Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, παράγινε η ιστορία.

Κάνατε το παράπονό σας , φτάνει, αηδιάσαμε πια.

Σε λίγο θα έρχεται το κάθε eshop και θα κάνει μηνύσεις στο insomnia.

Άμα δε σας άρεσε να μην παραγγέλνατε από εκεί.

Και οι Mods κανένα lock δεν έχουν εδώ;

Σαν αφηνιασμένες γεροντοκόρες κάνουμε!

 

Καλή Χρονιά, με λιγότερα νευράκια και δηλητήριο.

 

Ζήτω το e-shop και όλα τα ηλεκτρονικά μαγαζιά στην Ελλάδα! Απ' όλα έχω άριστες εντυπώσεις!!!

 

Κατ'αρχήν ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Όσο για τη συζήτηση σε όποιο φόρουμ και να πας θα βρείς μια ανάλογη συζήτηση.

Αν περάσεις μάλιστα και απο το dpgr θα δείς ότι υπάρχει και ειδική περιοχή για τα μαγαζιά και γίνεται κουβέντα για το ποιό είναι καλό ποιό όχι κλπ κλπ.

Όπως τα λες θα πρέπει να περάσουν όλα τα eshop τώρα απο εδώ να μας κάνουν μύνηση.

Απλά εδώ δεν στο insomnia ο admin δεν μερίμνισε να φτιάξει μια ειδική περιοχή για να γίνεται κουβέντα για μαγαζιά και υπάρχει ένα χάος.

Αν μαζέψουμε όλα τα θέματα σε μια περιοχή θα γίνει πυρηνική έκρηξη.

1) Γιατί να μην ξέρω ότι το hardshop είναι μια αποθηκούλα;

2) Παει χαλασε και το ΠΛΑΙΣΙΟ

3) Ειναι αληθινο ή ειναι μεγαλος απατεωνας.on-line shop

4) Εδώ που συζητάμε τώρα. :P

Και αυτά είναι μόνο πρόσφατα θέματα ένω έχουν ανοιχτεί δεκάδες κατά καιρούς.

Και μόνο στο παρών φόρουμ.

Πρέπει να πάμε ισόβια; :lol:

Και στο κάτω κάτω δεν τους βρίσαμε. Συζητάμε για το που και πως καταλήγει ο κόπος μας € €€€€ . Δεν παίρνουμε κάτι μεταχειρισμένο από ebay αλλά αγοράζουμε κάτι ολοκαίνουργιο από κάποιo μαγαζί. Πληρώνουμε και έχουμε απαιτήσεις. Αν η ψησταριά(το κάθε eshop) δεν μας θέλει για πελάτες μπορεί να μας πει ευγενικά πάντα ότι είναι πλήρης και δεν χωράμε.

Συγκεντρώσεις άνω των τριών ατόμων θα θεωρούνται επαναστάτες έως και τρομοκράτες και θα αντιμετωπίζωναται με τα κατάλληλα μέτρα. :lol:

Θυμήθηκε τίποτα κανείς. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Κατ'αρχήν ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Όσο για τη συζήτηση σε όποιο φόρουμ και να πας θα βρείς μια ανάλογη συζήτηση.

Αν περάσεις μάλιστα και απο το dpgr θα δείς ότι υπάρχει και ειδική περιοχή για τα μαγαζιά και γίνεται κουβέντα για το ποιό είναι καλό ποιό όχι κλπ κλπ.

Όπως τα λες θα πρέπει να περάσουν όλα τα eshop τώρα απο εδώ να μας κάνουν μύνηση.

Απλά εδώ δεν στο insomnia ο admin δεν μερίμνισε να φτιάξει μια ειδική περιοχή για να γίνεται κουβέντα για μαγαζιά και υπάρχει ένα χάος.

Αν μαζέψουμε όλα τα θέματα σε μια περιοχή θα γίνει πυρηνική έκρηξη.

