Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγώ πάντως...

 

παρήγγειλα το Σάββατο 29/12 στις 4:30 το μεσημέρι μια οθόνη και ηχεία

 

την Δευτέρα 31/12 στις 1:00 το μεσημέρι ήταν στο γραφείο μου.

 

Δεν μιλάμε για Αθήνα άλλα για πρωτεύουσα νομού της Κεντρικής Μακεδονίας για να καταλάβετε πάνω κάτω την απόσταση.

 

και τα προϊόντα ήταν άψογα (προς το παρόν τουλάχιστον, τα δοκιμάζω περίπου 3 ώρες - ευτυχώς η οθόνη δεν έχει καμένο pixel)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εγώ ένα πράγμα ευχαριστήθηκα.

Τους πήρα τηλέφωνο και τους έχεσα.

Η παραγγελία μου λέει έρχεται.

Τώρα να κάτσουν την φάνε. Σε κάνα δύο μήνες θα περάσω αν είναι εκεί να την πάρω.

Μόνο αυτοί θα παίζουν δηλαδή;

Η τελευτέα τους ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ανοίγω καινούργιο thread και έχουμε παράπονα από τους moderators είπα να θέσω την noobοαπορία μου εδώ..

 

Λοιπόν καθότι νέος με το online shopping θα ήθελα αν μπορείτε να μου περιγράψετε μια αγορά σας από το e-shop με τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή.

 

Πέστε πως εγώ κάνω την διαδικασία μέσω τού site του e-shop από εκεί και πέρα παίρνουν για κάποια επιβαιβέωση αγοράς?

Για κάποια συμφωνία σε σχέση με την ώρα παραλαβής? Και για τα δυο?

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάνει αρκετές αγορές από το εν λόγω κατάστημα (όλες με αντικαταβολή) και η εμπειρία μου έχει ως εξής:

 

Κάνεις την παραγγελία από το site.

 

Αν τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, τότε συνήθως την επόμενη μέρα (άντε τη μεθεπόμενη) σε παίρνουν τηλέφωνο στο κινητό (πολύ σημαντικό!). Μπορεί να τηλεφωνήσουν από νωρίς το πρωί μέχρι 9-10 η ώρα το βράδυ, που έχει τύχει να με πάρουν.

 

Σου λένε πότε περίπου μπορεί να περάσει ο courier τους από το σπίτι σου (συνήθως ρωτάνε κάτι σαν "αύριο το μεσημέρι, μεταξύ 2-5 είναι καλά?")

 

Σχεδόν πάντα ο courier έρχεται στο χρονικό διάστημα που έχει προσυμφωνηθεί (σε παίρνει και στο κινητό αν κάτι πάει στραβά και δεν μπορεί να βρει το σπίτι ή δεν είναι κάποιος εκεί).

 

Τον πληρώνεις και τέλος.

 

Όλα αυτά για παραδόσεις σε Αθήνα, τώρα για επαρχία κλπ που δεν έχουν δικά τους βανάκια δεν ξέρω τι παίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν παίρνουν για επιβεβαίωση της αγοράς.

Καμιά συμφωνία για ώρα παραλαβής.

Εσύ παραγγέλνεις. Αυτοί στέλνουν. Την παίρνεις πληρώνωντας είτε το e-shop point είτε την εκάστοτε courier με την οποία συνεργάζονται.

Πάρε παράδειγμα από εμένα. :lol:

Εγώ παράγγειλα. Αυτοί έκαναν πως έψαχναν να βρούν τα πράγματα. Μετά έκαναν πως τα βρήκαν. Μετά προσπαθούσαν να τα πακετάρουν. Μετά προσπαθούσαν μερικές μέρες ακόμα να τα τιμολογήσουν.

Σήμερα έκαναν μια προσπάθεια να τα στείλουν. Όμως σήμερα εγώ τα είχα πάρει άσχημα. Και καθώς έρχοταν αυτοί τους έχεζα εγώ και ζητούσαν και συγγνώμη.

Γιατί απ΄όταν βγήκε η συγγνώμη χέστηκε το φιλότιμο.

