Προς το περιεχόμενο

transexual/τραβεστι


Toufas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Προφανώς(σύμφωνα πάντα με την εμπεριστατωμένη άποψη μου :P) εννοεί ότι σέβεται το γεγονός ότι κάποιος δίνει λεφτά για να μοιάσει όσο το δυνατόν περισσότερο σε μια γυναίκα,αφού έτσι αισθάνεται.Αυτές τις τραβεστί που το κάνουν αυτό,τις παραδέχεται και όχι άλλες τύπου ροκάκιας την ημέρα το βράδυ καμαριέρα απ' ότι καταλαβαίνω.Ίσως κάνω λάθος μόνο ο ίδιος θα μας πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να το πώ και πιο απλά αυτό περί σεβασμού γιατί είναι δυσνόητο.

 

Σέβομαι το γεγονός οτι αυτό το άτομο στερήθηκε κάποια πράγματα για να καταφέρει να γίνει αυτό που ήθελε.Δεν νομίζω ολα τα τράνς να προέρχοντε από εύπορες οικογένειες και να τους λεει ο μπαμπάκας πάρε παιδί μου 5-10 χιλιάρικα και πήγαινε να αλλάξεις φύλλο.

Για να περάσει κάποιος όλη αυτή τη διαδικασία σημαίνει οτι το ήθελε πάρα πολύ και αυτό από εμένα είναι σεβαστό.Μιλάμε για πολλαπλές εγχειρήσεις με μεγάλο κόστος και οικονομικό και ηθικό.

 

Ολη αυτή την διαδικασία σέβομαι αλλά μέχρι εκεί.

 

Αντίθετα ο Χ τραβεστί είναι πολύ πιθανό να έχει κανονικά τη πρωινή ζωούλα του και μετά τις 12 να μεταμφιέζεται.Και το πρωί ξαναπηγαίνει στη δουλειά του χωρίς το παραμικρό κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ρε αρχηγέ, επειδή οι σκέψεις σου είναι φυσιολογικές, δε σημαίνει πως είναι το μόνο φυσιολογικό πράγμα -και φυσικά ούτε πως είναι σωστές. Δλδ έχεις τις απόψεις που έχεις και ταυτόχρονα 20 Μητσάρες κάπου στον πλανήτη γίνονται Δήμητρες, βλέπεις να χαλάει το μάτριξ ή να σκάνε paradox vortex πουθενά;

 

Κοίτα, δίνοντας τέτοιο ορισμό στη λέξη φυσιολογικό, απλά την αχρηστεύεις γιατί δεν χρησιμεύει για να διαχωρίσουμε τίποτα, οπότε αν θέλουμε να συζητήσουμε πρέπει να βρούμε μια καινούργια λέξη κτλ. Εγώ προτείνω το πιο απλό, να "ρίξουμε" λίγους βαθμούς Κελσίου τη σημασία της λέξης για να την επαναφέρουμε στις συζητήσεις, και να μη το θεωρούμε και τόσο μεγάλο ζήτημα όταν αναφέρεται. Πχ, θεωρώ αφύσικο το να μην έχει κάποιος 2 πόδια, αλλά σέβομαι, εκτιμώ, δίνω ίσες ευκαιρίες κτλ ανάλογα μετά με τις απόψεις που έχει ο καθένας (άλλη συζήτηση αυτή).

 

ΥΓ. By the way, η συνέχεια της συζήτησης με σοφιστείες, θα ήταν μια απάντηση μου του τύπου "μα αφού το μάτριξ δε χάλασε, ούτε είχαμε χωροχρονικά παράδοξα κτλ κτλ, κανένας Μήτσος δεν έγινε ΠΡΑΓΜΑΤΙ Δήμητρα! Η λογική το αποδεικνύει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό το "ηταν" σε ποιες ακριβώς ιστορικές πηγές το στηρίζεις;

ξέρεις πρόλογοι που στηρίζονται σε ιστορικές αλήθειες προσδίδουν το απαραίτητο κύρος μονάχα όταν είναι ακριβείς και βασίζονται σε κάποιες πηγές. υπάρχει βέβαια ένα πολύ χρήσιμο λινκ το οποίο λέγεται "επεξεργασία" σε περίπτωση που δεν βρεις κάτι ωστε να συνοδέψεις το αρχικό σου ποστ.

