Προς το περιεχόμενο

νεα συνδεση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα,

σε ενα απο τα σπιτια μου εβαλα ξανα HOL αυτη εχω και στα αλλα .

Εκανα διακοπη απο ΟΤΕ εδω και 4 μηνες .Στις 18/12 εκανα ετηση στη HOL και λογο μεσου στις 27/12 ειχα παρει εγριση για κατασκευη βροχου.Που αν θυμαμαι καλα ειναι το τελευταιο σταδιο.Πριν χρονια που προτω εβαλε ΟΤΕ σε ενα σπιτι ενος φιλου μου εκλεισαν ραντεβου και ηρθε τεχνικος στο σπιτι και κατι εκανε με ενα μικρο πραγματακι και λεει ΄ΕΤΟΙΜΟΣ' αυτο θα το κανει και η HOL η γινεται καπως διαφορετικα? και ποσο περιπου θα κανει να γινει τελικη ενεργοποιηση απο 27/12 εννωω ?

 

ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως se 2play forthnet δεν γινεται κατι εκτος αν αυτο που ειχε κανει τοτε ο τεχνικος ηταν να μεικτονομισει την γραμμη αν ηταν ανενεργος βρογχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακουστε και το αλλο σας παραθετω παρακατω μια απαντηση απο την HOL για το ποτε θα ενεργοποιηθει :Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε,σχετικά με το αίτημα σας για double play,με βάση την ενημέρωση που έχουμε ο ΟΤΕ θα έπρεπε να παραδώσει το κύκλωμα στις 14/1 για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε ενεργοποίηση.Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε με το 121,βλαβοληπτικό τμήμα του ΟΤΕ,και να ζητήσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα αποδέσμευσης τοπικού βρόγχου,ενημερώνοντας τους να μας παραδώσουν το κύκλωμα το οποίο έπρεπει να έχει παραδωθεί από 14/1 για να προχωρήσουμε σε ενεργοποίηση. ΄΄΄΄΄΄ τι εχετε να πειτε για αυτο ?

σιγα μην κανω και την δουλεια τους πια .... τι να πω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανονικα δεν επρεπε αυτοι να παρουν η εγω ?

 

αυτοι επρεπε να το κανουν απλα ισως σου ειπαν να παρεις και εσυ για να πιεσεις λιγο την κατασταση.βεβεα στην πραξη δεν φταινε αυτοι αλλα μαλλον ο οτε που με καποια δικαιολογια 8α βρει να πει οτι φταιει αλλος.ι hol και η κα8ε ετερεια μια αιτηση εχει να στειλει και κατι αλλα πραγματακια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηρα πρωτα το βλαβολιπτηκο του ΟΤΕ και μου ειπαν απειλητικα οτι δεν εχω καμοια δουλεια να ανακαντευομαι σε αυτα και να παρω τον provider μου .Αντε παιρνω την HOL η κοπελια αγανακτησμενη μολις της το λεω μου απαντα καλα και εσεις καθεστε και τους ακουτε του παλιοσαχλους

τα ακουω και επαθα δεν ειμαστε καλα καθολου... και τωρα μου λεει αυτη θα παρει να ρωτησει για το προβλημα πανε καλα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο εκει να καταλαβεις την....σοβαροτητα της εταιριας σου.Εσενα βαζει να το ψαξεις? Πρεπει η εταιρια σου να επικοινωνησει με το τμημα του ΟΤΕ με το οποιο συνεργαζεται οταν στελνει τις αιτησεις.Δεν θελω να φανταστω τι θα κανεις σε καποια πιθανη βλαβη στο μελλον!!! Θα σε στελνει παλι στον ΟΤΕ ? Η μηπως ....στο ΙΚΑ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που αν θυμαμαι καλα ειναι το τελευταιο σταδιο.Πριν χρονια που προτω εβαλε ΟΤΕ σε ενα σπιτι ενος φιλου μου εκλεισαν ραντεβου και ηρθε τεχνικος στο σπιτι και κατι εκανε με ενα μικρο πραγματακι και λεει ΄ΕΤΟΙΜΟΣ' αυτο θα το κανει και η HOL η γινεται καπως διαφορετικα?

Πρέπει να το κάνει, αφού ολοκληρωθεί η κατασκευή βρόχου.

 

και ποσο περιπου θα κανει να γινει τελικη ενεργοποιηση απο 27/12 εννωω ?

Ο κανονισμός της ΕΕΤ δίνει στον ΟΤΕ 10 εργάσιμες ημέρες για την κατασκευή του βρόχου. Συνήθως χρησιμοποιεί παραθυράκια για να καθυστερεί χωρίς να τον παραβιάζει, οπότε πιστεύω ότι μάλλον η HOL δεν έκανε ή δε σου είπε κάτι καλά. Δες εδώ και ρώτα τη HOL να πει αναλυτικά πότε έγινε κάθε βήμα. Αν ο υπάλληλος σου πει δεν βλέπω/δε ξέρω ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο.

 

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε με το 121,βλαβοληπτικό τμήμα του ΟΤΕ,και να ζητήσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα αποδέσμευσης τοπικού βρόγχου,ενημερώνοντας τους να μας παραδώσουν το κύκλωμα το οποίο έπρεπει να έχει παραδωθεί από 14/1 για να προχωρήσουμε σε ενεργοποίηση. ΄΄΄΄΄΄ τι εχετε να πειτε για αυτο ?

 

Απαράδεκτη απάντηση, δεν έχεις εσύ καμία σχέση με τον ΟΤΕ! Ουσιαστικά ο ΟΤΕ "δε σε ξέρει". Αν ο ΟΤΕ παραβιάζει τις προβλεπόμενες ημερομηνίες είναι ευθύνη του παρόχου να προβεί σε καταγγελία. Φυσικά αν έχεις κουράγιο μπορείς να κάνεις μια έγγραφη καταγγελία στην ΕΕΤ (εναντίον της HOL πάντα, με τον ΟΤΕ δεν έχεις καμία σχέση) και εκεί τα πράγματα θα προχωρήσουν ως εκ θαύματος. Επίσης αν στείλεις αίτηση ακύρωσης είναι πολύ πιθανό να συμβεί το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να το κάνει, αφού ολοκληρωθεί η κατασκευή βρόχου.

 

 

δλδ οταν ενεργοποιηθει ο βρονχος θα ερθουν και σπιτι πανω ? η μονο στην πολυκατικια στον κατανεμητη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να το κάνει' date=' αφού ολοκληρωθεί η κατασκευή βρόχου.

 

 

δλδ οταν ενεργοποιηθει ο βρονχος θα ερθουν και σπιτι πανω ? η μονο στην πολυκατικια στον κατανεμητη?[/quote']

 

αν ειναι ανενεργος ερχονται αλλιως οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...