Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

red7genius

Eternity II

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα από τα παιχνίδια με τις πιο ραγδαίες πωλήσεις όλων των εποχών επανέρχεται δυναμικά στις 28 Ιουλίου του 2007 με το φανταστικό έπαθλο των 2 εκατομμυρίων δολαρίων, για το πρώτο άτομο που θα λύσει το παζλ των 256 κομματιών...μπορεί να είσαι εσύ ο νικητής!

 

Το Eternity II είναι ο διάδοχος του Eternity I το οποίο κέντρισε το ενδιαφέρον πολλών χιλιάδων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο πριν από 8 χρόνια όταν μια επιταγή αξίας 1 εκατομμυρίου αγγλικών λιρών απονεμήθηκε σε έναν φοιτητή οποίος έλυσε σωστά το παιχνίδι μόλις σε 5 μήνες.

 

Σε αντίθεση με όλα τα παζλ, που έχουν ένα μοναδικό τρόπο λύσης, το Eternity II μπορεί να λυθεί με εκατοντάδες σωστούς τρόπους. Το παιχνίδι αποτελείται από 256 τετράγωνα κομμάτια που διακοσμούνται από διαφορετικά χρωματιστά μοτίβα που θα πρέπει να ταιριάζουν σε όλη την επιφάνεια του ταμπλό.

 

Προτείνω να συνεργαστούμε όλοι! Ίσως τότε εχουμε μια πιθανότητα, αλλά δεν το βλέπω!

 

 

http://gr.eternityii.com/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

Παιχνίδι που κανείς δεν το αγοράζει για να παίξει (γιατί μάλλον είναι μάπα) αλλά για να κερδίσει χρήμα, τότε είναι αποτυχημένο παιχνίδι. Κανείς δεν αγόρασε ποτέ μία σκακιέρα για να κερδίσει 2 εκατομμύρια δολάρια, αλλά αν μη τι άλλο οι δημιουργοί ξέρουν από μάρκετινγκ.

Πάραυτα ο προηγούμενος το έλυσε με αλγόριθμο άρα μάλλον δεν συστήνεται για μέσους εγκεφάλους, γιατί έχω δει κάτι στούκας τελευταία να το αγοράζουνε μέχρι που είναι για γέλια η υπόθεση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Προτείνω να συνεργαστούμε όλοι! Ίσως τότε εχουμε μια πιθανότητα, αλλά δεν το βλέπω!

Και όταν κερδίσουμε να πλακωθούμε για το ποιος θα πάρει τα χρήματα αφού "κανένας δεν θα θέλει να τα μοιραστεί" και θα καταλήξουμε σε φάση prison break.

 

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο MICHAEL ΤΟ ΕΙΠΑ ΠΡΩΤΟΟΟΟΟΟΟΣ (αλλά τατουάζ δεν κάνω δεν μ' αρέσει)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα συνεργαστουμε ολοι για καμμια ληστεια θα βγαλουμε γρηγοροτερα πολυ περισσοτερα..:lol::lol::lol:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To παιχνίδι έχει βγει εδώ και αρκετό καιρό. Μάλιστα, όταν τελειώσει η προθεσμία, θα κερδίσει αυτός που έστειλε πρώτος. Οπότε είναι ΠΑΡΑ πολύ πιθανόν κάποιος να έχει ήδη στείλει την λύση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
To παιχνίδι έχει βγει εδώ και αρκετό καιρό. Μάλιστα, όταν τελειώσει η προθεσμία, θα κερδίσει αυτός που έστειλε πρώτος. Οπότε είναι ΠΑΡΑ πολύ πιθανόν κάποιος να έχει ήδη στείλει την λύση.

 

 

...και δεν παλεύται με τίποτα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα να ανοίξω νέο θέμα στο subforum του προγραμματισμού, αλλά αφού είχε ανοιχτεί τούτο λέω πάει στο καλό ας τα πω εδώ, αν και το ποστ μου δεν έχει και πολύ σχέση με τα αποπάνω, anyway.