Τους ζήτησα να ακυρωθεί. Μα έρχεται μου λέει. Καλό της ταξίδι κύριε του λέω.

Γιατί και να έρθει θα κάνω ότι έκαναν.

Αυτοί θα στείλουν μύνημα στο κινητό. Εγώ θα κάνω δέκα μέρες να ανοίξω το κινητό.

Άλλες δέκα να διαβάσω το μύνημα. Άλλες δέκα για να το εμπεδώσο. Άλλες δέκα να το σκεφτώ.

Άντε μέχρι τότε πήραμε σύνταξη. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

 

Και κάτι τελευταίο αν γνωρίζεται, πέστε οτί δίνω και σταθερό και κινητό εντάξει λογικό είναι αν δεν σε βρούνε στο ένα να καλέσουνε στο άλλο απλά θέλω να μάθω σε ποιο πρώτα?

Η εκτός αν δεν υπάρχει κατί συγκεκριμένο και απλά ότι πέσει μπροστά στα μάτια τους εκείνη την στιγμή.

 

Nzeppos είπες πως σε καλούν στο κινητό άλλα ρωτάω μήπως και στην περίπτωση σου δεν σε βρήκαν σπίτι..

 

wert καλά τους έκανες για να είναι ψαρωμένοι με εμάς τους νέους:P:lol:

 

Ευχαριστώ και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, παράγινε η ιστορία.

Κάνατε το παράπονό σας , φτάνει, αηδιάσαμε πια.

Σε λίγο θα έρχεται το κάθε eshop και θα κάνει μηνύσεις στο insomnia.

Άμα δε σας άρεσε να μην παραγγέλνατε από εκεί.

Και οι Mods κανένα lock δεν έχουν εδώ;

Σαν αφηνιασμένες γεροντοκόρες κάνουμε!

 

Καλή Χρονιά, με λιγότερα νευράκια και δηλητήριο.

 

Ζήτω το e-shop και όλα τα ηλεκτρονικά μαγαζιά στην Ελλάδα! Απ' όλα έχω άριστες εντυπώσεις!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταθετω εμπειρια και ερωτηση για eshop:

 

Πριν απο μια βδομαδα περιπου ειδα αυτο στο eshop http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.809013'>http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.809013 και επειδη το εδειχνε διαθεσιμο στο καταστημα της στουρναρη περασα απο εκει να το παρω.αφου με καταχωρησαν στο pc μου ειπαν να περιμενω(ειχε πολυ κοσμο να περιμενει).μετα απο κανα 20-25λεπτο μου λενε δυστυχως δεν ειναι διαθεσιμο εχει γινει λαθος.

Τεσπα αυτα συμβαινουν: -1 για το e-shop

 

Στις 28 του μηνα παραγγελνω τα παρακατω:

1) http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.809013

2) http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.804030

3) http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.805775 χ2

4) http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.751903

 

Με σκοπο να τα στειλουν στο καταστημα του πειραια προκειμενου να τα παραλαβω απο εκει. την επομενη μερα(σαββατο) μου εστειλαν sms στο κινητο οτι ειναι ετοιμη η παραγγελια μου και μπορω να την παραλαβω.πραγματι σημερα πηγα και παρελαβα κανονικα την παραγγελια χωρις κανενα προβλημα.

+1 για το e-shop

 

Πηγαινοντας σπιτι ανακαλυπτω οτι το 1) δεν λειτουργει καθολου και το 4) επισης δεν λειτουργησε οταν συνεδεσα το dvd μου με την τηλεοραση.(ισχυει, παρεπιπτοντως, οτι αυτου του τυπου τα φθηνα hdmi σπανια κανουν τη δουλεια τους και η μονη λυση ειναι τα ακριβα?)

σημ. τα υπολοιπα λειτουργουν κανονικα.

 

Σας ερωτω λοιπον, τι κανω τωρα?χρειαζομαι καποιες επιπλεον αποδειξεις οτι τα συγκεκριμενα προιοντα δεν λειτουργουν ή ο λογος μου απλα ειναι αρκετος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς δεν κατάλαβα αν ρωτάς τι πρέπει να κάνεις με τα ελαττωματικά προϊόντα σου ή αν απλώς απαντάς σε όσους θεωρούν ότι τα παράπονα εναντίον του E-shop αποτελούν ενδεχόμενο δόλο και δυσφημούν άδικα την επιχείρηση.

