Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Pantelis51

Ελαττωματικό προϊόν σε γνωστή αλυσίδα PC

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν μερικές μέρες αγόρασα ένα προϊόν από υποκατάστημα γνωστής αλυσίδα PC το οποίο και βγήκε ελαττωματικό, δηλαδή το σύνδεσα και δεν λειτουργούσε! Το πήγα πίσω και το κράτησαν για έλεγχο.

 

Αφού τηλεφώνησα ο ίδιος μετά από μέρες για να μάθω τι συμβαίνει μου είπανε πως είναι όντως ελαττωματικό και θα το επιστρέψουν στην αντιπροσωπεία ή αν θέλω να το πάω εγώ σε αυτούς(!)

 

Η απάντηση μου ήτανε πως από τη στιγμή που τα χρήματα μου τα πήρανε αυτοί μιας και που από εκεί το αγόρασα απαιτώ άμεση αντικατάσταση από αυτούς.

 

Η ανταπάντηση ήτανε πως αυτοί είναι μεταπωλητές (έλαααα κι εγώ που νόμιζα πως τα ίδια τα εργοστάσια έχουνε λιανική...) και δεν φέρουνε καμία ευθύνη!!!

 

Το αποτέλεσμα; Πλήρωσα κάτι το οποίο και ΔΕΝ ΕΧΩ αυτή τη στιγμή και ΟΥΤΕ είναι γνωστό το πότε θα το έχω κατά τα λεγόμενα τους και ΟΥΤΕ μου επιστράφηκαν τα χρήματα μου πίσω!

 

Δεν θα έπρεπε η γνωστότατη αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών να μου κάνει ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;;; Δεν υπάρχει κάποια σχετική νομοθεσία ή πως στο διάολο προστατεύεται ο καταναλωτής από τέτοιου είδους καταστάσεις;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιό κατάστημα είναι? Πες μας να γνωρίζουμε και εμείς! Και θα σου πω τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής.:rolleyes:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, πες το όνομα του καταστήματος. Γιατί να κρυβόμαστε πίσω απ' το δάχτυλό μας?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν άνοιξα αυτό το θέμα για να προκαλέσω απώλεια σε εταιρείες και ανθρώπους αλλά επειδή αναρωτιέμαι ποια είναι τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές και τι μπορούμε να κάνουμε σε ανάλογες δυσάρεστες περιπτώσεις.

 

Άλλωστε τα δικαιώματα του καταναλωτή ισχύουν το ίδιο σε όλα τα καταστήματα ανεξαρτήτου μεγέθους και επωνυμίας, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλαχιστον δεν νομιζω να ειναι το Πλαισιο !!! Εχω πολυ καλες εμπειριες σε τετοιες περιπτωσεις για αμμεση επιστοροφη χρηματων.

 

Οπως και ναχει πες μας το καταστημα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δεν άνοιξα αυτό το θέμα για να προκαλέσω απώλεια σε εταιρείες και ανθρώπους αλλά επειδή αναρωτιέμαι ποια είναι τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές και τι μπορούμε να κάνουμε σε ανάλογες δυσάρεστες περιπτώσεις.

 

Άλλωστε τα δικαιώματα του καταναλωτή ισχύουν το ίδιο σε όλα τα καταστήματα ανεξαρτήτου μεγέθους και επωνυμίας, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

 

Πολύ σωστή η συμπεριφορά σου Παντελή...

Εδώ, υπάρχουν αρκετοί που όσο όλα πάνε καλά, λιβανίζουν το κατάστημα με το οποίο έχουν συναλλαγές. Όταν τύχει η πρώτη στραβή, αρχίζουν να ωρύονται και να ορκίζονται εκδίκηση στο Μανιτού...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα επειδη ιχυει η επιστροφη προιοντος και εχω επιστρεψει προιον βεβαια σε αριστη κατασταση χωρις να ειναι ελαττωματικο, νομιζω αφου ηρθε και DOA αποδεδειγμενα παρε και ζητα να σου δωσουν το ποσο που πληρωσες

 

Επισης σε συγχαιρω και εγω για τη σταση σου

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συσκευασία του προιόντος είναι σε υπεραρίστη κατάσταση, τα πάντα στα σακουλάκια τους, στα σύρματα τους κλπ

 

Έχω μιλήσει με τεχνικούς της εταιρίας και με τα κεντρικά. Όλοι ακολουθούν την ίδια "πολιτική" και κάθε φορά που ακούω το "εμείς είμαστε μεταπωλητές" διαπιστώνω μετα λύπης πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τον αγοραστή αφού περάσει από το ταμείο και εισπράξει η εταιρία τα χρήματα του....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εφ οσον εχουν αποδεχτει οτι ειναι ελαττωματικο το προιον ζητα επιστροφη χρηματων