 

Λοιπόν, έτυχε να πληροφορηθώ γι αυτό όταν ήμουν φαντάρος κι έτσι δυστυχώς μέχρι το 'β τρίμηνο του 2008 δεν είχα τη δυνατότητα να ασχοληθώ. Λέγοντας "ασχοληθώ", εννοώ προγραμματιστικά. Όντως λίγο πριν τελειώσω το Μάιο του '08 ξεκίνησα κούτσα κούτσα στο PC μου (στις άδειες) να φτιάξω ένα προγραμματάκι. Φυσικά οι συνδυασμοί είναι τόσοι που μόνο στην τύχη μπορεί να πέσεις πάνω, ακόμα και μέσω υπολογιστή. Πάντως μου αρέσουν οι προκλήσεις και ήθελα να φτιάξω κάτι. Όντως σε σύντομο χρονικό διάστημα τότε έφτιαξα ένα προγραμματάκι γραμμένο σε C που πίεσα αρκετά στο optimization. Το πρόγραμμα φυσικά δουλεύει κι έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

- Έχει σειριακό αλγόριθμο "ψαξίματος", δοκιμάζοντας τα κομμάτια ένα-ένα (ας πούμε με τον κλασσικό τρόπο, φυσικά χρησιμοποιούνται έξυπνες τεχνικές για λόγους ταχύτητας). Καθώς δεν είχα τότε πολυπήρηνο σύστημα δεν χρησιμοποιεί πάνω από ένα thread.

- Στην αρχή φτιάχτηκε για κονσόλα, τελικά το έριξα σε ένα υποτυπώδες GUI σε Win32. Αναφέρονται ανά δευτερόλεπτο πόσος χρόνος έχει περάσει, πόσοι συνδυασμοί έχουν δοκιμαστεί συνολικά και η τρέχουσα ταχύτητα (πόσοι συνδυασμοί δοκιμάζονται ανά sec). Επίσης πρόσθεσα έπειτα τη δυνατότητα να απεικονίζει (!) τη μέχρι-στιγμής-λύση (τα γραφικά για τα κομμάτια φτιάχτηκαν με άλλο πρόγραμμά μου επίσης).

- Μπορεί να κάνει save σε αρχείο την κατάσταση που έχει φτάσει και να συνεχίζει οποιαδήποτε στιγμή.

- Η ταχύτητά του, όπως μετρήθηκε σε κάποιους επεξεργαστές είναι περίπου (σε [αποτυχημένους εννοείται] συνδυασμούς ανά δευτερόλεπτο ή combinations/sec ή c/s):

+6.500.000c/s σε [email protected]

+14.000.000c/s σε [email protected]

+29.000.000c/s σε [email protected]

- Αργότερα πρόσθεσα και τη δυνατότητα κάθε >πρώτη< φορά που τρέχει να ξεκινάει με διαφορετικό, τυχαίο ανακάτεμα των κομματιών. Αυτό έχει το νόημα πως αν το έπαιρναν πολλοί και το έτρεχαν στο PC τους ο καθένας θα βάδιζε από διαφορετική θέση προς τη λύση. Άρα στο αριθμητικό σύνολο των πιθανών δοκιμών (με βάση το γραμμικό αλγόριθμο που υλοποιήθηκε) θα μπορούσε κάποιος να φανεί τυχερός ξεκινώντας πολύ κοντά στο σημείο της λύσης, οπότε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα να τελειώσει.

- Επίσης το πρόγραμμα φτιάχτηκε με κάποιες παραλλαγές που αφορούσαν την ύπαρξη των hint-κομματιών και τη νοητή περιστροφή του πίνακα.

- Τέλος, από προσωπική εκτίμηση, κάτι μου λέει πως η υλοποίησή μου (ΟΚ, ας πούμε για μονοπύρηνο) είναι ό,τι γρηγορότερο έχει υλοποιηθεί σχετικά.

 

Τελικά, αν και το ήθελα πολύ, λόγω του σχετικού copyright του παζλ δεν μου επιτρέπεται να δημοσιεύσω το πρόγραμμα (screenshots ευχαρίστως). Προσωπικά εκτός του ότι άργησα να ξεκινήσω το project (έχασα 10 μήνες από το release του παζλ) τελικά δεν το έτρεξα αρκετά, διότι δεν είχα αρκετά ισχυρό υπολογιστή διαθέσιμο και κυρίως επειδή ξενέρωσα που άργησα.

