Προς το περιεχόμενο

Αδεσμοποίητη πρόσβαση: Γραφειοκρατία ή/και κοροϊδία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσπαθώ να καταλάβω χονδρικά την (μακράν) συνηθέστερη αιτία της καθυστέρησης στην παροχή συνδέσεων Full/Shared LLU που υπάρχει από όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους σε κάποια, τουλάχιστον, Αστικά Κέντρα, καθώς και τι προβλέπει το κανονιστικό πλαίσιο σχετικά.

 

Η βασική αιτία καθυστέρησης είναι βέβαια η μη παραχώρηση "ζευγών χαλκού" από τον ΟΤΕ.

 

Έχω τις εξής απορίες:

  • Από ό,τι καταλαβαίνω, η αιτία αντιστοιχεί στο παρακάτω που αναφέρει η σχετική κοινοποίηση της ΕΕΤ στη σελ. 13:
     
    Έλλειψη ελεύθερου ζεύγους στο ΕΣΚ ή ΕΣΚΤ του Τ.Π.
    Αυτά είναι καλώδια που συνδέουν τον εξοπλισμό του ΟΤΕ στο Αστικό Κέντρο της περιοχής και τον εξοπλισμό του παρόχου (π.χ. Forthnet); Μέσα στο ίδιο κτίριο δε βρίσκονται και τα δύο συνήθως ("φυσική συνεγκατάσταση");

  • Πώς έχει η διαδικασία αίτησης και εγκατάστασης των καλωδίων; Η Forthnet (π.χ.) ζητάει 1-1 ζεύγος για κάθε νέο συνδρομητή, όταν αυτός κάνει αίτηση, ή τα ζητάει μαζικά; Ο ΟΤΕ ενημερώνει εκ των προτέρων τον πάροχο για κάθε επικείμενη αναβάθμιση; Είναι δυνατόν να μην τους κοινοποιεί τίποτα αλλά να τους λέει απλά "περιμένετε, θα.." ούτε να τους δίνει έναν λόγο για την καθυστέρηση;

  • Πώς είναι δομημένα τα συγκεκριμένα καλώδια -δηλαδή πόσο εύκολο είναι να προστεθούν κι άλλα; Είναι δυνατόν να χρειάζονται μήνες; Σε κάθε περίπτωση, δεν πρόκειται για κάτι απολύτως προγραμματίσημο και χωρίς ιδιαίτερες πιθανές επιπλοκές, το οποίο θα έπρεπε να αποτελεί υπόθεση ρουτίνας;

  • Γιατί το πρόβλημα είναι χρόνιο -τουλάχιστον σε κάποια Αστικά Κέντρα, όπως αυτό των Αμπελοκήπων-; Φταίνε οι πάροχοι που δεν προβλέπουν τις ανάγκες τους και τα ζητάνε λίγα-λίγα, ή φταίει ο ΟΤΕ που καθυστερεί να τα εγκαταστήσει;

  • Πώς είναι δυνατόν να είναι υπερκορεσμένη η χωρητικότητα του ΕΣΚ/ΕΣΚΤ με όλους τους εναλλακτικούς παρόχους εδώ και τουλάχιστον 1,5 χρόνο -προσωπική εμπειρία αναμονής: 6 μήνες για TELLAS, 2,5 μήνες για Vivodi, 2 μήνες για HOL, 2,5 μήνες (and counting) για Forthnet-;

  • Αν η εγκατάσταση καλωδίωσης είναι κάτι που όντως παίρνει μήνες (κάτι πιθανό μόνο αν μιλάμε για απομακρυσμένη συνεγκατάσταση), λογικά θα έπρεπε κάθε αναβάθμιση να είναι σε πολλαπλάσια χωρητικότητα της ζήτησης (της δεδομένης στιγμής), είναι δυνατόν ο ΟΤΕ να τα εγκαθιστά λίγα-λίγα αν οι πάροχοι τα ζητάνε σε ποσότητες (ή δεν τα ζητάνε σε ποσότητες;); Με τι δικαιολογία θα έκανε αυτό;

  • Προβλέπει κάτι συγκεκριμένο η ΕΕΤ (δεν βρήκα κάτι στο RUO); Είναι γελοίο να υπάρχει οδηγία που προβλέπει μέγιστο χρόνο για ενεργοποίηση/μεταφορά βρόχου και να μην υπάρχει σαφής πρόβλεψη για ένα loophole του οποίου γίνεται τέτοια κατάχρηση και αποτρέπει την ίδια την έναρξη της διαδικασίας!

  • Τελικά μπορεί ο άμοιρος καταναλωτής να ενημερωθεί επίσημα για τον πραγματικό λόγο της καθυστέρησης; Για να σχηματίσει και ορθή άποψη του ποιος κοροϊδεύει ποιον, αν είναι θέμα γραφειοκρατίας ή απάτης. Είναι ανάγκη οι πάροχοι να μας αντιμετωπίζουν σα ζώα που δεν χρειάζεται να ξέρουν τις λεπτομέρειες που τα αφορούν; Γιατί δε μας λένε ξεκάθαρα και εκ των προτέρων σε ποια Αστικά Κέντρα υπάρχει πρόβλημα, σε τι βαθμό και ποια είναι ακριβώς η απάντηση του ΟΤΕ σε κάθε δική τους αίτηση για παροχή καλωδίων; Αυτά είναι που πρέπει να ανακοινώνονται στις σελίδες τους..

Στην προσπάθειά μου να βγάλω μια άκρη συμβουλεύτηκα (με όση σχολαστικότητα επέτρεψε ο χρόνος και οι γνώσεις μου) τις εξής πηγές:

 

- Αυτή την κοινοποίηση της ΕΕΤ

- το πολύ καλό σχεδιάγραμμα του No-Name

- την επίσης πολύ καλή εργασία

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες μελετημένες απαντήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...