Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Galans

Μακριά απο Vodafone ADSL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα δεν ξέω ποια είναι η γνώμης σας για τη Vodafone 3 σε 1 αλλά εγώ είμαι απογοητευμένος !!! Το σταθερό τηλ μπήκε κανονικά αλλά περιμένω 2 1/2 μήνες για ADSL.

Έχω ακούσει άπειρες δικαιολογίες και άλλες τόσες υποσχέσεις δυστυχώς τίποτα ακόμα. Το χειρότερο είναι πως δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο και γενικοτερα η συμπεριφορα τους. Εφτασαν στο σημείονα μου πουν οτι δεν χρειαζομαι ADSL αν έχω στη δουλειά μου και να μου πούν να μην περνω συνεχεια τηλ διοτι έχουν πολυ δουλεια και οτι θα ειδοποιησουν αυτοι οταν έχουν νέα.

δεν υπάρχει καθόλου ντροπή !!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ολους τους εναλλακτικους επικρατει ακριβως η ιδια κατασταση οποτε ΟΤΕ αλλιως επιλογη του πιο αξιοπιστου κατα τη γνωμη σας

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Καλησπέρα δεν ξέω ποια είναι η γνώμης σας για τη Vodafone 3 σε 1 αλλά εγώ είμαι απογοητευμένος !!! Το σταθερό τηλ μπήκε κανονικά αλλά περιμένω 2 1/2 μήνες για ADSL.

Έχω ακούσει άπειρες δικαιολογίες και άλλες τόσες υποσχέσεις δυστυχώς τίποτα ακόμα. Το χειρότερο είναι πως δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο και γενικοτερα η συμπεριφορα τους. Εφτασαν στο σημείονα μου πουν οτι δεν χρειαζομαι ADSL αν έχω στη δουλειά μου και να μου πούν να μην περνω συνεχεια τηλ διοτι έχουν πολυ δουλεια και οτι θα ειδοποιησουν αυτοι οταν έχουν νέα.

δεν υπάρχει καθόλου ντροπή !!!

 

Σε αυτό με το τηλέφωνο έχεις απόλυτο δίκιο αλλά συνειδητοποίησε ότι για κάποιο πρόβλημα που έχεις όταν τους πάρεις τηλ. μπορεί να μιλάς με κάποιον ως και 40 λεπτα!!

Anyway, προτίμησα τη vodafone επειδή έχει καταστήματα και όποιο πρόβλημα και να έχεις ξέρεις που να απευθυνθείς αντι να περιμένεις να λύσεις τα προβλήματα σου από το τηλ. όπως γίνεται με άλλες εταιρίες - "φαντάσματα".

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες μετά την τελαυταία τροποποίηση της ΕΕΕΤ σχετικά με το ποιός "ακουμπάει" καλώδια στα κέντρα, γίνεται αυτός ο χαμός. Οι ISPs κρέμονται στα χέρια (...λέμε τώρα χέρια...) του ΟΤΕ και ο ΟΤΕ κάνει ότι θέλει, όποτε το θέλει και με το πάσο του...(Standard διαδικασία)

 

Εγώ μέρα παρα μέρα κάνω αιτήσεις για νέες συνδέσεις, λόγο δουλειάς και ανακαλύπτο χίλιους δυο διαφορετικούς τρόπους του ΟΤΕ να σου κάνει reject (στον ISP) την αίτηση.

 

Ελλάς το μεγαλείο σου...

 

"Υπομονή θα το ποιούμε και το ποτήριο τούτο..." :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό είναι πως τα καταστήματα δεν μπορούν να σε βοηθήσουν σε τίποτα.

Εγώ τους τόνισα αν δεν μπορούν να γίνει η σύνδεση σε 30 μέρες να μην κόψω τον ΟΤΕ αλλά όλοι μου στη Vodafone μου έλεγαν οτι θα γινόταν 100% σε 301 μέρες. Μόνο που τώρα μετά απο μεγάλη πίεση μου είπαν οτι χρειάζονται 1-2 μήνες ακόμα.

