Προς το περιεχόμενο

GR PREFA


MrSeanKon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Tη μεθεπομενη ημερα επαιξα περισσοτερο σοφιστικε τα διαολομηχανηματα.

Τερματισα γρηγορα την κασα και με παρα πολυ καλη συγκομιδη καπικιων:

 

post-34518-129062962784_thumb.gif

 

Συνεχιζοντας παιχνιδι κουναβιου ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ αγγουρωθηκαν κι οι 2 υπολογιστες!!!!

 

post-34518-129062962849_thumb.jpg

 

WOW!!!!

Εδω τελειωσε πολυ γρηγορα το παιχνιδι μονο 24 λεπτα χρειαστηκαν.

Βεβαια το μηνυμα της εικονας ειναι λανθασμενο διοτι κι ο ΗΥ1 (καθεται αριστερα σας) αλλα κι ο ΗΥ2 ειναι χρεωμενοι (θα διορθωθει σε επομενη εκδοση).

 

 

Τωρα θα αναρωτηθειτε γιατι παραθεσα ενα σωρο εικονες.

Οι λογοι ειναι πολλοι και θα τους αναλυσω οσο καλυτερα γινεται ερωτησεις/υποδειξεις/παρατηρησεις προφανως ευπροσδεκτες!

1) Οταν παιζετε κανονικη Πρεφα μην αναλωνεστε να κατεβαζετε συνεχως την κασα.

Κοιταξτε και το ισοζυγιο των αναλογουντων καπικιων.

Αν π.χ σας ετυχαν 5 γερες κουπες και δυο ασσοι τοτε μεν μπορειτε να δηλωσετε 7 κουπομπαζες αλλα αν το φεσι των καπικιων ειναι μεγαλο τοτε δηλωστε 6 μπαζες οποτε θα το μειωσετε κατα 7*5=35.

Μια καλη ιδεα ειναι να εχετε πλεονασμα 6-8*χ οπου χ ο αριθμος της θετικης σας κασας αλλα σε καμμια περιπτωση να μην ειναι μικροτερο του 100.

Δηλαδη αν χ=20 να εχετε κερδος 120-160 καπικια ενω για τιμες κασας μικροτερες του 12 (cos 8*12=96) να εχετε +100.

Ο λογος ειναι οτι ο ΗΥ παιζει εξυπνα οταν μηδενισει την κασα του συνεπως αν δηλωσει π.χ. 6 μπαζες μπορει ανετα να παρει 8 ή και 9 αν παιξετε ατσαλα οποτε θα πληρωσετε μπολικα σπασμενα....

Ας πουμε οτι δηλωνει 6 μπαστουνομπαζες ε δεν τρεχει τσαι να το ρισκαρετε αν δεν εχετε καλο φυλλο και το περισσεμα των καπικιων ειναι αφθονο θα χασετε 20 καπικια επειδη η πτωση της κασας ειναι 2 μοναδες αλλα μια και δε γινεται -2 οι 2 μοναδες κασας ειναι 2*10=20 καπικια.

2) Oταν μηδενιστει η κασα σας ΜΗΝ τζογαρετε σαν ΚΡΙΑΡΙ.

Διοτι αν θα μπειτε μεσα θα ξαναγινει θετικος αριθμος και παλι απο την αρχη προσπαθεια για να ξαναμηδενιστει....

Π.χ. ειναι προτιμοτερο να δηλωσετε 6 μπαζες ακομα κι αν εχετε 7 γερα χαρτια παρα να τα πειτε εξαρχης 7 και να εχετε το αγχος μπας και σας στριμωξει ο ΗΥ.

3) Σε γενικες γραμμες η Σφεντονα τελειωνει πολυ γρηγορα απο οτι η κανονικη Πρεφα.

Βεβαια παιζει ρολο κι η τιμη της κασας εκκινησης καθως και το ειδος των τζογων που γινονται και πως αυξομοιωνονται οι κασες με τα καπικια.

Σε καθε ομως περιπτωση η κανονικη Πρεφα θελει καπως διαφορετικο τροπο σκεψης απο οτι η Σφεντονα.

Αυτο θα το δειτε μονοι σας βασει των εννοιων που αναλυονται εδω αλλα και των ρυθμισεων του παιχνιδιου (ειδικα παιζει ΜΕΓΑΛΟ ρολο ο αριθμος του επιπεδου δυσκολιας).