1) Γιατί να μην ξέρω ότι το hardshop είναι μια αποθηκούλα;

2) Παει χαλασε και το ΠΛΑΙΣΙΟ

3) Ειναι αληθινο ή ειναι μεγαλος απατεωνας.on-line shop

4) Εδώ που συζητάμε τώρα. :P

Και αυτά είναι μόνο πρόσφατα θέματα ένω έχουν ανοιχτεί δεκάδες κατά καιρούς.

Και μόνο στο παρών φόρουμ.

Πρέπει να πάμε ισόβια; :lol:

Και στο κάτω κάτω δεν τους βρίσαμε. Συζητάμε για το που και πως καταλήγει ο κόπος μας ? ???? . Δεν παίρνουμε κάτι μεταχειρισμένο από ebay αλλά αγοράζουμε κάτι ολοκαίνουργιο από κάποιo μαγαζί. Πληρώνουμε και έχουμε απαιτήσεις. Αν η ψησταριά(το κάθε eshop) δεν μας θέλει για πελάτες μπορεί να μας πει ευγενικά πάντα ότι είναι πλήρης και δεν χωράμε.

Συγκεντρώσεις άνω των τριών ατόμων θα θεωρούνται επαναστάτες έως και τρομοκράτες και θα αντιμετωπίζωναται με τα κατάλληλα μέτρα. :lol:

Θυμήθηκε τίποτα κανείς. ;)

 

Προφανώς και δεν επιδιώκω να παίξω το ρόλο του προστάτη του eshop και του κάθε άλλου ηλεκτρονικού μαγαζιού. Απλά είπα την άποψή μου: μου φαίνεται ανούσια η τακτική του crying over spilt milk. Προσέχουμε για να έχουμε. Εγώ είμαι τόσο ψείρας δηλαδή, που ενώ ψωνίζω από διάφορα ηλεκτρονικά μαγαζιά, δεν την έχω πατήσει ποτέ; (Το κοκκαλάκι της νυχτερίδας πάντως δεν το έχω...)

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πιστεύω στις προσεκτικές αγορές και όχι στα -εκ των υστέρων - καντήλια... (Κι αν είμαστε μικροί, ρωτάμε τους μεγαλύτερους: τη μαμά, το μπαμπά, το θείο, τη θεία, τη γειτόνισσα, όποιον τέλος πάντων έχει μεγαλύτερη εμπειρία)

Αυτά.

Καλή χρονιά - με επιτυχημένες και σωστές αγορές...

 

(Και τα περί ολοκληρωτισμού σχόλια, τα επιστρέφω ως απαράδεκτα. Κάντε τα πρωτοχρονιάτικο δώρο σε κανένα Στέλιο - αν ζει...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και δεν επιδιώκω να παίξω το ρόλο του προστάτη του eshop και του κάθε άλλου ηλεκτρονικού μαγαζιού. Απλά είπα την άποψή μου: μου φαίνεται ανούσια η τακτική του crying over spilt milk. Προσέχουμε για να έχουμε. Εγώ είμαι τόσο ψείρας δηλαδή, που ενώ ψωνίζω από διάφορα ηλεκτρονικά μαγαζιά, δεν την έχω πατήσει ποτέ; (Το κοκκαλάκι της νυχτερίδας πάντως δεν το έχω...)

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πιστεύω στις προσεκτικές αγορές και όχι στα -εκ των υστέρων - καντήλια... (Κι αν είμαστε μικροί, ρωτάμε τους μεγαλύτερους: τη μαμά, το μπαμπά, το θείο, τη θεία, τη γειτόνισσα, όποιον τέλος πάντων έχει μεγαλύτερη εμπειρία)

Αυτά.

Καλή χρονιά - με επιτυχημένες και σωστές αγορές...