 

Φίλτατε garnele η Ελλάδα και πριν 10 και πριν 50 χρόνια και πριν 100 χρόνια ήταν συντηρητική. Αυτό νομίζω ότι το ξέρουμε όλοι μας, απο ιστορίες που έχουμε ακούσει είτε απ' τους γονείς μας είτε απ' τους παππούδες είτε από κάπου αλλού. Τώρα το αν θες να σου πω για το αν η Ελλάδα ήταν πριν 1000 χρόνια συντηρητική ευχαρίστως να το ψάξω αλλά δε νομίζω ότι αξίζει το κόπο. Οπότε δε νομίζω ότι χρειάζεται το link που λέγεται "επεξεργασία".

 

προχθές που λες φίλε κουέστιον μαρκ έφαγα μανιτάρια (με ρύζι και κάρυ) και μάλλον μου έκατσαν άσχημα στο στομάχι και έκανα εμετο. επίσης αντιπροχθές, που βγήκα το βράδυ, στο διπλανό τραπέζι ήταν μια μια γκόμενα με μινι και ήταν όλος ο κώλος της έξω. καθόταν που λες και έκανε διάφορα ωραία πράγματα με τα πόδια της αλλά επειδή ήταν εξ ολοκλήρου γυναίκα δεν προκαλούσε. μετά ήρθαν και οι φίλες της και πιάσανε μια πολύ συμπαθητική κουβέντα σχετικά με μεγέθη και όλα τούτα τα ωραία, αλλά ευτυχώς συνέχισαν να μην προκαλούν επειδή μου φαίνονταν πολύ ενδιαφέροντα και ήθελα να τις παρακολουθήσω.

(...ότι τι; )

 

Εμένα πάλι σίγουρα δε μου έπεσε βαρύ το φαγητό. Εμετό έκανα φίλτατε διότι αυτό που έβλεπα μπροστά μου ήταν άκρως αηδιαστικό. Το να βλέπεις ένα τύπο ο οποίος να έχει βαμμένο ξανθό μαλλί γυναικείο, να είναι αξύριστος, να φοράει κολάν και να φαίνεται το εργαλείο του και μάλιστα να είναι και ξύπνιο, να μιλάει (ή τουλάχιστον να προσπαθεί) σαν μια γυναικά, να κουνιέται όλη την ώρα και όταν έβλεπε άντρα μπροστά του/της να κάθεται και να κάνει κύκλο γύρω απ τον άνθρωπο πάει πολύ. Να είσαι ότι είσαι αλλά ως ένα ορισμένο σημείο. Και οι γυναικές προκαλούν όπως λες παραπάνω. Και ειδικότερα κάτι γριές 80 χρονών να τις βλέπεις να κυκλοφορούν με γόβα, μίνι, βαμμένες με 10 κιλά μπογιές. Προκαλούν. Και γυναίκες οι οποίες ενώ είναι με κάποιον άντρα κοιτάζουν άλλους και κάνουν παιχνίδι πάλι προκαλούν. Και αυτός που στο αυτοκίνητο έχει επείτηδες τέρμα τη μουσική πάλι προκλητικό είναι. Και το να κάθεται ο άλλος απ την απέναντι πολυκατοικία μισή ώρα να μαρσάρει το μηχανάκι του στις 3 τα χαράματα προκλητικό είναι. Δε διαφωνώ. Αλλά το θέμα είναι ransexual/τραβεστι. Το να κουβεντιάζουμε για το ποιος προκαλεί περισσότερο ή λιγότερο είναι ανούσιο. Και ο The_Judas δίκιο έχει.

Ο άντρας που το παίζει σκληρός,"γαμάω και δέρνω" και είναι επιδεικτικά μισόγυνης δεν προκαλεί? Πιο συχνά στο δρόμο τέτοιους βλέπω παρά τραβέλια.

Αλλά πάλι ξεφεύγουμε απ το θέμα.

 

δε θα είναι πολύ κρίμα αν εσύ αύριο (που λέει ο λόγος) πάθεις ένα αυτοκινητιστικό και καταστρέψεις μια ζαρτινιέρα να την πληρώσουν όλοι οι υπόλοιποι;

σαθρό το επιχείρημα, γελοία και η απάντηση, ναι.