Προσωπικά έκανα καταγγελία στον ΕΕΤΤ μόνο έτσι μπορεί να γίνει κάτι. Οι εταιρίες μας κοροιδευουν !!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως στο Πλαίσιο που ρώτησε ένας φίλος για HOL 2play (από HOL είναι και οι γραμμές της Vodafone, άρα ισχύουν τα ίδια), του είπαν minimum 40 εργάσιμες μέρες (δηλαδή 2+ μήνες).

Μάλλον μετά τη δικαιολογημένη γκρίνια του κόσμου για τις καθυστερήσεις άρχισαν να λένε την αλήθεια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι εγώ είχα πάρει στη HOL για πληροφορίες σχετικά με το DP και μου λένε σε 20 μέρες κλπ γνωστά, η απάντηση μου "εντάξη, τώρα πέστε μου πόσο πράγματι θα κάνει" η απάντηση η ίδια με του Πλαισίου,

40 μέρες ! (μήπως κατάλαβαν πόσες μέρες νηστεία κάνουμε το Πάσχα ???)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, βέβαια. Για τους δικούς του πελάτες κάνει 10 μέρες. Τους πελάτες των άλλων όμως τους ξεχνάει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Το κακό είναι πως τα καταστήματα δεν μπορούν να σε βοηθήσουν σε τίποτα.

Εγώ τους τόνισα αν δεν μπορούν να γίνει η σύνδεση σε 30 μέρες να μην κόψω τον ΟΤΕ αλλά όλοι μου στη Vodafone μου έλεγαν οτι θα γινόταν 100% σε 301 μέρες. Μόνο που τώρα μετά απο μεγάλη πίεση μου είπαν οτι χρειάζονται 1-2 μήνες ακόμα.

Προσωπικά έκανα καταγγελία στον ΕΕΤΤ μόνο έτσι μπορεί να γίνει κάτι. Οι εταιρίες μας κοροιδευουν !!!

 

 

lol...μαλλον σε 301

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ !!! Για internet μόνο αυτή είναι η λύση. Σε 10 μέρες σε έχουν συνδέσει και σπάνια έχεις πρόβλημα. Οι ιδιωτικές μας πουλάνε φούμαρα για μεγάλες ταχύτητες εως 24 Mbps.

 

simfono, ego perimeno apo tis 26/11, sikonoun to tel 1242 sta 2lepta, ola cool

to 134 amesos to sikonoun

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον αναζητουν περισσοτερα κοροιδα, αν δεν στρωσει η κατασταση μην περιμενετε πολλα πραγματα παιδια..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ !!! Για internet μόνο αυτή είναι η λύση. Σε 10 μέρες σε έχουν συνδέσει και σπάνια έχεις πρόβλημα. Οι ιδιωτικές μας πουλάνε φούμαρα για μεγάλες ταχύτητες εως 24 Mbps.

Δεν είναι έτσι. Φυσικά τον βολεύει τον ΟΤΕ να φανούν έτσι τα πράγματα, όμως, αν θέλουμε να είμαστε συνειδητοποιημένοι καταναλωτές, καλό είναι πριν αποδώσουμε ευθύνες να το ψάξουμε λίγο.

 

Στο 90% των περιπτώσεων παράλογης καθυστέρησης ενεργοποίησης κυκλωμάτων άλλων εταιριών (οτιδήποτε περισσότερο από 3 εβδομάδες είναι, γενικά, παράλογο), το 80% του χρόνου καθυστέρησης οφείλεται στον ΟΤΕ, καθώς αυτός, ως διαχειριστής του δημόσιου ενσύρματου δικτύου, δεν παραχωρεί στους εναλλακτικούς παρόχους:

 

  • την απαραίτητη καλωδίωση ("ζεύγη χαλκού") ανάμεσα στον κατανεμητή του Αστικού Κέντρου της περιοχής και τον εξοπλισμό των παρόχων, ο οποίος συνήθως στεγάζεται στο ίδιο κτίριο.
  • τον απαραίτητο χώρο για τη στέγαση του εξοπλισμού

 