 

Σήμερα πέτυχα πάλι μπροστά μου τα αρχεία μου με το project και μιας και είχα όρεξη έκανα μερικές "προγραμματιστικές" σκέψεις με πιο καθαρό μυαλό πια, βαθιά με την ελπίδα της περίπτωσης που το παζλ πάρει παράταση άλλον ένα χρόνο, αλλά κυρίως για να παιδέψω το νου.

 

Ο λόγος που έκανα αυτό το post είναι, σε περίπτωση που και κάποιος άλλος έχει ασχοληθεί, να γίνει κάποια πιθανή ανταλλαγή απόψεων ή δεν-ξέρω-κι-εγώ-τί. Όποιος θέλει ας πει κάτι, αν ένιωσε το "excitement" του παζλ ας μιλήσει...

 

Υ.Γ. Προς θεού, μην κάνετε quote τούτο το μήνυμα ολόκληρο!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένουμε μια εβδομάδα ακόμα να λήξει. Έχω περιέργεια να δω τι έγινε. Πάντως σίγουρα θα υπάρχει κάποια λύση με αρκετά κομμάτια (φαντάζομαι 250/256) αλλά δεν βλέπω πολύ πιθανό το να λύθηκε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

Έλυσε το οικονομικό της εταιρείας όμως.

 

 

Ωραία ιδέα θα ήταν η δωρεάν εργασία στην Ακρόπολη. Να κολλήσεις όλα τα -ανατιναγμένα- χαλίκια μεταξύ τους ξαναφτιάχνοντας τον κίονα με 2 μύρια έπαθλο. Γιατί με τους ρυθμούς που πάει όπως φαίνεται η αναστήλωση θέλει τον 20πλάσιο χρόνο από την αρχική κατασκευή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Έλυσε το οικονομικό της εταιρείας όμως.

 

 

Ωραία ιδέα θα ήταν η δωρεάν εργασία στην Ακρόπολη. Να κολλήσεις όλα τα -ανατιναγμένα- χαλίκια μεταξύ τους ξαναφτιάχνοντας τον κίονα με 2 μύρια έπαθλο. Γιατί με τους ρυθμούς που πάει όπως φαίνεται η αναστήλωση θέλει τον 20πλάσιο χρόνο από την αρχική κατασκευή.

 

 

Respect!B)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Έχει σειριακό αλγόριθμο "ψαξίματος", δοκιμάζοντας τα κομμάτια ένα-ένα (ας πούμε με τον κλασσικό τρόπο, φυσικά χρησιμοποιούνται έξυπνες τεχνικές για λόγους ταχύτητας).

Backtracking δηλαδη ε? (Ή μηπως γεμιζεις και τα 256 τετραγωνα με τα κομματια τυχαια, βλεπεις οτι δεν ειναι λυση και ετσι δοκιμαζεις αλλη διαταξη των κομματιων, κλπ, δηλαδη καθαρο brute force?)

Επισης τι εξυπνες τεχνικες χρησιμοποιεις?

 

- Η ταχύτητά του, όπως μετρήθηκε σε κάποιους επεξεργαστές είναι περίπου (σε [αποτυχημένους εννοείται] συνδυασμούς ανά δευτερόλεπτο ή combinations/sec ή c/s):

+6.500.000c/s σε [email protected]

+14.000.000c/s σε [email protected]

+29.000.000c/s σε [email protected]

- Τέλος, από προσωπική εκτίμηση, κάτι μου λέει πως η υλοποίησή μου (ΟΚ, ας πούμε για μονοπύρηνο) είναι ό,τι γρηγορότερο έχει υλοποιηθεί σχετικά.

1ον δεν καταλαβαινω πώς αυτο το "προσωπικη εκτιμηση" (που μαλλον συνεπαγεται οτι δεν εχεις εις γνωσιν σου καποια άλλα παρομοια προγραμματα) μπορει να χρησιμοποιηθει για να πεις το "ειναι ο,τι γρηγοροτερο εχει υλοποιηθει" ?

 

2ον το ταχυτερο προγραμμα που δοκιμασα εγω ιδιου τυπου με το δικο σου(brute force backtracking οχι καθαρο αλλα με εξυπνες τεχνικες optimization), υπολογιζει 83.5 εκατομμυρια συνδιασμους το δευτερολεπτο σε AMD 3500+ 2.2GHz(1 CPU) ο οποιος ειναι και αρκετα πιο αργος απο εναν E8400 3 GHz(1 CPU).

