Προς το περιεχόμενο

Αγορά laptop - Απορίες


Vaggelis100

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας! Αποφάσισα να πάρω ένα laptop για τα Χριστούγεννα μιας και του χρόνου θα είμαι φοιτητής :-). Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να αποφασίσω ποια εταιρεία να επιλέξω και τι μέγεθος θα πρέπει να έχει το laptop. Τα 15άρια μετακινούνται πιο εύκολα, αλλά τα 17άρια προσφέρουν περισσότερο χώρο. Επειδή μάλλον εκτός από gaming και internet θα ασχοληθώ με εφαρμογές τύπου autocad τι να επιλέξω; Τι θα με βολέψει περισσότερο σαν φοιτητή; Επίσης πρόσεξα ότι τα 17άρια έχουν καλύτερα χαρακτηριστικά σε σχέση με τα αντίστοιχα 15άρια (της HP). Είμαι ανάμεσα σε 2 εταιρείες: HP και Dell και συγεκριμένα ανάμεσα σε αυτά:

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=21&category=69977907&product=1029681

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=21&category=69977907&product=1029657

Dell Inspiron 1520/1720 με ανάλογα χαρακτηριστικά.

 

Στο Dell Inspiron 1720 που ζήτησα προσφορά βγαίνει περίπου η ίδια τιμή με τον HP 9680. Σε κάποιες όμως φωτογραφίες είδα ότι η μπαταρία 9-cell του Dell προεξέχει και είναι μεγαλύτερο από τον HP. Ακόμα το σημαντικότερο πρόβλημα: Θα αργήσει να μου έρθει. Στην προσφορά που μου στείλανε έλεγαν μέχρι 31/12. Μπορεί να το πάρω και νωρίτερα; Πάντως το dell με το midnight blue μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά.

Εχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο; Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαγγέλη εδώ υπάρχει πραγματικά ένα θεματάκι. Καταρχάς να πω ότι μου αρέσουν και οι δύο επιλογές. Σκέφτεσαι σωστά. Γενικά πιστέυω ότι το κέρδος για από τη 17άρα οθόνη έναντι της 15,4 δεν είναι και κάτι το τόσο φοβερό. Το λέω εκ πείρας μιάς και έχω υπάρξει κάτοχος φορητών και με τις 2 διαστάσεις οθόνης. Η διαφορά τους στο κουβάλημα πάντως κάθε άλλο παρά αμελλητέα ήταν.