Προς το περιεχόμενο

Ελαττωματικό προϊόν σε γνωστή αλυσίδα PC


Pantelis51

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καθομουνα και διαβαζα τοσιν ωρα ασυναρτισιες....εμενα μου μυριζει καποια λαλακια εδω...καλο θα ηταν να μας αναφερεις και τι μαρκα λαπτοπ ηταν γιατι αν ειναι κανα Σονυ ποιος σε σωνει αν εχει παει στο Βελγιο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν πρόκειται για laptop και παιδιά πραγματικά δεν έχει νόημα τι ήτανε αυτό όσο το ότι εδώ και 4 μήνες υπάρχει ένα ανοιχτό θέμα, με έχουνε μέσα στό ψέμα, στο πήγαινε έλα και οι ίδιοι τη μία μου ζητάνε συγνώμη και με προσκαλούν στο κατάστημα για επιστροφή χρημάτων και την ίδια στιγμή μου λένε γιατί ήρθες! Έχετε ξανακούσει ποτέ για κάτι τέτοιο;;; Ε ρε κάτι ρεζίλια χωρίς ίχνος ντροπής!

 

Έχω μια σοβαρή εργασία σε έναν όμιλο εταιριών, ο χρόνος μου είναι πολύ πολύ πολύ περιορισμένος και όταν σου λένε "έλα" και όταν πας "γιατί ήρθες" σε βγάζει έξω από τα ρούχα σου και όσο μάλλον τη στιγμή που στο τηλεφώνημα του "έλα" ήτανε σαν να μου λέει ο υπάλληλος "ξέρετε, 4 ολόκληρους μήνες σας δουλεύουμε γιατί είμαστε τόσο ανίκανοι που γράψαμε άλλο όνομα (και γυναικείο μάλιστα!) στο κατεστραμμένο προϊόν που σας πουλήσαμε". Γιατί ακριβώς με περάσανε και εμένα και όσο μάλλον τον καθένα που πατάει το πόδι του εκεί μέσα, πραγματικά μόνο εκείνοι το ξέρουνε. Επίσης με τα τόσα ψέματα (ή και γελειότητες αν θέλετε, το ίδιο είναι) που έχω ακούσει αυτούς τους 4 μήνες και την ανυπαρξία ενδιαφέροντος, δεν πιστεύω καν πως στείλανε το δέμα. Το πιθανότερο είναι να το ξεχάσανε και να το είδανε τη τελευταία στιγμή.

Διαφορετικά πρέπει να πιστέψουμε πως η εταιρεία courier που συνεργάζονται είναι τόσο ηλίθια που είχε ένα δέμα με λανθασμένο παραλήπτη που επί 4 μήνες προσπαθούσε να τον βρει. Μην τρελαθούμε! Από την εταιρεία που εργάζομαι φεύγουνε την ημέρα τουλάχιστον 30 δέματα με κουριερ και όποτε υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα (άγνωστος παραλήπτης, αδύνατη επικοινωνία) παίρνουνε τηλέφωνο ή στη χειρότερη περίπτωση το δέμα επιστρέφεται πίσω.

 

Επίσης είδα με τα ίδια μου τα μάτια το χαρτί με το κωδικό όπου η αντιπροσωπεία επέστρεψε τα χρήματα στην Πλαίσιο. Τι σημαίνει αυτό; Η αντιπροσωπεία έχει "καθαρίσει" και το παιχνίδι βρίσκεται στα χέρια της ΠΛΑΙΣΙΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα τα λες ολα αυτα...αλλα μας μιλας για εξωγηινους και πρασινα αλογα...πες μας το προιον δεν δαγκωνουμε...αυτο που βλεπω εγω παντων ειναι οτι κατηγορεις καποιον χωρις να λες ολα τα στοιχεια που πρεπει να πεις για να γνωριζει ο καθε ανθρωπακος για το τι και απο που θα αγορασει ενα προιον...

δεν θελω να φανω κακος αλλα πες μας τα εξης:

 

α)τι προιον και μοντελο ειναι(ηταν μαλλον)

β)οταν το αγορασες ο πωλητης τι σου ειπε για την εγγυηση(απο Πλαισιο ή Αντιπροσωπεια)

γ)Αν σου ειπε Αντιπροσωπεια εσυ γιατι το πηγες στο Πλαισιο...

