Προς το περιεχόμενο

Ελαττωματικό προϊόν σε γνωστή αλυσίδα PC


Pantelis51

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας το έχω γράψει παραπάνω. Το κατάστημα αυτό είναι το ΠΛΑΙΣΙΟ. Κι εγώ πίστευα πως είχε τη καλύτερη εξυπηρέτηση αλλά στη περίπτωση μου δεν ίσχυσε.

 

Και επαναλαμβάνω για να μην υπάρξουνε παρεξηγήσεις, ζήτησα Η άμεση αντικατάταση Η επιστροφή χρημάτων. Δεν πραγματοποιήσανε τίποτα από τα δύο παρα μου δώσανε αυτοί 2 option Η το πάω εγώ στον αντιπρόσωπο Η το πάνε αυτοί με την αιτιολογία της ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ και ΧΩΡΙΣ να μου ανακοινωθεί το χρονικό πλαίσιο της αναμονής.

 

Δηλαδή τι κάνουνε; Αλλάζουνε το σημείο αναφοράς! Σου λέει από τη στιγμή που εγώ το αγοράζω από τον Χ αντιπρόσωπο είμαι μεταπωλητής. ΟΜΩΣ αν το πάμε έτσι και ο αντιπρόσωπος το αγοράζει από κάπου αλλού! Οπότε με αυτή τη λογική όχι μεταπωλητής δεν είσαι αλλά μεταμεταμεταμεταπωλητής!

 

Για μένα πωλητής είναι αυτός που σου πουλάει κάτι. Τελεία και παύλα. Και από τη στιγμή που είσαι πωλητής οφείλεις να ακολουθήσεις το νόμο που ισχύει για όλους τους πωλητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Για το Πλαισιο συγκεκριμενα τωρα.Λοιπον πριν λιγο καιρο αγορασα ενα πολυμηχανημα epson.Πριν το παρω ο πωλητης μου ειπε πως η εγγυηση του ειναι αντιπροσωπιας και αν γινει κατι θα τους το παω και θα το στειλουνε αυτοι(τουλαχιστον στα καταστημα ειναι ξακαθαροι,οχι οπως στο ηλεκτρονικο καταστημα τους :-().

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια,ωρες ωρες καποιοι ειναι τελειως παραλογοι ετσι?Γι αυτο σου δινει παντελη εγγυηση η αντιπροσωπεια απ την 1η μερα!!!γιατι μπορει το προιον να ειναι Dead On Arrival.Να εχει φυγει δηλαδη ελλατωματικο απ τον αντιπροσωπο.Εγω εργαζομαι σε καταστημα Πλαισιο και αντιμετοπιζω περιπτωσεις σαν την δικια σου καθημερινα.Το φταιξιμο ειναι αποκλειστικα της ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ η οποια δεν μας δινει το δικαιωμα να κανουμε αυτο που ζητας δηλαδη αμεση αντικατασταση,διοτι δεν δεχεται μετα πισω το bad προιον με αποτελεσμα να το χρεωνεται το καταστημα.Κταλαβαινεις πιστευω με αυτα που σου λεω οτι αν γινοταν αντικατασταση στα ελλατωματικα προιοντα διχως να τα δεχεται πισω η εταιρια τους,το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο(Εshop,Multirama,Media Markt κτλ)αφενως δεν θα ηταν πλεον καταστηματα αλλα τεραστιες αποθηκες και αφετερου θα χρεωκοπουσαν.Και ουτως ή αλλως αν παιρεις κατι απο Πλαισιο που να καλυπτουν απο εκει την εγγυηση στο αλλαζουν κατευθειαν οτι κι αν ειναι αυτο.Laptop,mp3,φωτογραφικη κτλ κτλ...Πριν λοιπον αρχισετε να κατηγορητε σκεφτητε λιγακι πιο βαθια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν σου επιστρέφω τον χαρακτηρισμό του Παράλογου. Αν για σένα παράλογος είναι αυτός ή αυτοί που πληρώνουν για ένα Χ και παίρνουν ένα Υ τότε ας σε κρίνουν οι άλλοι. Δεύτερον νομίζω πως έχει γίνει ξεκάθαρο πως δεν δημιουργήθηκε το θέμα εκ εμού για το συγκεκριμένο κατάστημα ούτε και υπάρχει κάποιου είδους κατηγορία όπως ορίζεις αλλά αφήγηση κάποιου περιστατικού γεγονότος και ενός ερωτήματος που διατυπώνεται ως εξής:

