3700mhz /cl15 ram .....

8 ώρες πριν, malakudi είπε

Με τι ρυθμίσεις στην 2080 έκανες αυτό το graphics score; Με τις ίδιες ρυθμίσεις στην 2080 και τη CPU σε stock, τι graphics score βγάζει; Με την AORUS 2080 (factory clock 1845) και Ryzen 2700X εγώ βγάζω 10950 graphics score.

με stock τον cpu και oc την gpu  δεν έχω τρέξει.....αλλά με τον cpu στα 5,0ghz και την gpu stock (factory clocks) έχω 11380gpuscore.

  • Like 4
Δημοσ.
14 ώρες πριν, BabisTs είπε

Με τις ρυθμίσεις που βλέπεις στο gpu-z και τα υπόλοιπα settings στα daily με cpu : 5.0ghz & 3700mhz /cl15 ram .....

με stock τον cpu και oc την gpu  δεν έχω τρέξει.....αλλά με τον cpu στα 5,0ghz και την gpu stock (factory clocks) έχω 11380gpuscore.

Για να σιγουρευτώ ότι καταλαβαίνω καλά αυτό που λέει το GPU-Z, το συγκεκριμένο scor είναι με +135 clock από το ήδη overclocked 1860 MHz ενώ όταν λες factory εννοείς το default OC clock της Strix, σωστά; Γιατί η reference είναι στα 1710 και η FE στα 1800. Η Aorus μου είναι στα 1845. Η συχνότητα της μνήμης παίζει σημαντικό ρόλο;

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, malakudi είπε

Για να σιγουρευτώ ότι καταλαβαίνω καλά αυτό που λέει το GPU-Z, το συγκεκριμένο scor είναι με +135 clock από το ήδη overclocked 1860 MHz ενώ όταν λες factory εννοείς το default OC clock της Strix, σωστά; Γιατί η reference είναι στα 1710 και η FE στα 1800. Η Aorus μου είναι στα 1845. Η συχνότητα της μνήμης παίζει σημαντικό ρόλο;

Δεν μίλησα για default clocks αλλά για stock εργοστασιακά που είναι τα 1860mhz της strix (όπως έρχεται κοινως η gpu από asus) .... Οπότε τα +125 είναι από τα 1860mhz....Εννοείται ότι η vram παίζει σημαντικό ρόλο.... Στο run η vram είναι 2040mhz....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απογευματινό run stability έτσι για να δω αν άλλαξε τίποτα από τον cpu τόσο καιρό με τόσα update των windows....74 βαθμούς maxarisma σε δύο πυρήνες και οι υπόλοιποι παρακάτω 71-73 βαθμούς......

image.png.e34480118df376c887c4f739d51b396c.png

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 4
Δημοσ.
19 ώρες πριν, BabisTs είπε

Απογευματινό run stability έτσι για να δω αν άλλαξε τίποτα από τον cpu τόσο καιρό με τόσα update των windows....74 βαθμούς maxarisma σε δύο πυρήνες και οι υπόλοιποι παρακάτω 71-73 βαθμούς......

image.png.e34480118df376c887c4f739d51b396c.png

@BabisTs μπορείς να αναφέρεις στο θέμα των Turing το default power limit σε W της κάρτας σου;

Δημοσ.

New RTSS  7.2.1 beta

http://msi-afterburner.guru3d.com/RTSSSetup721Beta2.rar

Fixed issue with the latest NVIDIA Adaptive Shading update of Woflenstein II: The New Colossus locking on startup. Please take a note that now Woflenstein II: The New Colossus is presenting frames from compute queue in NVIDIA codepath similar to AMD codepath. Due to that reason, On-Screen Display rendering is performance expensive and disabled by default in such environment. Experienced users, understanding and accepting On-Screen Display related performance penalty, may reenable it with PresentFromCompute profile switch
· Improved On-Screen Display hypertext formatting implementation. Variable slot 250 is no longer used to define own statistics format, now it is allowing On-Screen Display client applications to redefine default text format. Such implementation allows the client applications like MSI Afterburner to edit default text color directly inside On-Screen Display layout editor
· Added suspending support to VTable hook handlers. Suspending is used to improve reference counter tracking implementation and make it more future proof
· Multilanguage user interface library is DPI aware now. Main window skinned interface is no longer being scaled by OS and no longer looks blurred by default when greater than 100% DPI is selected. Now main skinned window interface can be manually zoomed with skin scaling slider in “User interface” tab, and the properties are automatically scaled by OS according to selected DPI
· Added On-Screen Display compatibility profile for Splinter Cell Chaos Theory

Some development news:

- New MSI custom design flagship engineering sample is on the way to me now. This MSI non-reference design product line traditionally have exclusive multi-channel voltage control and multiple additional memory and VRM thermal sensors, so I’ll need to implement support for this card. Once it is implemented, we’ll probably release official 4.6.0
- While the sample is in the way, I’ll be working on some additional features which I planned to add to 4.6.0 before it goes final:
- Voltage/Frequency curve editor will be unlocked for AMD cards. There is no exactly equal NVIDIA-styled voltage/frequency curve tuning support on AMD side but this GUI (in slightly altered form) can be used to allow editing all P-States instead of adjusting just the highest P7 now. Screenshot is demonstrating new planned GUI prototype.
- Voltage/Frequency editor functionality will be slightly upgraded for NVIDIA cards too, it will be possible to override visible range of clocks/voltages so those who use V/F curve editor to lock voltage and reduce power consumption (mostly my “favorite” miners) will be able to go below the previous GUI minimum (800mV) if necessary.
- There will be dedicated button for launching OC scanner from main window GUI (also shown on prototype screenshot in top left corner)
- Monitoring tab GUI will get additional useful helper keyboard shortcuts. It will be possible to override OSD/LCD group name for all graphs in the group at once (now you have to manually rename “CPU1” to something like “i7 8700K” for all grouped graphs). It will be also possible to use <Alt> modifier when changing some monitoring options (e.g. when toggling “Show in OSD” option) to apply it to all similar graphs at once (e.g. holding <Alt> and ticking “Show in OSD” for “CPU1 temperature” graph will also synchronically enable “Show in OSD” for the rest “CPUx temperature” graphs”).
- ___Probably___ we’ll unlock OC scanner button for GTX 1000 family (no promises on it, there is no final decision on it yet). NVIDIA are working on their NV Scanner implementation for GTX 1000 family in recent drivers so the scanner is already breathing on previous GPU generations. There are still some open issues left, but I’m thinking about allowing you to play with scanner “as is” in the next beta

 

gcCpgJ6.png

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...