Προς το περιεχόμενο

Περι Αγορας απο MULTIRAMA


vasiliosa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προτείνω στα άλλα μέλη να μην παρασύρονται από (δικαιολογημένη) αγανάκτηση. Ας στηριχτούν στα γεγονότα.

 

Τα screenshots σε τι θα μπορούσαν να βοηθήσουν; Θέλετε να σας κατασκευάσω screenshots ακόμη και τώρα; Θέλετε ένα "screenshot" που θα δείχνει την παραγγελία σας "προς παράδοση"; Δεν βοηθά...

 

Όλοι οι "παθόντες", ας στηριχτούμε στο ενημερωτικό email που λάβαμε και το οποίο στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος μνημονεύεται. Παραθέτω μέρος της παραγράφου 3.1 από τους "Όροι Χρήσης & Προυποθέσεις Πωλήσεων" της MULTIRAMA:

"Οι παραγγελίες ... ... είναι δεσμευτικές μόνον εφόσον έγιναν δεκτές από την MULTIRAMA με σχετική Επιβεβαίωση Παραγγελίας, η οποία καταγράφεται στα συστήματα της Multirama, εμφανίζεται στην οθόνη του χρήστη και αποστέλλεται με mail κατόπιν υποβολής της παραγγελίας."

Εγώ έχω το email. Για σιγουριά προτίμησα να μην το κατεβάσω από το server του παρόχου. Ίσως φανεί πιο επίσημο αν αποφασίσουμε να κινηθούμε νομικά...

 

Οι όροι αγορών που περιγράφονται σήμερα στο site κάτω από ποιές προϋποθέσεις αλλάζουν; Μπορεί να τροποποιηθούν εκ των υστέρων με τρόπο που να στηρίζει τη θέση του καταστήματος; Λογικά κατατίθενται και σε συμβολαιογράφο. Το ξέρει κανείς στα σίγουρα;

 

Αν αποφασίσουμε να κινηθούμε νομικά, θα βοηθούσε την υπόθεση αποδεικτικό πληρωμής. Εγώ έδωσα στοιχεία πιστωτικής και δεν έχω ενημέρωση για κάποια χρέωση. Προτίμησε κάποιος την κατάθεση σε λογαριασμό; Σε μια τέτοια περίπτωση το κατάστημα θα βρισκόταν σε πολύ δύσκολη θέση αφού έχει ήδη πληρωθεί για υλικό το οποίο αρνείται να παραδώσει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλησπέρα σε όλους,

 

και εγώ συμφωνώ με τον gpana69, θα πρέπει να μαζευτούμε όλοι όσοι την πατήσαμε να δούμε την θα κάνουμε. Αυτό θα μπορεί να ξαναγίνει!! Δεν μπορεί να σου λένε μετά την αγορά "παρακαλώ κάντε ακύρωση της παραγγελίας μας γιατί ξυπνήσαμε σταβά το πρωί".

 

Καλό θα είναι να βρεθούν και όλοι οι άλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πηρα σημερα τηλεφωνο την υπηρεσια προστασιας καταναλωτη του υπουργειου αναπτυξης και τους ειπα ακριβως τι εγινε.

Μου ειπαν πως εχω δικιο και να τους το στειλω και σε mail για να επεμβουν και αυτοι.

Εχουμε δικιο, αρκει να μην το αφησουμε ετσι. Εχουμε ολοι τα mail επιβεβαιωσης οποτε, οπως λενε και στους ορους οι παραγγελιες μας εγιναν δεκτές απο την multirama.

Ας το κυνηγησουμε παιδια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ είμαι στο ίδιο group, θα προχωρήσω στις απαραίτητες καταγγελίες τη Δευτέρα. Επίσης, έχω επιλέξει να πληρώσω με κατάθεση, έχω όλα τα mails καθώς και την εκτυπωμένη απόδειξη (που υπάρχει και σε .tiff). Τώρα, αν υπάρχει διάθεση για κάποιου είδους συνασπισμό, μπορώ να βοηθήσω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε j0maK, εννοείς ότι το κατάστημα έχει δεχτεί χρήματα από εσένα και εσύ δεν έχεις αποδεχτεί την επιστροφή τους;

Είναι δηλαδή στον λογαριασμό τους αυτό το χρηματικό ποσό αυτή τη στιγμή;

 

Αν είναι έτσι, κατά τη γνώμη μου μετράει αρκετά!

Μήπως θα έπρεπε να σκεφτείς να επικοινωνήσεις κι εσύ με την Υπηρεσία Προστασίας του Καταναλωτή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν έχω κάνει κατάθεση, γιατί με πήραν πρωί πρωί και μου είπαν ότι ακυρώνεται. Τους είπα ότι αυτό δεν γίνεται και ότι εγώ δεν φταίω για δικό τους λάθος, αλλά ήταν ένας απλός υπάλληλος που επαναλάμβανε τα ίδια σαν κασέτα. ΙΝΚΑ τη Δευτέρα (που τους πήρα τηλ σήμερα και μου είπαν στείλτε φαξ γιατί έχουμε κι άλλη επιστολή για το ίδιο θέμα) και θα δούμε ποιος θα κερδίσει.

