Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για πόκερ


Giorgos?

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν θελω την ειδικη περιπτωση για παραδειγμα 2 νταμες 3 ριγαδες αλλα την πιθανοτητα να βγαλει καποιος φουλ ή χρωμα γενικα σ ευχαριστω παντος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

επειδή είμαι άσχετος και βαριέμαι να ψάχνω, αν έχεις όρεξη εξήγησε τι εστί χρώμα, φουλ, και ποια φύλλα παίζουν στο TEXAS HOLD'EM, πόσα φύλλα έχεις στο χέρι κλπ, μήπως κα μπορέσω να σε βοηθήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

επειδή είμαι άσχετος και βαριέμαι να ψάχνω, αν έχεις όρεξη εξήγησε τι εστί χρώμα, φουλ, και ποια φύλλα παίζουν στο TEXAS HOLD'EM, πόσα φύλλα έχεις στο χέρι κλπ, μήπως κα μπορέσω να σε βοηθήσω.

 

Στο TEXAS HOLD'EM χρησιμοποιείται ολόκληρη η τράπουλα και παίζεις με 2 φύλλα χέρι και 5 κάτω (σύνολο 7). Πρέπει να χρησιμοποιήσεις τουλάχιστον 1 φύλλο από χέρι. Φουλ είναι να έχεις 3+2 ίδια (πχ 3 ντάμες και 2 πεντάρια) Χρώμα είναι να έχεις 5 φύλλα ασχέτου σειράς με ίδιο σήμα (πχ 5 μπαστούνια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]

Πρέπει να χρησιμοποιήσεις τουλάχιστον 1 φύλλο από χέρι.

 

No, no, no. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις κανένα φύλλο από χέρι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα 5 που είναι κάτω μόνο. Δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός, ψάχτο και θα δεις.;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ρε παιδί μου, οι πιθανότητες του να κάνεις φουλ ή χρώμα είναι συνάρτηση των 2 φύλλων που κρατάς. Δεν καταλαβαίνω ποια η λογική στο να ψάχνεις πιθανότητες για φουλ κ' χρώμα γενικά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η πιθανότητα για φουλ είναι μικρότερη από την πιθανότητα για χρώμα :lol: