Προς το περιεχόμενο

Κινέζικα Παπιά


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλά πρόβλημα με τα πλαστικά έχουν και τα honda..

 

αλλά νομίζω πως είναι το λιγότερο που απασχολεί κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα παπάκι να κάνει την δουλειά του...

 

τώρα για normal χρήση, τα παραεισαγωγής μπορεί να φαίνονται οκ, αλλά σε βασανιστική χρήση, (διανομή), μόνο οκ δεν τα λες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
προτεινετε μου το καλυτερο κατα τη γνωμη σας

για 125 κυβικα τετραχρονο επωνυμο ΜΗ Κινεζικο

με Δισκοφρενα οπωσδηποτε.

 

ευχαριστω

 

δεν έχεις και πολλές επιλογές.

 

το innova της Honda πάρε, δεν ξέρω αν βγαίνει έκδοση που να έχει πίσω δισκόφρενο, αλλά σίγουρα μπορείς να του βάλεις μόνος σου αν θες.;)

 

της Yamaha το Crypto έχει έκδοση που βγαίνει και με πίσω δισκόφρενο, (πιο ακριβή), αλλά γενικά δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για το συγκεκριμένο παπί...:rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Είδα "κινέζικα παπιά" και έλεγα ότι θα είχε καμιά ενδιαφέρουσα συνταγή για Πάπια Πεκίνου... :(

 

Ξέρω, είναι πολύ αργά και πεινάω. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσο σιγουρος εισαι για αυτο που λες;

οταν διαβαζα το μοτο ειμαι απολυτα σιγουρος οτι κανενα διχρονο δεν ειχε αντλια λαδιου και ΟΛΗ Η ΨΥΞΗ γινοταν απο το λαδι που ειτε εβαζες εσυ συγκεκριμενη ποσοτητα μαζι με την βενζινη σου (στην παλια Vespa πχ) ειτε εμπαινε χυμα σε δοχειο και αναλαμβανε εξαρτημα να κανει την μιξη

 

εσυ λες οτι εχει μεν και το λαδι μιξης αλλα εχει και λαδι που βαζεις στον κινητηρα και πρεπει να το αλλαζεις ανα τακτα χρονικα διαστηματα;

 

οι υπολοιποι τι λετε;

 

(ασε τα ορθογραφικα στην ακρη, εχεις καλυτερο προγραμμα για ελεγχο, ας μεινουμε στην ουσια)

 

Όπα..όπα.... μην γράφουμε και ότι θέλουμε.

 

Καταρχήν είναι "δίχρονα".

 

Το λάδι μίξης που καίγεται μαζί με την βενζίνη έχει ως μοναδικό σκοπό όχι την λίπανση του κινητήρα τόσο αλλά κυρίως την επίτευξη φυσιολογικών θερμοκρασιών.

 

Οι δίχρονοι κινητήρες δουλεύουν σε μισό χρόνο απο τους τετράχρονους με αποτέλεσμα να παράγουν την διπλή θερμότητα. Το λάδι μίξης φροντίζει να διατηρήσει την θερμοκρασία σε φυσιολογικά επίπεδα προστατεύοντας τον κινητήρα. Αν το δίχρονο μηχανάκι δουλέψει χωρίς λάδι μίξης, μετά απο 10 λεπτά το πιστόνι θα κολλήσει μέσα στον κύλινδρο (το έχω πάθει δυστηχώς).

 

Τα λάδια του κινητήρα είναι άλλα απο το λάδι μίξης. Και εννοείται οτι και αυτά πρέπει να το αλλάζουμε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν κάνω λάθος, γιατί δεν έχω ασχοληθεί με ιδιαίτερα δίχρονα, έχω την εντύπωση πως έχουν λάδι μίξης μεν, το οποίο συμπληρώνεις και δεν αλλάζεις ποτέ, αλλά κάποια έχουν και λάδι κινητήρα, (για το σεσμάν πχ), το οποίο αλλάζεις μεν, αλλά σε πολυυυυυυυύ αραιά χρονικά διαστήματα, καθώς τα ''εξαρτήματα'' που λιπαίνει δεν ανεβάζουν θερμοκρασίες, και το λάδι παραμένει σε καλή κατάσταση για πολυυυυύ καιρό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να λυθούν όποιες διαφωνίες,το έψαξα και σε άλλα φόρα και το συγκεκριμένο σκουτεράκι έχει δοχείο λαδιού για μίξη,έχει αντλία λαδιού,δεν θέλει αλλαγές,μονάχα τέρμα πίσω εκεί που τελιώνει το σύστημα μετάδοσης θέλει λαδάκι για σαζμάν.80άρι ή και 90άρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλαμε για λαδι η για βαλβολινες;

 

Για να λυθούν όποιες διαφωνίες,το έψαξα και σε άλλα φόρα και το συγκεκριμένο σκουτεράκι έχει δοχείο λαδιού για μίξη,έχει αντλία λαδιού,δεν θέλει αλλαγές,μονάχα τέρμα πίσω εκεί που τελιώνει το σύστημα μετάδοσης θέλει λαδάκι για σαζμάν.80άρι ή και 90άρι.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος θυμαται την Floretta

 

 

lolol :lol: που επειδή γινόταν έξαλλος ο πατέρας μου, την κάναμε κομματάκια και την κατεβάζαμε με σχοινιά από την ταράτσα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσο σιγουρος εισαι για αυτο που λες;

 

Είμαι 1000% σίγουρος για αυτό που σου λέω. Στο ΜΟΤΟ δουλεύει ο πατέρας μου, είμαι αναγνώστης 15 χρόνια τουλάχιστον και πολύ συχνά μιλάω και με τους συντάκτες. Επίσης είμαι κάτοχος 2 δίχρονων δικύκλων.