Kανοντας μια νυξη στη Σφεντονα οπως ειναι προφανες ειναι καλυτερο να φεσωνεις τους αλλους καπικια παρα να ριχνεις την κασα (οποτε αυξανεις το χρεος των καπικιων).

Ειδικα αν εχεις μικρη κασα (κατω απο 25 μοναδες) τοτε με μια καλη γυρα μπορεις να παρεις ανετα 80 καπικια ή και παραπανω π.χ. δηλωνοντας 6 κουπομπαζες και γινονται 8 --> 2*8*5=+80 καπικια.

4) Η κανονικη Πρεφα απαιτει υπομονη.

Κι αναλογως της εξελιξης του παιχνιδιου ΜΠΟΡΕΙ να απαιτηθει γαιδουρινη υπομονη.

Γιαυτο δεν εχει ειπωθει τυχαια το ρητο Η Πρεφα θελει υπομονη και το Σκαμπιλι γνωση

Για φανταστειτε να παιζετε με τις ωρες Πρεφα μπροστα στον ΗΥ σας....

Ή να παιζετε στο καφενειο με τη βαβουρα, τσιγαριλα και τα συναφη....

5) Στην κανονικη Πρεφα θα διαπιστωσετε οτι η UPS τεχνολογια ειναι ακρως πολυτιμη.

Για να γινει 1 @@ρια και να χασετε το παιχνιδι που παιζατε τοσες ωρες????

Ε δε θα χ*στει η φοραδα αλλα μη μου ξεστομισετε οτι δε θα τσαντιστειτε γιατι δε θα σας πιστεψω με τιποτα.

Αλλα κι ακομη να εχει UPS o HY σας δε μπορει να φαει ενα restart ειτε να δειτε καμμια μπλε οθονη???

6) Οπως διαπιστωνετε ο αριθμος των καπικιων που θα πληρωσει ο/οι ηττημενος/οι διαφερει κι εξαρταται απο τους τζογους που εγιναν κι οχι απο την τιμη της κασας εκκινησης.

Δε λεω οτι δεν παιζει ρολο κι αυτη αλλα ειναι σε δευτερη μοιρα.

7) Κλεινοντας θα υπενθυμισω τη δυνατοτητα της αποθηκευσης του παιχνιδιου και να το συνεχισετε αλλη στιγμη.

Τα παλιοτερα χρονια (εχουν πεθανει οι περισσοτεροι πορωμενοι Πρεφαδοροι του χωριου) ξεκινουσαν με 100 κασα!

Απο αλλους εχω ακουσει οτι επαιζαν και με παραπανω!!!

Ισως και 300!!!!

Ξεκινουσαν απο το πρωι και σταματουσαν αργα το βραδυ αλλα αν δεν ειχε τελειωσει ξαναμαζευονταν την επομενη ημερα αντι να πανε στα χωραφια και συνεχιζαν το βιολι.

Τελος παντων για να ελθουμε στο παρων σε καθε περιπτωση αν το παιχνιδι βλεπετε οτι αργει και κουραστηκατε ή το αισθημα σας ζηταει στο κρεβατι να κανετε γουτσου-γουτσου το αποθηκευετε και θα συνεχιστει αλλη στιγμη.

Τι ποιο ωραια και συναμα καινοτομος επιλογη δε νομιζω να υπαρχει.

Mην ξεχνατε οτι εσεις εισαστε ανθρωπος κι ειναι λογικο να κουραστειτε πνευματικα ενω το μηχανημα δεν εχει αισθηση μπορει να παιζει εως οτου ψοφησει!

Κι ειδικα στην Πρεφα 1 λαθος κοστιζει δεν ειναι οπως τα αλλα παιχνιδια που εχουν ποντους οπως η Δηλωτη ειτε η Κολιτσινα.

 

 

 

5 χρονια ηδη ξεκινωντας το φθινοπωρο του 2003 λανσαροντας την OcBible αρχικα στα ξενα sites η οποια εισηγαγε τις Ghost & BAN Technologies, συνεχιζοντας με την UPS στο Φαντη κι ακολουθως η Report που αναπτυχθηκε ειδικα για τη Δηλωτη προμηθευουμε freeware games & overclocking tools τα οποια σε ορισμενες περιπτωσεις δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτε απο διαφορα εμπορικα ακριβοπληρωμενα πακετα.

