Προς το περιεχόμενο

Hellas On Line: Ανεύθυνοι;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

gia katse giati tha me trelaneis. pos mporei na gnorizei i HOL gia to ti ekane o OTE? to mono pou kanei i HOL einai na stelnei aitimata kai perimenei tin apantisi tou me apeutheias enimerosi ton sistimaton kai ton 2. kai to mono pou mporei na kanei an de lithei to problima einai na steilei pali blabi. ti einai i HOL? EETT?

 

nomizo oti exeis mperdepsei tis dikaiodosies tou kathenos

 

PS: iparxei kai endexomeno o OTE na min enimerosei ta sistimata tou gia tin poreia tou aitimatos parolo pou to exei epilisei. auti tin eksigisi mporo na doso epeidi apo ton OTE sou eipan oti koiaksan to problima eno i HOL den eixe akoma labei apantisi gia tin poreia tis aitisis

 

Τί λες;

Εγώ είμαι πελάτης της HOL και απαιτώ εφόσον πληρώνω να επιλύσουν το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό. Αν αυτοί αναθέτουν στον ΟΤΕ το πρόβλημα είναι δικό τους θέμα, όπως όμως είναι και δική τους υποχρέωση να ενημερωθούν για την πορεία επίλυσης του προβλήματος εφόσον αυτό χρονίζει και νε ενημερώσουν και εμένα.

Χθες λοιπόν επικοινώνησα και πάλι με τη λεγόμενη Τεχνική Βοήθεια της HOL (χρόνος αναμονής 51 λεπτά) και ο υπάλληλος μου είπε ακριβώς αυτά που μου λες κι εσύ: "και πώς θέλετε να ξέρουμε εμείς τί κάνει ο ΟΤΕ, περιμένουμε και θα δούμε". Όταν επισήμανα ότι βρισκόμαστε στην 11η ημέρα επανέλαβε τα ίδια σε στυλ "άει πνίξου".

Αυτή είναι η εξυπηρέτηση και το ενδιαφέρον που δείχνει η HOL προς τους πελάτες της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Τελικά έχει καταντήση λοταρία το shared LLU, Σε άλλους "δουλευεί" και άλλους "τους δουλευει"...

ειναι προφανές τελικά ότι οι ISP's δεν ήταν έτοιμοι για τον όγκο των αιτήσεων που δεχθηκαν, αλλά και ο ΟΤΕ δεν φαινεται να τους διευκολυνη αλλα τα δικά του προβλήματα λύνονται άμεσα ή σχεδόν άμεσα.

mosestak καλό κουράγιο, δεν παίρνεις ένα conn-x να βρείς την υγειά σου και οταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση (????) το ξανασκεφτεσαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Ο mosestak δεν ανέφερε πουθενά να έχει Shared LLU, δεδομένης της ταχύτητας σύνδεσής του στα 768, σχεδόν σίγουρα συνδέεται μέσω δικτύου ΟΤΕ.

- Η αδεσμοποίητη πρόσβαση από τα ιδιόκτητα δίκτuα εναλλακτικών παρόχων δεν έχω δει να είναι περισσότερο λοταρία από ότι η σύνδεση μέσω δικτύου ΟΤΕ. Ίσα ίσα που η γραφειοκρατία δυσχαιρένει το troobleshooting, επειδή διαφορετικός φορέας είναι υπεύθυνος για το DSL δίκτυο και διαφορετικός για το IP δίκτυο, όπως ακριβώς γίνεται τώρα, στην περιπτωση του mosestak.

 

ΥΣ. Φυσικά δεν αναφαίρομαι στον χρόνο αναμονής για την ενεργοποίηση αλλά στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μετά από αυτήν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά στη Θεσσαλονίκη ο ΟΤΕ είναι τραγικός. Χάλια ταχύτητες πολλές βλάβες και πολύ ακριβός για τις ταχύτητες που προσφέρει!!Παρόλα αυτά θα συμφωνήσω ότι η τεχνική υποστήριξη είναι άψογη...Στην HOL 3 εβδομάδες προσπαθώ να μιλήσω με κάποιον και δεν τα έχω καταφέρει ακόμη..Βέβαια ακόμα έχω adsl από οτενετ αλλά σε καμμιά εβδομάδα που θα λήξει θα γίνει μεγάλος σαματάς αν εξακολουθήσει αυτή η κατάσταση στην HOL...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, σήμερα συμπληρώνονται 15 ημέρες χωρίς ADSL και τα νέα από HOL τα ίδια: "η βλάβη έχει αναφερθεί και δεν γνωρίζουμε τίποτε άλλο".