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μιλάτε για επιστροφή χρημάτων εννοείται ότι τα παίρνεις στο χέρι ή απλά διαλέγεις ένα άλλο προϊόν από το ίδιο κατάστημα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον για οποιοδήποτε λόγο δικό τους δεν μπορούν να σου κάνουν αντικατάσταση (πχ. δεν έχουνε αποθέματα) είναι υποχρεωμένοι να σου επιστρέψουνε τα χρήματα σου ή να στο φέρουνε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Προς θεού, δεν γίνεται να πας για Honda και να σου πούνε "πάρε κάτι άλλο"!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Όταν μιλάτε για επιστροφή χρημάτων εννοείται ότι τα παίρνεις στο χέρι ή απλά διαλέγεις ένα άλλο προϊόν από το ίδιο κατάστημα;

 

μιλαμε για επιστροφη στο χερι χωρις πολλες πολλες διαδικασιες, το πας τους λες δεν το θελω, το ελεγχουν δινουν πισω τα χρηματα και ολα αυτα σε μια διαδικασια 5 λεπτων

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
μιλαμε για επιστροφη στο χερι χωρις πολλες πολλες διαδικασιες, το πας τους λες δεν το θελω, το ελεγχουν δινουν πισω τα χρηματα και ολα αυτα σε μια διαδικασια 5 λεπτων

 

5 λεπτά;; Εγώ το παλεύω μια εβδομάδα!

 

Και φυσικά το πήγα πίσω ακέραιο και ζήτησα ή άμεση αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων (όσο αφορά το πρώτο αναφέρεται και στο site της εταιρίας.... Μούφα όμως!)

 

Το μόνο που μου είπανε είναι: "ή το πας εσύ στην αντιπροσωπεία ή εμείς". Να το είχα 1 μήνα, να είχε εγγύηση και να το πήγα για αυτό το σκοπό το καταλαβαίνω. Όμως ήτανε ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΕΞΑΡΧΗΣ και από ότι μου είπε ο ίδιος ο υπάλληλος ενός άλλου υποκαταστήματος ΟΣΟΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΑ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝΕ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Πριν μερικές μέρες αγόρασα ένα προϊόν από υποκατάστημα γνωστής αλυσίδα PC το οποίο και βγήκε ελαττωματικό, δηλαδή το σύνδεσα και δεν λειτουργούσε! Το πήγα πίσω και το κράτησαν για έλεγχο.

 

Αφού τηλεφώνησα ο ίδιος μετά από μέρες για να μάθω τι συμβαίνει μου είπανε πως είναι όντως ελαττωματικό και θα το επιστρέψουν στην αντιπροσωπεία ή αν θέλω να το πάω εγώ σε αυτούς(!)

 

Η απάντηση μου ήτανε πως από τη στιγμή που τα χρήματα μου τα πήρανε αυτοί μιας και που από εκεί το αγόρασα απαιτώ άμεση αντικατάσταση από αυτούς.

 

Η ανταπάντηση ήτανε πως αυτοί είναι μεταπωλητές (έλαααα κι εγώ που νόμιζα πως τα ίδια τα εργοστάσια έχουνε λιανική...) και δεν φέρουνε καμία ευθύνη!!!

 

 

Το αποτέλεσμα; Πλήρωσα κάτι το οποίο και ΔΕΝ ΕΧΩ αυτή τη στιγμή και ΟΥΤΕ είναι γνωστό το πότε θα το έχω κατά τα λεγόμενα τους και ΟΥΤΕ μου επιστράφηκαν τα χρήματα μου πίσω!

 

Δεν θα έπρεπε η γνωστότατη αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών να μου κάνει ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;;; Δεν υπάρχει κάποια σχετική νομοθεσία ή πως στο διάολο προστατεύεται ο καταναλωτής από τέτοιου είδους καταστάσεις;

 

αν ειναι κομματι hardware(για μεσα στο case)οι περισσοτεροι τα αλλαζουνε κατευθειαν.

Αν ειναι εκυπωτης,οθονη και ολα τα γνωστα περιφερειακα τα στελνουνε στις εταιριες που τα αγοραζουνε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά;; Εγώ το παλεύω μια εβδομάδα!

 

Και φυσικά το πήγα πίσω ακέραιο και ζήτησα ή άμεση αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων (όσο αφορά το πρώτο αναφέρεται και στο site της εταιρίας.... Μούφα όμως!)

 

Το μόνο που μου είπανε είναι: "ή το πας εσύ στην αντιπροσωπεία ή εμείς"

 

το λεω για ακομη μια φορα, μιλαω για περιπτωση στο e-shop εχω παρει ups και το επεστρεψα πισω αχρησιμοποιητο χωρις να εχει καποιο προβλημα, ο τυπος εκει ειδε οτι ειναι μια χαρα ολα με ρωτησε απλα γιατι το επιστρεφω, του απαντησα οτι τελικα δε θα το χρειαστω μου εδωσε τα χρηματα μου και εφυγα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...