Συνεχιζουμε στον ιδιο δρομο που χαραξαμε εχοντας μερακι για το χομπυ μας.

Σας ευχαριστουμε για την προτιμηση σας κι υποσχομαστε οτι θα προσπαθουμε παντοτε για το καλυτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 185
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν έχω χρόνο να διαβάσω όλα αυτά τώρα, αλλά πάντως επειδή πρόσεξα ότι έχεις καταλάβει λάθος την μιζέρια θα σου εξηγήσω μόνο αυτήν.

 

Όταν δηλώνεις μιζέρια τότε δεν παίζεις ταυτόχρονα και κάποιον τζόγο! Η μιζέρια είναι ο "τζόγος" δηλαδή σε αυτή την περίπτωση. Αν εγώ δηλώσω μιζέρια τότε οι άλλοι δυο προσπαθούν να το παίξουν έτσι ώστε να μου δώσουν κάποια μπάζα για να μπω μέσα. Αυτό μόνο. Είτε θα τα καταφέρουν είτε όχι. Οπότε είναι ή -10 κάσα ή +10 χ όσες μπάζες έκανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ θα το ξανακοιταξεις μετα το thread και θα απαντησει κι ο koumos.

Αλλα η πρωτη και κυρια απορια μου ειναι γιατι να δηλωσεις μιζερια?

Αν γινει μια αναποδια να φας +10 κασα πανω ή και +20 αν κανεις 2 μπαζες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε προφανώς το δηλώνεις μόνο όταν έχεις πολλές πιθανότητες.

 

Σε γενικές γραμμές,

πρέπει να έχεις το πολύ ένα φύλλο πάνω από 10.

Να μην έχεις από κάποια πλευρά π.χ να μην έχεις μπαστούνια ώστε αν κάποιος παίξει από εκεί να ξεσκαρτάρεις το μεγάλο σου φύλλο.

Να έχεις οπωσδήποτε 2 μικρά φύλλα από κάθε πλευρά. Ειδικά το 7 ή το 8..

 

Πολλές φορές επίσης όταν έχεις μεγάλο τζόγο π.χ έχεις και τις 8 κούπες αλλά τα άλλα 2 φύλλα είναι πολύ μικρά σε συμφέρει να δηλώσεις μιζέρια που είναι 10 κάσα από το να τα κάνεις 8 κούπες ξέρω γω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλως ας περιμενουμε και τις αντιδρασεις του koumos κι εγω θα την βαλω για επιλογη αλλα οι ΗΥ σας το λεω προκαταβολικα ειναι αγυριστα κεφαλια ακομη και 10 αχρωμα να πειτε τζογο (δηλαδη θα ειστε εσεις τζογαδοροι) αυτοι θα παιζουν και ας πεσουν οπως οι 300 στις Θερμοπυλες. Δε θα λεει μιζερια ο ΗΥ γιατι ειναι και μπερδεμα και για μενα να πολυσκοτιζομαι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks mate χμ ταβλι θα το σκεφτω να φτιαξω στο μελλον.

Γιατι καποτε ειχα κατεβασει 1 ταβλι (εποχη φοιτητης εν Πατραις MSDOS παιζαμε) κι ητανε οι πορτες.

Πλακωτο και Φευγα δε φαινεται να ξερουν οι ξενοι. Για να δουμε κατι θα κανω και με αυτο.

Για πορτες καλυτερα να μην το κανεις, υπαρχει ηδη το !!!!τρισμεγιστο!!!! και δωρεαν GNUBG.

 

Για "φευγα" θα ηταν μια πολυ ωραια ιδεα. Το θεμα βεβαια ειναι το AI του παιχνιδιου, η εξυπναδα του δηλαδη. Πιθανοτατα η μονη και ευκολοτερη λυση για να εχεις εξυπνο ΑΙ ειναι να το κανεις με neural nets.