 

Άρα στο αριθμητικό σύνολο των πιθανών δοκιμών (με βάση το γραμμικό αλγόριθμο που υλοποιήθηκε) θα μπορούσε κάποιος να φανεί τυχερός ξεκινώντας πολύ κοντά στο σημείο της λύσης, οπότε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα να τελειώσει.

Ευλογο? Τυχερος? :mrgreen:

Το παιχνιδι απο οτι βλεπω με μια ρρωτη ματια εχει 16χ16 = 256 τετραγωνα που πρεπει να γεμισουν με (διαφορετικα?) κομματια, αρα ο μεγιστος(upper bound) δυνατος αριθμος συνδιασμων που μπορουν να τοποθετηθουν τα κοματια ειναι το 256!·4^256 περιπου ισο με 10^661. Δηλαδη 10 με εξακοσια εξηντα μηδενικα.

 

Ο πιθανος αριθμος των λυσεων ειναι της ταξης του 10^85 περιπου οποτε προσπαθωντας να το λυσει τελειως τυχαια καποιος εχει πιθανοτητα 10^85/10^661 = 10^-576 πραγμα που σημαινει πρακτικα, οτι πολυ πιο πιθανο ειναι να πιασει το ΛΟΤΤΟ ΚΑΙ το ΤΖΟΚΕΡ 10 φορες συνεχομενα, παρα να βρει τους αριθμους με αυτη την μεθοδο.

 

- Επίσης το πρόγραμμα φτιάχτηκε με κάποιες παραλλαγές που αφορούσαν την ύπαρξη των hint-κομματιών και τη νοητή περιστροφή του πίνακα.

Οπως εχει αποδειχτει, η προσπαθεια λυσης του προβληματος με την γνωση και χρησιμοποιηση hints-κομματιων, ειναι δυσκολοτερη απο οτι αν δεν γνωριζουμε κανενα hint! :confused:

 

Τελικά, αν και το ήθελα πολύ, λόγω του σχετικού copyright του παζλ δεν μου επιτρέπεται να δημοσιεύσω το πρόγραμμα (screenshots ευχαρίστως).

Για να το δημοσιευσεις απλα αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να το ανεξαρτητοποιησεις και να το ξεχωρισεις απο το original copyrighted Eternal I puzzle, πολυ απλα βγαζοντας απο το προγραμμα τα κομματια του original puzzle και βαζοντας πχ κομματια τυπου Tetravex που βασικα ειναι ισοδυναμο παιχνιδι.

Ελπιζω να το κάνεις.....

 

Ο λόγος που έκανα αυτό το post είναι, σε περίπτωση που και κάποιος άλλος έχει ασχοληθεί, να γίνει κάποια πιθανή ανταλλαγή απόψεων ή δεν-ξέρω-κι-εγώ-τί. Όποιος θέλει ας πει κάτι, αν ένιωσε το "excitement" του παζλ ας μιλήσει...

Βασικα εγω δεν ενιωσα κανενα excitement παρα μονο θυμο για αυτο το παιχνιδι διοτι ενας %#[email protected]*%[email protected] και αρκετα αδαης με το ιδιο του το puzzle(για διαφορους λογους) βρηκε ευκαιρια και εφτιαξε ενα παιχνιδι να παιδευει ασκοπα πολυ κοσμο και ενω ο ιδιος το κατασκευασε σε λιγη ωρα, για να λυθει θελει "μη-πολυωνυμικη" ωρα.:mad: Και ειναι και NP-complete οποτε τρεχα γυρευε.

 

Το πρωτο παζλ λυθηκε διοτι οπως ειπα ο δημιουργος του ηταν ολιγον αδαης, στο 2ο ομως προσεξε πιο πολυ και ετσι το κοβω οχι απλα χλωμο αλλα μαλλον αδυνατο να λυθει με παρομοιο τροπο....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφορουμίτη Krokodilos ευχαριστώ που συμμετέχεις κι έχεις την εκτίμησή μου. :-)

 

Έχω υπόψη μου ήδη αυτά που επισήμανες, είτε από σκέψεις που ήδη είχα κάνει είτε επειδή είχα εξαντλήσει το google σχετικά κι έχω δει τα προγράμματα, τα μαθηματικά κτλ.

