Προς το περιεχόμενο

Καλυπτεται απο εγγυηση ή οχι?


rodos123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγορασα προ 4 μηνων περιπου απο τα Multirama μια 1950pro 3DClub.

Πριν απο καμμια 20ρια μερες ενω επαιζα NFS prostreet ακουγεται ανα τσαφ

μετα μυρωδια και μαυρη οθονη.

Βγαζω την καρτα γραφικων βαζω μια 1650pro και ολα μια χαρα.

Η 1950pro εντω μεταξυ ειχε κατι εξαρτηματα μαυρα καμενα.

Σημειωτεων οτι εχω UPS και τροφοδοτικο Seasonic 650W.

Την παιρνω στα Multirama οπου μου λεν οτι μπορει να μην καλυπτεται απο την εγγυηση του 1 ετους γιατι λεει το καψιμο μπορει να οφειλεται σε αυξομειωση τασης.

Την καρτα υποτιθεται θα την εστελναν στην Αθηνα ομως περασν 15 μερες και την κρατουσαν στο καταστημα.Σημερα τους ενοχλησα και παλι και μου ειπαν οτι τους ειπαν με Ε-mail να την στειλουν στην Αθηνα.

Εγω τους ειπα οτι σε περιπτωση που δεν καλυπτεται απο εγγυηση θα ηθελα γραπτως

τους λογους που δεν την αλλαζουν και φυσικα την καρτα μου πισω.

Η ερωτηση ειναι τι θα μπορουσα να κανω σε περιπτωση που δεν την αλλαζουν?

Που θα μπορουσα να τους καταγγειλω?

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.Αν εχεις την απόδειξη αγοράς του UPS, στείλ' την τους με φαξ για να κόψουν τις εξυπνάδες περί "αυξομειωση τασης".

2.Κάνε τους μια καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή (2106460414) και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (2103829640), και κοινοποίησέ τους τις καταγγελίες με φαξ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανονικά και από αυξομείωση τάσης θα έπρεπε να σε καλύπτει.

τι να κάνεις δλδ μύνηση στη ΔΕΗ?

εγώ έχω κόψει hardware αγορές από καταστήματα πέραν του πλαισίου λόγω κακού after sale service...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανε αυτο που σου ειπε ο επιτροπος.αλλιως μην περιμενεις να βρεις το δικιο σου με τα multirama.και γενικα μην ψωνιζεις τιποτα απο κει.πολυ κακο after sale service.σου βγαζουν την πιστη μεχρι να σου αντικαταστησουν καποιο hardware.

απο την στιγμη που δεν καηκε λογο overclocking,δικαιουσε εγγυηση κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες, γενικά το θέμα του καψίματος από ρεύμα ΔΕΝ καλύπτεται από εγγυήσεις και το σκεπτικό είναι βέβαια ότι δεν μπορεί σε καμία περίπτωση η εταιρία να "τρώει" προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν λάθος, ή τους ζητήθηκε να λειτουργήσουν εκτός προδιαγραφών (τους δόθηκε λάθος τάση).

 

liopyr: Ναι, κανονικά θα έπρεπε να κινηθείς κατά της ΔΕΗ, η οποία όμως καλύπτει τον κώλο της με κάτι όρους στο συμβόλαιο, ότι δεν φέρει ευθύνη. Με το δικό σου σκεπτικό, κάθε που μία κάρτα έμενε πίσω σε επιδόσεις, θα μπορούσε ο καθένας να της τραβάει ένα βραχυκύκλωμα και να την πηγαίνει πίσω για κάλυψη της εγγύησης.

 

rodos123: Κατά τα άλλα, μπορείς να επιμείνεις να πάει για έλεγχο στην επίσημη αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

liopyr:Με το δικό σου σκεπτικό, κάθε που μία κάρτα έμενε πίσω σε επιδόσεις, θα μπορούσε ο καθένας να της τραβάει ένα βραχυκύκλωμα και να την πηγαίνει πίσω για κάλυψη της εγγύησης.

 

κάποιοι ''κακόβουλοι'' το κάνουν... :rolleyes:

 

πάντως επειδή αργούν συνήθως να αποσυρθούν τα περισσότερα μοντέλα, συνήθως υπάρχει ίδιο μοντέλο προς αντικατάσταση και παίρνουν τα @@ τους... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις ολους,ομως εαν ειναι ετσι το καθε καταστημα μπορει να εεπικαλειται αυξομειωση τασης και ετσι να βγαινει λαδι.Εγω πως μπορω να αποδειξω οτι η καρτα καηκε πανω στα καλα καθουμενα?

Κατι αλλο που πρεπει να αναφερω ειναι οτι την καρτα την αγορασα σε εξευτελιστικη τιμη δηλαδη 62 Ευρω πριν 4 μηνες και οπως ειπα προκειται για μια Club3D 1950 pro 256MB PCI.Ομως αυτη ηταν σφραγισμενη στο κουτι της και βεβαια με την εγγυηση της.

Αυτο το λεω και το ειπα και στο Multirama οτι πιθανον να ηταν ελαττωματικα κομματια που ηθελαν να ξεφορτωθουν.Και το λεω προς γνωση και συμμορφωση για τις προσφορες που κανουν κατα καιρους τα διαφορα καταστηματα.Εν παση περιπτωση οτι και να ητανε η εγγυηση ηταν για 1 χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 1 τέτοια περίπτωση ( κάρτα Point of View ) είχα επικοινωνήσει ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ εξηγώντας τι έγινε. Μου ζήτησαν αν γίνεται να τους στείλω 1 φώτο με το πόσο καμμένη είναι η κάρτα ( είχε εξωτερικό κάψιμο στους ακροδέκτες ). Μετά, μου απάντησαν μέσα σε 1 μέρα, λέγοντας να πάω στην επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία και να μου δώσουν 1 καινούρια. Αφου τύπωσα το e-mail τους, την πήγα στην Infoquest και σε 5 μέρες είχα νέα κάρτα ^^ Ούτε μαγαζιά, ούτε τπτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...