tab0u Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Είμαι κάτοχος του φοιτητικού πακέτου της Hol στα 768.Τον επόμενο μήνα κλείνω ένα χρόνο που το έχω.Δεν συνάντησα κάποιο πρόβλημα ως τώρα. Το θέμα είναι οτι θέλω να βάλω μεγαλύτερη ταχύτητα,οπότε έιμαι ανάμεσα στο 2play της Hol και στο αντίστοιχο πακέτο της Forthnet.Ακούω πολύ καλά λόγια για την Forthnet γενικότερα αλλά δεν ξέρω την ποιότητα της γραμμής στην περιοχή μου,στους Αμπελόκηπους. Έχει κάποιος να μου προτείνει κάποια εκ των δύο για την περιοχή μου?
parsifal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Η HOL έχει αναβαθμίσει τα υπάρχοντα φοιτητικά πακέτα της σε ταχύτητες, για όσους καλύπτονται από το ιδιόκτητο δίκτυό της. Δες εδώ...
nske Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Hol ή Forthnet Από τη Σκύλα στη Χάρυβδη.. Πάντως η ποιότητα γραμμής είναι πάνω κάτω ίδια σε όλους τους παρόχους ανά περιοχή. Forthnet από το A/K αμπελοκήπων έχει ο ξάδελφός μου (περιοχή ζωγράφου), ιδού τα στατιστικά του modem (εσένα, αν βρίσκεσαι περιοχή Αμπελοκήπων, θα είναι λογικά καλύτερα, όχι ότι έχει και νόημα το παραπάνω):
tab0u Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Οπότε μάλλον θα παραμείνω στην Hol.Σχετικά με το φοιτητικό,αφού έχω ήδη σύνδεση μέσω διόδου,μπορώ να μεταβώ σε άλλη πάλι μέσω διόδου?
adi32 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2008 με τη hol νομιζω οτι δεν αλλαζεις ip με disconnect οποτε υπολογισε και τη συνδρομη του rapidshare