 

Τι γίνεται όταν κάποιος αγοράσει κάτι το οποίο είναι ελλατωματικό εξαρχής, ποιες ειναι οι υποχρεώσεις του Αγοραστή και ποιες του Πωλητή;

 

Επιπροσθέτος σε καλώ να διαβάσεις τα άρθρα του Αστικού Δικαίου όπου αναφέρουν χαρακτηριστικά πως νομικά ο πωλητής φέρει ευθύνη είτε το ελλατωματικό προιόν είναι ελλατωματικό εξαιτίας αυτού είτε όχι (άρθρο 537 ΑΚ). Αναλαμβάνεις κύριε μου να το πουλήσεις; Να κόψεις το κεφάλι σου, το θέλω όταν το βάλω στη πρίζα να λειτουργεί! Δεν μπορείς; Υπάρχει λύση, ή δώσε μου άλλο ή τα λεφτά μου πίσω, όπως και να 'χει εγώ αποφασίζω γιατί έτσι το ορίζει το Αστικό Δίκαιο (άρθρο 540 ΑΚ) το οποίο και είναι πάνω από κάθε ηλίθια πολιτική και κρίση του πωλητή.

 

Τέλος αυτά τα τελευταία που αναφέρεις είναι φτηνές καραμελίτσες. Είμαι δηλαδή αντιπρόσωπος, αγοράζει από εμένα μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον ελλαδικό χώρο εξοπλισμό εκατομυρίων ευρώ, και όταν μου στείλουνε 1 άπό τις 1000 που έχω πουλήσει ΔΕΝ το δέχομαι πίσω επειδή μου το έστειλε το κατάστημα και όχι ο τελικός αγοραστής και κάπως έτσι χαλάμε τις καλές μας επαγγελματικές σχέσεις. Και αν τυχόν είμαι πωλητής και πέσει στην αντίληψη μου ένα ελλατωματικό προιόν δεν το στέλνω πίσω αλλά περιμένω να το αγοράσει το κορόιδο και να το φέρει αυτό πίσω γιατί αν το παραδώσω εγώ πίσω ως κατάστημα δεν θα μου το αντικαταστήσουν.

 

Τα συμπεράσματα δικά σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pantelis51, τωρα τα λες καλα.Και το καταστημα θεωρειται κι αυτο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ,εναντι του εισαγωγεα/αντιπροσωπου.Γιατι λοιπον το καταστημα δεν εξυπηρετει τον πελατη, αντικαθιστωντας το βλαμενο προιον,και μετα ας καθαρισει αυτο,σαν ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ (το τονιζω)με την αντιπροσωπεια.Αυτοι εχουν μεταξυ τους χοντρα νταλαβερια,και ειναι πολυ πιο ευκολο για αυτους να ξεμπερδευουν τετοιου ειδους προβληματα.Εξ αλλου σε τετοιες χοντρες συναλλαγες μεταξυ των δυο,υπαρχει και ο ορος ενος ποσοστου της αστοχιας υλικου,το οποιον επιστρεφεται ασυζητητι στον αντιπροσωπο,απο το καταστημα.Γιατι λοιπον ταλαιπωρουν τον οποιον αμοιρο χρηστη,με αυτα τους τα καμωματα?.Θα ειχα κατεβει κατω με την καραμπινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια,ωρες ωρες καποιοι ειναι τελειως παραλογοι ετσι?Γι αυτο σου δινει παντελη εγγυηση η αντιπροσωπεια απ την 1η μερα!!!γιατι μπορει το προιον να ειναι Dead On Arrival.Να εχει φυγει δηλαδη ελλατωματικο απ τον αντιπροσωπο.Εγω εργαζομαι σε καταστημα Πλαισιο και αντιμετοπιζω περιπτωσεις σαν την δικια σου καθημερινα.Το φταιξιμο ειναι αποκλειστικα της ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ η οποια δεν μας δινει το δικαιωμα να κανουμε αυτο που ζητας δηλαδη αμεση αντικατασταση,διοτι δεν δεχεται μετα πισω το bad προιον με αποτελεσμα να το χρεωνεται το καταστημα.Κταλαβαινεις πιστευω με αυτα που σου λεω οτι αν γινοταν αντικατασταση στα ελλατωματικα προιοντα διχως να τα δεχεται πισω η εταιρια τους,το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο(Εshop,Multirama,Media Markt κτλ)αφενως δεν θα ηταν πλεον καταστηματα αλλα τεραστιες αποθηκες και αφετερου θα χρεωκοπουσαν.Και ουτως ή αλλως αν παιρεις κατι απο Πλαισιο που να καλυπτουν απο εκει την εγγυηση στο αλλαζουν κατευθειαν οτι κι αν ειναι αυτο.Laptop,mp3,φωτογραφικη κτλ κτλ...Πριν λοιπον αρχισετε να κατηγορητε σκεφτητε λιγακι πιο βαθια.

 

Εφ οσον ομως ειναι DOA εχει δικαιωμα να ζητησει τα χρηματα του πισω? Κι αν ναι γιατι δεν εχει βγαλει ακρη

Γιατι στο αρθρο 9 του site με μια γρηγορη ματια δεν ειδα κατι για επιστροφη χρηματων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαλά ρε παιδιά θα τρελαθούμε..Άλλη πολιτική έχει το πλαίσιο στην Κρήτη και άλλο στην υπόλοιπη αθήνα;

Εμένα δεν μου αντικατεστησαν ένα αλλά 3 λάπτοπ! Τι να πω ρε παιδιά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γράφει αλλά με τέτοιο τρόπο που να μην το καταλάβει κοινός ανθρώπινος νους. Η λέξη κλειδί είναι η ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ.

 

Τι σημαίνει αυτό; Πως αν αλλάξεις γνώμη μπορείς μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να το επιστρέψεις έτσι ώστε να υπαναχωρήσει η σύμβαση μεταξύ πωλητή/αγοραστή δηλαδή να τους δώσεις αυτό που αγόρασες και να σου δώσουνε τα χρήματα σου πίσω.

 

Και φυσικά ΚΑΙ αυτό δεν είναι κάποιου είδους χάρη αλλά πηγάζει από το Ευρωπαικό Δίκαιο το οποίο και παραθέτω παρακάτω:

 

 

Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό δίκαιο (Οδηγία 97/7/ΕΚ άρθρο 6) ο καταναλωτής-χρήστης του Διαδικτύου διαθέτει προθεσμία τουλάχιστον επτά ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, χωρίς καμία ποινή και χωρίς να αναφέρει αιτιολογία από την εξ αποστάσεως σύμβαση . Η αντίστοιχη προθεσμία αναιτιολόγητης υπαναχώρησης στο Ελληνικό δίκαιο ( άρθρο 4 παρ. 10 Νόμος 2251/1994) είναι δέκα εργάσιμες. Η προθεσμία εντός της οποίας μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης αρχίζει να μετράται είτε από την ημέρα σύναψης της σύμβασης εξ αποστάσεως είτε από την ημέρα που ο καταναλωτής παρέλαβε τους συμβατικούς όρους και τις πληροφορίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη Κρήτη θα ψωνίζω από εδώ και μπρος!

 

Ας διαβάσει ο κάθε "μεταπωλητής" το παρακάτω PDF της εφημερίδας της κυβερνήσεως για να καταλάβει ποιος είναι ο παράλογος της ιστορίας και πόσοι θα χάσουνε την εμπιστοσύνη τους σε αυτούς αν συνεχίσουνε την εν λόγω "πολιτική" --> http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/attachment.php?attachmentid=18138&d=1196897748

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις δικιο για την υπαναχωρηση, αλλα πραγματικα ειναι πολυ υποπτο ομως που δεν αναφερει για επιστροφη αντιτιμου καθαρα αλλα μονο για αντικατασταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν είναι ύποπτο.

 

Μεταφέρω το άρθρο 547 ΑΚ όπου μιλάει ξεκάθαρα για υπαναχώρηση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας. Το καλύτερο όμως είναι πως είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το τίμημα ΜΕ ΤΟΚΟ!

