Προς το περιεχόμενο

Ελαττωματικό προϊόν σε γνωστή αλυσίδα PC


Pantelis51

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εγώ ένα έχω να πω για αποφυγή τέτοιων περιστατικών, από την στιγμή που τα περισσότερα καταστήματα σου κάνουνε "πουστιές" όταν είναι για επιστροφή προϊόντος θα πρέπει να κινούμαστε και εμείς με τον ίδιο τρόπο... όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

τώρα με νομικές οδούς κλπ δεν βγάζεις άκρη, είναι χρονοβόρο και οικονομικά ασύμφορο για αγορές μικρής αξίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
... τώρα με νομικές οδούς κλπ δεν βγάζεις άκρη, είναι χρονοβόρο και οικονομικά ασύμφορο για αγορές μικρής αξίας.

 

Το επιβεβαιώνω αυτο, συνήθως οι υπηρεσίες του κράτους (efpolis, INKA κτλ) δεν προχωρούν περα απο συστάσεις ή στην καλύτερη περίπτωση να μπλέξει ο καταναλωτής με τη διαδικασία εξώδικης επίλυσης διαφορών. Πιασ' το αυγό και κούρευτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προϊόν που είναι DOA (Dead on Arrival) πρέπει να αντικαθίσταται ΆΜΕΣΑ από το κατάστημα (εφόσον το πας πίσω το συντομότερο δυνατό) ακόμα και αν καλύπτεται από εγγύηση αντιπροσωπείας (οθόνες, εκτυπωτές). Φυσικά το προϊόν πρέπει να είναι στην κατάσταση που το παρέλαβες και σε πλήρη συσκευασία. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει προϊόν αντικατάστασης, δικαιούσαι πίστωση ή και επιστροφή χρημάτων.

 

Πάντως το ότι το συγκεκριμένο γεγονός έγινε στο Πλαίσιο προσωπικά με παραξενεύει πολύ (είμαι πελάτης του Πλαισίου από το 90 και αυτό δεν το εχω δει ποτέ).

 

Άλλη φορά πάντως 8001112345 ζήτα εξυπηρέτηση πελατών και ζήτα διευθυντές/προϊσταμένους (ονόματα δεν λέω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά πάρτε το χαμπάρι.

Όταν το αντικείμενο καλύπτεται από εγγύηση κατασκευαστή, είναι στην καλή θέληση του καταστήματος αν θα στο αλλάξει ή όχι.

Τέλος!

Τώρα για νόμους κ.τ.λ. καλά σαρράντα.

Στην Ελλάδα είμαστε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνεις λάθος TRINITY_CREW αυτό ισχύει για βλάβες που θα παρουσιαστούν στο μέλλον και μετά το πέρας 7-15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Εφόσον ήταν ελαττωματικό κατά την αγορά του, πρέπει να αντικατασταθεί από το κατάστημα και αυτοί να στείλουν το ελαττωματικό προϊόν στην αντιπροσωπεία για να αποζημιωθούν. Προσωπικά το ξέρω πολύ καλά το Πλαίσιο και αυτά που περιγράφονται εδώ με αφήνουν άναυδο. Εφόσον όλα όσα λέγονται εδώ αληθεύουν και δεν υπάρχει καμία κρυφή "λεπτομέρεια" από μεριάς του Pantelis51, αν ήμουν εγώ στην θέση του θα είχα πάρει καινούργιο laptop ήδη και δώρα ως αποζημίωση για την ψυχική οδύνη - Εδικά αν λάβω υπόψιν ότι και μόνο που τα διαβάζω αυτά έχω "φορτώσει".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ίδιος γράφω σε ένα μήνυμα "Έχω αγοράσει στο παρελθόν πάρα πολλές φορές από το κατάστημα και ήμουν ευχαριστημένος ή διαφορετικά, δεν είχε δημιουργηθεί το παραμικρό πρόβλημα. .." πράγμα που το επιβεβαιώνω και τώρα. Και επαναλαμβάνω πως αυτό το thread δεν είναι οδηγός μη αγοράς ή καταγγελία ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο γιατί αν ήτανε θα δημοσίευα όλα τα έγγραφα που έχω στη κατοχή μου και ο τίτλος θα ήτανε διαφορετικός και δεν θα ήμουν τόσο ήρεμος.

 

Και ξαναεπαναλαμβάνω: Εδώ δεν είναι δικαστήριο, δεν δικάζουμε αλλά ένα ενδιαφέρον θέμα συζήτησης για να ΔΟΥΜΕ τι στο καλό ορίζουν αυτοί οι κωλονόμοι τουλάχιστον στις περιπτώσεις των DOA.

 

Για όποιον διαβάσει το θέμα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ως το τέλος, θα καταλάβει γιατί δεν ανέφερα το όνομα του καταστήματος στην αρχή (το ανέφερα στο τέλος καθώς μου το ζητήσανε πολλοί) καθώς επίσης και το όνομα της εταιρείας που έτυχε να έχει μια παρτίδα ελλατωματικά προιόντα (δεν τη ξαναπατάω!). Κι αυτό γιατί σε κάθε περίπτωση μερικοί το βλέπουν και θα το δουν σαν διαμάχη Playstation με XBOΧ και οι ίδιοι υποχείριοι αργότερα κόντρα μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.

 

Τώρα για όποιον λέει "το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει τίποτα με ένα DOA" θα ήθελα ΠΟΛΥΥΥΥ να δω τι θα κάνει αυτός όταν του συμβεί γιατί έξω από το χορό πολλοί καλοί χορεύουν. Εκτός κι αν... είναι το επάγγελμα τους οπότε και στηρίζουν τη γνώμη μερικών εμπόρων και όχι των αγοραστών, πράγμα φυσικά που είναι το πιθανότερο να συμβαίνει.

 

Όποιος σοβαρός άνθρωπος θέλει να χτίσει μια σοβαρή επιχείρηση πρέπει να λάβει στα σοβαρά το τελευταίο στάδιο ενός συστήματος, δηλαδή αυτό τις ανατροφοδότησης ή απλοϊκά ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ.

 

Hight3ch εγώ να δεις πόσο φόρτωσα (φαίνεται και από τους χαρακτηρισμούς των τελευταίων μηνυμάτων μου) ειδικά τη μέρα που με κάλεσαν και αφού πήγα και περίμενα 1 ώρα όρθιος μου είπανε «έλα αύριο». Γνωρίζω πολύ καλά πως δικαιούμαι και αποζημίωση πράγμα το οποίο δεν με απασχολεί, όχι επειδή είμαι καλός άνθρωπος αλλά επειδή δεν θα τα πάρω στο τάφο μου όπως πιστεύανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι (=τα ναύλα για το πέρασμα στην άλλη ζωή!) και μερικοί απογόνοι τους...

 

ΥΓ: Κι όμως το έκανα κι αυτό, τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών και ΖΗΤΗΣΑ τον υπεύθυνο ο οποίος το μόνο που είπε ήτανε "εμείς κύριε μου είμαστε μεταπωλητές!". Επίσης έστειλα και επιστολή στο ΠΛΑΙΣΙΟ η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ απαντήθηκε.

 

ΥΓ2: Το γεγονός πως στο τέλος έμεινα χωρίς το προιόν που πλήρωσα για να καλύψω μια επείγουσα ανάγκη της δουλειάς μου, το ότι κρατήθηκε ο προυπολογισμός των χρημάτων για 4 μήνες με αποτέλεσμα να δεσμεύσω και άλλο προυπολογισμό για να αγοράσω από αλλού το μηχάνημα που θα κάλυπτε την επείγουσα εργασιακή μου ανάγκη, το ότι ξόδεψα χρήματα για να πάω - έρθω, να τηλεφωνήσω και το εναλλακτικό κόστος αυτών μάλλον ανήκει στα ψιλά γράμματα!

 

Στο τέλος και μετά από πιέσεις καταλήγουμε να είμαστε χαρούμενοι και να αισθανομαστε πως υπάρχει λογική και δικαιοσύνη επειδή επέστρεψαν τα χρήματα που δώσαμε έναντι του "κάτι" και στο τέλος όχι μόνο πήραμε το "κάτι" αλλά ξοδέψαμε περισσότερα για το απόλυτο τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια... οσον αφορα το DOA, δεν εχουνε ολα τα προιοντα DOA. Ειναι το τι σου δινει η καθε εταιρια... κανονικα ο πωλητης θα πρεπει να ξεκαθαριζει στον πελατη οταν αγοραζει κατι τι εγγυηση εχει αυτο που περνει και τι πρεπει να κανει σε περιπτωση που ειναι ελλατωματικο το προιον. Οντως αν ενα προιον ειναι ελλατωματικο... και δεν εχει DOA, ειναι στην καλη διαθεση του εκαστωτε υπευθυνου του καθε καταστηματος να αλλαξει το προιον αμεσα. Επειδη δουλεω σε τετοια εταιρια... εχουνε δει πολλα τα ματια μου. Και απο την μερια μου.. προσπαθω παντα να λεω στους πελατες οτι το ταδε προιον εχει εγγυηση απο μας πχ για τον 1 μηνα και μετα απο την αντιπροσωπεια... επισης οταν ενα προιον δεν εχει DOA, το λεω του πελατη και απο εκει και περα ειναι στο χερι του τι θα διαλεξει.. αν παρει αυτο που δεν εχει DOA τοτε εχει κανει την επιλογη και ειναι υπευθυνος τον πραξεων του. Παντως εχει τυχει πελατης να παρει laptop που ητανε χαλασμενο εξ'αρχης και σε συννενοηση με την αντιπροσωπεια δοθηκε καινουργιο στον πελατη και σταλθηκε το χαλασμενο στην αντιπροσωπεια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε benZiDirk, δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω. Ούτε καν μπορώ να διανοηθώ ότι μια εταιρεία που σέβεται στο ελάχιστο τον εαυτό της δεν παρέχει DOA στους πελάτες της... Ούτε και γνωρίζω για να πω την αλήθεια κάποια τέτοια εταιρεία που δεν αντικαθιστά αμέσως και χωρίς πολλές φιλοσοφίες ελαττωματικά της προϊόντα... Θα μπορούσες ίσως να μας αναφέρεις ένα παράδειγμα έτσι ώστε να είμαστε προειδοποιημένοι σαν καταναλωτές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην δέχεται κάποιο κατάστημα DOA αλλαγή. Είναι σαν να μου λές οτι ο άλλος μπορεί να stockαρει σαβούρα και μετά να την πουλάει χωρίς να έχει ευθύνη για το τί πουλάει. Αυτά τα πράγματα αποκλείονται και αν κάποιος πάει να σας πουλήσει τέτοια μπαρούφα σηκώνει μήνυση, πρόστιμο μέχρι και κλείσιμο της εταιρείας για εξαπάτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε benZiDirk, δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω. Ούτε καν μπορώ να διανοηθώ ότι μια εταιρεία που σέβεται στο ελάχιστο τον εαυτό της δεν παρέχει DOA στους πελάτες της... Ούτε και γνωρίζω για να πω την αλήθεια κάποια τέτοια εταιρεία που δεν αντικαθιστά αμέσως και χωρίς πολλές φιλοσοφίες ελαττωματικά της προϊόντα... Θα μπορούσες ίσως να μας αναφέρεις ένα παράδειγμα έτσι ώστε να είμαστε προειδοποιημένοι σαν καταναλωτές;

 

μήπως έχεις ακουστά κάποια acer και τι παίζει με το service των φορητών της στην ελλάδα ; κάποια sony ίσως ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και έχω διαβάσει διάφορες ιστορίες σε αυτό το ίδιο το Forum( και για τις δύο εταιρείες που αναφέρεις, αδιαφορία ή Βέλγιο...), αλλά εδώ φίλε μιλάμε για DOA και όχι για RMA. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο αν δεν απατώμαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...