Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

plintiriopiaton

COSMOLINE η εκδίκηση της μιζέριας και του απαράδεκτου

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τέτοιες εταιρίες πρέπει να κλείνουν...πρώτου καν ανοίξουν...έκλεισα τον λογαριασμό του γραφείου μου αρχές καλοκαιριού και πλήρωσα ότι μου έστειλαν να πληρώσω. όμως είχα δώσει 45 ευρώ περισσότερα επειδή ο λογαριασμός τους δεν είχε αφαιρέσει τα πληρωμένα του προηγούμενου Τα ζήτησα έκανα αιτήσεις 3 φορές τους έστειλα χαρτιά με ταυτότητες, λογαριασμό τράπεζας, φωτοαντίγραφα του λογαριασμού που είχα υπερπληρωσει μίλησα πόσες φορές στο τηλέφωνο (που μου κόστιζε πολλά από την αναμονή μέχρι να μιλήσω) και τίποτα...ακόμα περιμένω να μου δώσουν τα 45 ευρώ μου εδώ και σχεδόν 6 μήνες...COSMO(Κ)LINE MINE....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
...έκλεισα τον λογαριασμό του γραφείου μου αρχές καλοκαιριού και πλήρωσα ότι μου έστειλαν να πληρώσω. όμως είχα δώσει 45 ευρώ περισσότερα επειδή ο λογαριασμός τους δεν είχε αφαιρέσει τα πληρωμένα του προηγούμενου
Αυτά τα λάθη δεν τα κάνουνε. Έπρεπε να τους είχες ζητήσει να σου στείλουν νέο λογαριασμό με το πραγματικό υπόλοιπο ή να πληρώσεις τη διαφορά. Οι περισσότερες εταιρείες όταν εισπράξουν παραπάνω κατά λάθος, ξεχνάνε ότι πρέπει να τα επιστρέψουν (ενώ αν εισπράξουν λιγότερα σε πρήζουν μέχρι αηδίας και σε απειλούν με αγωγές). Τα ίδια είχα πάθει πριν χρόνια με την Tellas (που έριχνε τα τιμολόγια αλλά "ξεχνούσε" να ενημερώσει το τμήμα έκδοσης λογαριασμών για τις νέες τιμές) και τους είχα αφήσει απλήρωτο για μήνες τον τελευταίο λογαριασμό μέχρι να μου στείλουν το σωστό υπόλοιπο.

Τουλάχιστον σε τέτοια θέματα ο ΟΤΕ είναι σωστός.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Τέτοιες εταιρίες πρέπει να κλείνουν...πρώτου καν ανοίξουν...έκλεισα τον λογαριασμό του γραφείου μου αρχές καλοκαιριού και πλήρωσα ότι μου έστειλαν να πληρώσω. όμως είχα δώσει 45 ευρώ περισσότερα επειδή ο λογαριασμός τους δεν είχε αφαιρέσει τα πληρωμένα του προηγούμενου Τα ζήτησα έκανα αιτήσεις 3 φορές τους έστειλα χαρτιά με ταυτότητες, λογαριασμό τράπεζας, φωτοαντίγραφα του λογαριασμού που είχα υπερπληρωσει μίλησα πόσες φορές στο τηλέφωνο (που μου κόστιζε πολλά από την αναμονή μέχρι να μιλήσω) και τίποτα...ακόμα περιμένω να μου δώσουν τα 45 ευρώ μου εδώ και σχεδόν 6 μήνες...COSMO(Κ)LINE MINE....

 

Εγώ πάντως με το CosmolineTalkFree300 έχω γλιτώσει πολλάαααα λεφτά γιατί παίρνω μόνο κινητά.Τώρα όσον αφορά το λογιστήριο ίσως είναι μπάχαλο γιατί παρότι πληρώνω με πιστώτικη ο λογ/σμός ΠΑΝΤΑ έχει και το προηγούμενο λογ/σμό μέσα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε τοτε φιλε polis συμφωνεις με τον plintiriopiaton αφου ειναι χαλια το λογιστηριο ανεμενε τα χειρότερα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
ε τοτε φιλε polis συμφωνεις με τον plintiriopiaton αφου ειναι χαλια το λογιστηριο ανεμενε τα χειρότερα

 

Σε αυτό το κομμάτι σίγουρα συμφωνώ.

Απλά λέω ότι έχει και ένα πρόγραμμα που είναι πολύ βολικό γιά αυτους που θέλουν να παίρνουν πολλά κινητά.Πιστεύω το ποιό φθηνό της αγοράς.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...