 

Τελοσπάντων, η συνήθης διαδικασία είναι ότι τους πηγαίνεις πίσω τα ελαττωματικά προϊόντα, συμπληρώνεις ένα χαρτί που περιγράφεις τη βλάβη και τα παίρνουν να τα δοκιμάσουν στα "εργαστήριά" τους. Λογικά μετά από λίγες μέρες (2-3 εργάσιμες αλλά μην το δένετε και σχοινί κορδόνι) θα σε πάρουν και θα σου πουν τι παίζει.

 

Από τα πολλά καλούδια που έχω πάρει από το E-shop, μια φορά μόνο έτυχε να πέσω σε ελαττωματικό (μια usb dvb-t κάρτα τηλεόρασης) και επικοινώνησα μαζί τους, λέγοντας ότι είτε δουλέψει σε αυτούς είτε όχι εγώ θα κάνω υπαναχώρηση και δεν θα δεχθώ να την πάρω πίσω. Μου είπαν ότι δεν γίνεται (οι κλασικές π@π@ριές) και πήγα από το μαγαζί. Εκεί τους είπα το ίδιο πράγμα και πρακτικά ο τύπος μου είπε "Ασ' την πρώτα να την ελέγξουμε, θα σε πάρουμε να σου πούμε τι φταίει". Από ότι κατάλαβα αυτή είναι και η πάγια πολιτική τους. Πρώτα πρέπει να ελέγξουν αν το hardware δουλεύει ή όχι.

 

Θεωρητικά αν κάτσεις και τσακωθείς (και πολύ καλά θα κάνεις), μπορείς να κάνεις ΑΜΕΣΗ υπαναχώρηση και να ζητήσεις επιστροφή των χρημάτων (ούτε πιστωτικά, ούτε τίποτα). Νομίζω ότι αυτό λέει το γράμμα του νόμου.

 

Στην περίπτωσή μου πάντως, με πήραν μετά από 2 μέρες, μου είπαν ότι η κάρτα όντως δεν δουλεύει και θα μου κόψουν πιστωτικό με την αξία της για να πάρω κάτι άλλο. Στην επόμενη αγορά μου όμως φαίνεται... βαρέθηκαν να υπολογίσουν το πιστωτικό και έπρεπε στη μεθεπόμενη πλέον αγορά να τους το υπενθυμίσω ξανά (τόσο στα comments της παραγγελίας μέσω του site, όσο και στην τηλεφωνική επικοινωνία για να κανονίσουμε πότε θα γίνει η παραλαβή).

 

Το ηθικό δίδαγμα είναι ότι το Πλαίσιο τους χτυπάει ακριβώς εκεί που πονάνε, στο θέμα του ταχύτατου service και της άμεσης αντικατάστασης ελαττωματικού υλικού. Δείχνει το δρόμο σε όλα εκείνα τα e-μαγαζιά που επιμένουν να λειτουργούν ως απλοί retailers και να είναι άμοιροι ευθυνών για τα κουσούρια των προϊόντων που μας πουλάνε.

 

Για τον φίλο που είπε ότι θα βγει το E-shop και θα μηνύσει το insomnia για τα αρνητικά σχόλια που εκφράζουν πολλοί φίλοι εδώ μέσα, έχω να πω το εξής: Ας το κάνει! Αν τους βαστάει ας κάνουν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Να δουν μετά τι κράξιμο και μποϊκοτάζ έχει να πέσει στο μαγαζί τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nzeppos είπες πως σε καλούν στο κινητό άλλα ρωτάω μήπως και στην περίπτωση σου δεν σε βρήκαν σπίτι..

 

Όχι, σε όλες μου τις παραλαβές έπαιρναν πάντα στο κινητό (την προηγουμένη της αποστολής) για να κανονίσουμε για την ώρα. Δεν έτυχε ποτέ να μην είμαι στο σπίτι.