 

απαντησε τα παραπανω....

 

φιλικα παντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα τα λες ολα αυτα...αλλα μας μιλας για εξωγηινους και πρασινα αλογα...πες μας το προιον δεν δαγκωνουμε...αυτο που βλεπω εγω παντων ειναι οτι κατηγορεις καποιον χωρις να λες ολα τα στοιχεια που πρεπει να πεις για να γνωριζει ο καθε ανθρωπακος για το τι και απο που θα αγορασει ενα προιον...

δεν θελω να φανω κακος αλλα πες μας τα εξης:

 

α)τι προιον και μοντελο ειναι(ηταν μαλλον)

β)οταν το αγορασες ο πωλητης τι σου ειπε για την εγγυηση(απο Πλαισιο ή Αντιπροσωπεια)

γ)Αν σου ειπε Αντιπροσωπεια εσυ γιατι το πηγες στο Πλαισιο...

 

απαντησε τα παραπανω....

 

φιλικα παντα

 

 

μην περιμενεις απαντηση δεν λειτουργει το print screen :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α)τι προιον και μοντελο ειναι(ηταν μαλλον)

β)οταν το αγορασες ο πωλητης τι σου ειπε για την εγγυηση(απο Πλαισιο ή Αντιπροσωπεια)

γ)Αν σου ειπε Αντιπροσωπεια εσυ γιατι το πηγες στο Πλαισιο...

 

Απ'οτι διάβασα και σε προηγούμενες σελίδες, ο Pantelis51 δεν θελει να δώσει περισσότερα στοιχεία και ειναι δικαίωμά του. Τι περισσότερο αλλωστε μπορεί να του προσφέρει ενα forum και τι περισσότερο θα κερδίσουμε αν μάθουμε το ειδος και το μοντέλο του "laptop"; Ο Pantelis51 αν κατάλαβα σωστά προσπάθησε να μας δωσει ενα δείγμα κακης εξυπηρέτησης πελάτη (ας με διορθώσει αν κάνω λάθος).

 

Προσωπική μου αποψη ειναι οτι σε κάθε περίπτωση και σε κάθε κατάστημα οταν κάποια κατάσταση αγοραπωλησίας ξεπεράσει τα συνηθισμένα, τη ρουτίνα δηλαδη που εχουν συνηθίσει οι υπάλληλοι, αυτοι ως γνήσιοι ευθυνοφοβούμενοι Ελληνες μεταφέρουν τις ευθύνες στο αγιο πνεύμα και στις εξωτερικές δυνάμεις του κακού. Συνήθως δηλαδη θα φταιει μια εταιρία, ενας υπολογιστής που δεν δούλεψε, ενα κούριερ, μια απόδειξη σερβις που δεν εχεις και προφανώς δεν χρειαζόταν να εχεις, κτλ κτλ.

 

Στο εγγυς μέλλον, το κατάστημα που θα αποφασίσει να αναλάβει την πλήρη εξυπηρέτηση των πελατών του -απο την αρχή ως το τέλος!- θα κερδίσει πολύ περισσότερους πελατες απο οσους υπολογίζουν οι μανατζερ μέσα στα blackbook τους και στα στενά μυαλουδάκια τους. Στην Ελλάδα το φιλότιμο και η τσίπα μετράει περισσότερο απο την τιμή του πωλούμενου είδους... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τη στιγμη που δινει ο κατασκευαστης εγγυηση το καταστημα δεν μπορει να κανει τπτ.ειναι νομος.τελος.μην ζηταμε τρελα πραγματα.ξυλο στους κατασκευαστες!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίπου έτσι είναι Pigeon.

 

Αυτό το "θέμα" που άνοιξα δεν είναι ένας οδηγός "μην αγοράσετε από το Πλαίσιο" ή "βοηθήστε με να βρω το δίκιο μου". Έχω αγοράσει στο παρελθόν πάρα πολλές φορές από το κατάστημα και ήμουν ευχαριστημένος ή διαφορετικά, δεν είχε δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα. Τώρα όμως έχω χάσει πάσα ιδέα γιατί το πρόβλημα λύνεται μέσα σε δευτερόλεπτα από τη στιγμή που διαπιστώνεται πως όντως, πρόκειται για DOA και το γράφω γιατί προσωπικά το έχω κάνει πολλές φορές!