Και τα δύο είναι υποχρεωμένος να τα παραχωρήσει, αλλά με διάφορες δικαιολογίες δεν εκπληρώνει αυτή του την υποχρέωση, τουλάχιστον σε ορισμένα Αστικά Κέντρα. Αν υπάρχει δόλος ή απλά ανικανότητα είναι στην ευχέρεια του καθενός να το κρίνει, όμως το σίγουρο είναι:

  • ότι η φύση του προβλήματος δεν δικαιολογεί να είναι χρόνιο, εφόσον κάποιος έχει ασχοληθεί σοβαρά με την επίλυσή του, κι όμως υπάρχει διαρκώς εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο σε πολλά Αστικά Κέντρα
  • ότι η καθυστέρηση οφείλεται στον ΟΤΕ.

 

Γι' αυτό το λόγο, του επιβλήθηκε πρόσφατα πρόστιμο ~2 εκ. ευρώ από την ΕΕΤ:

 

http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/NewsReleases/PressReleases/DT_05_10_07.html

 

Βέβαια, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η συμπεριφορά και η υποστήριξη των παρόχων είναι απαράδεκτη, μας αντιμετωπίζουν σαν ζώα και δε μας δίνουν λεπτομέρειες της κατάστασης, ούτε μας ενημερώνουν εκ των προτέρων, πριν κάνουμε αίτηση, ότι υπάρχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο Αστικό Κέντρο, αλλά καλό είναι να αποδίδουμε στον καθένα τις ευθύνες που του αναλογούν και να μην τα βλέπουμε ασπρόμαυρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"τον απαραίτητο χόρο για τη στέγαση του εξοπλισμού "

 

apo oso gnorizo auto den isxiei. an den iparxei xoros mesa sto domatio me ta dslam pane kai to stinoun apekso. panta entos astikou kentrou. de to stinoun ekso sto dromo :-D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, αν μιλάμε για χώρο με την ευρεία έννοια, εντός του Αστικού Κέντρου και εφόσον τον έχει εγγυηθεί στην ετήσια "πρόταση προγράμματος παράδοσης χώρων φυσικής συνεγκατάστασης" (είναι υποχρεωμένος να τον εγγυηθεί εφόσον υπάρχει και τον δικαιολογούν οι ανάγκες του παρόχου). Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα από το RUO.

 

Δεν έχω ακούσει για τέτοιο πρόβλημα που να σχετίζεται με την καθυστέρηση στους τελικούς καταναλωτές, παρά μόνο για πρόβλημα με την παράδοση του εγγυημένου χώρου, κατασκευασμένου και έτοιμου για εγκατάσταση του εξοπλισμού του παρόχου, και πρόβλημα με την παράδοση καλωδίωσης ανάμεσα στον εξοπλισμό και τον κατανεμητή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση.

Έχω ένα φίλο ο οποίος έκανε αίτηση internet στην Vodafone,

του έγινε κανονικά η ενεργοποίηση πήρε και τον εξοπλισμό,

αλλά δεν μπόρεσε να εγκαταστήσει το modem.

Το πρόβλημα είναι το λαμπάκι WAN (ελπίζω να μην το λέω λάθος ) του modem αναβοσβήνει ενώ θα έπρεπε να είναι αναμένω.

Για να μην τα πολυλογώ, πείρε τηλ. στην Vodafone και του είπανε ότι πρέπει να φωνάξει κάποιον ηλεκτρολόγο να συγχρονίσει η γραμμή του από το κουτί τις πολυκατοικίας στο διαμέρισμα του.

Όντως πρέπει να γίνει έτσι? μου φαίνεται λίγο περίεργο!

Nα πω επίσης ότι πριν από την Vodafone είχε internet με την πΟΤΕ, tellas και forthnet.(και αυτός ο αθεόφοβος, όλες η εταιρίες περάσανε πάνω από την γραμμή του, πΟΤΕ, tellas, forthnet, vodafone, λέτε να φταίει αυτό?)

Και αν είναι τελικά έτσι δεν θα έπρεπε να στήλη η Vodafone έναν τεχνικό να το κάνει, πρέπει ο άνθρωπος να δώσει και το 50ρακι στον ηλεκτρολόγο?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...