 

συγνώμη άλλα την συμπεριφορά του μαγαζιού δεν μπορώ να την προβλέψη την στιγμή της αγοράς. Δηλ. θα πάρω κάτι και αν τύχει και είναι χαλασμένο δεν μπορώ να γνωρίζω αν το κατάστημα θα μου πει πάρε άλλο καινούργιο επίσης ή θα με μπλέξει με διαδικασίες και τηλεφωνήματα.

Και μην πεις φίλε μου ότι αυτό μπορώ να το δω στα διάφορα forum γιατί για το κάθε μαγαζί διαβάζω τα καλύτερα ή τα χειρότερα.

 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι το να πεις τα παράπονα σου και τις προσωπικές σου εμπειρίες από κάποια αγορά σε οποιοδήποτε μαγαζί είναι λανθασμένο.Όπως είπαν και σε προηγούμενα post λεφτά δίνουμε και απαιτούμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

 

Εγώ προσωπικά έχω κάνει μια αγορά μέχρι στιγμής από e shop και δεν είχα κανένα πρόβλημα,ήταν στην ώρα τους,σφραγισμένα κλπ.Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ότι ενώ το προϊόν φαινόταν διαθέσιμο στη σελίδα τους,δεν το είχαν τελικά διαθέσιμο στο κατάστημα.Προνόησα όμως και πριν πάω,πήρα τηλέφωνο για να το επιβεβαιώσω.Άλλος ίσως πήγαινε εκεί,δεν έβρισκε το προϊόν και ερχόταν μετά και άνοιγε topic - καταγγελία.

 

Φυσικά σκοπεύω να αγοράσω από το eshop ξανά αν βρω κάτι που θέλω και με συμφέρει η αγορά από το εν λόγω κατάστημα,με μια επιφύλαξη βέβαια από τα διάφορα που ακούω(χωρίς να λέω βέβαια ότι είναι 100% αλήθεια).Από τη στιγμή όμως που με κοροϊδέψουν,εξαπατήσουν κλπ φυσικά και θα postάρω την προσωπική εμπειρία,έχοντας πρώτα κάνει παράπονα στους ίδιους.Στο κάτω κάτω πελάτες είμαστε,χωρίς εμάς δεν είναι τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε Danaos κατα την γνωμη μου ειναι πολυ καλο να ακουγεται και απο καπου (βλ. φορουμ) η φωνη του καταναλωτη!

Μονο ετσι θα δουμε βελτιωση στην παροχη υπηρεσιων ...δεν ειναι σωστο τα καταστηματα να βρισκονται στο απειροβλητο....ολες οι περιπετειες καταναλωτων θα πρεπει να ακουγονται και να κρινονται!

Ειμαι σιγουρος οτι φτανουν στα αυτια των καταστηματων τα παραπονα σε αυτο αλλα και σε αλλα φορουμ.

Δεν νομιζω οτι φταιει το γεγονος οτι καποιος την πατησε επειδη δεν προσεξε, τουλαχιστον οταν μιλαμε για μεγαλες αλυσιδες καταστηματων με καποια ιστορια στον χωρο, αν ειναι δυνατον να μιλαμε για σφαλμα του καταναλωτη επειδη ετυχε να πεσει θυμα εκμεταλευσης απο τον οποιοδηποτε eshopακια!!

Νοειται οτι οταν καποιος εμπιστευεται ενα κατατημα για τις αγορες του περιμενει και αναλογη εξυπηρετηση!

Το γεγονος οτι εσυ ή καποιος αλλος δεν ετυχε να συναντησει προβλημα στις αγορες του δεν σημαινει οτι ολα ειναι ροδινα!

Οπως βλεπεις πολλα ειναι τα παραπονα και καλως εκφραζονται δημοσια!

Τελος οσον αφορα τον φοβο για τις μηνυσεις μην ανησυχεις καθολου....δεν παιζει κατι τετοιο!

Γνωριζω νομικα και δεν εχουν βαση αυτα που λες.

Πιο ορθο μαλιστα θα ηταν το e-shop να ζητησει συγνωμη και οχι εμεις να φοβομαστε μην μας μηνυσει!