 

 

Υ.Γ. Εγώ από αυτά τα laptop με τα 90κάτι ευρώ, παρήγγειλα 5 :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια κινηθειτε οπως θελετε αλλα μου φαινεται απιθανο να γινει κατι, γιατι δε μιλαμε για παραπλανηση με προσφορα αλλα για καθαρο λαθος, ολη η ευθυνη θα πεσει σε καποιο συγκεκριμενο ατομο και χλωμο μου φαινεται να γινει κατι. Το μονο που θα καταφερετε ειναι ισως να απολυθουν καποιοι, παντως οι οροι που εχουν στο Multirama ειναι για γελια, το πλαισιο οπως διαβασα ξερει να προστατευει καλυτερα τα συμφεροντα του

 

Οπως και να εχει κρατηστε μας ενημερωμενους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν έχω κάνει κατάθεση, γιατί με πήραν πρωί πρωί και μου είπαν ότι ακυρώνεται. Τους είπα ότι αυτό δεν γίνεται και ότι εγώ δεν φταίω για δικό τους λάθος, αλλά ήταν ένας απλός υπάλληλος που επαναλάμβανε τα ίδια σαν κασέτα. ΙΝΚΑ τη Δευτέρα (που τους πήρα τηλ σήμερα και μου είπαν στείλτε φαξ γιατί έχουμε κι άλλη επιστολή για το ίδιο θέμα) και θα δούμε ποιος θα κερδίσει.

 

 

Υ.Γ. Εγώ από αυτά τα laptop με τα 90κάτι ευρώ, παρήγγειλα 5 :)

 

Αν είναι έτσι τότε και εγώ την Δευτέρα θα στείλω στο ΙΝΚΑ και στο Υπουργείο Εμπορίου φαξ με την παραγγελία και θα τους εξηγώ αναλυτικά. Να δούμε τελικά τι θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στείλτε όλοι όσοι έχετε κάνει την παραγγελία, και μπορεί να κερδίσουμε κάτι. Όλοι καταλάβαμε ότι έχει γίνει λάθος, αλλά στους όρους δεν γράφει κάτι τέτοιο, οπότε γιατί να μην το εκμεταλλευτούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι εγώ, έτσι για πολυφωνία;

 

Πιστεύω ότι είστε όλοι σας λαμόγια Ελληναράδες, και φυσικά με τον τρόπο σας συντηρείτε τη λαμογιοσύνη που μαστίζει τον τόπο όσο με θυμάμαι.

 

Θα ήθελα να σας δω, τι θα κάνατε αν είχατε το μαγαζάκι σας και ξαφνικά 20 άτομα ζήταγαν να τουυς χαρίσετε από 500-2500 ευρώ, λόγω τυπογραφικού λάθους. Θα τα δίνατε σαν τυπικοί και επαγγελματίες αναλαμβάνοντας την ευθύνη του λάθους (του υπάλληλού σας μάλλον μάλιστα) και θα το κλείνατε το μαγαζί, ή....

 

:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Dikemou

Εννοείται ρε. Ότι αρπάξει κανείς. Πάντως από τη στιγμή που δεν υπάρχει μεταφορά χρημάτων ούτε παράδοση προϊόντος, 99.9% αποκλείεται να βρουν το "δίκιο" τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι εγώ, έτσι για πολυφωνία;

 

Πιστεύω ότι είστε όλοι σας λαμόγια Ελληναράδες, και φυσικά με τον τρόπο σας συντηρείτε τη λαμογιοσύνη που μαστίζει τον τόπο όσο με θυμάμαι.

 

Θα ήθελα να σας δω, τι θα κάνατε αν είχατε το μαγαζάκι σας και ξαφνικά 20 άτομα ζήταγαν να τουυς χαρίσετε από 500-2500 ευρώ, λόγω τυπογραφικού λάθους. Θα τα δίνατε σαν τυπικοί και επαγγελματίες αναλαμβάνοντας την ευθύνη του λάθους (του υπάλληλού σας μάλλον μάλιστα) και θα το κλείνατε το μαγαζί, ή....

 

:D

Φυσικά και όχι.Μού έδωσαν κ μένα το link αλλά δεν έκανα καν τον κόπο να προχωρήσω σε παραγγελία γιατί ήταν προφανές ότι δεν ισχύει και είναι τυπογραφικό λάθος.Κανονικά πρέπει να χρεώσουν όχι το μαγαζί αλλά αυτόν που είναι υπεύθυνος.Πιστεύω αυτή την στιγμή κάποιος θα μείνει χωρίς δουλειά :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...