Θαυμάστε την και αποφασίστε όταν θα πρέπει να επιλέξετε πάροχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Φίλε σχετικά με τη βλάβη που έχει δηλωθεί στον ΟΤΕ να γνωρίζεις πως ο ΟΤΕ σκόπιμα καθυστερεί να ενημερώσει τους παρόχους για την πορεία της. Μπόρει να πάρει και 10 εργάσιμες μόνο για ενημέρωση. Ο πάροχος δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω αν δεν έχει ενημέρωση από τον ΟΤΕ. Σκοπός φυσικά του πΟΤΕ είναι να πάρει πίσω τους πελάτες του με οποιοδήποτε τρόπο (ο σκοπός αγιάζει τα μέσα). Κάνε υπομονή. Όσον αφορα για τη χρέωση όταν λυθεί η βλάβη κάλεσε στην Εξυπηρέτηση Πελατών για να δεόιτε για κάποια πίστωση για τις ημέρες που δεν είχες υπηρεσίες και χρεωνόσουν. Είναι στάνταρ διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Φίλε σχετικά με τη βλάβη που έχει δηλωθεί στον ΟΤΕ να γνωρίζεις πως ο ΟΤΕ σκόπιμα καθυστερεί να ενημερώσει τους παρόχους για την πορεία της. Μπόρει να πάρει και 10 εργάσιμες μόνο για ενημέρωση. Ο πάροχος δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω αν δεν έχει ενημέρωση από τον ΟΤΕ. Σκοπός φυσικά του πΟΤΕ είναι να πάρει πίσω τους πελάτες του με οποιοδήποτε τρόπο (ο σκοπός αγιάζει τα μέσα). Κάνε υπομονή. Όσον αφορα για τη χρέωση όταν λυθεί η βλάβη κάλεσε στην Εξυπηρέτηση Πελατών για να δεόιτε για κάποια πίστωση για τις ημέρες που δεν είχες υπηρεσίες και χρεωνόσουν. Είναι στάνταρ διαδικασία.

 

Όπως με ενημέρωσε η λεγόμενη Τεχνική βοήθεια της HOL, ο ΟΤΕ τους έστειλε εδώ και ημέρες απάντηση ότι δεν υπάρχει καμμία βλάβη, άρα το θέμα είναι δικό τους.

Και τί κάνουν;

Προφανώς περιμένουν να λήξει το συμβόλαιό μου (29/12) και απλώς να με ξεφορτωθούν.

Πού να τρέχουν τώρα να διορθώνουν βλάβες;

Ασχολούνται με τις πωλήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρεπει να τους τα χωσεις και λιγο για να ξυπνησουν απο το ληθαργο..εχει και εγω κατι αντιστοιχο και τους το ειπα ηρεμα στην αρχη..ειδα οτι δεν ενδιαφερθηκαν και τους ξαναπηρα 2 μερες μετα και ανεβασα λιγο τους τονους...οτι το χρειαζομαι για την δουλεια μου και οτι χανω χρηματα οσο δεν εχω συνδεση και οτι θα την διακοψω εαν δεν διορθωθει αμεσα καικατι τετοια σε εντονο υφος...

 

παντως η hol εχει καλυτερη εξυπηρετηση απο πολλους αλλους παροχους..Οσο για το σχολιο οτι ολοι στο ΟΤΕ θα γυρισουμε,μπορει να ειναι και ετσι..ο οτε παει να γινει πιο επαγγελματιας απο τους ιδιωτες!!!Κανει και αυτος τα κολπα του βεβαια για να εκθετει τους υπολοιπους παροχους που εξαρτωνται απο αυτον!!