Αυτα παντα φιλικα!

Καλη χρονια και καλες αγορες σε ολους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Πολλά παράπονα ρε παιδιά… Γιατί έτσι; Και εγώ παράγγειλα κάτι από το eshop και επειδή άργησε είπα να δω τι παίζει γενικά και έπεσα πάνω σε αυτή τη κουβεντούλα. Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος από το κατάστημα αυτό. Και χαλασμένο σκληρό μου άλλαξαν επιτόπου κάποτε (μέσω εγγύησης χωρίς να πάω στην αντιπροσωπία), και τηλεφωνική ενημέρωση είχα για μη διαθεσιμότητα μιας παραγγελίας, και δέχτηκαν επιστροφή προϊόντων που παράγγελνα με λάθος χρώματα από βλακεία μου :rolleyes:, και πάντα ευγενικοί. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι τους εμπιστεύομαι τυφλά και δέχομαι πολλά από τα παράπονά σας. Αλλα μάλλον υπάρχουν κάποιοι που εκνευρίζονται άδικα. Ναι δε λέω πληρώνεις, αλλα τι; Επειδή πληρώνεις θα μας γ...ς κιόλας; Δηλαδή ο άλλος ζώο είναι; Δε θέλει να δουλέψει;

 

Για παράδειγμα οι τηλεφωνικές συνομιλίες με υπαλλήλους. Του στυλ πες μου το όνομά σου, δώσε μου το προϊστάμενο, περιμένω τόσες μέρες, είστε όλοι απαράδεκτοι, θέλω να ακυρώσω… Έχουν τρελό γέλιο. Πολλοί νομίζουν ότι αυτός που απαντάει σε νούμερο του μαγαζιού ΕΙΝΑΙ ή ΕΧΕΙ το μαγαζί. Ένας απλός υπάλληλος είναι (ο ξάδερφός μας ο Μπάμπης) που πληρώνεται με το βασικό. Θα σου δώσει και το ονοματάκι του γιατί δε λέει και ψέματα ο άνθρωπος, το προϊστάμενο δε θα σου το δώσει γιατί θα του πρήξει ΑΥΤΟΣ μετά τα αρ…δια, απαράδεκτος δεν είναι σίγουρα αυτός που σηκώνει τα τηλέφωνα (αφού το σηκώνει) και κάνει τη δουλειά του, και αν θες να ακυρώσεις… εεε ακύρωσε τη παραγγελία και μη με πρήζεις άλλο. Αν δε θες εσύ να αγοράσεις 1, δε σου πουλάει αυτός 1000. (αμφίδρομο είναι αυτό, δε ελέγχει την αγορά μόνο ο αγοραστής αλλά και ο πωλητής).

 

Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι παραπόνα στη παράδοση. Οι άνθρωποι είναι οδηγοί! Δεν έχουν καμία σχέση με την εταιρία και τον τρόπο λειτουργίας της! Έλεος. Όταν ο οδηγός παίρνει τη παραγγελία σου από την αποθήκη και έρχεται σπίτι σου και δε σε βρει, από το δικό του τηλέφωνο θα σε ψάξει και θα χρεωθεί… Δεν τον νοιάζει ρε φίλε αν παράγγειλες εχτές ή πριν δυο μήνες. Αυτός σήμερα πήρε το δέμα σου… Και σε ποιόν να μεταφέρει τα παράπονά σου; Στον Provisioning Manager που το πρωί πίνουν καφέ μαζί? Έλεος πια. Το πολύ πολύ να λέει κανα γεια με τον αποθηκάριο. Στους πιτσαδόρους και στους άλλους κούριελ δίνουμε αβέρτα τα μπουρμπουαρ. Σε οδηγό e-shop δίνει κανείς τίποτα; Μόνο παράπονα και βρίσιμο. Άσε που αν αργήσει και δεν είσαι σπίτι και του πεις ''έλα άλλη μέρα δε σε περίμενα σήμερα…'' θα του κάνεις κακό. Αυτός το δρομολόγιό του το έκανε. Μη σώσεις και πάς σπίτι σου ποτέ… Αν ΕΣΥ περιμένεις παράδοση στο σπίτι, ΕΣΥ πρέπει να φροντίσεις να είσαι εκεί και όχι να σε ψάχνουνε. Αν δεν μπορείς ζήτα απογευματινή παράδοση με ιδιωτική εταιρία κούριελ και σκάσε και τα παραπάνω χρήματα.