 

- Ναι, είναι με backtracing. Βέβαια ακόμα και αυτό μπορεί να γραφεί με πολλές παραλλαγές ως προς τον τρόπο που γεμίζει το board, οπότε εγώ υλοποίησα μόνο τη μία (γεμίζει με τη "σειρά" το board, όχι ό,τι ιδανικό θα έλεγα). Τεχνικές εννοώ ως προς τον τρόπο εργασίας με τα κομμάτια (το είπα λίγο αόριστα).

- Ναι, συνεχίζω να θεωρώ πως είναι από τις ταχύτερες δυνατές υλοποιήσεις με τη μέθοδο backtrace. Φυσικά αν κάποιος είχε την τρελή όρεξη να το δουλέψει σε Assembly αναμενόμενο να βγάλει κάτι παραπάνω. Το νούμερο που μου λες από μόνο του δεν λέει κάτι διότι δεν γνωρίζω πως βγαίνει (τί μετράει, πχ εγώ μετράω +1 κάθε φορά που πισωγυρνάει το backtrace) και δε μπορώ να γνωρίζω αν είναι συγκρίσιμο (?"ίδιου τύπου"?). Φυσικά δεν είναι αυτό το θέμα μόνο.

- Το νούμερο αυτό που αναφέρεις (256!·4^256) είναι θεωρητικό και "με την πρώτη ματιά". Δεν ανταποκρίνεται όμως στην πραγματικότητα (αν σκεφτείς λίγο θα καταλάβεις γρήγορα το γιατί), οι πιθανοί συνδυασμοί είναι πολύ λιγότεροι. Αναμφισβήτητα παραμένει αστρονομικός ο αριθμός! Πιστεύω πως με συγκεκριμένου τύπου αλγορίθμους (όχι έναν, αλλά συνδυασμό) μπορεί να βρεθεί η λύση σε έναν υπολογιστή. Αυτό που έφτιαξα ήταν κυρίως "για να δω πως πάει" από περιέργεια.

- Αυτό με τα hints, απλά είδα κάπου στο διαδίκτυο να αναφέρεται πως και καλά κάποιο πρόγραμμα που είχε βγει δεν τα χρησιμοποιούσε. Δε μου λέει κάτι αυτό από μόνο του, πάντως το κομμάτι που δίνει πάνω στο board είναι αναγκαστικό hint.

Βασικα εγω δεν ενιωσα κανενα excitement παρα μονο θυμο για αυτο το παιχνιδι διοτι ενας %#[email protected]*%[email protected] και αρκετα αδαης με το ιδιο του το puzzle(για διαφορους λογους) βρηκε ευκαιρια και εφτιαξε ενα παιχνιδι να παιδευει ασκοπα πολυ κοσμο και ενω ο ιδιος το κατασκευασε σε λιγη ωρα, για να λυθει θελει "μη-πολυωνυμικη" ωρα.

Μου άρεσε το τελευταίο, χα! Έχεις δίκιο. Πάντως επειδή από χόμπι μου αρέσει να το "καίω" που και που με κάτι τέτοια έκατσα και σχολήθηκα τότε για καμιά εβδομάδα να φτιάξω το προγραμματάκι. Το βρίσκω ενδιαφέρον προγραμματιστικά διότι εφαρμόζοντας διαφορετικούς αλγορίθμους μπορείς να δεις και το "πως πάει", να βγάλεις συμπεράσματα κτλ.

 

Για να το δημοσιευσεις απλα αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να το ανεξαρτητοποιησεις και να το ξεχωρισεις απο το original copyrighted Eternal I puzzle, πολυ απλα βγαζοντας απο το προγραμμα τα κομματια του original puzzle

Ναι, απλά όπως είναι το πρόγραμμα χωρίς το αρχείο με τα κομμάτια δεν κάνει τίποτα. Επίσης είναι φτιαγμένο για να δουλεύει στο συγκεκριμένο booard (16x16). Θέλει μια προεργασία (...) για να δημοσιοποιήσεις κάτι. Θα μπορούσα να το είχα κάνει πάντως, μετανιώνω που δεν το έκανα τότε διότι θα είχε ντόρο, χα. Περιμένω να δω μπας και πούνε πως τελείωσε το θέμα από Γενάρη για να το δημοσιοποιήσω όπως είναι. Προς το παρόν δύο screenshots που υποσχέθηκα και τον επόμενο μήνα μάλλον θα προσπαθήσω να το "γενικεύσω" και θα το βγάλω ως GNU...

clipboard01ml6.gif

clipboard02iz3.gif

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νούμερο που μου λες από μόνο του δεν λέει κάτι διότι δεν γνωρίζω πως βγαίνει (τί μετράει, πχ εγώ μετράω +1 κάθε φορά που πισωγυρνάει το backtrace) και δε μπορώ να γνωρίζω αν είναι συγκρίσιμο (?"ίδιου τύπου"?).