 

oranje, η παράλογη απαίτηση ποια ακριβώς είναι; Το όταν κάποιος σου πουλάει κάτι - όσο μάλλον μια εταιρεία που κάνει από τις μεγαλύτερες πωλήσεις - θέλεις και να λειτουργεί ή αν δεν λειτουργεί να στο αντικαταστήσει ή αν δεν μπορεί να σου επιστρέψει τα χρήματα σου πίσω; Αυτή είναι η παράλογη απαίτηση, που ορίζουν μάλιστα και οι νόμοι του κράτους; Ή το ότι πλήρωσα κάτι πριν 4 μήνες, το κατάστημα ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ καθυστέρησε 4 μήνες να "καθαρίσει" με την αντιπροσωπεία (στο τέλος η τελευταία πίστωσε τα χρήματα πίσω) και αφού καθάρισε και μου ζήτησε τον ίδιο να πάω από εκεί όταν πήγα δεν ήξεραν τι τους γινότανε και άκουσα για χιλιοστή φορά "έλα άλλη φορά";

 

Ελπίζω να μην βρεθεί ποτέ κανείς σας στη θέση μου γιατί τότε θα καταλάβετε το πόσο εξοργιστικό και άθλιο είναι!

 

edit:

 

Επιτέλους το θέμα λύθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ε ναι...πως τόλμησε να κατηγορήσει το αγαπημένο μας Πλαίσιο!!! ΜΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ!

μόνο το E-shop τα κάνει αυτά ΠΟΤΕ το Πλαίσιο!

 

:P :p :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε ναι...πως τόλμησε να κατηγορήσει το αγαπημένο μας Πλαίσιο!!! ΜΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ!

μόνο το E-shop τα κάνει αυτά ΠΟΤΕ το Πλαίσιο!

 

:P :p :P

 

δεν ειναι ετσι οπως τα λες...εγω επειδη το διαβασα ολο το θεμα αυτο καταλάβα...οπως και πολλοι αλλοι...και γς αν αρχισω να κατηγορω το οποιδηποτε καταστημα χωρις αποδειξεις και νομιζοντας οτι εχω δικιο ναι θα με υπαρασπιστουν αρκετοι μη γνωστες του θεματος....αλλα οταν με ρωτανε κατι οφειλω να απαντησω μηπως λεω μηπως κανω κανα λαθος σαν ανθρωπος που ειμαι...αλλα ξεχασα λαθη ειμαιστε ανθρωπους κανουμε...ο κυριος ο οποιος φενεται να κατηγορει το Πλαισιο και το καθε πλαισιο δεν λεει τι προιον ειναι γιατι ξερει οτι δεν ειχε εγγυηση απο το Πλαισιο και απλα θελει να ειναι απο πανω...αυτοι οι ανθρωποι ειναι αρρωστοι παντου...εγω ενα εχω να πω...αφου δεν ειχε εγγυηση απο το Πλαισιο εσυ Χριστιανε μου γιατι το πας στο Πλαισιο και δεν το πας στην αντιπροσωπεια του...μπορεις να μου απαντησεις?αλλα παλι ξεχασα απο κει το αγορασα και ειναι υποχρεωμενοι να σου το αλλαξουν...παντως πολυ ευχομαι να μην δικαιωθεις ποτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

ενώ όλοι οι άλλοι που κατηγορούν μαγαζιά κάθε λίγο και λιγάκι προσκομίζουν φοβερές αποδείξεις για τα λεγόμενά τους έτσι? :P

απλά τους πιστεύουμε για αυτά που λένε...

το ότι δεν δίνει όσες πληροφορίες θέλει ο καθένας μας δεν σημαίνει ότι λέει και ψέματα...αλλιώς δεν θα έπρεπε να πιστεύουμε κανένα εδώ μέσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...εγω ενα εχω να πω...αφου δεν ειχε εγγυηση απο το Πλαισιο εσυ Χριστιανε μου γιατι το πας στο Πλαισιο και δεν το πας στην αντιπροσωπεια του...μπορεις να μου απαντησεις?αλλα παλι ξεχασα απο κει το αγορασα και ειναι υποχρεωμενοι να σου το αλλαξουν...

 

Εχεις λαθος σ'αυτο , εχει συζητηθεί και εχει εξαντληθεί το θέμα πολλές φορές, σε αλλα topics. Το καθε κατάστημα εχει υποχρεώσεις που απέκτησε μολις πηρε την αδεια λειτουργίας του. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του καταστήματος προς τους πελάτες ορίζονται απο την εμπορική νομοθεσία και απο συμπληρωματικές διατάξεις που εχουν εκδοθεί τα τελευταία χρόνια.

 

Συγκεκριμένα για την ευθύνη των καταστηματων σχετικα με ελλατωματικά προιόντα, υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης απο τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο (εντός 7-15 ημέρων) και δικαίωμα επιστροφής ελλατωματικού (dead on arrival) που ορίζεται αν δεν απατώμαι στις 15 ημέρες και αυτο. Οι αντιπροσωπείες οφείλουν να αντικαταστήσουν το ελλατωματικό άμεσα ή να επιστρέψουν τα χρήματα στο κατάστημα και να δωθούν στον πελάτη -εννοείται ΟΧΙ ως πιστωτικό σημείωμα-.

 

Τωρα, το γιατι οι αντιπροσωπείες και τα καταστήματα δεν εφαρμόζουν τους νόμους ή τους ερμηνεύουν κατα πως τους βολεύει, αυτο ειναι μια τεράστια κουβέντα , που νομιζω εχει συζητηθεί στο παρελθον (λέγε με και search ;) )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ibiza προφανώς σκέφτεσαι τόσο στενόμυαλα γιατί έτσι σε έχουνε μάθει. Το γεγονός πως γράφεις τα όσα γράφεις και εύχεσαι, τα κάνεις από εγωισμό ή αν θες πιο λαϊκά "τζάμπα μαγκιά" κι αυτό επειδή δεν απάντησα στην ερώτηση σου επειδή ήδη την είχα απαντήσει σε προηγούμενα μηνύματα.

 

Pigeon ο υπεύθυνος του καταστήματος τηλεφώνησε και μου είπε πως βρήκε την άκρη και τώρα τα χρήματα μπορούν να μου επιστραφούν. Όταν έκανα το EDIT δεν είχα χρόνο για περισσότερα...

 

Δεν τόλμησα να ρωτήσω πιο τελικά ήτανε το μπέρδεμα και πραγματικά χαίρομαι που μολονότι πέρασαν 4 μήνες, στο τέλος το πρόβλημα λύθηκε και χωρίς την επέμβαση έννομων μέσων.

 

Το παρόν θέμα, για όποιον το διαβάσει από την αρχή έως το τέλος, βγάζει ένα τρομακτικό συμπέρασμα:

 

Όλοι μπορεί να είμαστε καταναλωτές αλλά πολλοί από εμάς δεν γνωρίζουμε τα βασικά μας δικαιώματα!

 

Τώρα που η ιστορία έχει φτάσει στο τέλος της καλό θα ήτανε να ανοίξουμε ένα θέμα σχετικά με τα δικαιώματα του καταναλωτή γιατί αν κρίνω από μεμονωμένα πικρόχολα posts που μου ευχήθηκαν μάλιστα προσωπικά και τα χειρότερα (ακόμα γελάω!) σε λίγο σκέφτομαι να ανοίξω μια επιχείρηση όπου θα πουλά χαλασμένα στο κάθε κορόιδο (μπορώ να βρω μερικά στο παρόν post) και θα τους στέλνω μετά στην αντιπροσωπεία, αυτοί με τη σειρά τους στο εργοστάσιο, το εργοστάσιο στον υλοτόμο που έκοψε το δέντρο για να βγει το ρετσίνι για να γεμίσει το άλλο εργοστάσιο τους πυκνωτές, όμως τα σιδεράκια των πυκνωτών το εργοστάσιο τα αγόρασε από....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...