Προς το περιεχόμενο

Sony Vaio-Φορητοί Υπολογιστές


prigipa_m

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

ναι μισος χρονος. ασε ρε φιλαρακο. αν πηγαινε εδω ελλαδα μπορει να εκανε και καμια 30 μερες. και επισης πληρης ενημερωση. και δεν εκανα τπτ απλα ηρθαν απο το σπιτι μου το πηραν και μου το ξαναεφεραν σπιτι. οχι ελατε στη ταδε οδο ελατε απο τη πισω πορτα κλπ κλπ

 

Δεν νομίζω ότι σου είναι χρήσιμος ο φορητός για να μείνεις 9 μέρες χωρίς φορητό!!!Οπότε δεν το συνεχίζω γιατί απευθύνομαι σε άτομα που χρησιμοποιούν φορητούς!!!

 

Φιλικά Βασίλης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Καλά, αν σας χαλάσει εκτός εγγύησης όπως εμένα τότε θα δείτε τι εστί Sony service. 150 ευρώ να πάει μόνο να το δούνε. Και γιατί? Για να γλυτώνει η Sony τα έξοδα του να ανοίξει service εδώ στην Ελλάδα και να χρεώνει εσάς. Ποτέ ξανά φορητό με μόνο 1 έτος εγγύηση κατά την αγορά και ποτέ πια Sony laptop για μένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γι αυτο υπαρχει η επεκταση εγγυησης.

 

το αν χρησιμοποιω τον φορητο ελα να το δεις. καθε μερα απο το πρωι στη δουλεια μεχρι να κοιμηθω. δεν μπορω χωρις υπολογιστη γιατι η δουλεια μου βασιζεται πανω στο λαπτοπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γι αυτο υπαρχει η επεκταση εγγυησης.

 

το αν χρησιμοποιω τον φορητο ελα να το δεις. καθε μερα απο το πρωι στη δουλεια μεχρι να κοιμηθω. δεν μπορω χωρις υπολογιστη γιατι η δουλεια μου βασιζεται πανω στο λαπτοπ

 

Ναι αλλά δεν δυσανασχέτησες όταν τον έχασες 9 ημέρες το φορητό σου!!!Απλά έδωσες τα συγχαρητηριά σου στην Sony!!!Αυτό σου λέω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξε prigipa_m, σωστα τα οσα λες, αλλα νομιζω οτι 9 μερες ειναι καλη προθεσμια, ακομη και για την εγχωρια αγορα.

 

Εδώ διαφωνούμε για αυτο άλλωστε υπάρχει και η δημοκρατία να εκφράζει ο καθένας την γνώμη του.. :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σαφεστατα, δεν τιθεται ζητημα. :)

 

Εχεις υποψιν σου ποσο καιρο παιρνει το σερβις απο αλλες αντιπροσωπειες, ωστε να εχουμε σημειο αναφορας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας πω εγώ που έστειλα το LG laptop μου από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη που είναι το service για καλώδιο οθόνης. 4 ημέρες - Δευτέρα μεσημέρι το πήρε το κούριερ, Πέμπτη πρωί μου το έφερε στη βαλίτσα αλουμινίου.

 

2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση με την αγορά που είναι και οδηγία της ΕΕ που κάποιοι άλλοι (Sony, Acer, HP κλπ.) τη γράφουν στα απαυτά τους...

 

Επέκταση εγγύησης? Το laptop δε θέλω να το κρατήσω πάνω από 2 χρόνια... και να δώσω 260 ευρώ στη Sony για 2 χρόνια επιπλέον(εκ των οποίων το 1 έτος έπρεπε να το δίνει με την αγορά). Για ξυπνήστε ορισμένοι... τόσα πράγματα παίρνεις με 260 ευρώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο καθενας κανει τις επιλογες του. καλα κανει η LG και οποια εταιρεια προσφερει οτι καλυτερο. αλλα μονο για τη sony βγαινετε να πειτε για θεματα που ειναι ασχετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο καθενας κανει τις επιλογες του. καλα κανει η LG και οποια εταιρεια προσφερει οτι καλυτερο. αλλα μονο για τη sony βγαινετε να πειτε για θεματα που ειναι ασχετα.

 

Η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για μια εταιρεία που κατασκευάσει εξαιρετικά Laptop (της οποίος πολύ καλός πελάτης υπήρξα και εγώ) αλλά απο εκεί και πέρα έχει και πολλές "παραξενιές". Να αρχίσουμε από τα άπειρα-άχρηστα για τους περισσότερους preinstalled προγράμματα που συνοδεύει τους φορητούς της και να καταλήξουμε στο service. Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο να χρεώνεσαι εκτός εγγύησης 150 ευρώ μόνο για μεταφορικά στο Βέλγιο. Το ίδιο απαράδεκτο είναι να σου χρεώνουν 800 ευρώ για αλλαγή οθόνης όταν με τα ίδια χρήματα πέρνεις 40αρα LCD σήμερα. Δεν ειναι υποχρεωμένος ο Ελληνας και ο κάθε ευρωπαίος πολίτης να χρεώνεται την έλειψη παραρτημάτων service σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Και αν θέλουν service μόνο στο Βέλγιο τότε να σου δίνουν by default 3 χρόνια εγγύηση και όχι 1 (στην τελική τόσα σου δίνει και η acer με 500-600 ευρώ φτηνότερα τα αντίστοιχα μηχανήματα της).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για μια εταιρεία που κατασκευάσει εξαιρετικά Laptop (της οποίος πολύ καλός πελάτης υπήρξα και εγώ) αλλά απο εκεί και πέρα έχει και πολλές "παραξενιές". Να αρχίσουμε από τα άπειρα-άχρηστα για τους περισσότερους preinstalled προγράμματα που συνοδεύει τους φορητούς της και να καταλήξουμε στο service. Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο να χρεώνεσαι εκτός εγγύησης 150 ευρώ μόνο για μεταφορικά στο Βέλγιο. Το ίδιο απαράδεκτο είναι να σου χρεώνουν 800 ευρώ για αλλαγή οθόνης όταν με τα ίδια χρήματα πέρνεις 40αρα LCD σήμερα. Δεν ειναι υποχρεωμένος ο Ελληνας και ο κάθε ευρωπαίος πολίτης να χρεώνεται την έλειψη παραρτημάτων service σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Και αν θέλουν service μόνο στο Βέλγιο τότε να σου δίνουν by default 3 χρόνια εγγύηση και όχι 1 (στην τελική τόσα σου δίνει και η acer με 500-600 ευρώ φτηνότερα τα αντίστοιχα μηχανήματα της).

 

Μετά απο 3 χρόνια μια ερώτηση.την αλλαγή σε LCD την έκανες λόγω καμμένων pixel? Εμένα απέκτησε μια χαρακιά και ψάχνω να δώ για καμια 14''αρα LCD με resolution 1920*... και όχι την default αν και απ ότι φαίνεται πιο πολύ συμφέρει να πάρεις καινούργιο! Καμία γνώμη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...