Προφανως. Δεν ξερουμε ποσους υπολογισμους και τι ειδους κανει το καθε προγραμμα.

Αυτο που σου λεω αφου εψαξα τις σημειωσεις μου υπολογιζει 92.5(και οχι 83.5 που ειπα πριν) εκατομμυρια συνδιασμους το δευτερολεπτο και με τον συνδιασμο εννοει: Την ολη διαδικασια υπολογισμων απο τη στιγμη που μπαινει ενα κομματι σε ενα τετραγωνο εως και τη στιγμη που βγαινει(συμπεριλαμβανομενης και αυτης).

 

Τελοσπαντων καμια σημασια για το προβλημα δεν εχει αν εχεις ενα προγραμμα που υπολογιζει 30 εκατομμυρια θεσεις/s ή αν εχεις που υπολογιζει 90 εκατομμυρια θεσεις/s. Οχι Γιαννης, Γιαννακης. Η state space complexity του Eternity II ειναι τοση ωστε ακομα και διαφορές της ταξης των τρισεκατομμυριων να ειναι ασημαντες.

 

Επισης εγω δεν το τρεχω το προγραμμα αυτο σχεδον ποτέ απλα βοηθαω στο beta-testing αυτου. Ο δημιουργος του εχει το προνομιο να εχει στη διαθεση του(ειναι ερευνητης και διευθυντης πανεπιστημιου στην αμερικη) εναν υπερυπολογιστη με 512 cores, και υπολογιζει με την ταχυτητα φοβερη 3.93·10^10 συνδιασμους το δευτερολεπτο ή αλλιως 39 δισεκατομμυρια 300 εκατομμυρια συνδιασμους το δευτερολεπτο! :cry: (κλαιω γιατι θα ηθελα να το εχω εγω αυτο το τερας).

 

Αλλα το εν λογω τερας των 512 "κορων" δεν το χρησιμοποιει για να λυσει το Eternity II(παρα μονο κυριως για Σκακι), παρα μονο περιστασιακα, οποτε υπαρχει ελπιδα για τους αλλους.:lol:

 

- Το νούμερο αυτό που αναφέρεις (256!·4^256) είναι θεωρητικό και "με την πρώτη ματιά". Δεν ανταποκρίνεται όμως στην πραγματικότητα (αν σκεφτείς λίγο θα καταλάβεις γρήγορα το γιατί), οι πιθανοί συνδυασμοί είναι πολύ λιγότεροι.

 

Οπως βλεπω απο την εικονα που εδωσες(BTW ειναι αυτα τα original κομματια του Eternity II που εχεις? Εχεις δηλαδη αγορασει το παιχνιδι? Γιατι απο οσο διαβασα τα original κομματια μπορεις να τα δεις μονο αν εχεις αγορασει το παιχνιδι αφου πχ στο σαιτ τους που εχει ενα JAVA 16x16 παιχνιδι δεν εχει τα αυθυεντικα κομματια.) τα πραγματα διαφοροποιουνται λιγο απο αυτο που πιστευα πριν για το παιχνιδι.

Ετσι οι δυνατοι συνδιασμοι που υπαρχουν και πρεπει να ερευνησει ενας bean counter ειναι:

4!·56!·196!·4^(256-60-1) ~= 2.2·10^559

Το οποιο παραμενει εξαιρετικα τεραστιο με πριν.

 

- Αυτό με τα hints, απλά είδα κάπου στο διαδίκτυο να αναφέρεται πως και καλά κάποιο πρόγραμμα που είχε βγει δεν τα χρησιμοποιούσε. Δε μου λέει κάτι αυτό από μόνο του, πάντως το κομμάτι που δίνει πάνω στο board είναι αναγκαστικό hint.