υπάρχουν πολλοί λόγοι να κατηγορήσεις τα ασφαλιστικά ταμεία και μάλλον αυτός είναι ίσως από τους τελευταίους.

 

Τη ζημιά της ζαρτινιέρας να είσαι σίγουρος ότι θέλοντας ή μη θα τη πληρώσω εγώ. Αλλά δε δέχομαι να με περνάνε για μ...., πως γίνεται να μην βρίσκουν χρήματα για να προσλάβουν γιατρούς και συγχρόνος να σου λένε ότι για εγχείρηση αλλαγής φύλου που είναι πολυέξοδη θα καλύπτεσαι απ τα ασφαλιστικά ταμεία. Δε κατηγορώ τους transexual ότι αυτοί φταίνε για την κατάντια των ασφαλιστικών ταμείων. Κατηγορώ όλους αυτούς που σπατάλισαν τα χρήματα και αντί να δουν πως θα μαζέψουν τα ασυμάζευτα προκαλούνε με τέτοιους νόμους και διατάξεις μόνο και μόνο για λίγους ψήφους για να πάρουν την #$@@ καρέκλα. Δεν είναι σαθρό το επιχείρημα, ίσως να μη το διατύπωσα σωστά...

 

Αλλά επειδή ξεφύγαμε απ το θέμα, δεν έχω πρόβλημα αν κάποιος είναι ομοφυλόφιλος, τρανς ή τραβέλι. Δικαίωμά του. Στη προσωπική του ζωή ας κάνει ότι θέλει αρκεί να μη με προκαλεί. Το τραβέλι που είδα προκαλούσε άσχημα...

 

συμφωνώ με τον Αρρωστος 7. Σέβομαι αυτόν που έσκασε ένα σωρό χρήματα για να γίνει αυτό που θέλει. Τον σέβομαι και του βγάζω το καπέλο. Οπως ο ένας στερήθηκε για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, ένα σπίτι ή δε ξέρω εγώ τι άλλο. Ετσι κι αυτός έκανε στερήθηκε κάποια πράματα για να κάνει αυτό που ήθελε/αυτό που ονειρευόταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλτατε garnele η Ελλάδα και πριν 10 και πριν 50 χρόνια και πριν 100 χρόνια ήταν συντηρητική. Αυτό νομίζω ότι το ξέρουμε όλοι μας, απο ιστορίες που έχουμε ακούσει είτε απ' τους γονείς μας είτε απ' τους παππούδες είτε από κάπου αλλού. Τώρα το αν θες να σου πω για το αν η Ελλάδα ήταν πριν 1000 χρόνια συντηρητική ευχαρίστως να το ψάξω αλλά δε νομίζω ότι αξίζει το κόπο. Οπότε δε νομίζω ότι χρειάζεται το link που λέγεται "επεξεργασία".

 

Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο και κατά πάσα πιθανότητα θα σου φανεί πολύ ενδιαφέρον το να ψάξεις σχετικά με το κατά πόσο η Ελλάδα ήταν συντηρητική και να αφήσεις θείους/θείες, γιαγιάδες, λιακόπουλο, σχολικά βιβλία και λοιπές ιστορίες στην άκρη. Μπορείς έτσι να έχεις την χαρά της ανακάλυψης/αποκάλυψης, την οποία μάλιστα δε θα χρωστάς σε κανέναν.

Παρ' όλα αυτά θα ήταν σίγουρα λανθασμένο να αρνηθώ το σημερινό συντηρητισμό της Ελλάδας, είναι όμως το ίδιο λάθος να πιστεύω και στη μελλόντικότητα αυτού. Δλδ, αν εσύ ενστερνίζεσαι τόσο απλά τις απόψεις του κάθε μπάρμπα σίγουρα αυτές θα διαιωνίζονται και ο απέραντος βάλτος με τους δεινόσαυρους θα συνεχίσει να φαίνεται τόσο μα τόσο κοντά...

