Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον παιδια καταθετω την εξης εμπειρια η οποια και αποτελει και το εναυσμα για να μην ξαναγορασω ποτε απο αυτο το καταστημα!

 

Ημουν τακτικος πελατης στο μαγαζι.

Παραγγελνω λοιπον μερικα αγραφα dvd και μερικα stickakia που χρειαζομουν απο θεσσαλονικη απου κατοικω!

Περναν 9 μερες και αφου η παραγγελια (στην καρτελα εξεληξης) αναφερει οτι υπαρχει διαθεσιμοτητα κολλαει στο πακεταρισμα.

Αναγκαζομαι να παρω τηλ στα κεντρικα να δω τι παιζει....μου λενε οτι για καποιον λογο δεν εφυγε απο το καταστημα αθηνων και σε 2 μερες θα τα εχω.

Τους πιστευω....(μεγα λαθος) επρεπε να ειχα κανει ακυρωση της παραγγελιας απο την αρχη).

Περιμενω....περναν 15 μερες και τιποτα.Στο site επι 5 μερες ελεγε τιμολογηση προιοντων που σημαινε οτι τα προιοντα ηταν θεσσαλονικη.

Προσπαθω(πολλες φορες) να επικοινωνησω με καταστημα θεσσαλονικης...τιποτα,καμια απαντηση,δεν το σηκωναν!

Παιρνω παλι κεντρικα και με αρχιζουν το ιδιο δουλεμα...για καποιον λογο (που δηθεν δεν ξερανε!) κολλησε η παραγγελια στο καταστημα θεσσαλονικης και θα σας ερθει το συντομοτερο...με τα πολλα ακρη δεν εβγαζα και ετσι ακυρωσα την παραγγελια.Και απο e-bay να τα επαιρνα σε 15 μερες θα ερχονταν....αν ειναι δυνατον 15 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΕΡΕΣ για 2 κουτια dvd και κανα 2 stickakia.

Το ιδιο επαθα και με ενα pc που πηρα απο το καταστημα το οποιο περιμενα 20 μερες!(και μετανιωσα που δεν το ακυρωσα και αυτο γιατι μου μιλαγαν για παραδοση σε 3-4 μερες)

Πιθανον οι μαγκες αρχισαν να κανουν καλες δουλειες και το εχασαν καπου το νοημα της επιτυχιας τους, που ηταν η ταχυτατη εξηπηρετηση και προσπαθουν με μικρο προσωπικο να τα βγαλουν περα!:mad:

Το ζουμι της υποθεσης ειναι οτι περιμενα 15 μερες για τα ανωθεν προιοντα που ειχαν διαθεσιμα, εκανα με δικη μου χρεωση τηλεφωνηματα στην αθηνα για προβληματα που αυτοι ειχαν και δεν με ενημερωσαν και αντιμετωπισα και εναν υπευθυνο ο οποιος φερθηκε με τον πλεον αγενη τροπο -- μολις ακουσε οτι ακυρωνω την παραγγελια μου εκλεισε το τηλεφωνο στα μουτρα!:mad:

 

Λυπαμαι παιδια δεν θα παρω....και μαλιστα ποτε ξανα, σιγα μην τους στηριξω για να μου την πουνε και απο επανω!Εγω μπορω να βρω τα προιοντα που θελω και αλλου ,αυτοι να δω τι θα κανουν οταν χασουν σιγα σιγα τους πελατες τους απο μ@@κιες τους

 

Αυτα ειχα να καταθεσω για να ενημερωσω και αλλους για την νεα πολιτικη αναμονης του συγκεκριμενου καταστηματος!:shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εδώ εγώ παράγγειλα 10 dvd που υπήρχαν μόνο στο κατάστημα Μενιδίου να τα παραλάβω από Στουρνάρη, και έκαναν 10 μέρες να τα στείλουνε και κάθε 2 μέρες μου λέγανε έχει βγει το δρομολόγιο και άλλες μ#@@#$.

 

Αν δεν τα έχει το κατάστημα μην παραγγέλνετε να έρθουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πολλές μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων θα τα δείς αυτά συγκεκριμένα πολλοί υπάλληλοι δέν ενδιαφέρονται ούτε για κέρδη της επιχείρησης μόνο πως θα περάσει η ώρα για να πέσει ο μισθός το καταντάνε λίγο γεύση απο δημόσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Eμενα παλι μου φαινεται οτι ειναι σε καλη πορεια.