Εξαλλου η ιστορια(στις πορτες) εχει δειξει οτι ολες οι αλλες μεθοδοι ειναι πολυ κατωτερες απο αποψη δυναμεως(ΑΙ) των προγραμματων και μονο οταν υπηρξε το πρωτο προγραμμα (TD-Gammon) οπου βασιστηκε σε artificial neural networks, υπηρξε μια επαναστατικη και δραματικη αυξηση του ΑΙ σε επιπεδο πλεον σημερινο οπου φτανει και ξεπερναει των καλυτερων ανθρωπων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κροκόδειλε τάβλι δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται ψιλο-άκυρο αυτό που λες. Εδώ πλέον οι μηχανές παίζουν τέλεια σκάκι δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα στο τάβλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλακωτο και Φευγα δε φαινεται να ξερουν οι ξενοι. Για να δουμε κατι θα κανω και με αυτο.

Είμαι σίγουρος ότι αν κάνεις κάτι τέτοιο θα έχει πολύ σουξέ. Αν μπορείς να το κάνεις και online θα γίνεις διάσημος. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κροκόδειλε τάβλι δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται ψιλο-άκυρο αυτό που λες. Εδώ πλέον οι μηχανές παίζουν τέλεια σκάκι δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα στο τάβλι...

Αστο φιλε, ειμαι χρονια στο χωρο (και Σκακιου υπολογιστων και Ταβλιου υπολογιστων) και ξερω τι λεω.:-)

 

Ποια ειναι η διαφωνια σου?

 

Ας το αναλυσω ελαχιστα:

Μια brute-force υλοποιηση στο σκακι δινει καπου 30 κινησεις για τον υπολογιστη να σκεφτει σε καθε κινηση(ply). Ομως με εξυπνους αλγοριθμους(alpha-beta,Null-Move, PVS,LMR,Quiescence) cut-offs που "κοβουν", που επιλεγουν δηλαδη τις πραγματικα καλυτερες κινησεις( με καποιο ρισκο παντα), οι κινησεις που πραγματικα εξεταζονται σε καθε κινηση μειωνονται εξαιρετικα σε 2-4.

Αρα για να υπολογιστουν οι 14 επομενες κινησεις(οριο το οποιο ειναι παραδεκτο οτι χρειαζεται για να υπαρξει ΑΙ των κορυφαιων σκακιστων, επιπεδο top GM δηλαδη) δεν χρειαζονται 30^14 = 478 296 900 000 000 000 000 θεσεις να αναλυθουν αλλα μονο: 2^14 με 4^14 δηλαδη 4 782 969 με 268 435 456.

Αν αναλογιστει κανεις οτι η ταχυτητα των σημερινων σκακιστικων μηχανων ειναι περιπου 2 με 5 εκατομμυρια σε ενα διπυρηνο επεξεργαστη το δευτερολεπτο, τοτε καταλαβαινει τα 14 ply τα φτανουν σχετικα ευκολα(πρακτικα πανευκολα) οι σημερινες μηχανες.

Βεβαια οπως ειπα με τα cut-offs που γινονται, υπαρχει το ρισκο του να "χασει" μια καλη κινηση και να μην την δει. Αλλα το τιμημα ειναι εξαιρετικα μικρο, αφου αυτο συμβαινει σπανιοτατα και τις περισσοτερες φορες τα "κερδη" ειναι τεραστια.

 

Μια brute-force υλοποιηση στο ταβλι απο την αλλη, προυποθετει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 21 κινησεις για τον υπολογιστη να σκεφτει σε καθε κινηση, καθως 21 ειναι οι πιθανες ριψεις ενος ζαριου.

Οποτε ακομα και αν δεν βαλουμε μεσα στις παραμετρους οτι μολις βγει η ζαρια (απο αυτες τις 21) θα εχουμε καποιον μεγαλο αριθμο απο κινησεις που θα πρεπει να σκεφτει ο υπολογιστης να παιξει, εχουμε οτι το branching factor(οι πιθανες κινησεις ανα κινηση/ply) ειναι 21(σε αντιθεση με το 2 εως 4 στο σκακι) πραγμα που δινει οτι για να αναλυθουν πχ οι 12 επομενες κινησεις πρεπει να αναλυθουν 21^12 = 7 355 827 511 386 641 θεσεις, πραγμα που ειναι αδυνατο!

Και οπως ειπα και πριν, οι 21 αυτες κινησεις δεν περιλαμβανουν και τις κινησεις που πρεπει να σκεφτει για να παιξει που προκυπτουν απο την ζαρια που προεκυψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά λίγο που κοίταξα ήδη από 1979 υπήρχαν προγράμματα που νικούσαν τους παγκόσμιους πρωταθλητές στο τάβλι.

