Προς το περιεχόμενο

"Ο αριθμός που καλέσατε δεν είναι σωστός."


pappous_soulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι σήμερα κάτω στην Πάτρα στο φροντιστήριο,και κάποια στιγμή,εν ώρα μαθήματος,χτυπάει το κινητό μου.

Το κλείνω αυτομάτως και το βάζω στην τσάντα.

Δεν περνάει ένα λεπτό και ξαναχτυπάει,ο ίδιος αριθμός,οπότε αποφασίζω να κλείσω τελείως το κινητό.

10 λεπτά μετά,στο διάλλειμα ανοίγω το κινητό και πηγαίνω στο Μητρώο όπου αποθηκεύονται αυτομάτως οι αριθμοί που μου καλούν.

Βρίσκω τον αριθμό,κάνω κλήση,και μου πετάει το εξής μήνυμα:

"Ο αριθμός που καλέσατε δεν είναι σωστός.Παρακαλώ μπλαμπλαμπλα.."

 

Και ρωτάω εγώ τώρα,απ'τη στιγμή που με κάλεσε γίνεται ο αριθμός αυτός να μην υπάρχει?!

Σκέφτηκα μήπως χάλασε η SIM αυτού που με κάλεσε και γι'αυτό να μην γίνεται να επικοινωνίσω,αλλά σε μια τέτοια περίπτωση θα μου έλεγε άλλο μήνυκα,του στυλ,ο αριθμός δεν είναι διαθέσιμος,ή κάτι τέτοιο. (λογικά)

 

Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή μπορεί να σε πήραν μέσω VoIP και να μην μπορείς να τους πάρεις εσύ. Με επιφύλαξη το λέω όμως, δεν το κατέχω καλά το θέμα. Το λέω απλώς επειδή εμένα όταν με παίρνουν από VoIP μου βγάζει κάτι κουλά νούμερα στην αναγνώριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου έτυχε σήμερα κάτι ακόμη πιο περίεργο:

 

Βασίστηκα στην μαγνητοφωνημένη ειδοποίηση του ΟΤΕ ο μπάμιας, η οποία και φυσικά δεν έγινε ποτέ και ξέχασα να πληρώσω το λογαριασμό.

Ε, λοιπόν σήμερα δεν έχω τηλέφωνο αλλά έχω.... ίντερνετ κανονικά (otenet) αν και δεν έχω αλλάξει εταιρεία τηλεφωνίας, στον ΟΤΕ είμαι ακόμα.

Ξέρει κανείς τι συμβαίνει; Γιατί άμα έχει συμβεί τεχνικό λάθος θα το αφήσω έτσι επ' αόριστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανό πρόβλημα φορτωμένης γραμμής ISDN-Netmod.

 

Εγώ στο σπίτι μου έχω γραμμή ISDN, δίκτυο σε όλο το σπίτι (extra καλωδίωση), και ζήτησα και πήρα τα 2 βοηθητικά νούμερα που δικαιούμαι. Έχω δηλαδή 3 νούμερα και 3 τηλεφωνικές συσκευές (1 ISDN και 2 απλές). Έχω και DSL. Η ISDN συσκευή, στην οποία πάνω είναι "κλειδωμένο" το ένα νούμερο, πολλές φορές κολλάει και ακούγεται το ίδιο μήνυμα σε αυτόν που με κάλεσε. Αν δεν κάνω reset την συσκευή και το netmod, δεν μπορώ να πάρω ούτε εγώ τηλέφωνο. Ένας τεχνικός δικτύων μου το εξήγησε ως πρόβλημα "φορτώματος" ή του netmod.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, λοιπόν σήμερα δεν έχω τηλέφωνο αλλά έχω.... ίντερνετ κανονικά (otenet) αν και δεν έχω αλλάξει εταιρεία τηλεφωνίας, στον ΟΤΕ είμαι ακόμα.

Ξέρει κανείς τι συμβαίνει; Γιατί άμα έχει συμβεί τεχνικό λάθος θα το αφήσω έτσι επ' αόριστον.

Έχω ΟΤΕΝΕΤ και τον ΟΤΕ να φανταστείς τον πληρώνω κάθε 6μηνο.

Ό,τι τηλεφωνα θέλω τα κάνω από το κινητό οπότε το σταθερό υπάρχει αποκλειστικά για το internet.

Έτσι πληρώνω μόνο τα πάγια και την ΟΤΕΝΕΤ στην ώρα της.Απλά στο 6μηνο πάνω,αν δεν πληρώσεις,

ο ΟΤΕ σου "παίρνει" τη γραμμή και καλά,οπότε έχεις το νου σου να μην το τραβήξεις παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ΟΤΕΝΕΤ και τον ΟΤΕ να φανταστείς τον πληρώνω κάθε 6μηνο.

Ό,τι τηλεφωνα θέλω τα κάνω από το κινητό οπότε το σταθερό υπάρχει αποκλειστικά για το internet.