 

Εμένα πάλι σίγουρα δε μου έπεσε βαρύ το φαγητό. Εμετό έκανα φίλτατε διότι αυτό που έβλεπα μπροστά μου ήταν άκρως αηδιαστικό. Το να βλέπεις ένα τύπο ο οποίος να έχει βαμμένο ξανθό μαλλί γυναικείο, να είναι αξύριστος, να φοράει κολάν και να φαίνεται το εργαλείο του και μάλιστα να είναι και ξύπνιο, να μιλάει (ή τουλάχιστον να προσπαθεί) σαν μια γυναικά, να κουνιέται όλη την ώρα και όταν έβλεπε άντρα μπροστά του/της να κάθεται και να κάνει κύκλο γύρω απ τον άνθρωπο πάει πολύ. Να είσαι ότι είσαι αλλά ως ένα ορισμένο σημείο. Και οι γυναικές προκαλούν όπως λες παραπάνω. Και ειδικότερα κάτι γριές 80 χρονών να τις βλέπεις να κυκλοφορούν με γόβα, μίνι, βαμμένες με 10 κιλά μπογιές. Προκαλούν. Και γυναίκες οι οποίες ενώ είναι με κάποιον άντρα κοιτάζουν άλλους και κάνουν παιχνίδι πάλι προκαλούν. Και αυτός που στο αυτοκίνητο έχει επείτηδες τέρμα τη μουσική πάλι προκλητικό είναι. Και το να κάθεται ο άλλος απ την απέναντι πολυκατοικία μισή ώρα να μαρσάρει το μηχανάκι του στις 3 τα χαράματα προκλητικό είναι. Δε διαφωνώ. Αλλά το θέμα είναι ransexual/τραβεστι. Το να κουβεντιάζουμε για το ποιος προκαλεί περισσότερο ή λιγότερο είναι ανούσιο.

 

Ακριβώς. Και επειδή έρχεσαι στα λόγια μου εμμέσως πλην σαφώς, γιατί απλά δε δέχεσαι τη διαφορετικότητα όλων αυτών και κάθεσαι έξω από τα σουπερ μάρκετ να ξερνάς και να ταλαιπωρείς το στομάχι σου;

Η έννοια της αισθητικής ειναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα, που φυσικά παραμένει υποκειμενική.

Έτσι, ενώ εγώ μπορεί να ανακατεύομαι στη θέα και μόνο του πατσά, άλλος να βλέπει 80χρονες με κόκκινο κραγιόν και του σηκώνεται και εσύ να παίζεις φλάουτο. Για να μην το πάμε πολύ μακρυά όμως δε βρίσκω τίποτα το παράλογο σε όλα αυτά.

Δεν τίθεται θέμα φυσιολογικότητας και μη.

 

Τη ζημιά της ζαρτινιέρας να είσαι σίγουρος ότι θέλοντας ή μη θα τη πληρώσω εγώ.

 

Αυτή είναι η αισιόδοξη άποψη για ένα αυτοκινητιστικό.

 

συμφωνώ με τον Αρρωστος 7. Σέβομαι αυτόν που έσκασε ένα σωρό χρήματα για να γίνει αυτό που θέλει. Τον σέβομαι και του βγάζω το καπέλο. Οπως ο ένας στερήθηκε για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, ένα σπίτι ή δε ξέρω εγώ τι άλλο. Ετσι κι αυτός έκανε στερήθηκε κάποια πράματα για να κάνει αυτό που ήθελε/αυτό που ονειρευόταν.

 

Σε περίπτωση μη στέρησης (πχ κληρονομιάς, μετοχών, τζακ ποτ ή ξέρωγω τι άλλο) ποιά είναι η γνώμη σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, δίνοντας τέτοιο ορισμό στη λέξη φυσιολογικό, απλά την αχρηστεύεις γιατί δεν χρησιμεύει για να διαχωρίσουμε τίποτα, οπότε αν θέλουμε να συζητήσουμε πρέπει να βρούμε μια καινούργια λέξη κτλ.

 

Μπορούμε απλώς να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, πχ "μη αποδεκτό ηθικά", "αντίθετο αισθητικά", "θρησκευτικώς μεμπτό" και άλλα τέτοια!

 

Εγώ προτείνω το πιο απλό, να "ρίξουμε" λίγους βαθμούς Κελσίου τη σημασία της λέξης για να την επαναφέρουμε στις συζητήσεις, και να μη το θεωρούμε και τόσο μεγάλο ζήτημα όταν αναφέρεται.