 

Όταν παραγγέλνεις ένα προϊόν φθηνά με παράδοση κατʼ οίκων θυσιάζεις άλλα πράγματα. Αυτό υποθέτω το καταλαβαίνουν όλοι. Και εγώ έχω κάνει καταγγελίες στο ΙΝΚΑ και στην ΕΕΤΤ και το τράβαγα όσο μπορούσα κάθε φορά. Αλλά πολλές φορές πλήρωνα στο τέλος για να κάνω τη δουλειά μου :cry: Λίγοι έχουν το χρόνο, το χρήμα, την υπομονή και κυρίως την όρεξη να το κυνηγήσουν. Όσοι μπορούν καλά κάνουν. Απλά λίγη παραπάνω ευγένεια και ψυχραιμία δε βλάπτει.

 

Παρόλα αυτά… Γαμώ το κέρατό τους… :mad: Μου έχουν μείνει 200ΜΒ ελεύθερα και ακόμα να μου φέρουν το δίσκο! :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο eshop δουλεύεις;:rolleyes:

 

Όταν παραγγέλνεις ένα προϊόν φθηνά με παράδοση κατʼ οίκων θυσιάζεις άλλα πράγματα. Αυτό υποθέτω το καταλαβαίνουν όλοι.

 

αυτό εγω δεν το κατάλαβα...:eek:

δεν είναι πελάτης αυτός που το παραγγέλνει με κατ' οίκον παράδοση ή περνιέται δηλ το eshop για τόσο φτηνό (δεν είναι αλλά τέσπα) που θα του στήσουμε και κ**ο.... :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι, δε δουλεύω στο eshop... ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ! :-D

Αν και δικό μου όμως, ακόμα να μου φέρουν το δίσκο. Από αύριο ο Μήτσος θα κάνει διανομή ΕΠΑΡΧΙΑ! :mad:

 

Φίλε elteo δε νομίζω να μη το κατάλαβες…;) αλλά ας πω αναλυτικότερα τι εννοώ. Όταν αγοράζεις από το σπίτι χάνεις κάποια πλεονεκτήματα της φυσικής επαφής με το προϊόν. Αυτό εννοώ. Δεν μπορείς να το βγάλεις από το κουτί και να το κρατήσεις στα χέρια σου, δεν μπορείς να το δοκιμάσεις, δε μπορείς να παζαρέψεις τη τιμή του, ούτε να ζητήσεις τσάμπα τοποθέτηση και υποστήριξη από το πωλητή, ούτε και να μη σου κόψει απόδειξη (δε πιστεύω το 19% να φαίνεται λογικό σε κανένα;). Άρα μετά δε μπορείς να ζητάς ευθύνες… Δηλαδή οι άνθρωποι που πάνε στα μαγαζιά και κάνουν φυσική έρευνα αγοράς είναι βλάκες, ή δε ξέρουν το skroutz; Επίσης έχω δει πολλούς κλαψιάριδες :cry: να βρίζουν μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, αλλα να ξαναπηγαίνουν εκεί για την επόμενη αγορά τους, λέγοντας: να μωρέ δεν είχα χρόνο, ήταν απέναντι από τη δουλειά, που να τρέχεις τώρα να ψάχνεις, το ήθελα γρήγορα… Αν είσαι μάγκας και σε νοιάζει θα πάς και στο μικρό το μαγαζάκι και θα παζαρέψεις κιόλας… Ας μη τα θέλουμε όλα δικά μας. Ένα από τα δύο… Ή μεγάλες αλυσίδες με ευρύ δίκτυο καταστημάτων, μεγάλη ποικιλία, τιμές ότι γουστάρουν και αυστηρή πολιτική ως προς τους πελάτες, ή μικρά μαγαζάκια με ΕΝΑ φυσικό κατάστημα χωρίς online παραγγελίες, με πολύ μικρό στόκ, το οποίο όμως έχει πελατοκεντρική αντίληψη και θα σου φέρει ότι κουλό του ζητήσεις απ’εξω και σε τιμή σκότωμα. Καλό είναι να υπάρχουν και τα δυο κατά τη γνώμη μου.