Το 2004-2005αρχες με λιγα καταστηματα ηταν ΣΟΥΠΕΡ. Στη χειροτερη σε 2 μερες ειχα την παραγγελια.

Το 2005-2006-2007 αρχες, ειχαν κανει μια κοιλια, μεχρι και 10 μερες κανανε να φερουν παραγγελια. Ομως οι τελευταιες 4-5 ηταν οκ σε 1 μερα η μια και σε 2 η αλλη. Κανενα απολυτως παραπονο απο το 2004 μεχρι τωρα. Μια φορα χρειαστηκα σερβις και ηταν κι αυτο υποδειγματικο (την ιδια μερα λυθηκε το προβλημα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είμαι επαγγελματίας και ξέρω ότι πολλά απρόοπτα μπορεί να συμβούν, δέχομαι ότι μπορεί να έγινε κάτι και η παραγγελία να καθυστέρησε, ακόμα και με ευθύνη της εταιρίας.

Δεν μπορώ όμως να δεχτώ να αντιμετωπίζεται ο πελάτης σαν ηλίθιος.

Συμφωνώ ότι η επιτυχία μεθάει και κάπου χάνουμε το μέτρημα και βέβαια το δύσκολο σε κάθε δουλειά δεν είναι να την οδηγήσεις στην επιτυχία όσο να την κρατήσεις ψηλά.

Ο ταν νομίσεις ότι όλοι περιμένουν εσένα ανεξάρτητα από το πώς αντιμετωπίζεις τους πελάτες, άρχισε να μετράς ημέρες μέχρι να βρεθεί κάποιος να βγει μπροστά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω απο τις 2 δεκεμβριου ειχα κανει μια παραγγελια για δυο μνημες οπου ηταν διαθεσημες και θα μου τις στελνανε σε 2 μερουλες... Σημερα τις ακυρωσα αφου ειχε κολλησει τοσες μερες στην συγκεντωση προιοντων... τρια τηλεφωνα τους πηρα και συνεχεια μου λεγανε οτι αυριο θα φυγουν...

Μ@λ@κιες...

τι να πεις ομως που μερικες φορες τουσ εχεις αναγκη αφου σε καποια προιοντα εχουν παρα πολυ καλες τιμες σε σχεση με αλλα e-shops!!! (στην Ελλαδα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω απο τις 2 δεκεμβριου ειχα κανει μια παραγγελια για δυο μνημες οπου ηταν διαθεσημες και θα μου τις στελνανε σε 2 μερουλες... Σημερα τις ακυρωσα αφου ειχε κολλησει τοσες μερες στην συγκεντωση προιοντων... τρια τηλεφωνα τους πηρα και συνεχεια μου λεγανε οτι αυριο θα φυγουν...

Μ@λ@κιες...

τι να πεις ομως που μερικες φορες τουσ εχεις αναγκη αφου σε καποια προιοντα εχουν παρα πολυ καλες τιμες σε σχεση με αλλα e-shops!!! (στην Ελλαδα)

 

Κανενα δεν εχεις αναγκη οταν μιλαμε για το χρημα που βγαζει ο καθενας και μπορει να το δινει οπου θελει.Αν ψαξεις λιγο θα δεις οτι τετοιες τιμες εχουν και αλλα ιντερνετικα μαγαζια στην ελλαδα με διαφορες που κυμαινονται στο 1 εως μισο ευρω.

Αν ειναι για μισο ευρω να τρωμε τετοιο δουλεμα δεν λεει!

Να θυμασαι παντα οτι κανενας δεν κανει κουμαντο στην τσεπη σου!

Eγω με το παραμικρο κανω ακυρωση.Λεφτα δινουμε, οχι στραγαλια.

 

Συμφωνω απολυτα και εγω αυτης της αρχης ειμαι....για να μην περνιουνται και καποια λαμογια για εξυπνοι!