Ισως δεν εγινα τελειως κατανοητος σε αυτο που ειπα πριν σχετικα με τα hints οποτε ας το ξεκαθαρισω:

 

Στο Eternity I αν καποιος προσπαθησει να το λυσει με "backtracking με διαφορες optimization methods και εξυπνες τεχνικες μειωσης του χρονου" ή με τον τροπο που λυθηκε, το να εχει στη διαθεση του καποια hint ειναι πολυ μα πολυ πιθανο να δυσκολευει ΠΟΛΥ την λυση του προβληματος.

Για το Eternity IΙ πιθανως να μην ισχυει κατι τετοιο και η υπαρξη hint(ενος hint πχ) να βοηθαει, ελαχιστα βεβαια και σαφεστατα η βοηθεια ειναι ανουσια, πχ αντι να βρουμε μια λυση σε 10^19 ηλικιες συμπαντος θα την βρουμε σε 10^18(με τις καλυτερες εως τωρα εκτιμησεις και τον καλυτερο εως τωρα τροπο που εχει βρεθει, υπολογιζεται οτι για να λυθει το Ε2 θελει να εξεταστουν 10^47 θεσεις περιπου.) ηλικιες συμπαντος.:-D

 

 

Οποτε για να λυθει πρεπει να βρεθει ενας εξυπνος τροπος διαφορετικος απο το "backtracking με διάφορες optimizations και εξυπνες τεχνικες", οπως εγινε με το Eternity I που χρησιμοποιηθηκε ενας πραγματικα ευφυιης τροπος που βασιστηκε βεβαια στο backtracking.

 

Περιμένω να δω μπας και πούνε πως τελείωσε το θέμα από Γενάρη για να το δημοσιοποιήσω όπως είναι. Προς το παρόν δύο screenshots που υποσχέθηκα και τον επόμενο μήνα μάλλον θα προσπαθήσω να το "γενικεύσω" και θα το βγάλω ως GNU...

Απο οτι καταλαβαινω ο διαγωνισμος τελειωνει την 1η του 2009 ε?

Αλλα βλεπω οτι αν δεν το εχει βρει κανείς εως τοτε, τοτε συνεχιζεται εως το 2010 και μετα εως το 2011.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Οπως βλεπω απο την εικονα που εδωσες(BTW ειναι αυτα τα original κομματια του Eternity II που εχεις? Εχεις δηλαδη αγορασει το παιχνιδι? Γιατι απο οσο διαβασα τα original κομματια μπορεις να τα δεις μονο αν εχεις αγορασει το παιχνιδι αφου πχ στο σαιτ τους που εχει ενα JAVA 16x16 παιχνιδι δεν εχει τα αυθυεντικα κομματια.) τα πραγματα διαφοροποιουνται λιγο απο αυτο που πιστευα πριν για το παιχνιδι.

Τα κομμάτια που φαίνονται, οι θέσεις και οι αριθμοί δίπλα είναι απολύτως αυθεντικά. ;)

(δεν τα δείχνω όλα στην εικόνα, οπότε δεν μπορώ να κατηγορηθώ για κάτι :-) )

Όχι δεν το έχω αγοράσει, ούτε καν το έχω αυτή τη στιγμή, το δανείστηκα από ένα ξάδερφό μου (αυτός με πληροφόρησε για το παιχνίδι όταν ήμουν στα στρατά), που με τη σειρά του το είχε δανειστεί από έναν φίλο του (ο φίλος του δεν ξέρω αν το είχε δανειστεί από άλλον :lol:). Κατέγραψα τα κομμάτια, έκανα τις καταχωρήσεις μου με βάση τα σχέδια κι έτσι έχω το υλικό στο PC.

 

Απο οτι καταλαβαινω ο διαγωνισμος τελειωνει την 1η του 2009 ε?

Αλλα βλεπω οτι αν δεν το εχει βρει κανείς εως τοτε, τοτε συνεχιζεται εως το 2010 και μετα εως το 2011.

Υπέθεσα, επειδή ο περισσότερος κόσμος θα έχει ξενερώσει και δε νομίζω να γίνουν επιπλέον πωλήσεις του παζλ, μήπως το λήξουν εδώ...

 

Υ.Γ. Οι παρατηρήσεις σου φυσικά είναι σωστές, γι αυτό δε σχολιάζω κάτι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...