 

δεν είναι πελάτης αυτός που το παραγγέλνει με κατ' οίκον παράδοση ή περνιέται δηλ το eshop για τόσο φτηνό (δεν είναι αλλά τέσπα) που θα του στήσουμε και κ**ο.... :mad:

 

Και λίγο πιο συγκεκριμένα δεν είναι φυσικό, ένας τακτικός πελάτης με φυσική παρουσία και Χ αγοραστική δύναμη σε ένα κατάστημα, να τυγχάνει ευνοϊκότερης αντιμετώπισης από έναν online πελάτη με την ίδια Χ δύναμη; Εσείς αν είχατε δική σας επιχείρηση (αμήν και πότε:-D) το ίδιο θα φερόσασταν και στους δυο; (ελπίζω ναι, αλλά δε το βλέπω:rolleyes:)

Τέλος το e-shop συγκεκριμένα δεν είναι απλά φθηνό ή φθηνότερο… Εκτός του ότι για μένα ακολουθεί μια σταθερή τιμολόγηση χωρίς υπερβολές που παρατηρούμε αλλού, εμφανίζεται σε μια μεγάλη κλίμακα προϊόντων, στη πρώτη σελίδα αναζήτησης του skroutz. Συν το ότι κάποιες φορές τα καταστήματα που βγαίνουν μπροστά του, έχουν υψηλότερα μεταφορικά και δεν έχεις τη δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα σε αντίθεση με το e-shop που επένδυσε σε e-shop points (δε νομίζω να φύτρωσαν τσάμπα). Και στο κάτω κάτω άλλη μια εταιρία είναι που αναζητά το κέρδος και όχι τη φιλανθρωπία.

 

Απλά πιστεύω πως για πολλές ταλαιπωρίες και γενικότερη σύγχυση δε φταίει πάντα ο άλλος :fear:. Ζητώ συγνώμη :o για την αγανάκτηση που σίγουρα προκάλεσα και δε θα ήθελα να με πάρετε με κακό μάτι από τώρα… Θα ποστάρω ξανά και οι ευκαιρίες θα είναι πολλές! :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειμαι της γνωμης οτι το eshop πρεπει να επιμεινει στις βασικες αρχες που το εκαναν πρωτο.

 

Αυτο σημαινει: καλες τιμες, γρηγορη παραδοση(στο πλαισιο του λογικου 1-2 μερες εργασιμες) και προς Θεου, πρεπει να βελτιωθει το RMA ''σας''.

 

(Εγω τωρα να πιστεψω οτι ο παραπανω χρηστης σχετιζεται με το eshop, σε βαθμο...κυριοτητας του?Αν ναι, συγχαρητηρια για το θαρρος του!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι πελατης του e-shop και ψωνιζω χρονια απο εκει χωρις ποτε κανενα προβλημα

2 φορες χρειαστηκε να στειλω για service parts, και τα αντικαταστησαν χωρις προβλημα.Βεβαια περασε 1 εβδομαδα για να γινει αντικατασταση, αλλα μου εδωσαν καινουρια υλικα ( σφραγισμενα )