 

_____________________________________________________________________________________________

 

http://www.donkeys.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρεπει να τους τα χωσεις και λιγο για να ξυπνησουν απο το ληθαργο..εχει και εγω κατι αντιστοιχο και τους το ειπα ηρεμα στην αρχη..ειδα οτι δεν ενδιαφερθηκαν και τους ξαναπηρα 2 μερες μετα και ανεβασα λιγο τους τονους...οτι το χρειαζομαι για την δουλεια μου και οτι χανω χρηματα οσο δεν εχω συνδεση και οτι θα την διακοψω εαν δεν διορθωθει αμεσα καικατι τετοια σε εντονο υφος...

 

παντως η hol εχει καλυτερη εξυπηρετηση απο πολλους αλλους παροχους..Οσο για το σχολιο οτι ολοι στο ΟΤΕ θα γυρισουμε,μπορει να ειναι και ετσι..ο οτε παει να γινει πιο επαγγελματιας απο τους ιδιωτες!!!Κανει και αυτος τα κολπα του βεβαια για να εκθετει τους υπολοιπους παροχους που εξαρτωνται απο αυτον!!

 

_____________________________________________________________________________________________

 

http://www.donkeys.gr

 

Αν τους τα έχωσα λέει!!!

Δεν ιδρώνει το αυτί τους είτε γιατί δεν ενδιαφέρονται,είτε γιατί δεν μπορούν.

Όπως ανέφερα σε προηγούμενο post, πριν συμβούν όλα αυτά είχα κάνει αίτηση για Doubleplay.

Όταν κατάλαβα με ποιους έχω να κάνω ζήτησα να ακυρωθεί. Η κοπέλλα στις πωλήσεις μου ζήτησε να στείλω fax ή email με επισύναψη της ταυτότητας. Έστειλα λοιπόν email και νόμισα ότι το θέμα τακτοποιήθηκε.

Κι όμως σε χθεσινή μου επικοινωνία μου είπαν ότι δεν το έλαβαν!!!

Ξαναέστειλα λοιπόν fax. Χρειάστηκε 1 ώρα στο τηλέφωνο για να μου επιβεβαιώσει η κοπέλλα στις πωλήσεις ότι το έλαβε, (αν και στην εξυπηρέτηση πελατών το έβλεπαν από την πρώτη στιγμή).

Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο με τις δικαιολογίες και τα ψέματα που άκουσα χθες για την δήθεν καθυστέρηση στην παραλαβή του fax. Μέχρι που κάποια στιγμή μου ζητήθηκε να ξαναστείλω το fax που το είχαν ήδη λάβει.

Είναι πραγματικά απίθανοι!!!

Όσο για το σχόλιό σου ότι "η hol εχει καλυτερη εξυπηρετηση απο πολλους αλλους παροχους" μόνο γέλιο μου προκαλεί. Έχω εμπειρία και από Forthnet (όχι καλή) και μπορώ να πω ότι η HOL είναι ότι χειρότερο κυκλοφορεί σε πάροχο αυτή τη στιγμή. Απόδειξη: "16 μέρες χωρίς ADSL".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ξάδελφός μου κλείνει 2 εβδομάδες χωρίς τηλέφωνο (δεν λειτουργούν οι εισερχόμενες κλείσεις) και adsl (αποσυνδέσεις κάθε 5 λεπτά, αδυναμία συγχρονισμού του modem για ώρες ή ημέρες), με 2play της Forthnet. Η δικαιολογία είναι ό,τι πρόκειται για βραχυκύκλωμα των γραμμών του OTE στην περιοχή. Τις πρώτες ημέρες λέγαν ό,τι το αργότερο σε 2 ημέρες θα έχει διορθωθεί, τώρα λένε απλά ότι δεν ξέρουν.

 

Επίσης περιμένω κοντά 3 μήνες να γίνει ενεργοποίηση του δικού μου 2play της Forthnet. Είμαι πρόθυμος να πιστέψω ό,τι όντως φταίει ο ΟΤΕ που δεν τους δίνει γραμμές, όμως και μόνο η έλλειψη ενημέρωσής τους είναι απαράδεκτη.

 

Και μην αρχίσω να λέω παλαιότερες ιστορίες φρίκης με την Tellas..

