Προς το περιεχόμενο
privateer

Οι Έλληνες ανακαλύπτουν τα διαδικτυακά καταστήματα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνολικά ένα εκατομμύριο επισκέπτες από την Ελλάδα εξυπηρετήθηκαν το 2007 από καταστήματα του κυβερνοχώρου, με τζίρο που φτάνει πλέον τα αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.

 

Σύμφωνα με την έρευνα WebID της εταιρείας Focus-Bari, η οποία δημοσιεύεται στο Βήμα, ο δημοφιλέστερος προορισμός για ηλεκτρονικά ψώνια μεταξύ των Ελλήνων χρηστών ήταν πέρυσι το Plaisio.gr, το οποίο συγκέντρωσε 535.000 επισκέπτες.

 

Ακολουθεί το e-shop.gr, με 426.000 επισκέπτες, το οποίο ξεκίνησε από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις βιβλίων και επεκτάθηκε και σε άλλα προϊόντα, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η διαδικτυακή υπηρεσία δημοπρασιών e-Bay, την οποία επισκέφθηκαν πέρυσι 247.000 επισκέπτες από Ελλάδα.

 

Στην πρώτη πεντάδα βρίσκονται ακόμη το Multirama.gr (189.000) και το ηλεκτρονικό κατάστημα της αεροπορικής εταιρείας easyJet (187.000), ενώ ακολουθεί το γνωστό Amazon.com και το Shop21.gr (113.000 επισκέπτες), ένα από τα λίγα αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα, ιδιοκτησίας του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη.

 

Όσον αφορά τα προϊόντα που συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις, απαντήσεις δίνει η έρευνα της AGB-Nielsen για το τελευταίο δίμηνο του 2007, με την εθελοντική συμμετοχή 28.000 χρηστών.

 

Στην πρώτη θέση παραμένουν τα είδη πληροφορικής και οι υπηρεσίες πρόσβασης στο Διαδίκτυο (75,9%), ενώ στη δεύτερη ανέβηκαν τα εισιτήρια και οι υπηρεσίες τουρισμού γενικότερα (45,2%). Βιβλία και περιοδικά έπεσαν πέρυσι από την δεύτερη στην τρίτη θέση (36,6%), και ακολουθούν οι ηλεκτρονικές συσκευές (35,6%) και η κινητή τηλεφωνία (18,6%).

 

Πολλές εταιρείες, σχολιάζει Το Βήμα, ανακαλύπτουν ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν είναι πάντα ο ιδανικός τόπος πώλησης, λειτουργούν όμως ως εκθεσιακοί χώροι, στους οποίους οι επισκέπτες ενημερώνονται για προϊόντα που θα αγοράσουν στη συνέχεια από συμβατικά καταστήματα -κάτι που ισχύει για πολλές κατηγορίες προϊόντων, από τα αυτοκίνητα μέχρι τις τραπεζικές υπηρεσίες.

 

Εντύπωση προκαλεί πάντως ότι σχεδόν όλα τα ελληνικά διαδικτυακά καταστήματα λειτουργούν μόνο στην ελληνική γλώσσα και αποτυγχάνουν να εκμεταλλευτούν τη διασυνοριακή φύση του Παγκόσμιου Ιστού.

 

Source.png Πηγή: news.in.gr

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι δεν λειτουργούν σε άλλη γλώσσα γιατί ξέρουν ότι δεν πρόκειται κάποιος από το εξωτερικό να αγοράσει από ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Διότι είναι πιό ακριβό σε σχέση με άλλα του εξωτερικού και επίσης τα οι υπηρεσίες ταχυδρομείων και μεταφορών στην Ελλάδα είναι υψηλές.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι και υψηλές οι τιμές για τα μεταφορικά στην Ελλάδα.Mε ΕΛΤΑ τουλάχιστον είναι στα ίδια επίπεδα με την υπόλοιπη Ευρώπη, ίσως και χαμηλότερες.

Κακώς δεν ειναι μεταφρασμένες οι σελίδες και σε άλλες γλώσσες. Στα αγγλικά έπρεπε να είναι οπωσδήποτε.

Είχα πάντως την εντύπωση οτι το e-shop είναι "πρώτο". Anyway... :-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το e-shop.gr σε όλα τα φόρουμ και ιστοσελίδες έχει παράπονα εξυπηρέτησης, σέρβις και καταγγελίες. Με τόσους πελάτες ή έχασαν την μπάλα ή απλά θέλουν να βλέπουν γεμ΄τους ισολογισμούς, τορμάρα τους...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέμαι αν τα eshop θα μπορούσαν να πουλάνε με επιτυχία στα Βαλκάνια.

Θα έπρεπε να είναι και στα Αγγλικά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Πολλές εταιρείες, σχολιάζει Το Βήμα, ανακαλύπτουν ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν είναι πάντα ο ιδανικός τόπος πώλησης, λειτουργούν όμως ως εκθεσιακοί χώροι, στους οποίους οι επισκέπτες ενημερώνονται για προϊόντα που θα αγοράσουν στη συνέχεια από συμβατικά καταστήματα -κάτι που ισχύει για πολλές κατηγορίες προϊόντων, από τα αυτοκίνητα μέχρι τις τραπεζικές υπηρεσίες.

 

Μπορεί όμως να ισχύσει και το αντίθετο...

 

 

Ε όχι και υψηλές οι τιμές για τα μεταφορικά στην Ελλάδα.Mε ΕΛΤΑ τουλάχιστον είναι στα ίδια επίπεδα με την υπόλοιπη Ευρώπη, ίσως και χαμηλότερες.

Κακώς δεν ειναι μεταφρασμένες οι σελίδες και σε άλλες γλώσσες. Στα αγγλικά έπρεπε να είναι οπωσδήποτε.

Είχα πάντως την εντύπωση οτι το e-shop είναι "πρώτο". Anyway... :-)

 

Απ' ό,τι φαίνεται, η καλή εξυπηρέτηση του Πλαισίου ανταμείφθηκε.

 

Νομίζω πως υπάρχει πλαίσιο στη Βουλγαρία

 

Τώρα άρχισε την επέκταση σε άλλες χώρες, δες τη σχετική είδηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...