Προς το περιεχόμενο

Call of Duty: World at War [PC]


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 792
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εντάξει τα γραφικά από ότι φαίνονται από τις εικόνες δεν έχουν και μεγάλες αλλαγές με το 4 . Εγώ θα ήθελα όμως ένα μεγαλύτερο single player γιατί δεν γίνεται να το τελειώνουμε σε 1 μέρα. Να έχει διάρκεια τουλάχιστον 10 μέρες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει τα γραφικά από ότι φαίνονται από τις εικόνες δεν έχουν και μεγάλες αλλαγές με το 4 . Εγώ θα ήθελα όμως ένα μεγαλύτερο single player γιατί δεν γίνεται να το τελειώνουμε σε 1 μέρα. Να έχει διάρκεια τουλάχιστον 10 μέρες .

 

10 μερες! κατσε με ποσες ωρες την μερα...:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει τα γραφικά από ότι φαίνονται από τις εικόνες δεν έχουν και μεγάλες αλλαγές με το 4 . Εγώ θα ήθελα όμως ένα μεγαλύτερο single player γιατί δεν γίνεται να το τελειώνουμε σε 1 μέρα. Να έχει διάρκεια τουλάχιστον 10 μέρες .

 

μην εισαι τσιπης και αγορασε το να παιζεις online

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ass την μηχανή γραφικών του Cod4 θα έχει.

Το θέμα είναι ότι βγαίνει πολύ γρήγορα...Ένα χρόνο μετά το 4, έλεος.

Δεν έπαιξα το 3 οπότε δεν μπορώ να πω γνώμη, αλλά ας βγεί πρώτα και βλέπουμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Call of Duty: World at War First Look

We head to the Pacific to see how Treyarch wants to redefine the World War II shooter.

 

It's not easy following a blockbuster, particularly one that sold 10 million copies in only about six months. Last year, Infinity Ward's Call of Duty 4: Modern Warfare blew away gamers with its deafening intensity, gorgeous graphics, and addictive multiplayer suite. But now it's Treyarch's turn with Call of Duty: World at War, a game that marks a return for the franchise to its World War II roots. The fact that it's Treyarch and not Infinity Ward making the game, as well as the fact that you shoot an M1 Garand instead of an M-16, has stirred an intense debate amongst gamers. It's something that Mark Lamia, Treyarch's studio head, understands. "People don't want to play the same World War II game that they've played before," he told us, just before he gave us a first look at World at War. His message: Treyarch wants to redefine what to expect from a World War II shooter...

 

call-of-duty-world-at-war-20080622115723092.jpg

call-of-duty-world-at-war-20080622115720311.jpg

call-of-duty-world-at-war-20080622115729935.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα ότι και να μου πούν, δεν με πείθουν. Εχω ΒΑΡΕΘΕΙ τα WWII παιχνίδια. Κάθε φορά τα ίδια όπλα ίδιες τεχνολογίες, απλά καλήτερα γραφικά.

 

Κρίμα γιατί με το COD4 τραβήξαν πολύ κόσμο, και δεν νομίζω να συμβεί το ίδιο ξανά.

 

Οπως και να έχει θα δείτε ότι το επόμενο που θα βγεί θα βαδίζει πάλι στα ίχνη του COD4.

 

Εδώ εμείς βαρεθήκαμε να τα παίζουμε, αυτοί δεν βαρεθηκαν να τα σχεδιάζουν? Την ίδια σούπα ξανα και ξανά ζεσταμένη προσθέτωντας μερικά μπαραρικά κάθε φορα! ΜΛΙΑΑΑΑΑΑΧ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα ότι και να μου πούν, δεν με πείθουν. Εχω ΒΑΡΕΘΕΙ τα WWII παιχνίδια. Κάθε φορά τα ίδια όπλα ίδιες τεχνολογίες, απλά καλήτερα γραφικά.

 

 

Εγώ προτιμώ να παίζω ξαναζεσταμένο αλλά ωραίο story, παρά την προπαγανδίστικη πατάτα του "war on errorism"....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...