Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

smilefreeware

Δικαιώματα του πολίτη (adsl - τηλ.)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δικαιώματα του πολίτη (adsl - τηλ.)

 

Με αφορμή στο "σταθερή τηλεφωνία" και στο "TELEDOME" όπου είμαι και παθών σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να υπήρχε ένα sticky ή κάτι που θα το βρίσκω εύκολα και που να γράφει γύρω από το θέμα.

 

Αυτή τη στιγμή υποθέτω ότι στο μυαλό όλων μας υπάρχει μια σχετική σύγχυση γύρω από τα δικαιώματά μας και κυρίως που και πως μπούμε να κάνουμε καταγγελίες.

 

Πχ. το πρώτο που μου έρχεται είναι το ΙΝΚΑ , αλλά αρχίζουμε πως ; με τηλ. με fax με mail με τι θα κάνω καταγγελία, τι πρέπει να γράφω; κλπ.

Ποιοί είναι όλοι αυτοί που μπορώ ;

Υπάρχουν και από την ΕΟΚ γραφεία όπου μπορώ κλπ.

 

Επίσης κείμενο καταγγελίας πως να είναι (Είχα δει κάπου πρόσφατα)

Και βέβαια μη ξεχνάμε την ισχύ των forums όπου μπορούμε να μαζευτούμε μπόλικοι για το ίδιο θέμα.

 

Εγώ δεν έφτιαξα post με κάτι τέτοιο γιατί δεν θέλω να γράφω με 90% σιγουριά.

Σίγουρα θα χρειαστούν και κάποιοι με γνώσεις νόμων.

 

Ελπίζω κάτι να γίνει γιατί είμαι σίγουρος ότι το θέμα αφορά πολύ-πολύ κόσμο.

 

Edit :

Επειδή δεν γνωρίζω τι καταλαβαίνει κανείς από αυτά που έγραψα post 1,3 στη τελική απλώς ρίχνω στο τραπέζι των ιδεών άλλη μια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι ακριβώς σίγουρη για το τι θέλεις να πεις , αλλά ίσως αυτό ή αυτό σε καλύπτουν .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δεν είμαι ακριβώς σίγουρη για το τι θέλεις να πεις , αλλά ίσως αυτό ή αυτό σε καλύπτουν .

 

Δεν μιλάω γενικώς για πληροφορίες αλλά για κάτι συγκεκριμένο.

Θέλω να κάνω καταγγελία επειδή έχω πρόβλημα με τον τάδε πάροχο.

Τι κάνω ? Ποιές είναι οι σωστές κινήσεις ?

 

Πχ.

Πληροφορίες για καταγγελίες

http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1355963&postcount=5

 

Υπόδειγμα εντύπου καταγγελίας

http://adslgr.com/forum/showthread.php?t=149233

 

Αλλα.

* Δικαιουμαστε και αποζημιωση απο το Εσωτερικων αν η ΕΕΤΤ ή καποιος αλλος κρατικος φορεας δεν μας απαντησει στις καταγγελις μας σε 2 μηνες. Η αποζημιωση γίνεται με μια απλη αιτηση με τον αριθμ πρωτ που καναμε την καταγγελια.

* Η καταγγελία στο ΙΝΚΑ μεταφέρετε στον EETT για θέματα τηλεπικοινωνιών που είναι και αρμόδιος.

* Στην σελίδα της ΕΕΤΤ http://www.eett.gr/export/sites/default/sites/EETT/CostumerInformation/EETT_12SELIDO.pdf

και στη σελίδα 7 γράφει ότι :

Η πάγια χρέωση καταβάλλεται στον κύριο πάροχο.

Στους άλλους παρόχους καταβάλλουμε τη χρέωση των κλήσεων που πραγματοποιούμε μέσω αυτών.

 

Το θέμα είναι ποιά από αυτά είναι σίγουρα σωστά και τι άλλα υπάρχουν.

Και τέλος πάντων τι πρέπει να κάνουμε ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...