Εχω ψωνισει και απο πλαισιο 3 φορες πάλι χωρις κανενα προβλημα, βεβαια το e-shop τα φερνει σε 2-3 μερες , το πλαισιο εκανε 1 εβομαδα ,αλλα παλι δεν το θεωρω προβλημα

Εκεινο που δεν εχουν οι online αγορες οπως ειπε και ο φιλος ειναι οτι λειπει η φυσικη επαφη με το προιον πριν την αγορα με αποτελεσμα πολλες φορες κανουμε παραγγελια για κατι και οταν ερχεται δεν μας αρεσει οπως το εδειχνε η φωτο ,μπορει να ειναι μεγαλυτερο ή μικροτερο απ οτι φανταζομαστε κτλ

Επισης μπορει να παρουμε κατι που μπορει να εχει καλα reviews αλλα τελικα να εχει καποια προβληματακια που δεν ειχαμε φανταστει πχ να κανει πολυ θορυβο κτλ

Τοτε φυσικα δεν μπορουμε να το δωσουμε πισω γιατι εχουμε ανοιξει την συσκευασια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω πηστευω για να σου ερθουν οι παραγκελειες

πρεπει να παραγκελνεις το καθε προιον με ξεχοριστη παραγκελεια για να μην περιμενεις καποιο που δεν ειναι διαθεσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παραγγείλει διάφορα πράγματα, άλλοτε όλα έρχονται την ημέρα που σου λέει το τμήμα πώλησης, άλλοτε όχι, γενικά αν δεν σε πάρει τηλέφωνο κατά της 8:00 με 8:30 το πρωί την ημέρα που περιμένεις, τα πράγματα, το τμήμα διακίνησης, για να κλείσει ραντεβού μαζί σου, - η παραγγελία δεν θα έρθει ακόμα και αν σου έχει πει "πως θα έρθει" το τμήμα πωλήσεων.

 

Τώρα, αν πάρεις να παραπωνεθείς στο τμήμα πωλήσεων για αυτή την ασυνέπεια (άλλη μέρα σου είπε εκείνο χθες - άλλη μέρα σε πήρε τηλέφωνο το τμήμα διακίνησης) συνήθως ο πωλητής ΔΕΝ ζητά συγγνώμη και ρίχνει το φταίξιμο (σαν καλός νεοέλληνας) στον εργοδηγό της διακίνησής, ο οποίος με την σειρά του -διότι είναι και αυτός καλός νεοέλληνας- ρίχνει το φταίξιμο στο τμήμα πώλησης, πως ενημερώθηκε αργά :P.

 

Τούτα μου δίδαξε η εμπειρία μου με το e-Shop, αλλά έχω και άλλες πιο κωμικοτραγικές εμπειρίες με άλλα παρόμοια on-line καταστήματα.

 

Από εκεί και πέρα, όταν έχω τον χρόνο, προτιμώ μια βόλτα στα μαγαζιά, καμία φορά βρίσκω πραγματικές ευκαιρίες με τιμές που δεν φαντάζεστε ούτε εσείς ούτε εγώ ούτε τα e-shop (γενικά)!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειμαι παλιος συχνος πελατης του e-shop παλια-στην αρχη ηταν ολα ωραια..το τελευτ εξαμηνο..δεν την παλευουνε..και πολυ.Ολο Λαθη,απιστευτες καθυτερεις μεσα στην αθηνα,ξεφνικα ενω το ειχανε το προιον και μου το στελνανε ,τελικα ξαφνικα τελειωσε και κολλαγε εκει!Κανεις δεν ενημερωνε ουτε Ηξερε!

το τελευτ ετος Χαλια! Το Πλαισιο ειναι λιγο πιο ακριβο αλλα πιο οργανωμενο και γεν Καλυτερο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

κατάρα και μένα σήμερα το πρωί μου ήρθε sms να παραλάβω την παραγγελία αλλά το είχα στο αθόρυβο και δεν το πήρα χαμπάρι...

 

I BLAME E-SHOP!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...