Προς το περιεχόμενο

Linux+windows xp sp2 + windows vista x64 ultimate γίνεται?


overclockerd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας! θά ήθελα να ρωτήσω εάν γίνεται να βάλω λειτουργικό σύστημα Linux ενώ έχω windows xp sp 2 + windows vista x64 ultimate και μπορώ να επιλέξω ποίο απο τα δύο λειτουργικά συστήματα θέλω αν ναί, πώς θα το κάνω? ποιά διανομή μου προτείνετε?(είμαι αρχάριος αν καί είχα και στο παρελθόν Linux;) ) ευχαριστώ πολύ:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι. Μέσω Grub. Το ρυθμίζεις κατά το αρχικό installation της linux διανομής που θα επιλέξεις.

 

Θα πρότεινα ubuntu κ μόλις αποκτήσεις εμπειρία να περάσεις σε καθαρό debian

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι. Μέσω Grub. Το ρυθμίζεις κατά το αρχικό installation της linux διανομής που θα επιλέξεις.

 

Θα πρότεινα ubuntu κ μόλις αποκτήσεις εμπειρία να περάσεις σε καθαρό debian

α! ωραία! τώρα όμως δεν θέλω να κάνω Format! ποιά ρύθμιση θα κάνω από το Grub? να βάλω Kubuntu ή ubuntu? βασικά τι διαφορές έχουν? Ευχαριστώ και παλί:-D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην κανεις οπου να ναι format και χασεις τα xp η τα vista, κανε ενα μικρο partition, το πολυ 15-20GB, και δινεις αυτο για να εγκατασταθει το linux. Τα υπολοιπα θα τα αναλαβει ο installer, αρκει να του δειξεις που πρεπει να το βαλει.

 

Η μονη διαφορα μεταξυ Ubuntu και Kubuntu ειναι το περιβαλλον εργασιας. Στο μεν Ubuntu ειναι Gnome, στο δε Kubuntu ειναι KDE. Πιο απλα, ειναι σαν 2 ιδια "αυτοκινητα" με διαφορετικο "χρωμα" αλλα ο "κινητηρας" απο κατω ο ιδιος ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην κανεις οπου να ναι format και χασεις τα xp η τα vista, κανε ενα μικρο partition, το πολυ 15-20GB, και δινεις αυτο για να εγκατασταθει το linux. Τα υπολοιπα θα τα αναλαβει ο installer, αρκει να του δειξεις που πρεπει να το βαλει.