 

Γιατί να το κάνουμε αυτό; Γιατί να αλλάξουμε τα φώτα στη λέξη η οποία ετυμολογικά και όμορφα παραπέμπει σε μια πολύ συγκεκριμένη ερμηνεία; Επειδή ακούγεται καλύτερα ή επειδή βολεύει όταν τεκμηριώνουμε την καύση των τραβεστί;

 

ΥΓ. By the way, η συνέχεια της συζήτησης με σοφιστείες, θα ήταν μια απάντηση μου του τύπου "μα αφού το μάτριξ δε χάλασε, ούτε είχαμε χωροχρονικά παράδοξα κτλ κτλ, κανένας Μήτσος δεν έγινε ΠΡΑΓΜΑΤΙ Δήμητρα! Η λογική το αποδεικνύει".

 

Ναι, ΟΚ. Δεν ξέρω τι να πω επί αυτού. Μπάοκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποιους πάντως μια 80χρονη ντυμμένη προκλητικά,ανάρμοστα δηλαδή με την ηλικία της (και ας μην έλθει τώρα κάποιος να θέσει ως θέμα το αν υπάρχει dresscode στις 80χρονες) είναι πολύ περισσότερο "ενοχλητική" ή ακόμη και αφύσικη,εφ όσον κάποιοι χρησιμοποιούν τον όρο αυτό (αν και δεν συμφωνώ),απ ότι μια τρανσέξουαλ..

Η ελληνική κοινωνία ήταν,έιναι και θα είναι για πολλά ακόμη χρόνια συντηρητική,αυτό είναι σίγουρο. Όπως όμως επίσης σίγουρο είναι ότι κάθε τι το συντηρητικό δεν είναι λάθος,ούτε και όλοι οι νεωτερισμοί είναι σωστοί. Σημειώνω όμως ότι μιλώντας για ελληνική κοινωνία αναφέρομαι στους έλληνες των τελευταίων 150-200 χρόνων.. Δεν υπάρχει καν συζήτηση για το ότι οι άνθρωποι που έζησαν στο χώρο που ζούμε εμείς σήμερα πριν από 2000+ χρόνια ήταν οι λιγότερο συντηρητικοί και οπισθοδρωμικοί που έχουν ζήσει ποτέ στιν γη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ορισμός του "φυσιολογικού" δεν είναι κάτι στατικό. Υπάρχουν οι δομές που κάποιοι έχουν φτιάξει/επινοήσει (θρησκεία, επιστήμη, λογική κοκ..)

Απο κεί και πέρα ο καθένας μας έχει την επιλογή η να τις ακολουθήσει/αναμασήσει σχεδόν καθολικά ή να τις επεξεργαστεί ...

Ετσι λοιπόν φτάνουμε στο σημείο να έχουμε την πολυπόθητη πολυφωνία ακόμα και σε ορισμούς που φαινομενικά μοιάζουν στανταράκια..

Και ασφαλώς έχει να κάνει με του καθενός τις εππηροές, τις επιλογές, τα κολλήματα βρε αδερφέ..

Εμένα πχ. πιο εμετικός μου φαίνεται ένας μπάτσος παρά ενα αξύριστο τραβέλι. Γούστα είναι αυτά λοιπόν και ο Λουμίδης στους φραπέδες ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να το πώ και πιο απλά αυτό περί σεβασμού γιατί είναι δυσνόητο.

 

Σέβομαι το γεγονός οτι αυτό το άτομο στερήθηκε κάποια πράγματα για να καταφέρει να γίνει αυτό που ήθελε.Δεν νομίζω ολα τα τράνς να προέρχοντε από εύπορες οικογένειες και να τους λεει ο μπαμπάκας πάρε παιδί μου 5-10 χιλιάρικα και πήγαινε να αλλάξεις φύλλο.

Για να περάσει κάποιος όλη αυτή τη διαδικασία σημαίνει οτι το ήθελε πάρα πολύ και αυτό από εμένα είναι σεβαστό.Μιλάμε για πολλαπλές εγχειρήσεις με μεγάλο κόστος και οικονομικό και ηθικό.

 

Ολη αυτή την διαδικασία σέβομαι αλλά μέχρι εκεί.

