Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

grigoriso

Χοονη σε αυτοκινητο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκευτομαι να βαλω χοανη αλλα δεν ξερω ποση δουλεια κανει. κανει? Επισεις λενε οτι ανεβαζει την καταναλωση που δεν το πιστευω. τι να κανω? σωστε με!!!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον ακου η χοανη θα σου ανεβασει επιδωσεις αναλογα με το αμαξι που εχεις δηλ αν εχεις πχ ενα 14αρι hundai θα σου δωσει πολυ λιγη αυξημενη επιδωση την οποια μπορει και να μην την καταλαβεις καν.Οσο θα την καταλωση που λες μπορει να εχεις μια μικρη αυξηση λογω του οτι θα μαζευεις πιο γρηγορα τις στροφες οσο το πατας τοσο τρωει.Επειδη αποτι βλεπω και με την ερωτηση κανεις που δεν εχεις κανα γρηγορο αμαξι οποτε σου προτεινω να παρεις μια απλη χοανη των 25-30 ευρω δεν χρειαζεται να πας σε ποιο ακριβο γιατι πολυ απλα θα ειναι πεταμενα λεφτα γιατι δεν θα δεις διαφορα.Αν θες να εχει και ωραιο ηχο παρε μια τετοιο σχηματοςhttp://carcrazy.gr/eshop/images/96070.jpg

Εδω μπορεις να ακουσεις τι ηχο βγαζει στο δικο μου με μια φιλτροχοανηhttp://www.youtube.com/watch?v=oHpyjgP4QwM

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί και να σου ρίξει την απόδοση,γιατί θα παίρνει ζεστό αέρα από την μηχανή.

Εγώ θα σου πρότεινα K&N ή άμα τα έχεις το BMC carbon.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μπορεί και να σου ρίξει την απόδοση,γιατί θα παίρνει ζεστό αέρα από την μηχανή.

Εγώ θα σου πρότεινα K&N ή άμα τα έχεις το BMC carbon.

 

Κατσε ρε παλικαρι γιατι να τα χωσει σε τοσο ακριβες χοανες απο την στιγμη που εχει καποιο αμαξι που μπορει να μην ανεβαζει πολλες επιδοσεις και αποτι φαινεται αν ανθρωπος δεν ειναι κανας κοντρακιας ,ας μας πει ο φιλος τι αμαξι εχει πρωτα και βλεπουμε.Οσο για ζεστο αερα δεν θα εχει προβλημα απο την στιγμη που μες στην μηχανη εχει πολυ μεγαλυτερη θερμοκρασια οποτε δεν υπαρχει προβλημα με αυτο.:-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον ζεστό αέρα το ξέρεις ότι οσο πιο ζεστός τόσο πιο αραιός σε οξυγόνο ή τι άλλο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα να δεις αυτο που λες εχει ενα δικιο αλλα αν σκεφτεις οτι και στο μαμισιο φιλτροκουτι εισερχεται ο ιδιος αερας με τον αερα που εισερχεται με τη φιλτροχοανη νομιζω οτι δεν υπαρχει αντιθετως μπορω να πω οτι με την φιλτροχοανη μπορεις να βαλεις ενα σωληνα μεταλικο και βαζεις την χοανη στην ακρη για μην περνει ζεστο αρε πολυ απλο ειναι.:-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εχω το lacetti σε 1600 με 109 ιππους μανισιο. Το φιλτροκουτι παιρνει αερα απο τη δεξια ροδα αρα κρυο. ο ζεστος αερας πιστευω κανει καλητερη καυση. το θεμα του οξυγονου δεν το ειχα σκευτει ποτε ειναι αληθεια!! Το κν το εχει ενα φιλαρακι και λεει οτι κανει καλη δουλεια αλλα τσιμπαει στη τιμη! ωραιο το lancer φιλε μου sadamiraq μονο χοανη φοραει? ποια η γνωμη σασ για το lacetti?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Ρε παιδία, για πείτε μας και εμάς. Τι είναι η χοάνη? Τι κάνει ακριβώς?
Αμα δεν ξερεις και εσυ ρε δασκαλε δεν ξερει κανενας!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αμα δεν ξερεις και εσυ ρε δασκαλε δεν ξερει κανενας!

 

Χαχαχαχα.. Δεν ξέρω ρε παιδιά τι είναι η χοάνη. Το έχω πει και σε άλλο thread, δεν είμαι ειδικός σε αυτοκίνητα, και δεν ξέρω κάθε εξάρτημα που υπάρχει και για ποιό λόγο υπάρχει...

Απλά, αυτά που ξέρω, προσπαθώ να καταλάβω για ποιό λόγο υπάρχουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό εδώ είναι:

 

alero-cold-air-box-intake.jpg

 

Μπαίνει στη θέση του φίλτρου (παπά το λένε μερικοί) του αυτοκινήτου. Ρουφάει καλύτερα αέρα (περισσότερος αέρας -> περισσότερο οξυγόνο -> καλύτερη καύση -όπως και μεγαλύτερη κατανάλωση-).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Παιδια εχω το lacetti σε 1600 με 109 ιππους μανισιο. Το φιλτροκουτι παιρνει αερα απο τη δεξια ροδα αρα κρυο. ο ζεστος αερας πιστευω κανει καλητερη καυση. το θεμα του οξυγονου δεν το ειχα σκευτει ποτε ειναι αληθεια!! Το κν το εχει ενα φιλαρακι και λεει οτι κανει καλη δουλεια αλλα τσιμπαει στη τιμη! ωραιο το lancer φιλε μου sadamiraq μονο χοανη φοραει? ποια η γνωμη σασ για το lacetti?

Eυχαριστω φιλε ναι μονο χοανη φοραει το αμαξι γιατι ειναι και 13αρι και δεν παιρνει πολλα πειραγματα.Ειδες τα αλλα τα video με τις κοντρες?Για lacetti σου τι να πω δεν εχω προσωπικη εμπειρια αλλα μιας και ειναι μαμισιο δεν χρειαζεται καποια ιδιαιτερη χοανη.Αν γουσταρεις να ακους το μπασο ηχο του αμαξιου παρε το ειδος που σου ειπα ποιο πριν αν παλι δεν σου αρεσει να ακους τον ηχο του αμαξιου παρε μια χοανη μανιταρακι

Χαχαχαχα.. Δεν ξέρω ρε παιδιά τι είναι η χοάνη. Το έχω πει και σε άλλο thread, δεν είμαι ειδικός σε αυτοκίνητα, και δεν ξέρω κάθε εξάρτημα που υπάρχει και για ποιό λόγο υπάρχει...

Απλά, αυτά που ξέρω, προσπαθώ να καταλάβω για ποιό λόγο υπάρχουν.

 

Η χοανη φιλε μου η αλλιως φιλτροχοανη ειναι το φιλτρο απο το οποιο περναει ο αερας και μπαινει στην μηχανη για να αναμιχθει με την βενζινη και να γινει η καυση.:-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Παιδια εχω το lacetti σε 1600 με 109 ιππους μανισιο. Το φιλτροκουτι παιρνει αερα απο τη δεξια ροδα αρα κρυο. ο ζεστος αερας πιστευω κανει καλητερη καυση. το θεμα του οξυγονου δεν το ειχα σκευτει ποτε ειναι αληθεια!! Το κν το εχει ενα φιλαρακι και λεει οτι κανει καλη δουλεια αλλα τσιμπαει στη τιμη! ωραιο το lancer φιλε μου sadamiraq μονο χοανη φοραει? ποια η γνωμη σασ για το lacetti?

 

Φίλε grigoriso αν δεν ξέρεις καλύτερα μην απαντάς. Το μόνο που δεν θέλουμε σε ένα μοτέρ είναι υψηλές θερμοκρασίες, εκτός και αν θέλουμε να το καταστρέψουμε. Αυτοί που ασχολούνται σοβαρά με το tuning για την πλάκα τους ξοδεύουν χιλιάδες ευρω σε intercooler?Τα πυράκια ,αν τα έχεις ακουστα,ναι αυτά που γ@μ@νε τα μοτέρ,είναι προανάφλεξη του μίγματος βενζίνης-αέρα πριν φτάσει στον θάλαμο καύσης, προκαλούνται από επικαθίσεις άνθρακα επάνω στους αυλούς εισαγωγής και τις βαλβίδες,καθώς οι επικαθίσεις αυτές πυρακτώνονται.Όταν λοιπόν ο αέρας του εισερχόμενου μιγματος είναι πιο καυτός απ όσο πρέπει βοηθάς τα πυράκια να κάνουν πάρτυ στο μοτέρ σου.

 

Μπορεί και να σου ρίξει την απόδοση,γιατί θα παίρνει ζεστό αέρα από την μηχανή.

Εγώ θα σου πρότεινα K&N ή άμα τα έχεις το BMC carbon.

 

Συμφωνώ απολύτως.Καλύτερα να δώσεις κάτι παρα πάνω και να πέρεις κάτι επώνυμο, και κατα προτίμηση κιτάκι ειδικά για το μοντέλο του αυτοκινήτου σου. Οι φθηνές χοάνες δεν φιλτράρουν αποτελεσματικά τον εισερχόμενο αέρα με αποτέλεσμα να μπαίνουν σκουπιδάκια μέσα και αυτό είναι πολύ κακό

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστα αυτα που λες φιλε bolec αλλα δεν χρειαζεται να τον αποπερνεις δεν σου ειπαι ο ειναι γνωστης του θεματο την γνωμη τι νομιζει ειπε.:-)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Για τον ζεστό αέρα το ξέρεις ότι οσο πιο ζεστός τόσο πιο αραιός σε οξυγόνο ή τι άλλο.

 

Επίσης συμφωνώ απολύτως.Το ζητούμενο έιναι το μίγμα να είναι όσο το δυνατόν πιο πλούσιο σε οξυγόνο ωστε να γίνεται καλύτερη καύση.Δεν θέλουμε ζεστό αέρα....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
×
×
  • Δημιουργία νέου...