 

Συμπέρασμα: όλοι οι πάροχοι είναι τα ίδια σκατά! Λες και έχουν συνενοηθεί μεταξύ τους να κρατάνε το επίπεδο χαμηλά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Egw eiha hol kai tin ekopsa mahairi.. Xalia sindesi. Episis enas filos mu exei kanei edw kai 4 mines aitisi gia adsl kai ton exun grapsei entelws, alla den to iksera nwritera gia na ton proeidopoihsw.. Episis epeidi eimai new edw pera mporei kaneis na me voithisei????:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε άκου και τη δική μου περίπτωση από τη HOL.Μετά από αρκετές αναμονές ,πάνω από ώρα στο τηλέφωνο,για θέματα κυρίως ταχύτητας,την Τετάρτη 28-11μου κόπηκε και η γραμμή,δεν συνχρόνιζε το fritz.Παλι τηλέφωνα,πάλι αναμονές και απαντήσεις στο στυλ το δικό σου ,όχι εμείς ο ΟΤΕ και τέτοια. Πήγα λοιπόν τη Δευτέρα από τα γραφεία και σε πολύ ήρεμο ύφος που πρόδηλε όμως πολλή οργή τους είπα μέσες άκρες:Δεν φεύγω αν δεν το φτιάξετε!!!Γιατί αν φύγω χωρίς λύση, την επόμενη μέρα,θα σας βγάλω φόρα παρτίδα σε κανάλια,διαδίκτυο,και θα έρθει δικαστικός επιμελητής για επίδοση εξωδίκου..Μέσα σε μία ώρα είχα τηλεφώνημα για να μου πουν ότι έρχεται συνεργείο και σε 2,5 ώρες ήταν σπίτι μου τεχνικός της INTRACOM για να φτιάξει τη βλάβη,η οποία ήταν ένα βραχυκύκλωμα στα καλώδια του τηλεφώνου.Μέσα σε 25 λεπτά ήταν ΟΚ.Και δεν πλήρωσα και μία.Συμπέρασμα:Τριξτους τα δόντια,μόνο έτσι καταλαβαίνουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε άκου και τη δική μου περίπτωση από τη HOL.Μετά από αρκετές αναμονές ,πάνω από ώρα στο τηλέφωνο,για θέματα κυρίως ταχύτητας,την Τετάρτη 28-11μου κόπηκε και η γραμμή,δεν συνχρόνιζε το fritz.Παλι τηλέφωνα,πάλι αναμονές και απαντήσεις στο στυλ το δικό σου ,όχι εμείς ο ΟΤΕ και τέτοια. Πήγα λοιπόν τη Δευτέρα από τα γραφεία και σε πολύ ήρεμο ύφος που πρόδηλε όμως πολλή οργή τους είπα μέσες άκρες:Δεν φεύγω αν δεν το φτιάξετε!!!Γιατί αν φύγω χωρίς λύση, την επόμενη μέρα,θα σας βγάλω φόρα παρτίδα σε κανάλια,διαδίκτυο,και θα έρθει δικαστικός επιμελητής για επίδοση εξωδίκου..Μέσα σε μία ώρα είχα τηλεφώνημα για να μου πουν ότι έρχεται συνεργείο και σε 2,5 ώρες ήταν σπίτι μου τεχνικός της INTRACOM για να φτιάξει τη βλάβη,η οποία ήταν ένα βραχυκύκλωμα στα καλώδια του τηλεφώνου.Μέσα σε 25 λεπτά ήταν ΟΚ.Και δεν πλήρωσα και μία.Συμπέρασμα:Τριξτους τα δόντια,μόνο έτσι καταλαβαίνουν...

 

Δυστυχώς η HOL δεν έχει γραφεία στη Θεσσαλονίκη (έτσι νομίζω τουλάχιστον).

Από το τηλέφωνο δεν καταλαβαίνουν από απειλές.

Δεν τους νοιάζει ούτε η δυσφήμιση (από εμένα έχουν χάσει τουλάχιστον 3 πελάτες).

Εγώ πάντως περιμένω να λήξει το συμβόλαιό μου στο τέλος του μήνα, να μαζέψω τα στοιχεία που έχω και δεν γλυτώνουν την αγωγή.

ΥΓ: 18 ημέρες χωρίς ADSL

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eαν η βλαβη ειναι απο τα καλωδια μην αποχωρειτε απο ενα εναλλακτικο και πατε σε αλλο, ειναι ευθυνη του οτε ασχετα εαν ειστε σε ιδιωτικο δικτυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...