 

Δίνω σημασία σε αυτό, γιατί έχει τύχει να αγοράσω και από άλλα μαγαζιά και ο καθένας δουλεύει με το δικό του τρόπο. Πχ. άλλοι παίρνουν μόνο στο σταθερό και μόνο πρωί. Άλλοι στέλνουν μόνο SMS, άλλοι δεν παίρνουν καθόλου (ναι, το έχω πάθει κι αυτό, είχα πάρει από ένα μαγαζί μόνο ένα email επιβεβαίωσης και μετά από 3 μέρες ήρθε ο courier πρωί πρωί και βάραγε τα κουδούνια, ευτυχώς δηλαδή που έτυχε και ήμουν στο σπίτι).

 

Δεν θυμάμαι από ποιό e-μαγαζί ήταν που με πήραν στο κινητό (ήμουν στη δουλειά) και μου λένε "Φέραμε την παραγγελία, είμαστε απ' έξω, δεν είναι κανένας στο σπίτι?" Και του λέω "βρε χριστιανέ, μου φέρνεις πρωινιάτικο την παραγγελία που είχα κάνει πριν μια βδομάδα, χωρίς να έχει προηγηθεί καμία συνεννόηση και μου λες ότι δεν είμαι και στο σπίτι?" Αναγκαστικά την άλλη μέρα ξανάρθε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, σε όλες μου τις παραλαβές έπαιρναν πάντα στο κινητό (την προηγουμένη της αποστολής) για να κανονίσουμε για την ώρα. Δεν έτυχε ποτέ να μην είμαι στο σπίτι.

 

Δίνω σημασία σε αυτό, γιατί έχει τύχει να αγοράσω και από άλλα μαγαζιά και ο καθένας δουλεύει με το δικό του τρόπο. Πχ. άλλοι παίρνουν μόνο στο σταθερό και μόνο πρωί. Άλλοι στέλνουν μόνο SMS, άλλοι δεν παίρνουν καθόλου (ναι, το έχω πάθει κι αυτό, είχα πάρει από ένα μαγαζί μόνο ένα email επιβεβαίωσης και μετά από 3 μέρες ήρθε ο courier πρωί πρωί και βάραγε τα κουδούνια, ευτυχώς δηλαδή που έτυχε και ήμουν στο σπίτι).

 

Δεν θυμάμαι από ποιό e-μαγαζί ήταν που με πήραν στο κινητό (ήμουν στη δουλειά) και μου λένε "Φέραμε την παραγγελία, είμαστε απ' έξω, δεν είναι κανένας στο σπίτι?" Και του λέω "βρε χριστιανέ, μου φέρνεις πρωινιάτικο την παραγγελία που είχα κάνει πριν μια βδομάδα, χωρίς να έχει προηγηθεί καμία συνεννόηση και μου λες ότι δεν είμαι και στο σπίτι?" Αναγκαστικά την άλλη μέρα ξανάρθε.

 

Με κάλυψες απόλυτα επειδή είχα αυτό το άγχος σχετικά με θέματα αποστολής μην γίνουν τέτοια μπερδέματα...

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς δεν κατάλαβα αν ρωτάς τι πρέπει να κάνεις με τα ελαττωματικά προϊόντα σου ή αν απλώς απαντάς σε όσους θεωρούν ότι τα παράπονα εναντίον του E-shop αποτελούν ενδεχόμενο δόλο και δυσφημούν άδικα την επιχείρηση.

 

το δευτερο σκελος αφορα το τι θα πρεπει να κανω με τα ελλατωματικα προιοντα ενω το πρωτο αφορα εντυπωσεις που μου αφησε το eshop.μια καλη & μια κακη.δεν πηγα να απαντησω σε κανενα.οπως δε μπορω να απαξιωσω το eshop για κατι που μπορει να μου πουλησει και δεν ειναι καλο ετσι αντιστοιχα δεν μπορω να δεχτω και να συμμεριστω την αποψη του παιδιου σχετικα με τις αρνητικες κριτικες και για μυνησεις του eshop κατα του φορουμ.ημαρτον.τεσπα...καλη χρονια σε ολους!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...