 

Στη wikipedia λέει φυσικά ότι με χρήση νευρωνικών δικτύων μπορείς να φτιάξεις πολύ καλύτερο ai και δεν αμφιβάλλω για αυτό..!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά λίγο που κοίταξα ήδη από 1979 υπήρχαν προγράμματα που νικούσαν τους παγκόσμιους πρωταθλητές στο τάβλι.

Τον Ιταλο παγκοσμιο πρωταθλητη Luigi Villa μια φορα 7-1 το 1979, οπου ο ιδιος ο δημιουργος του(μια μεγαλη ομαδα βασικα ειδικων στα κομπιουτερ, με επικεφαλης τον μεγαλο Hans Berliner) δηλωσε οτι το προγραμμα σε εκεινο το ματς ηταν ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ τυχερο.;)

Και επισης παραδεχτηκε οτι ο Ιταλος ηταν πολυ καλυτερος παικτης απο το προγραμμα.

Οποτε μην το γενικευεις λεγοντας νικουσαν, κλπ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.. αλλα οι ΗΥ σας το λεω προκαταβολικα ειναι αγυριστα κεφαλια ακομη και 10 αχρωμα να πειτε τζογο (δηλαδη θα ειστε εσεις τζογαδοροι) αυτοι θα παιζουν ....

 

Aν πούμε 10 αχρωμα , δεν υποχρεουντε να βγαλουν καμμία μπαζα και βεβαια θα παίξουν!

Αν ομως εχω 10 αχρωμες και τα δηλώσω απλά αχρωμα , θα τους βαλω και τους δύο σόλο μέσα. Ετσι θα παρω 240 καπικια (2-παικτες Χ 2-σολο Χ 6-αχρωμα Χ 10 μπάζες) Γιατι να τα πώ 10-αχρωμα που θα κατεβάσω 10 κάσα (=κερδος 100 καπικια) ?

 

ΥΓ. Αν εχεις 10 "ακοπες" μπάζες , συνήθως τα λες 9-αχρωμα (ποτέ 10). Κάτω από ορισμένες συνθηκες (αν πιστευει οτι οι αντίπαλοι θα "τσιμπήσουν" τα λες και 7-αχρωμα.

Το γιατι είναι ενα καλο ερώτημα για να καταλάβει κάποιος τη λογική της πρέφας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κανόνες για το αν πρεπει να παίξουν είναι σχετικά απλοί. Οταν εχεις χρόνο πες μου να τους δημοσιοποιησω. Καλυτερα public και οχι με pm , ετσι ώστε να με συμπληρώσουν-διορθώσουν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα δε θα δεσμευτω για το ταβλι στο τελος θα εχω πολλα ανοικτα μετωπα και θα με παρετε με τις πετρες!

Απο προχθες αρχισα να ξαναγρατσουναω λιγο τον κωδικα της Δηλωτης αλλα το προβλημα ειναι οτι χρειαζεται να κατσεις τουλαχιστον 2 ωρες μπροστα απο το PC.

Τελος παντων φολξ πληζ νο μορ οφτοπικ εδω μεσα μιλαμε για την Πρεφα ΟΚ εκανα μια ανακοινωση περι Δηλωτης αλλα μην το παραγ*μησουμε το θρεντ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eννοειται οτι θα τα λεμε δημοσια αυτα citizen διοτι ειναι μεγαλη ανοησια να συζηταμε για το παιχνιδι στα κρυφα.

Κοβουμε και το δικαιωμα ενημερωσης για τα υπολοιπα μελη.

 

koumos χαθηκες!

Περιμενω απαντησεις ακομη για τη μιζερια!

Επισης θελω να αναλυσεις μαζι με το citizen την εννοια της 10 χτυπητης!

 

Για παρτε ματι πως θα γινει τελικως η Πρεφα!

 

post-34518-129062963077_thumb.jpg

 

Βεβαια μπορει να προστεθουν κι αλλες επιλογες!

Νομιζω οτι θα ειναι η καλυτερη Πρεφα σολο LOL σε ολο ηθελα να πω το Internet!

Kατεβαστε την εκδοση 1.11 γιατι εκανα 11 συνολικα αλλαγες με αυτα που ζητησατε παραπανω αλλα κι ενεργοποιηθηκαν ορισμενες απο τις επιλογες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...