 

Αντίθετα ο Χ τραβεστί είναι πολύ πιθανό να έχει κανονικά τη πρωινή ζωούλα του και μετά τις 12 να μεταμφιέζεται.Και το πρωί ξαναπηγαίνει στη δουλειά του χωρίς το παραμικρό κόστος.

 

Οι επεμβάσεις αυτές μπορούν να γίνουν στα πλαίσια ψυχιατρικής θεραπείας με έξοδα της πολιτείας, γίνεται στην Ελλάδα, ακόμη και στο Ιράν .Όσον αφορά το ηθικό κόστος είναι πολύ πιο σχετική έννοια για να κάνεις τέτοιες συγκρίσεις με βεβαιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι επεμβάσεις αυτές μπορούν να γίνουν στα πλαίσια ψυχιατρικής θεραπείας με έξοδα της πολιτείας, γίνεται στην Ελλάδα, ακόμη και στο Ιράν .Όσον αφορά το ηθικό κόστος είναι πολύ πιο σχετική έννοια για να κάνεις τέτοιες συγκρίσεις με βεβαιότητα.

 

Αν η αλλαγή φύλου ήταν απλή υπόθεση τότε δεν θα υπήρχαν τραβεστί.Όποιος "άντρας" ένιωθε γυναίκα θα πήγαινε και θα έκανε αυτή την απλή διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω μια και ξέρετε τα πολλά. Γίνεται να κρατήσεις το πέος και να κάνεις τους όρχεις αιδίο; Αν ναι πού πρέπει να απευθυνθείς; Σε πλαστικό χειρούργο; Σε γιατρό στο εξωτερικό;

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με δήλωση της Ανίτας Πάνιας πριν λίγο η ομοφυλλοφιλία δεν είναι ανωμαλία αλλά κάτι το απολύτως φυσιολογικό!

 

Η εν λόγω κυρία αγοράζει κυρίους.Τώρα κατα πόσο στα σοβαρά πρέπει να τη πάρει κάποιος...αλλά anyway είμαι ήδη off topic.

 

Aς πω και 'γω την άποψη μου.(:shock:)

 

Δημοκρατία δεν έχουμε; :P

 

Το λοιπόν..(B))

 

Το ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ (αυτό που αποκαλούμε ''φύση'' εμείς οι γήϊνοι)..είναι ο άντρας και η γυναίκα.Το σπερματοζωάριο και το ωάριο.Απ' την ένωση αυτών των δύο προκύπτει το ζυγωτό.Απ' το ζυγωτό προκύπτει το έμβρυο και κατά συνέπεια η ανθρώπινη ζωή.

Τώρα όσον αφορά τους gay/τραβέλια/λεσβίες/πισωγλέντηδες για 'μενα τα πράγματα είναι απλά.Οι άνθρωποι αυτοί (χωρίς να κάνω διακρίσεις απλά αναφέρομαι σ' αυτούς), έχουν ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ.Σε καμία περίπτωση δεν θεωρούνται φυσιολογικοί γιατί απλουστότατατατατατα (όσο πιο υπερθετικό παίρνει αυτή η λέξη)έρχονται σε αντίθεση με τους νόμους της φύσης. (ναι αυτούς που εμείς οι άνθρωποι ορίσαμε για να εξηγήσουμε τον άνθρωπο, τη ζωή, το σύμπαν γενικότερα).

Επίσης σέβομαι και αποδέχομαι την επιλογή τους τους αυτή ως προς το ο,τι είναι δικαίωμα τους.Για το ''ηθικό'' μέρος αυτής της κατάστασης έχω ενδοιασμούς, αλλά όχι για 'μενα, χέστηκα δε μου καίγεται καρφάκι...αλλά π.χ. δε θα ήθελα ποτέ ο γιός μου να μου γνωρίσει το αγόρι του και να μου ανακοινώσει πως αυτός είναι ο άντρας που θέλει να περάσει τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του.Θα ''πονέσω''...:fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<---ναι , μόνο που οι νόμοι της φύσης είναι μια πολυπαραγοντική αλληλεπιδραση στα φαινομενα και πάνω απο όλα είναι διατυπωμένοι απο τον άνθρωπο με την δική του παρατηρήση και με την πλάνη των δικών του ..αισθήσεων ...

 

Αυτο πάει στο γενίκότερα για την φύση και τους νόμους της ... ειναι off topic δηλαδή ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...