 

ΑΡΘΡΟ 547

Ενέργεια υπαναχώρησης ή αντικατάστασης λόγω ελλείψεων

 

Αν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που το πρσέθεσε ο ίδιος καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε. Ο πωλητής επιστρέφει το τίμημα με τόκο, τα έξοδα πώλησης,καθώς και όσα ο αγοραστής δαπάνησε για το πράγμα.

Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εργαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αντικατάτασης του πράγματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο την στιγμη που αγοραζεις κατι απο καπιο καταστημα και ειτε ειναι χαλασμενο ειτε δεν σε αρεσε το πρωιον εχεις δικαιωμα μεσα σε 7 ημερες απο την αγορα του να το επιστρεπσεις

πισω αρκει να εχεις την συσκευασια μπιμπελο και φισικα την αποδεικσει αγορας του...

αυτο εινε νομος....

 

7 μερες απο την αγορα του ....

 

 

αρυρης

:devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ηθελα να συνδράμω στην συζήτηση κατανοώντας απολυτα το αδιέξοδο που βρίσκεται ο Pantelis51. Κάποια απ'αυτα που γράφτηκαν ειχα αναφέρει παλιότερα αλλα δέχτηκα σωρεία επιθέσεων απο χρηστες που "δεν ειχαν πάθει για να μάθουν". Τωρα διαπιστώνω πως ωριμάσαν τα πράγματα και εχει καει κόσμος και κοσμάκης.. Τωρα πια συνεννοούμαστε καλύτερα ;)

 

Παντελή εχεις απόλυτο δικιο αλλα δυστυχως δεν υπάρχει σωτηρία. Εχω δοκιμάσει αρκετές φορες να πάρω βοήθεια ή συμβουλές απο τις υπηρεσίες που δηθεν υποστηρίζουν τον πελάτη αλλα μάταια. Τελευταία ειχαμε μια περιπέτεια με τη Nokia (Alphacopy -ή καλυτερα ΑλφαΚλόποι; ) μεσω του http://www.efpolis.gr. Οι ανθρωποι στο efpolis ειναι ευγενικοί και εξυπηρετικοί , ομως το θέμα σκαλώνει οτι οι εταιρίες ειναι ασύδοτες και σε σπρώχνουν ευκολα σε δικαστικό αγώνα που δεν ειμαστε διατεθιμένοι να μπούμε για 50-100-200ε . Κάποια στιγμή που θα εχω χρόνο θα σας ανεβάσω τα στοιχεία και τις επιστολές να δείτε το επίπεδο μιας "μεγάλης" Ελληνικής εταιρίας. Τελος πάντων αλλο ηθελα να πω, καλο ειναι κάποιοι που το ψάχνουν περισσότερο μέσω της διπλωματικής οδου -και δεν εφαρμόζουν τον πατροπαράδοτο "τσαμπουκα"- να τηλεφωνήσουν στην Προστασία Καταναλωτή και ας κάνουν μια καταγγελία εφόσον τους το προτείνουν.

 

 

Το λιγότερο που θα κερδίσετε ειναι κάποιες εγκυρες πληροφορίες για τα δικαιώματά σας και μια εμπειρία για την εφαρμογή τους. Ισως να γίνει και η δουλειά σας οπως πρεπει , το πιθανότερο πάντως ειναι να καταλάβετε σε τι (χαμηλότατο) επίπεδο βρισκόμαστε ως χώρα και να κινηθείτε αναλόγως στο μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.

Να σημειώσω μόνο πως δεν βρίσκομαι σε αδιέξοδο υπό τη δραματική ένια , απλός είμαι ένας ακόμα θιγμένος καταναλωτής από μια εταιρία που παραβιάζει αισχρά τα δικαιώματα μου ως καταναλωτής που πηγάζουν και ορίζονται από το Αστικό Δίκαιο, υποτιμά σφοδρά τη νοημοσύνη μου με "μεταπωλησιακές" αιτιολογίες και εξαιτίας της προκληθέντας καταστάσεως από αυτή είναι απολύτως υπεύθυνη για τη καθυστέρηση της εργασίας μου καθώς και όλων των επιπροσθέτων εξόδων που συνυπολογίζονται μέχρι την απόκτηση του πράγματος όπου και πλήρωσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...