 

ps. για να μην παρεξηγηθουμε εννοειται οτι παντα υπαρχει ενα οριο ανοχης (λες 1-2 μερες σε περιμενω 3-4) οχι ομως και σε σημειο εκμεταλλευσης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως,μονο ακυρωση,δεν γινεται αλλιως!!ΚΙ εγω ειχα παραγγειλει πριν κανα μηνα ενα κινητο για δωρο...Οταν εκανα την παραγγελια το κινητο ηταν διαθεσιμο,στο μεταξυ ομως εξαντληθηκε.Επικοινωνοντας με e-mail με τον υπευθυνο(γιατι τα τηλ. ειχαν 100 ωρες αναμονη :mad:) με πληροφορησε οτι θα με ειδοποιουσαν σε 2 μερες αν θα ξαναεφερναν.Φυσικα ουτε φωνη ουτε ακροαση μετα την παρελευση των δυο ημερων.Εν τελει ακυρωσα την παραγγελια.

 

Δεν ειχα προβλημα να περιμενω αλλα με τσαντισε η αδιαφορια τους.Αλλες 2 προηγουμενες παραγγελιες που ειχα κανει ηταν μια χαρα,η τελευταια ομως..

Κριμα γιατι εχει αρκετες καλες τιμες αλλα δεν εχει σωστη "πολιτικη" πωλησεων και βασικα εξυπηρετησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

to kalytero se tetoies periptwseis ka8ysterhshs (mono an agorazeis me antikatavolh h paralavh apo katasthma) einai apla na tous grafeis ekei pou den pianei melani...an vlepeis oti argei oute to akyrwneis oute tpt...phgaineis kai agorazeis auto pou 8es apo allou kai otan er8ei auto pou pareiggeiles apo eshop aplws den to paralamvaneis kai tous afhneis na perimenoun...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τhresh κατανοω την λογικη σου, αλλα αν για χ.ψ λογους εκνευριστει το eshop σε παει δικαστικα, χαλαρα.

 

Πρεπει να ταξεις ευλογη προθεσμια για την εκπληρωση της παροχης και μονο αν δεν εκπληρωθει εντος αυτης(εκτος φυσικα αν αποδειξεις οτι δεν εχεις συμφερον στην εκπληρωση της πλεον), εχεις δικαιωμα να αρνηθεις να την παραλαβεις.

 

Φυσικα, ειναι τραβηγμενο ολο αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

re edw den asxoleitai na ferei to proion grhgora gia na eispra3ei lefta (symfwna me auta pou lene ta paidia) 8a katsei na mpei se olo ton kopo (me e3oda) gia na to paei dikastika? to vriskw teleiws api8ano...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι πιστεύω ότι όταν μια επιχείρηση μεγαλώνει γίνεται πιο απρόσωπη.

Οι πελάτες γίνονται ποσοστά και γραφήματα. Παύει ο κάθε πελάτης να είναι μοναδικός και γι αυτό και παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα. Δε σημαίνει ότι σε όλες τις παραγγελίες του το E-shop καθυστερεί έτσι ή φέρεται αντιεπαγγελματικά, αλλά στο σύνολο θεωρούν απόλυτα θεμιτό να υπάρχουν και μερικοί δυσαρεστημένοι πελάτες για τους οποίους δε δίνουν και πολύ σημασία.

Πιστεύω ότι εμείς σαν καταναλωτές πρέπει να στηρίζουμε επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους στις οποίες υπάρχει ακόμα το φιλότιμο και η ανθρώπινη επικοινωνία και όπου ο κάθε πελάτης μετράει.

Εξάλλου έτσι λειτουργεί υγιέστερα η αγορά ( βλέπε καρτέλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ακύρωση είναι η καλύτερη λύση.Έτσι θα καταλάβουν ότι χάνουν πελατεία λόγω καθυστέρησης.

Οι υπάλληλοι συμπεριφέρονται έτσι γιατί σε τέτοια καταστήματα παίρνουν 3 και 60 τον μήνα.Έχω κανά-δύο γνωστούς στο πλαίσιο και μου τα λένε.

Όλοι τον βασικό παίρνουν, σιγά μην κάτσουν να νοιαστούν για την επιχείρηση την στιγμή που οι λογαριασμοί τους και τα δάνεια τους τρέχουν και το μόνο που περιμένουν είναι να σχολάσουν για να πάνε στην 2η δουλειά τους...

Με 600 ευρά ούτε στραγάλια δεν παίρνεις πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...