Έτσι πληρώνω μόνο τα πάγια και την ΟΤΕΝΕΤ στην ώρα της.Απλά στο 6μηνο πάνω,αν δεν πληρώσεις,

ο ΟΤΕ σου "παίρνει" τη γραμμή και καλά,οπότε έχεις το νου σου να μην το τραβήξεις παραπάνω.

 

Περίμενε γιατί μπερδεύτηκα τώρα φιλαράκι:

 

Την OTENET την πληρώνω μαζί με το λογαριασμό του ΟΤΕ (είναι χρέωση αορίστου επί του λογαριασμού). Ο λογαριασμός όμως δεν έχει πληρωθεί και κατ' επέκταση ούτε και τα πάγια, ούτε και η otenet.

"H επικοινωνία μου είναι κομμένη" αλλά ίντερνετ έχω κανονικά. Σου έχει τύχει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ,δεν γνωρίζω σε αυτή την περίπτωση.Εμένα έρχονται ξεχωριστά οι λογαριασμοί της Οtenet.

Πίσω από τους λογαριασμούς αυτούς γράφει ότι αν δεν εξοφλήσεις σε 15 μέρες από τη λήξη της προθεσμίας,σου διακόπτουν προσωρινά τη σύνδεση.

Οπότε είναι πολύ πιθανό να κάνουν και σε σένα το ίδιο.

Για να σαι σίγουρος όμως, μίλα με τους αντιπροσώπους της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι σήμερα κάτω στην Πάτρα στο φροντιστήριο,και κάποια στιγμή,εν ώρα μαθήματος,χτυπάει το κινητό μου.

Το κλείνω αυτομάτως και το βάζω στην τσάντα.

Δεν περνάει ένα λεπτό και ξαναχτυπάει,ο ίδιος αριθμός,οπότε αποφασίζω να κλείσω τελείως το κινητό.

10 λεπτά μετά,στο διάλλειμα ανοίγω το κινητό και πηγαίνω στο Μητρώο όπου αποθηκεύονται αυτομάτως οι αριθμοί που μου καλούν.

Βρίσκω τον αριθμό,κάνω κλήση,και μου πετάει το εξής μήνυμα:

"Ο αριθμός που καλέσατε δεν είναι σωστός.Παρακαλώ μπλαμπλαμπλα.."

 

Και ρωτάω εγώ τώρα,απ'τη στιγμή που με κάλεσε γίνεται ο αριθμός αυτός να μην υπάρχει?!

Σκέφτηκα μήπως χάλασε η SIM αυτού που με κάλεσε και γι'αυτό να μην γίνεται να επικοινωνίσω,αλλά σε μια τέτοια περίπτωση θα μου έλεγε άλλο μήνυκα,του στυλ,ο αριθμός δεν είναι διαθέσιμος,ή κάτι τέτοιο. (λογικά)

 

Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει?

 

Δεν είναι σίγουρο αλλά μερικές φορές μπορεί να ηπάρχει ο αριθμός αυτός και να μπερδεύτηκαν οι γραμμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αιγέας , οι γραμμές για το αδσλ είναι διαφορετικές από τις συμβατικές του ΟΤΕ .

Γι'αυτό κ έχεις αδσλ ενώ δεν έχεις τηλ .

Μου έχει τύχει κ εμένα κ το είχα ρωτήσει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι στάνταρ το μήνυμα που σου πετάει το τηλεγκομενάκυ.

 

To σκέφτηκα κι αυτό..

 

προσπαθησες να ξανακαλεσεις?συμβαινει καθε φορα?

Nαι,καμια δεκαριά φορές. Πάντα το ίδιο μήνυμα. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αιγέας , οι γραμμές για το αδσλ είναι διαφορετικές από τις συμβατικές του ΟΤΕ .

Γι'αυτό κ έχεις αδσλ ενώ δεν έχεις τηλ .

Μου έχει τύχει κ εμένα κ το είχα ρωτήσει .

 

H γραμμή είναι ακριβώς η ίδια αλλά συνδέεται αλλού, ο ΟΤΕ χωρίζει τις συχνότητες φωνής και adsl και "δρομολογεί" κάθε υπηρεσία στο ανάλογο δίκτυο.Απλά δεν του κόψανε την γραμμή, δεστε το σαν υποχρεωτική φραγή κλήσεων.Το πάγιο απ'οσο ξέρω είναι για όλο το κύκλωμα, όχι μόνο για υπηρεσίες φωνής, υπηρεσίες φωνής είναι το μίνιμουμ που ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος να σου προσφέρει με την γραμμή όταν κάνεις αίτηση και υπογράφεις την σύμβαση. Το αναμενόμενο είναι αν καθυστερήσει την πληρωμή να μην έχει ούτε ίντερνετ.Αν δεν ίσχυε αυτό θα έλυνε τα χέρια σε πολλούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...