 

εσυ λες οτι εχει μεν και το λαδι μιξης αλλα εχει και λαδι που βαζεις στον κινητηρα και πρεπει να το αλλαζεις ανα τακτα χρονικα διαστηματα;

 

Ακριβώς. Επαναλαμβάνω, υπάρχει το λάδι μίξης (αναμυγνείεται αυτόματα πλεον μαζί με την βενζίνη) για να λυπαίνεται εσωτερικά ο κύλινδρος και το λάδι κινητήρα που λύπαίνει γενικότερα τα μηχανικά μέρη του (όπως σωστά αναφέρθηκε πχ το σασμάν). Και εννοείται οτι το 2ο το αλλάζεις κατα μέσο όρο γύρω στα 4000-5000χλμ ανάλογα τις οδηγίες του κατασκευαστή. Η αντλία λαδιού δεν είναι απαραίτητη να υπάρχει.

 

(ασε τα ορθογραφικα στην ακρη, εχεις καλυτερο προγραμμα για ελεγχο, ας μεινουμε στην ουσια)

 

Δεν χρησιμοποιώ πρόγραμμα για έλεγχο, και στην ουσία μένω. Δεν έκανα δε και καμία ιδαίτερη αναφορά ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλησπερα παιδια, τι προτεινεται για παπι τετραχρονο εως 125 κυβικα και η τιμη να κυμαινετε απο 1200-1500 ευρω? δεν με ενδιαφερουν επιδοσεις,μοντερνα σχεδιαση αλλα μονο η αξιοπιστια. Απο οσο το εψαξα το θεμα σε μαγαζια και ιντερνετ, για τα παπια του 1000αρικου (κινεζικα) δεν εχουν και τις καλυτερες εντυπωσεις ενω τα ιαπωνικα ξεφευγουν οι τιμεσ (2000+). ποια η γνωμη σας για kymco,daytona?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπα..όπα.... μην γράφουμε και ότι θέλουμε.

 

Καταρχήν είναι "δίχρονα".

 

Το λάδι μίξης που καίγεται μαζί με την βενζίνη έχει ως μοναδικό σκοπό όχι την λίπανση του κινητήρα τόσο αλλά κυρίως την επίτευξη φυσιολογικών θερμοκρασιών.

 

Οι δίχρονοι κινητήρες δουλεύουν σε μισό χρόνο απο τους τετράχρονους με αποτέλεσμα να παράγουν την διπλή θερμότητα. Το λάδι μίξης φροντίζει να διατηρήσει την θερμοκρασία σε φυσιολογικά επίπεδα προστατεύοντας τον κινητήρα. Αν το δίχρονο μηχανάκι δουλέψει χωρίς λάδι μίξης, μετά απο 10 λεπτά το πιστόνι θα κολλήσει μέσα στον κύλινδρο (το έχω πάθει δυστηχώς).

 

Τα λάδια του κινητήρα είναι άλλα απο το λάδι μίξης. Και εννοείται οτι και αυτά πρέπει να το αλλάζουμε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

 

Sorath μαλλον δεν εχεις ιδεα απο μηχανακια και κυριως διχρονα. Το λαδι που καιγεται λυπαινει.Αν σου κολησε το δικο σου, φταίει οτι δεν λυπαίνονταν.Λυπανση=χαμηλές τριβές=χαμηλές φθορές=μικρή παραγωγή θερμότητας. Τις θερμοκρασιες τις αναλαμβανει το βεντιλατερ ή το νερο αν ειναι υδροψυκτο. Λαδι μπορει να εχει το κιβώτιο, αν ειναι χειροκινητο. Αν ειναι αυτοματο παιρνει ενα πολυ ψιλο λαδάκι, το οποίο δεν χρειάζεται άλλαγμα σχεδον ποτέ αλλά συμπλήρωμα, και αυτο σπάνια.

Με λιγα λογια, σε διχρονο scooter ΔΕΝ αλλαζουμε λάδια, απλά γεμίζουμε το μικρό δοχείο οταν αδειάσει.

 

Τώρα για τα κινέζικα, ενα deytona 50 που είχα οδηγήσει για μια εβδομαδα μου άφησε καλές εντυπώσεις. Αν εξαιρεσεις τα κακά πλαστικα το μηχανάκι έδειχνε αρκετα γερο, αν και πολυ αργό (50 cc ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...